Jump to content

My new ride 5 - Honda Vfr1200F


sale vti

Recommended Posts

Prosle godine se razmatralo sta na dalje gledati, sta uzeti umesto zelenka, dal menjati dal ne. Zelenko fenomenalno sluzi, fenomenalno ide, lezi mi, skontali smo se, ali...neki neizdrz krece. Pogledao par motora, modela, ma ni prici zelenku. Dakle dosao sam do tacke gde sam rekao da bi zamenio trenutni motor mora da me ostavi bez daha na prvi pogled ili nista od price. U medjuvremenu, setim se ja jednog vfr-a sa td-a koji se odrzavao na navaku proslo leto i tako krece kopanje price o tom modelu, delovima, odrzavanju,vozljivosti itd itd. 

Izlete jedan na oglasu krajem oktobra prosle godine (koji je bukvalno mint), uvoz iz svice, skocim do coveka onako na boom, i ima sta i da vidim, motor uzivo (model) izgleda 10x bolje nego na slikama. Samo stanje motora i same linije, bolest. Medjutim, kako bi znao da to meni odgovara ili ne, hteo sam provozati prvo pa resiti ali ko na klinac u tom momentu nisam poneo opremu i odlozismo probu za par dana jer je od sutradan krenulo neko lose vreme. Zovem coveka posle 6 dana kako bi dogovorio neku voznju jelte, kad on meni rece "jbg brate ja ga prodadoh"...te se tako i zavrsi trenutno jurcanje za motorom jer vec krece ruzno vreme. 

Ekipa koja vozi motore, drugari i ja smo smo skoro veci deo zime listali oglase i trazili bas vfr-a, medjutim od 5 trenutnih na oglasu ni jedan nije ni prici stanju ovome koji sam prvo video. Preko ih ima par, mogu se na prste prebrojati. Serdjo je cak jedan isao da vidi i na Ub usputno, medjutim nije to to. Proban je i jedan crosstourer vfr1200x, i  ne lezi mi takva vrsta motora, nije mi to to. 

Pre neki dan dobih poruku, kako je na oglasu motor koji sam gledao, (trebalo nam je 3sata da se spakujemo odemo i vidimo)🤣

Brat Dacha, Serdjo i ja, dosli, nisam puno zagledao jer sam pre par mesei to odradio,decko presao nepunih 500km sa njim i razlog prodaje je jer ne moze da ga tockira (voli covek neki extrem a za to ovaj motor nije). Dogovor je pao u narednih pola sata i to je to. Kapara ostavljena i doovorili smo se da dodjem po motor prvi lepsi dan jer nisam hteo kombijem ili prikolicom da ga vozim za Bg, a trenutna lokacija mu je bila Srbobran. Malo vise sam raspisao, ali neka stoje detalji u temi, vredi.

I idemooo, VFR1200f, 2011god, 24800km na satu, abs, kardan, sport touring, oem plasticni koferi, kao i kofercici za stvari unutar njih, oem dupli vizir, dva kljuca, dokumentacija. 

Za ovih 150+km od Srbobrana do Zrenjanina pa do Beograda mogu reci da sam odusevljen motorom. Pozicija sedenja je izmedju nakeda i nekog rr motora, sto sam mislio da ce biti eventualni problem, kad ono medjutim. Mekano kvacilo, menjac kao puter, viziri znace u pm sto ce dobro doci jer se planiraju lepe kilometraze  a sto je i ujedno i bio razlog potraznje drugog motora. 

