Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/22/2020 in all areas

  1. 8 points
    Ja bas zadovoljan, sijam kao americki sleper.. 😃
  2. 8 points
    Dodatno osiguranje za zeninu voznju, Saletove LED trakice namontirane + redovan servis na 100.000 km (klasika + iridijumske svecice). Ostalo sve top stanje. Uskoro cemo se igrati, za sada se samo vozimo. I dalje antistres terapija, savrsena direktorska limuzina.. Maznuo sam mu i novi privezak za rezervni kljuc, grehota da se baci.. 😁
  3. 6 points
    Au Gari, Elantra iz tebe nikada neće izaći
  4. 3 points
    Na ovaj obim poslovanja, nema više prostora kreativnosti, samo organizacija korporacija.. Tek sada posle 2013. ima momenata da ponovo počinjem da se igram posla (ali sad je firma skoro 100% nego tada, i u prometu, ljudima, itd, deca su mi isto već porasla..), pa da onda razmišljam o tome.. Imam plan kako da to uradim, da je posao jedno, a uživanje drugo, ali treba još par godina najmanje da se kockice poslože. BTW, ježim se na ono gazda, jer nemam ja kerove i konje već zaposlene, mom egu ništa ne znači ta titula. Ja sam trenutno izvršni direktor (za zaposlene poslodavac) i vlasnik kapitala, što ne znači da se te dve funkcije neće razdvojiti u budućnosti.
  5. 3 points
    Čisto da osvežimo temu dok idemo lagano ka 100k km, kad će da dobije pored redovnog servisa, i još malo ljubavi sa tehničke strane, a ako stignemo, poigraćemo se sa opcijama felni.. 😎
  6. 2 points
  7. 2 points
    Ok, prošlo je 2000 km od kupovine, vreme je za neku rekapitulaciju. Auto preregistrovan na mene, full kasko standard, vozi ga i žena i ja poprilično. Potrošnja bez da gledam, da se stiskam, ovo ono, 10-12 litara. Oduševljen sam autom, jer K24 nepoderiv, u made in Japan Hondi koja ima 96k km na satu, ovim tempom vožnje, znači da ću barijeru od 200k km dostići za jedno 10 godina. Do tada, trouble free vožnja. Udoban, leži odlično, ima mesta napred top, nazad taman za decu (kad porastu, menjaćemo ga za neki SUV). Tiho radi, odmara u vožnji, a kad zatreba da se poprangija, klackalice na volanu završe posao. Jako volim što je stari automatik, znači redovno održavanje i nema glavobolje, ne patim od munjevitog odziva na gas. Ono što mi se jako sviđa jeste što je prekrcan opremom, ima doslovno sve što treba, od grejača sedišta do memorije sedišta. Rale ga je već poprilično unapredio, tako da meni ostaju samo detalji da bi ga dodatno estetski oplemenio i modernizovao. Ono što je sigurno - nikakve mehaničke modifikacije neće biti (ništa remap, turbo, kompresor, aždaje u gepeku=. Estetika: - bočni pragovi (Modulo, Type S, itd), videćemo - gornji kačketić (da ne budem najgori od ostale CU bratije sa foruma) - felne za letnji setup: jedna opcija je Kosei K3 7.5 x18" sa distancerima (igraćemo se na zimu, samo da pustim opremu za vulkaniziranje u rad), druga opcija je Lenso 9.0 x 17" crne bez distancera. - parking kamera i kompletan prednji interfejs (da li maska i 2DIN navigacija), ili kompletan Android tablet zamena, videćemo. I to bi bilo to. Dobijem pouzdan auto koji ide uz moj karakter, osvežim ga sa novim tehnologijama i kamerom u rikverc (parking senzori su kul, ali svi ostali Dmax koje vozim imaju kamere, tako da sam se baš navikao), i estetski izgleda sportska limuzina u fullu. Sve u svemu, prezadovoljan sam autom, i bolje je nego što sam očekivao, mnogo bolje.. Čak i kad dođe do 200k km, pitanje da li da je prodajem ili ostavim u firmi da se koristi kao službeno.. I za kraj, gledam nešto svoj FB profil, i naletim na album koji sam okačio pre DESET GODINA, što bi se reklo: ko čeka, taj dočeka..
×
×
  • Create New...