Jump to content

Ji 4Tze

Members
  • Posts

    1,812
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Ji 4Tze last won the day on September 27 2023

Ji 4Tze had the most liked content!

3 Followers

About Ji 4Tze

  • Birthday 08/31/1979

Profile Information

  • Location
    palilula

Recent Profile Visitors

1,664 profile views

Ji 4Tze's Achievements

  1. Dooobra makina, svaka čast i nemoj vreme da te sprečava
  2. Hvala, ne fali mi ni jedno ni drugo [emoji1787] Edit: Ne fali mi bre ništa za vožnju nego strah i briga najbližih ukopava sve ideje
  3. Posle par samostalnih obilazaka oko BG-a čisto sporta radi, za vikend kažu tek uveče kiša - sjajan trenutak da posetim kolegu i prijatelja i njegovu neuobičajenu kuću na Kosmaju radi kobajagi stručnog sagledavanja projekta i razmene iskustava u gradnji a pre svega naravno da se provozam malo. Što bi bila za mene prva neka vožnjica van grada. Iskusnijima je to sigurno laganica ali ni meni nije nešto naporno, a i više teško ukućanima zlo što ne idem kolima, ali valjda tako mora Lagano sam tokom leta na komad kupovao opremu koja mi se dopala, mesh pantalone, čizme, dok mesh jaknu imam od početka, naravno rukavice i kacigu... i krenem preko tj. oko Avale pa na Ralju, Sopot do Rogače, svi valjda znate put sem mene Usput sam uhvatio korak sa dva prava motora koja sam pustio da me obiđu i krenuo za njima čisto da vidim koliko to može da se prati ali nisam baš u fazonu jurcanja a oni su baš bili naprženi. Prođem usput (ili ne baš usput, omašim skretanje) pored neke kafane kod Toma i Nade, kapiram da je svi ovde dobro znate, vidim 60 parkiranih motora, ok, znači tu je ostatak ekipe s ovog puta svratio. Vratim se tu na raskrsnicu i nakon valjda nešto oko sat vremena vožnje, i nekoliko takvih slučajnih skretanja gde ne treba i vraćanja na pravu trasu, preko 200ak m mladog, krupnog i od kiša malo razlokanog makadama, još uzbrdo, stignem do destinacije. To je zapravo jedino bilo naporno ali uspeo sam bez da mi padne vozilo. Posle par sati krenem nazad, obzirom na oblake jer i pored prognoze te, prošle subote, nije delovalo da će pasti dok nije krenulo da kovitla. I tako krenem nazad praćen sa dva mala lajava kera niz taj isti makadam, setim se da je možda bolje da ugasim motor za toliko da se čisto psi malo smire, ionako sam mileo na kočnicama. Vetar donosi oblake, 6 popodne je, nije mi neko zezanje i krenem niz magistralu i na prvom odvajanju pratim par automobila ne prema Sopotu nego desno na Nemenikuće s planom da dilemu oko puta povratka ostavim zbog mogućeg pljuska. I onda je taaaaako sastavio pljusak da sam samo uradio polukružno na prvom skretanju i vratio se 50m do autobuske nadstrešnice da sačekam da prođe... I tako čekajući i slušajući dobovanje kiše koja je trajala skoro sat vremena sa naletima prave oluje u par navrata, vidim i da će mrak da me stigne... srećom kiša popustila pa rešim da navučem kišne pantalone, jaknu i rukavice, i krenem lagano ka AP-u dok je padao mrak. Pređem onu prugu, proleteše dva GS-a u suprotnom smeru, ka Sopotu, naravno njima to vreme nevreme ionako ništa ne smeta. Dođem do naplatne, karticu i lagano ko bez mozga na AP po mraku i kišici, stignem neki auto i drži tu u srednjoj traci iza auta da me ne kupa previše. Ne vidi se lepo kroz vetrobran jer je mokar, ne vidi se lepo ni kroz kacigu ali malo bolje kad se uspravim i tako lagano držim 80-90. Međutim, obiđe nas