Jump to content

Recommended Posts

Posted

Posle blatnjavih ruta zgodno je odmah oprati Putka. Presao oko 2,5k od kad je kod mene, sasvim solidno za zimsku sezonu. 

IMG_20210204_154340.jpg.b04809873d2094982326b02ba23b323d.jpg

 

A i pripremiti ga za sledecu destinaciju. 

IMG_20210204_161358.jpg.3d9cf77c74eea102ffe1c428ed601e2a.jpg

 

Uzeo centralnu nogaru, stigla je od majstora iz Grcke, tipska za TA700. 

Jos samo vizir, nikako da odem kod Igora da uzme meru. 

Posted
3 hours ago, Serdjo said:

Posle blatnjavih ruta zgodno je odmah oprati Putka. Presao oko 2,5k od kad je kod mene, sasvim solidno za zimsku sezonu. 

IMG_20210204_154340.jpg.b04809873d2094982326b02ba23b323d.jpg

 

A i pripremiti ga za sledecu destinaciju. 

IMG_20210204_161358.jpg.3d9cf77c74eea102ffe1c428ed601e2a.jpg

 

Uzeo centralnu nogaru, stigla je od majstora iz Grcke, tipska za TA700. 

Jos samo vizir, nikako da odem kod Igora da uzme meru. 

Igor ili Ivan?

Posted

Pa ovako mi vetar prebacuje grudi i siba pravo u visini ociju, treba samo malo da se podigne i izmeni dizajn, da usmerava vise u vertikalu. 

U toku sezone cu videti neke vise offroad gume da stavim i rasmisljam u pravcu nabavke seta progresivnih opruga napred/nazad, fali mu malo bolje vesanje kad se krene u dinamicno prstanje kamencica i prasine :)

  • 3 weeks later...
Posted

IMG-9209aa8f8444a4af38932d9abb3c2975-V.jpg.e14149da96a19a31486b590ee40472be.jpg

 

Porucio mitas e09, pa cu menjati u zavisnosti od aktivnosti. Juce sam se zaglavio i ljuljnuo u neko blato, Metzeler Tourance su super ali dok god je suvo i iole utabano pod tockom.

Posted

Upravo to spoznajem :)
Ja bi 3u1, ali kao i sa kolima sto sam na kraju zavrsio sa autom za prikolicu tako ce vrv i ovde biti ako se napalim previse.

Caskamo, sta je preporuka po tebi za lagan dual sport motor?

Posted

I sam vidis da 3u1, 2u1 i slicne varijante mogu da zavrse posao, ali nije to to. Ima onaj lik sto isao po Mongoliji i okolnim zemljama sa R1 :D.

Za blato? Pa prikolica a na njoj neka rndalica. Ali ja nisam smeo na tu stranu. Trebaju ti drugari slicnih afiniteta. I budes stalno mokar i blatnjav.

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Zamenio ulje u kocnicama, preventivno ciscenje prasinara i semeringa. Dosta se vozi van puta pa je zgodno to povremeno ocistiti jer umeju da procure. I napravio od neoprenskog pojasa za mrsavljenje "carape" za stapove. 

IMG_20210508_122414.jpg.90804c73ad7fcf4f642415ddd23c3892.jpg

IMG_20210508_133349.jpg.3c582e52210f81f59cbe4dd07c01bb76.jpg

IMG_20210326_173007.jpg.aa55f3b150ff1cf87186e0c8146aee90.jpg

 

Napravio nosac za vetrobran, sad je taman, ostaje da u njega izmestim nosac navigacije/telefona, da bude dakar style. 

IMG_20210508_122537.jpg.01085ecb697aa94fde2be78dd2052e4e.jpg

 

Nisam kacio slike centralne nogare, majstor je bas dobro uradio, ima i naziv ispisan :)

IMG_20210508_122431.jpg.ba0505ad1cb5193f2d68d0852e86401e.jpg

IMG_20210508_122456.jpg.ddbea1edc2ebe2081260b0ab594bcf1d.jpg

 

Slabo sam vozio zadnje vreme zbog bolovanja, presli smo 4k od jesenas. Mitasi drze super van puta, na zemljanim stazama su predobre. Na putu umeju da proklizaju jbg, kramponi ne vole asfalt. 

Posted

Suspleh je od alu ploce, sve to dole nema vise od 1kg. Crash barovi su tezi ali recimo da sve to zajedno nije vise od 6-7kg, sa nosacima bisaga.

Kad je stigao poskidao sam sve sipke i plastike zbog servisiranja, taman da vidim sta ima ispod i da se upoznamo :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...