Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/21/2021 in all areas

  1. Johnny B lude

    Swingerica

    Neki bi rekli "kupi 'pravi motor'"... Bogami, ovo je za sad i vise nego dovoljno, sta vise, savrseno mi odgovara! Elem, da sumiramo utiske, posle 5.000km na Wingu. Sve savrseno fercera, ide taman kako treba, a upravljivost izuzetna i udoban za svaki put. Kao sto rekoh, presao oko 5k km, kao sto znate, obisli smo pola Srbije, Bosnu, a i na moru smo bili. A to je tek pocetak 😉 Do sledece voznje 🍻
    13 points
  2. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Letnja sezona gotova, montirane ponovo gume za zabavu. Manastir Cokesina i planina Cer, prelep kraj, lepe sume.
    12 points
  3. 25. i 26. septembra biće organizovan humanitarni skup ljubitelja japanskih automobila. Skup će se održati na jezeru Prkosava u istoimenom mestu. Prikuplja se novac za devojčicu Vanju Malović i biće postavljena kutija za donacije. Sav prikupljen novac biće uplaćen prvog radnog dana sledeće nedelje. Upatom od 1000 din. svako ko želi može sebi da obezbedi sebi klopu za ta 2 dana, nalepnice za auto i akreditaciju. (piće nije uračunato u cenu). Jedna uplata važi za jednu osobu. Za decu do 14. godina nije potrebno plaćati i za njih je klopa besplatna. Oni koji ne uplate kotizaciju, mogu da spremaju klopu o svom trošku. Kotizaciju je potrebno uplatiti najkasnije do 17. 09. Slikati uplatnicu i poslati putem Vibera na br. 0621032027. U slučaju lošeg vremena, skup se otkazuje a novac od kotizacija će biti vraćen. Takodje, u slučaju da uplatite kotizaciju, a ne dodjete na skup, novac neće biti vraćen. KOTIZACIJA NIJE OBAVEZNA! Za one koji dolaze na oba dana skupa, nemamo obezbedjeno prenoćište. Biće obeleženo mesto za šatore, pa ako neko voli da kampuje, neka ponese šator, ili potraži neko prenoćiste u blizini (Lazarevac- Arandjelovac). Skup će biti prijavljen nadležnoj P. S. Stanici Lazarevac. Uplata kotizacije: Ostojić Slobodan. Rudovci, Ive Andrić 6 Račun: 150-8001001035644-75 Dobrodosli!
    10 points
  4. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Hvala Deki, pre 10ak god kupio korektan polovan dslr, bavio se malo iz hobija slikanjem ali je aparat ubrzo stradao u nesreci i batalio posle toga. Jos jednom cu reci slike ne mogu da docaraju koliko je nasa zemlja lepa, telefon moze samo da napravi privid
    8 points
  5. Serdjo

    Transalp XL700V rd13

    Utice puno faktora, tezina motora, model gume, gde se pretezno vozi, koliko ks ima motor, koliko ks ima desna ruka vozaca itd.. Na asfaltu uz laganu voznju cb500 koji nema puno konja i nije pretezak izgurao 15k sa zadnjom i mogla je jos par hiljada bez problema. Mare je skoro menjao prve gume, Sale relativno brzo potrosi zbog konja, ili zbog navaka, prednja strada na kocenjima. Ali obrni okreni bitno da se vozi i trosi, koliko i kako manje bitno
    3 points
  6. Serdjo

    Transalp XL700V rd13

    Namontirane e09 ponovo, ali posto se malo oslobodio pa poceo jako da ih habam na gas po terenu, bacim se u potragu za jos jednim setom i potrefi se da nadjem e07+ (kazu jedna od boljih 50/50 guma) Da ove jos malo iscepam pa da probamo. Trebalo bi da sam duzi period miran sa gumama sad.
    3 points
  7. Deki777

    Avanture na dva tocka

    Kakvo oko imas za kadar i da uhvatis trenutak.....[emoji108] Sent from my LG-H990 using Tapatalk
    3 points
  8. Dadas

    Transalp XL700V rd13

    Na 11.000 km su menjane kod mene (dunlop prva ugradnja) i moglo je to u smislu dubine sare jos ali ipak isli smo na put po Bosni pa neka hvala. u strukturi predjenih 11.000 km je 50% gradska voznja, 50% otvoren put. Off road voznje je bilo oko 50km kad smo isli na borsko jezero i posle toga nisam vozio duze van asvalta. Sto se tice same voznje nekad je to agresivno a nekad penzionerski tako da je i to pola/pola.
    2 points
  9. Serdjo

    Transalp XL700V rd13

    U nedelju uvece prvi put upalio motor posle povratka iz Bosne, provozao nekih 40ak km, kad on poce da stuca ispod 3k obrtaja na zavrtanje gasa, nemiran ler, gasi se... Tu smo znaci, glupo je da uvek sve radi. Da skratim pricu, ociscen usis i svi ekologija ventili oko usisa ocisceni, iacv, odusak glave, kuciste filtera bilo dosta zamasceno od recirkulacije, zamenjen filter vazduha i svecice. Resetovan komp, sipao 100ku i gas, radi kao Honda, zapravo sve uradjeno spada u redovno odrzavanje. Pred put sam hteo i filter vazduha da zamenim, kad mu je i bilo vreme, ali ne stigoh da nabavim kad eto sam se javio da mora. Inace sve manje vise pratim kako je po rasporedu, jedino sam intervale za izmenu ulja skratio a moracu i intervale ostalog jer se dosta vozi i van puta, pa se brze zaprlja sve izgleda.
    2 points
×
×
  • Create New...