Jump to content
  1. Dobrodošli

    1. Pročitaj pravilnik foruma

      Pravilnik i opis kako postaviti slike, youtube i google video snimak...

      1
      post
      • No posts to show
  2. HCS

    1. Honda klub Srbija

      Informacije vezane za učlanjenje, statistiku, razna obaveštenja i akcije namenjene članovima

      1.2k
      posts
    2. 5.6k
      posts
    3. 3.5k
      posts
    4. HCS na ostalim manifestacijama

      Klub na gostovanjima u zemlji i inostranstvu

      5.7k
      posts
  3. Tuning & styling

    1. Tehnička strana Hondi

      Diskusije o motorima, menjačima, vešanju, gumama, plinu, uljima... kao i unapređivanje svih ovih delova automobila (tuning)

      22.4k
      posts
    2. Izgled, oprema i elektronika Hondi

      farbanje, limarija, plastika, stakla, klima, muzika, gps, alarmi, styling…

      11.6k
      posts
    3. DIY - Do It yourself

      Sam svoj majstor! Objašnjenja praćena slikom i tekstom...

      2.5k
      posts
  4. Honda modeli

    1. 17.1k
      posts
    2. Pijaca

      Pre postavljanja OGLASA pročitaj PRAVILNIK šta kaže.
      Ne poštovanje pravilnika u sobi PRODAJA povlači automatsko isključenje sa foruma.

      32.4k
      posts
    3. Šta da kupim?

      Preporuke, saveti oko kupovine Hondi

      9k
      posts
  5. Vesti, Auto - Moto Sport, slike, filmovi

    1. 3.2k
      posts
    2. Auto - Moto Sport

      Formula, WRC, Drag...

      1.7k
      posts
    3. The best

      sllike, filmovi

      11.6k
      posts
    4. Sviranje u izduv

      Soba predvidjena za čatovanje, čestitke, putovanja, doživljaje, games i ostale informacije...

      34.9k
      posts
      • fade
  6. Sponzori

    1. 4.6k
      posts
    2. BLUE PRINT

      Rešenja za vaša japanska vozila. Auto delovi Blue Print

      81
      posts
    3. 300
      posts
    4. VideoBim - Internet televizija

      Klubovi, kultura, auto zona, moto zona, i sve što vole mladi :D

      32
      posts
  7. JAPAN

    1. 2.1k
      posts
  8. HMCS

    1. Pravilnik

      Pročitajte pravilnik pre kreiranja sadržaja

      2
      posts
    2. 1.4k
      posts
    3. 54
      posts
    4. 175
      posts
    5. 9
      posts
    6. 662
      posts
    7. 55
      posts
    8. 238
      posts
  • Forum Statistics

    • Total Topics
      9k
    • Total Posts
      300.8k
  • Posts

    • Prijavio bih se I ja za ovo kalibrisanje, nece brat Dadas sam takav težak posao odrađivati.
    • Apsolutno, trebace mi od tebe i pomoc u vidu kalibrisanja 0,5 flasa. Boze zdravlja na prolece ide kod Dzonike da ga okadi polirkom.
    • Pratimo tok restauracije i cekamo redovne izvestaje o svim fazama radova. Posle okoncanja projekta nadam se da cu dobiti jedan krug da probam tog klasika.
    • Doslo je to doba godine....   Vec neko vreme razmisljam o hondinom klasiku, ali su kod nas uglavnom ili bas bespovratni lesevi ili neumereno precenjeni. Afrike prve serije rd03 su mi super ali zbog prevelikog forsiranja influensera zadnjih godina sam izgubio interes. Ja sam uvek gotivio diskretne heroje za narod. Bio mi je cb sevenfifti u uzem izboru ali nikako da mi se namesti dobar primerak. Pa sam potom presao na moderni cb1100 koji je brutalan i prava je skulptura ali mi je izlazio iz budzeta za "sekundarni" motor.   I tu ulece siva tica:   1982go GL500 silverwing, Uzduzni V2, kardan, vazdusno vesanje, oklopi, koferi. Letos uvezen iz Nemacke za projekat ali se momak koji ga je uzeo predomislio i nekako je nasao put do mene.     Prethodni vlasnik u DE deda Peter ga je vozio od 2009te i motor je generalno solidan.     Od prvih stvari uz tablice sam zamenio ulje u masini i filter, izvukao staro gorivo, resio neki bunt zica gde se nalazio radio, mazalicom podmazao krst kardana i zamenio staro ulje u zadnjem finalnom prenosu. Ovo sam smatrao za hitno pre bilo kojih kilometara. Radove kad kako propratim slikama, sa ovim starudijama si stalno mastan do lakta.     Potom presao nekih 50km po lokalu blizu kuce da vidim jel ce nesto da crkne, nije 😅 Dobre strane su sto je motor kompletan, ispravan, pali radi ide. Iako je dugo stajao izgleda da je deda to redovno palio pa nista nije zalepilo. Nema dimova bas nikakvih, pali na pomisao i vruc i hladan, masina nema zvukove, temperatura sasvim normalna i po kreni stani u centru grada. Struja dobra, punjenje kako treba. Rezervoar ima tragova rdje unutra ali nije kanal, svakako cu ga negde nositi na sredjivanje i unutrasnju zastitu.   Malo gvozdja i hroma.     Od ulaganja sve, mora farbanje i vracanje sjaja svim delovima, karburatori cim pre da se skinu i srede jer trokira preko 4/5k obr, kocnice slabije rade, remont vile, tockova, gume... Ima potencijal ali ima i dosta posla, motor je presimpatican i skroz neka druga prica. Sad ide rasturanje, prikupljanje delova i tokom zime jedna po jedna faza sredjivanja. Bilo mi je bitno da je u fabrickom izdanju i kompletan, ja cu se potruditi da ga dovedem na 90% novo, koliko me zivci i slobodno vreme ispostuju.
    • Nisam ekspert za tematiku ali u uslovima gde ima puno prasine, pogotovo one fine, bolje su se pokazali pamucni. Oni su nauljeni i vlakna lepe na sebe i najfiniju prasinu. Na 5/6k se opere i ponovo naulji i ides dalje. Papirni se zapusi i to mu je kraj, moras da ga bacis.   
×
×
  • Create New...