Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Last week
  3. Earlier
  4. Uz pk kais bi trebalo da se menja i spaner, isto tako po potrebi, a da li zvuk dolazi od samog rolera ili nekog drugog agregata (alternator, servo pumpa, pumpa vode, kompresor klime) moze se utvditi samo dolaskom u servis i pregledom od strane majstora. (odgovor mog servisa).
  5. Spakovan show off set za neke skupove za bolja (post-koronastična) vremena...🥰
  6. Moze malo pojasnjenje za mene u vezi zamene PK kaisa. Uzeo sam auto sa 220Kkm, u servisnoj pise da je na 170Kkm zamenjen PK kais i lager kaisa. Na izgled mi kais deluje malo "usijan", par puta sam kod prvog paljenja ujutru cuo kratku skripu i kada auto radi i pazljivo se slusa kao da primecujem blago neujednaceno brujanje. Kais cu menjati u servisu naravno ali cisto informativno, sta se menja uz kais? Znam da se remenice radilice, alternatora, kompresora klime, servo pumpe menjaju po potrebi valjda. Ali deo oko spanera/rolera ne razumem. I sta moze biti ovo lager PK kaisa u servisnoj. Prilazem 2 slike dobijene googlanjem Hvala unapred
  7. Izvini nisam obratio paznju da je to ABS pumpa u pitanju, meni u glavi servo pumpa pa se mislim sta ovaj prica otkud servo pumpa u R20
  8. Cekaj cim pominjes ABS pumpu, pricas o motoru K20/K24 ne R20? Kod mene u CU je R20A3 motor i meni se isto pali ova greska za VSA vec mesecima unazad, kao sto rekoh najcesce kada dajem izjutra kontakt dok je hladan auto, sve sam pretresao oko struje, alternator je skroz ok, akumulator dobro puni nema variranja napona itd... na kraju sam dosao do zakljucka da bih trebao da zamenim onaj senzor za kontrolu proklizavanja tj. YAW rate senzor, tako da cu probati sa njim prvo, polovnim naravno jer nov kosta u Delti poprilicno...
  9. Provericu prvo akumulator i alternator pa redom posle... Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  10. Proveriti punjenje alternatora i stanje akumulatora sa testerom. Takodje, CU Accord ima problema sa Abs pumpom, koji se manifestuje sa upaljenim lampicama za VSA, ABS i TSA. Jedini lek zamena pumpe. Problem može biti i raskalibrisan senzor ugla volana (česta boljka na CL accordu), kao i neispravan neki od senzora broja okretaja točka.
  11. Tako je, nadam se da nece vise da se pali, neko je pisao da hoce da se pali kad je akumulator los. Bem li ga, valjda ce neko malo strucniji da nas opravi... Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  12. Pa kada das kontakt ta lampica se i mora upaliti. Posle par sekundi nestaje kao i sve ostale Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
  13. Meni se nekim cudom pali samo i iskljucivo kada mu prvi put izjutra dam kontakt, dovoljno je samo da mu jedanput vratim nazad kljuc i ponovo okrenem da se izgasi, inace u voznji nikada nista...
  14. https://youtu.be/BPMKHKPiPuI evo kod mene na starom citroenu problika i nestane. Isto tako mislim da je i tu tj ns svakom vozilu. Konstantno svetli samo kada je iskljucen esp Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
  15. Meni se upalilo na nekoj uzbrdici na Pelionu, stao na pola da propustim nekog pa pri kretanju iz mesta (kao po ledu npr). Resetuje se kad se pređe 30 km/h (ili 40, zaboravih).
  16. Kod mene je ostalo upaljeno sve dok nisam ugasio auto kada sam upalio ponovo nije se pojavljivalo. To mi se desilo dva puta. Stim sto se jednom upalilo i tsa. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  17. Gasi se. Samo problika kad se upali i to je to. Odma bi se morao ugasiti Sent from my YAL-L21 using Tapatalk Tj ne svetli vise. Ostaje on aktiviran ali ne svetli lampica. Lampica svetli kada je iskljucen Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
  18. Mozda, mada mi se drugi put kada se upalio VSA upalio i TSA ako sam dobro zapamtio. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  19. Meni se desilo u toku voznje, evo sad poslednjih dana se uopste nije upalilo e sad sta bi moglo da bude pojma nemam??? Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  20. Meni isto to sranje izlazi vec poslednja tri meseca skoro svako, eventualno svako drugo jutro kad krenem na posao dok je hladan auto, dam mu kontakt i odmah iskoci VSA, okrenem nazad kljuc i dam ponovo kontakt izgasi se greska, palim auto i teram dalje nema nikakvih problema, ne pali se uopste u toku voznje ili dok je zagrejan motor Najverovatnije brljavi taj cuveni ‚‚YAW rate‚‚ senzor koji ne znam da li moze da se nabavi nov, a da nije OEM... jedino resenje uzeti neki sa otpada ali ni to nije garancije koliko ce terati...
  21. Стопиле су се на слици јер експозиција приликом сликања није била добра. На слици се не види, али уживо је вероватно друга прича, али и слажем се да му пре лежи нека сива или ганметал, чак размишљам и ја моје црне да пребацим у ган.
  22. TRIO driver Tek sada vidim da sam slepac Izvini. Nisam prethodno u startu bio uočio da je ona "daska" od metala, tj. deo same dizalice i da je dizalica "ukopana" u podlogu. Zbunila ne ona siva farba na trećoj slici odozgo ( koja nije u celosti pokrila "dasku" ). Hvala svakako što si mi omogućio da "progledam".
  23. @TRIO_driver ne znam zasto si skroman? Na osnovu Janka skale i raspolozivosti drvne sirovine, ljudi iz Trio motorsa su izabrali topolu koja zavrsava posao prenosenja tezine na vecu povrsinu a istovremeno miluju i ne ostecuju zastitnu masu patosa.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...