Jump to content

biciklista

Members
  • Content Count

    747
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

biciklista last won the day on May 15

biciklista had the most liked content!

About biciklista

  • Rank
    Advanced Member

Profile Information

  • Location
    ... planeta Zemlja ...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. TRIO driver Tek sada vidim da sam slepac Izvini. Nisam prethodno u startu bio uočio da je ona "daska" od metala, tj. deo same dizalice i da je dizalica "ukopana" u podlogu. Zbunila ne ona siva farba na trećoj slici odozgo ( koja nije u celosti pokrila "dasku" ). Hvala svakako što si mi omogućio da "progledam".
  2. Veoma mi se dopada način na koji čuvate prag/sajtnu od oštećenja pri podizanju vozila na dizalicu. Još nisam uočio da neko postavi tako dugačku "dasku" izmedju "stope" i kola i na taj način minimizira pritisak na kola i smanji rizik bilo kakvog oštećenja. Pohvalno. Kamo sreće da svi primenuju slične mere zaštite. Ako nije tajna, koja je vrsta drveta u pitanju? Mislim, koliko je mekano? Hrastovina, bukovina ... ?
  3. Aktuelni cenovnik corolle HB i karavan: https://www.toyotaadria.com/rs/pdf/cenovnik_vozila/corolla_hb_ts.pdf Na slikama je jedna od verzija štampanog cenovnika (iz salona) sa kraja 2019. godine. Onaj cenovnik gde postoje i upisi rukom (prodavca), to je cenovnik za karavan Pa usporedite koliko je ranije koštao kupca, recimo, hibrid karavan SOL sa 1,8 ili 2,0, a koliko je danas. Od buduće subvencije se kupac hibrid Toyote posle ukidanja ranijih popusta i dizanja cena neće ovajditi.
  4. Ne bih da zagadim temu, da odemo off topic, ali, vezano za to što si napisao ( „Toyota ce uzeti glavni kajmak ovaj put“ ), ja se slažem, ali, samo zato jer će subvencije, formalno namenjene kupcima (od kojih bi ekonomski benefit u najvećoj meri trebalo da imaju kupci ), barem kada je u pitanju Toyota u Srbiji, ekonomski sebi „uzeti“ uvoznik Toyote, a ne kupci Toyote. Toyota Srbija je u medjuvremenu ukinula popuste koje je davala na hibrdide (npr, na karavan corollu SOL sa 1,8 ili 2,0 hibidom su „davali popust“ 3.400 ), a i „malo“ digla cene i hibrida (kako kojem, pa i do 2.000 ). Sada nemaš ranije popuste, a imaš i više cene (mogu da ovde zelepim sliku jednog cenovnika iz 2019, a sadašnji ima na sajtu). Zbir te dve ( za kupca negativne ) „promene“ će ti verovatno biti u nivou subvencije. I šta je kupac dobio? „Onu stvar“. „Sa subvencijom“ za kupca „cena za plaćanje“ će da bude ista ili bitno slična kao ranije „bez subvencije“. Umesto u džep srpskog kupca hibrdine toyote, subvencija će da se „reflektuje“ u džepu uvoznika i dilera Toyote. Barem kada su Toyote u pitanju. Jer, nisu svi brendovi u Srbiji uradili to što je kod nas preko svog uvoznika uradila Toyota. Da li je Delta u medjuvremenu digla cene hibridnih ili običnih hondi? Civica FL ? Koliko znam – nije (neka me ispravi neko ako grešim). Tako da mislim da je država loše odigrala to sa subvencijama. Bilo je nužno da smisle mehanizam da benefit subvencije zaista ode kupcu. Ako je bilo suviše off topic, uz moje izvinjenje tada, molim administratore da sve ovo moje brišu.
  5. Ja sam za tu najavu subvencija čuo baš u salonu Toyote polovinom proleća, a onda sam na netu našao i niz prethodnih tekstova iz aprila, kao ovaj: https://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ekonomija/aktuelno.239.html:789108-Podsticaji-kupcima-eko-vozila-od-2020. Par puta sam se kasnije bio u Toyoti (čekajući da se pojavi "prava" ), a, kada sam ih jesenas i to upitao, nisu imali novog glasa oko subvencija. Na to su samo odmahivali rukom, ali, ono čemu su se oni najviše nadali, bilo je ukidanje onog posebnog poreza na registraciju, jer je bilo očito da je aktuelni RAV hibrid gadno time pogodjen, a da ni onaj običan ( sa 2,0 ) nije baš nešto tražen. Bio sam jednom prisutan komičnom pokušaju prodavaca da ubede jednog vlasnika (prethodnog) RAV dizela da ga zameni staro za novo, za benzinca. Čovek ne da ih je sve u kompletu "napušio", nego, nije bilo prijatno slušati ... Meni se kao ideja jedno vreme dopadao njihov 2,0 hibrid kao vrsta pogona (iako ne podnosim zvuk CVT-a), ali, nisu mogle da mi se kod Toyote slože ostale nužne kockice. Drago mi je ako će nekome ove subvencije eventualno zaista pomoći da povoljnije pribavi ono što želi. Iako verujem da kod nekih nikakve realne (ili, bar ne značajne) uštede za kupca neće biti.
  6. Eto, čuo si, verujem, jutros vesti, o subvencijama ( koje je Trivan najavljivao još prošlog proleća ) "Saopšteno je i da je na sastanku dogovoreno odobravanje subvencija za kupovinu elektro i hibridnih vozila i u tom kontekstu postavljanje brzih elektro-punjača na ključnim mestima putnih koridora."
  7. Da, meni je jedan drugar poslao nedavno fotografiju računa za redovan servis za aktuelni civic u "Delti" ( "treći" po redu ), ulje i svi filteri, sa cenom od svega 8.562,54 dinara ...
×
×
  • Create New...