prazna cisterna, i mene i tog juga što sam se štekao iza i krenem za cisternom ali na bezbednijem rastojanju od tuširanja... Negde je kasnije i stala kiša što nisam baš ni primetio dok nisam stao na neku (EKO?) pumpu na piš pauzicu pred naplatnom rampom, i da se javim ženi da ne brine da je sve pod kontrolom i opuštena jedna situacija, nemaš frke. Prvenac me psuje u fazonu nemoj majku da mi sikiriaš, meni srce puno, dobro je vaspitan ... realno, bilo mi je do jaja, kao pre 25-6 godina na Tomosu ali da ne idemo u detalje Pošto sam skinuo kišne rukavice, nastavim dalje ka naplatnoj, u kišnoj opremi jer je zahladnelo dovoljno da razduvava kroz mesh opremu, a endorfin me malo piči jer se osećam relativno bezbedno na osvetljenom putu u gužvi. Stižem do rampe, ček sad nemam tag, u jbt a pare gde su.. srećom neko se zaustavio pred sam prolaz u rampu i nešto se svađaju, nema nikakvog sudara ili tako nešto, samo neka svađa, produžim do rampe, i dajem 2,000 nemam ništa sitno... Pita kasirka uz neki polujadan pogled - nemate 50din? rek'o nemam - i vrati mi 1,950din... ladno putarina 50 din. Pa ni žvake više ne koštaju toliko E onda sam prošao rampu i za čas pun gas do kuće, bilo mi nešto mnogo lakše na duši, valjda oni oblaci, misao o magistrali po kiši noću... teška priča. Ali dobar završetak. 4 sata avanture i sat vremena čekanja, meni puna kapa Nisam siguran za kilometražu tj. kad sam je resetovao ali potrošnja je takva kakva je, valjda ovaj CVT ipak doprinosi tome da motor bude žedniji nego manuelac
  4. posle prvog servisa na 1,000 (i kusur) km, dobio sam i grejače ručki. Cepamo dalje, potrošnja ovako nekako zanimljivo da Delta daje rentu ADV350, za 1,800din dnevno kad je motor na servisu, manje nego taksi do kuće i nazad malo su mi bolji utisci nego kad sam ga prvi put probao oko Delte ali svejedno mi je baš prijalo da sednem nazad na ovaj moj, nekako mi prijatniji za po gradu, širina, sedenje, vetrobran... Ne znam ko može da cepa 100 na ADV-u bez nekog drugog vizira, baš je neprijatno za vrat.
  5. Sad sam shvatio da se ni ne vidi šta je U pitanju je Honda SH350i - zvaću ga Gray Goose - jer ova, uglavnom ljudima ružna forma skutera meni liči na gusana, a ovaj je u sivoj boji pa... nema veze s tim što varim samo prozirnu žestinu. Pre dve godine je jedan od najpopularnijih evropskih skutera dobio upgrade motora i šasije, pa je dobio 330ccm motor i u ovom obliku, mislim da je isti kao i u Forzi i u ADV modelu. Probao sam prošle godine ADV u Delti i nisam bio previše oduševljen, prosto mi deluje previše para za Forzu sa više jeftine plastike. Mada mislim da se ni za ovaj ne bih odlučio da nisam uzeo iz prošlogodišnjeg uvoza... Prva registracija je 2023 ali sam ga markirao pre nove godine baš da ugrabim tu stariju cenu jer je od ove godine 500€ skuplji (?!) ali svakako hvala Duletu na ceni s grejačima... Ne znam da li ima razlike u odnosu na originalni iz 2021 kad se model pojavio. Motor 330ccm je 4t EUR5, vodom hlađen i daje 21,5kW odn. 29,2 KS na 7,500 o/min. Max momenat je 31,5 Nm na 5,250 o/min. Na papiru... U praksi, 170ak kg težine preko točkova prečnika k'o nekad na Civicu tj. 16" mora da pre svega primiri HSTC tj. Honda Selectable Torque Control - kao što je kolega Neo vrlo jasno opisao u sledećem videu (još je jasnije kad se pusti 2x ubrzano ) Elem, ako niste razumeli kolegu Nea, sistem prati brzinu okretanja točkova tačnije razliku napred-nazad