Jump to content

Colman

Members
  • Posts

    78
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Colman last won the day on January 10 2018

Colman had the most liked content!

Recent Profile Visitors

794 profile views

Colman's Achievements

  1. Na Tmax-u je dio podnice i prostora za stopala kod ispruženih nogu bio nešto širi ali je mislim i sam prednji dio yamahe bio širi te je pozicija za stopala bila nijansu komfornija. Uz foot pegse se sjedi savijenih koljena kao na motoru, te mislim da svatko može pronaći dobru poziciju za sebe. Sjedi se visoko sa dobrom preglednošću i sa težinom od 236 kg se uglavnom jednostavno manevriše
  2. Kad je potrošnja u pitanju, neki prosjek na bordu je 3.5l (fabrika kaže 3.6). Kod malog agresivnije vožnje, sport mod DCT-a, naraste do 4-4.2. Tmax je trošio oko 5 litara.
  3. Kod prvog davanja gasa odmah nakon preuzimanja motora mogu reći da je to bilo "trzanje" u odnosu na osjećaj kretanja koji mi je ostao od prošlog skutera (sa klasičnim variomatom). Već sad sam navikao i to je ok. U Travniku sam, centralna BiH, bujrum kad god
  4. Sticajem okolnosti, trenutni automobil u klasi monovolumena nije iz Honda brenda, pa sam barem dvotočkaš uspio hvala Bogu upisati pod isti Tmax 530 zamjenjen sa popularnim maxi skuterom ili ti "skoro pa motorom" XADV 750. Prodavac iz CH je ovaj primjerak oglašavao kao model 2018, međutim radi se o 2017 godini proizvodnje. Modeli iz 2018 godine su dobili upgrade u vidu G moda vožnje (Gravel mod iz Afrike twin) i kontrolu i podešavanje nivoa trakcije, te kome su ove stvari mandatorne neka obrati pažnju kod eventualne kupovine. Honda navodi i određena unaprijeđenja kod rada DCT mjenjača. Uglavnom, cijena, oprema, generalno stanje i kilometraža su prevagnuli kod ove kupovine. Model je još kao nov kupljen sa kompletnim Termigoni izduvom, Rizoma foot pegsima i Givi koferom 47l te je i meni došao tako opremljen. Sam model nisam prije probao, osim što sam sjedio na jednom i to mi je bilo ok. Postoji napomena kod nekih recenzija da bi niži vozači mogli imati problema sa osloncem na zemlju. Ja sam 189, i nekad sam na prstima. Postoji alternativa u zamjeni sa nižim sicem. Prvi utisci su fenomenalni, prvenstveno zbog odličnog i bogatog zvuka, položaja sjedenja te DCT mjenjača. Bilo je i momenata kad su gume i mogučnosti offroad vožnje bile malo precjenjene 😜 Definitivno mu nedostaje zadnji blatobran (barem kratki), te ću to nekad rješavati. Promjena u odnosu na Tmax ili bilo koji maxi skuter sa pogonskim remenom je i lanac koji zahtjeva malo više pažnje i održavanja. Odrađena je i kratka tura do mora gdje sam se poigrao sa modovima mjenjanja brzina koji kod kratkih i brzih zavoja promjene ponašanje i narav motora. D mod je sasvim dovoljan za grad i otvorene ceste.
  5. Ma ako imaš priliku odradi test oba pa napiši kratki rezime... 🧐
  6. Daj zajaši jednog i slikaj da imam predstavu kako to izgleda sa višim bajkerom... I od mene ima lajk, kao i nc750x, mada mu je cijena 🙄
  7. Upravu si. Ako nije R na 4 točka, onda barem R skuter Osim jedne duže ture odvožene sa Z750 Kawasaki naked modelom (koja mi je iskreno više bila smor, ali nisam imao drugi izbor motora kod jedne posjete na Swiss alpama), nemam nekog previše iskustva sa nekim drugim tipom motora, niti sam neki baš zagrženi bajker pa da me mjenjanje brzina i neke veće brzine pale. Hoću da imam finu poziciju sjedenja, kakvu takvu zaštitu od vjetra, solidnu snagu i ubrzanje, te možda nekad i DCT i jednostavno da uživam. I mogu slobodno potvrditi da ovaj skuter to uglavnom zadovoljava. Jedna slikica sa jednog pass-a. Priroda, okruženje, ceste, nevjerovatne.
  8. Nakon par godina tjeranja talijanskih fensi šmensi skutera (prvo Piaggio Bev Cruiser 250 pa 500cc), prošle godine sam se odlučio za malo ozbiljniju verziju skutera. Iako je u igri bila i Integra 700/750, prilika je izletjela i dotjerano je ovo. TMAX 530 ccm, 2012 g. sa nekih 30k km pređenih km, urađenim servisom zamjene remena, novim gumama. Prvi upgrade je bio, kofer , drugi Akrapovic. Uglavnom, zbog para klipova, dosta uglađeniji rad već u mjestu, a naravno i u samoj vožnji, solidno ubrzanje, dobre kočniceprilično udoban i konforan (iako sam visok 190 cm)... Sa prošlim dvotočkašima osim nekih prigradskih vožnji, nije bilo ozbiljnijih izleta, dok smo prošle i ove godine pravili nekoliko jednodnevnih vožnji po cca. 400 km. S obzirom da sam u centralnoj Bosni (planinskom dijelu), radi se uglavnom o vožnjama sa dosta planinskih i viših prevoja, te twisti puteva sa malo ili nikako vožnje po autoputevima ili brzim cestama. Uglavnom jedan prilično kompletan dvotočkaš i ako mogu reći bez većih primjedbi. Slijedeće što bi volio isprobati je svakako NC 750x (na forumu već prisutan), što zbog nešto većih gabarita, to zbog DCT-a i većih točkova.
  9. Pozz, pitanje u vezi ISUZU D-max 1.9 DDI. Nakon pređenih cca. 15000 km, počinje se povremeno paliti lampica filtera goriva, te nakon nekog vremena se i ne gasi. Gorivo se sipa uvijek na istoj BP s kojom firma ima ugovor (važi za jednu od dvije-tri grupacije sa najkvalitetnijim gorivom). Je li u pitanju nešto što se rješava zamjenom filtera goriva?
×
×
  • Create New...