Probao dosta motora, doduse ne neke ludilo kilometraze i mogu reci da je honda stvarno nesto posebno. Na konto te price, iako su za drugacije namene napravljeni, da napisem spec cb1000r vs vfr1200f

Cb1000R                                 vs.                           VFR1200f

998ccm                                                                   1237ccm

redni 4cil.                                                                 V4

92kw                                                                        129kw

100nm@10k rpm                                                    116nm@4krpm, 130nm@8750rpm

Sajla                                                                         Dbw 

Napred 310mm dupli disk 3klipa po kandzi         320mm dupli disk 6klipova po kandzi

pozadi 256mm 1klip na kandzi                              276mm dva klipa na kandzi

Tezina sa punim rez  222kg                                    267kg

 

Prednosti vfr-a, ne oseca put, pliva, prava krstarica, snage koliko hoces te iz seste brzine ne mora da se spusta u nizu da bi se pretekla kolona, kardan sto znaci odrzavanja bez, dakle bez podmazivanja i pranja lanca kao i menjanja. 

Mane, tezi skoro dzak cementa u odnosu na cb, manje okretan kroz uska provlacenja i zaokrete, necujan (trenutno). Za sada par slika pa kako bude palo glancanje i upoznavanje kacicu polako materijal. Spakovan je do proleca pored zelenka koji ce na oglase jos malo. 

Drustvu na podrsci i angazovanosti veliko hvala, jer svaka ovakva akcija prodje dosta dosta lakse kad je u drustvu. 

 

20210206_160346.jpg.e66f9f9e0d8df571df3519f14b7f1b73.jpg

 

20210206_114310.jpg.085d9db4007491a9b4d6be13ea736c2f.jpg

20210206_163913.jpg.a97ee3c714a83cb22c1afa420be6d322.jpg

20210130_102056.jpg.aad58b93cb2b54fc44c25bdea24d8a78.jpg

20210130_102108.jpg.32ee3f9d2797990d9b6f4c74388dfe9a.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Drustvu na podrsci i angazovanosti veliko hvala, jer svaka ovakva akcija prodje dosta dosta lakse kad je u drustvu.

Јагњећа бригада, кренули они због клопе Нек је са срећом још једна макина и пуно безбрижних километара.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ladno je stigao!

Svaka cast i neka je sa srecom!!!

Originalna pojava svakako, svidja mi se kako fluidno se preklapaju silver, red i matt black. Ludo su ovo dizajnirali.

Sa i bez sa kofera kao dva razlicita motora =drugo lice = escajg ce znaci stajati kod tebe u koferima kad krenete u pohode

Deluje bas impozantno ovako laicki, drugacije od svega.

Srecno upoznavanje i puno lepih km!!!

 

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Slusam hvalospeve o VFRovima vec 15 godina od kolege koji je dugooo vozio RC24, kako je to najbolji motor na svetu 😁. Naravno da je ovo potpuno drugi motor. Ali s'obzirom da je i taj bio fantastican za svoje vreme, verujem da je i ovaj veoma dobar. A velicanje VFRa se nastavlja i ovde 😁

Moje vidjenje je da je CB univerzalan motor. Devojka za sve. Dok je namena VFRa jedino za otvoren put (citaj: penzionere 😁).

Rekao bih CB vs VFR = CTR vs Legend

Cestitam! Puno bezbednih kilometara.

👍

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kad smo se vracali namerno reko ajde kroz grad da prodjem da vidim situaciju. Isti q ako neces neka uska provlacenja. Cb jeste gradski motorcic a ja sa njim na dnevnom nivou ubijao 700+km i nije mi bilo tesko, pa msm da nece ni sa ovim po neko sunjanje po gradu 😁

Lm, cb je nekako linearan ovaj ima neke cudne isporuke snage kad zavrnes gas...a vtec kad opali visoko nedaj boze koji osecaj. Cb daleko lepsi zvuk, ovaj kao ducati panigale, bulja.

Link to comment
Share on other sites

Hteo sam ali posto glupi v4 stalno ima glup zvuk, vrv cu samo ukinuti klapnu na fabrickom i ostaviti ga. On ima gabarite da ne smeta koferima dok su aftermarket vec problematicni. Ako se stsvi da izgleda ne moze kofer, ako se polozi moze kofer ali ruzno izgleda...itd itd

Jedina od opcija koja mi se svidela je ova

 

 

Screenshot_20210208-113501_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210208-113511_Samsung Internet.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...