i dozira gorivo da smanji snagu motora da ne bude proklizavanja. Nisam ga probao na mnogo klizavom terenu da vidim u praksi, vozio sam ga po ovim kišama juče i danas ukupno 60ak km i sem jednog paljenja zadnjeg ABS-a pri jačem stisku zadnje kočnice, nisam imao drugih situacija. Kad je ovaj sistem primirio snagu ove aždaje, nakon 200ak km bi trebalo napuniti rezervoar od 9 litara jer može da se pređe oko 25km po litri gradske vožnje što mu dođe 4 litre na 100 km, jedna litra sedam dana, ne znam šta tu nije jasno Pored veće snage, ono što je meni bilo bitno za svakodnevno korišćenje jeste da je keyless a i da je top box takođe keyless... za vozilo kao što je skuter mislim da je to must-have danas. Posle prodane biciklice tj. ipak, dostavnog vozila, Liberty 125ccm koje, iako nema ćopavu, a parkira se na štender levom nogom pokretom unazad... manevracija prilikom parkiranja je malo teža ali ovako posle par dana mi deluje da je stvar navike. A i sam motor se jedva čuje, više je neko tiho pr(e)denje nego pravi zvuk motora. Nema onog reskog zvuka vazdušno hlađenog talijanskog motorića. U vožnji, motor je neverovatno ugodan za provlačenje i generalno balansiranje prilikom "filtering-a" u gradu. Nogu spustim bukvalno na 0,18 km/h. Dobar balans je posledica niskog težišta a neravnine se dobro peglaju 16cama koje se napred amortizuju 3.5cm a pozadi ne znam koliko a nije ni bitno, sedište je dovoljno udobno da kompenzuje sitnije neravnine a kad se uzdigne dupe sa sedišta onda se i veće neravnine ne osete. Težak je napred ali ne znam iz kog razloga ali prosto je težak, kao kad voziš tuč koji možeš lagano da upravljaš. Na sedištu se sedi uspravno, mogu lepo nogu da spustim da se oslonim što će reći da je ipak pravljen za veće Talijane. Svetla su od LEDa a instrument tabla od LCDa - na njoj je naravno prikaz brzine, količine goriva, sat, termometar, par trip-metara i SMART key indikator. U prtljažniku u kome može da stane full face kaciga koju ni nemam, ima zamotuljak sa "alatom" i USB-C priključak. Keyless ključ izgleda ovako i nisam još ukačio šta je koje dugme, nisu mi još poslali uputstvo. Što se dodatne opreme tiče, uz skuter sam dobio i vizir i zaštitu rukohvata kao i već pomenuti keyless top box, grejači tek treba da stignu. od neoriginalne opreme, do kraja ove poluzime će da posluži i Tucano "ćebe" za Liberty jer ga kupac nije hteo a meni je dobro došao po ovim kišovitim danima što se katalog tiče, vidim da se dalje poreporučuje, kao MUST HAVE, X-ADV 750 updated eto, to bi bilo to. Kad budete išli u neki bliži đir, možda se i pridružim ako primate ove civile
  6. Evo posle Liberty-a (staviću i fotografije istog) i dve i po godine svakodnevne vožnje i konačno se motorizovao adekvatnije
  7. ne znam zašto al mi ovaj stariji baš deluje ozbiljnije od novog modela, ko ptičica je pored ovog...
  8. koja vam je ovo ruta do Ostrovice, dajte neki google maps link
  9. Kako si izabrao baš ovaj? Izvini, nisam pratio I ovi iza, jesu na prodaju tj na oglasima?
  10. Svaka čast, živite i moj mali san Je l bi mogao da vas prati 300ccm skuter? koja vam je neka putna prosečna brzina? Davno sam prošao te puteve ko klinac al se ničeg ne sećam sem predivne prirode.
  11. ček, jeste išli po ataru do Opova ili samo ovako za slikanje?
  12. telefon si zaštitio a de su ti rukavice 😱
  13. Stvarno mu fali neki ADV vizir a ne ovaj ... s početka veka
×
×
  • Create New...