Jump to content

Deki777

Members
  • Posts

    1,023
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

Deki777 last won the day on August 20

Deki777 had the most liked content!

2 Followers

About Deki777

  • Birthday 07/08/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zemun

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bravo bravo bravo[emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106] Avantura sa stilom[emoji3] Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  2. Kompresor nigde ne radi stalno, svuda se "gasi" povremeno, tako valjda radi (da zastiti) sistem. Koliko sam upucen, a nisam puno oko klime, ventilator hladnjaka ne bi trebalo da miruje kada je klima ukljucena vec da vrti stalno. Jedino ako se to uzupcavanje i izupcavanje kvacila kompresora desava na velikom broju obrtaja verovatno mu krati vek (nebitna brzina vozila vec broj obrtaja radilice tj. brzina okretanja remenice na klima kompresoru kada ga magnet "uhvati ili pusti")....i ventilator hladnjaka da vrti stalno. Mada je proizvodjac sigurno racunao na to da vozac samo upali ili ugasi klimu, da ne treba da se bavi brojem obrtaja i na +5°c recimo kompresor ce da radi (za isusivanje vazduha jer je vec mala temperatura) i ne znam da li tada vrti ventilator, nikada nisam to probao. Na vrucini ga pali i vrti dokle god radi klima. Ima tu verovatno vise faktora koji uticu ali na leru kada sve radi i brzo hladi dok je vrucina napolju, mora da ga ciklicno pali-gasi zbog zaledjivanja isparivaca i odrzavanja pritiska. Neki zakljucak do koga sam dosao kada sam registrovao istu stvar kod mene i kopao kako to radi. Posle reflash-a je skoro neprimetno u leru i normalnoj laganoj voznji pa sada ne obracam paznju ali se setim da ako treba da ga poteram u visoke obrtaje ugasim klimu da sacuvam kvacilo kompresora. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  3. Eto Ilija ima jedan viska (nBg), i ja imam samo jedan viska (Zemun) = eto ga komplet ako nema kod Saleta. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  4. Uzivajte pa cekamo sledecu etapu!
  5. Ovakve asocijacije su meni napravile ove moto avanture....povezujem motore sa karakterima, sta na sta mene asocira. Pa da krenemo redom..... 1,2 = Sale (Lee Haney) 3,4 = Dadas (elegancija na adrenalinu) 5,6 = Serdjo (Avan-tourer) 7,8 = Johnny (hedonista iz senke)
  6. Gledam teme svih vasih motora i posto nemam uslova za tako nesto, nahranim dusu gledajuci slike i prateci desavanja. Saletov "LeeHaney u odelu" je poput skulpture, Dadasov je otmeno sportski (u skladu sa vlasnikom), Johnny, SilverWing hedonista koji ne strci..... ali za ono sto bih je izabrao kao nacin eksploatacije je upravo ovaj avanturisticki TA....x puta sam presao ovu temu i svaki put mi je masina sve lepsa....prljav,blatnjav i izgreban- pravi cross tourer. Sve sto je spakovano od dodatne opreme i nacin kako ga Serdjo koristi....bas uzivam. Cak je i kombinezon uklopljen da je sve u Staem Punk fazonu. Za teren i za grad. Alu koferi pogotovo. Sve sto si odradio je fantazija. Da je u pitanju moja masina jedino sto bih nabacio je mrezica za far napred (ne sugerisem nista, mastam malo naglas) i nalepnice po alu-koferima kao uspomene na putovanja. Bravo Serdjo [emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106][emoji106] Ako se nekada poklope kockice da se pridruzim ergeli sa nekim lepim TransAlpom, ovo ce mi biti uzor za pakovanje moje masine. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  7. Prava krstarica i mnogo lepa boja! Cestitke na kupovini i da se lepo navozas...bravo!
  8. Kakvo oko imas za kadar i da uhvatis trenutak.....[emoji108] Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  9. "Mislio sam je majka svih zajeba"

  10. Osecas uzupcavanje kompresora, optereti motor. Pali (oduzima gas) i gasi (dodaje gas) kompresor. Na 30ak sekundi bi trebalo da ide ciklus, plus/minus 10ak sekundi zavisi jel otvoren put ili grad. Sprecava zamrzavanje isparivaca usled stalnog rada kompresora pa ga ciklicno iskljucuje. ECU ce da pegla pad obrtaja ali motor laicki receno "gubi snagu" kada je uzupcen kompresor (kada radi). To je normalno da osetis na 2.0 motoru. 2.4 dosta manje se oseca, na dizelu se skoro i ne oseca.
  11. Odlicne fotke, uzivancija! Sent from my LG-H990 using Tapatalk
  12. "Auto ima distancere, i savršenu popunjenost blatobrana. Bez njih, uvučenije su felne, i možda si te slike video." - ovo je za ET. Nismo se razumeli, komentarisao sam ovaj prostor izmedju vrha gume i pocetka ruba koji bi trebalo da je isti ako Eibach spusta isto i napred i pozadi- ovo je za spustanje Eibach oprugama uopsteno za sve koji su spustili, tvoj auto sam uzeo za primer samo. i ugao tocka na osovini koji bez dodatnih elemenata za podesavanje trapa ne bi trebalo da moze da bude skoro u nuli na spustenom autu (obicno bude blago ražabljen sto bi rekli narodski) pa sam pretpostavio da si stavljao camberkit pozadi jer je i fabricka postavka 1stepen negativan nagib, kad se spusti taj ugao se povecava- ovo je za Camber. Nema veze, sta god da je u pitanju vazno je da lepo izgleda. Sto rece Kolombaja mozda je opticka varka zbog kamere.
×
×
  • Create New...