Jump to content

Nixazzar

Members
  • Posts

    1,579
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    43

Nixazzar last won the day on October 5

Nixazzar had the most liked content!

3 Followers

About Nixazzar

  • Birthday 05/29/1992

Profile Information

  • Location
    Šabac (Klenak)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Nixazzar's Achievements

  1. Cestitam na zveriniii, strasan motor Sto se tice provlacenja, ako sam se ja sa cruiserom i 2 plasticna kofera po BGu prolvacio, provlacices se i ti
  2. Ne smem da gledam ove vase teme, pre cirka mesec dana kada je cirkova tema bila aktuelna imao sam relaps apstinencijalnog sindroma jedno nedelju dana...
  3. Drag star nikako nije slab motor. Moj stic ga ima i cesto ga vozim kad me uhvati ludilo. Jeste drugi stil voznje, al nije slab. Te price o preticanju, uzbrdicama i slicno su meni barem odavno nebitne. Svaki motor vozim onako kako on moze da se vozi. Jedino 4t 125ccm su stvarno preslabi za saobracaj, sve ostalo je sasvim optimalno po uslovom da se ne vozi autoputem. Mada ako bas ne mora, ne vidim svrhu ici istim. Ali opet ovo su ukusi. Mali motori, da ne kazem slabi su lagani i milina mi je da se "igram" sa njima. Mozda sam i ja pristrasan, meni R nikada nije lezao, a generalno volim sve motore i mislim da je stvarno svaki lep na svoj nacin. Pa i sada u grckoj kada sam bio sam iznajmio skuter od 50ccm 2t, jer nije bilo drugog u izboru i iscepao 300km po kasandri sa istim za dan i po. Bitno je voziti i uzivati na motoru, ali iskreno, ali to treba shvatiti sta stvarno znsci uzivati, a ne uzivati u tudjim pogledima i uzdasima za nekom ludom masinom koju vi vozite, to nije uzivanje, to su kompleksi (ne aludiram na nikog ovde, ali mislim da je kod nas bsrem 50% takvih "bajkera" )
  4. Ja ne bih ulazilo u brzinu ucenja jer te ne poznajem licno, ali bih napomenuo da motor nije u ciframa i brzini. Motor od 250ccm i 15ks moze biti zabavan koliko i 1000ccm, ako ne i vise od istog. Mali motor mozes da vozis do maksimuma i da i dalje budes "normalan" na putu, dok kod bilo kog Ra, pa i od 600ccm, ako ga teras na maximum u startu nisi bezbedan na putu ni po sebe ni po druge. Vozio sam motore 5 godina, a pre motora skutere 6 godina. Jedini razlog sto sada ne vozim nista su finansije. Svaki motor je zanimljiv na svoj nacin, po meni ti si uzeo perfektan motor za put, moze i u grad, moze i na putovanje, nije preterano snazan, nije ni slab, bas lepa mera korisne snage. Uzivaj u njemu, tek si ga uzeo, mani se misli o sledecem koraku uzivaj u sadasnjem. Mozda i skontas vremenom da ti i ne treba vece, brze, ludje od toga.
  5. Može i CB500X rally raid, solidna velicina, korektna snaga, top motor, al aj nadji ga u srb polovnog, a rally raid kit kosta jedno 2500 funti :S
  6. Mene licno privlaci multistrada vise. Ali nisam se udubio previse kako se ona pokazala sto se tice dugorocnosti i odrzavanja jer jos uvek nemam pare koje ona vredi. Samo strpljenja, pasće i njima cena, a i ja cu biti u boljoj poziciji da mogu da je uzmem
  7. CBR je maaaali hahah al bas mali motor. Ukusi su razliciti guraj u smeru kom ti zelis i uzivaj, kada se budem vratio u sedlo, kod mene mora biti neki veliki adventure bike, tipa bmw r 1200 gs, dukac multistrada 1200 ili nesto tog tipa, tu je uzitak i odmor, probaj ih nekad ako naidjes na neki
  8. Magnezijum pomaze kod grceva u misicima, u samoj regulaciji protonske pumpe na membrani misica, a miorelaksansi blokiraju neuromisicnu transmisiju na nivou neuromuskularne spojnice i dovode do opustanja misica i smanjena grceva. Zasto ti ovo pisem? Zato sto na duzim turama na Ru ces da se iskrivis kao kifla, da dobijes upalu misica, hvatace te grcevi u potkolenicama ako ne budes pravio cesce pauze, rameni pojas i ruke ce takodje da te muce jer si oslonjen na njih konstantno, takodje R je konstuisan za ljude prilicno sitne konstitucije. R je motor koji se vozi na stazi pun gas i za to je napravljen, na putu je otprilike kao i pravi trkacki auto za stazu. Vozio sam R-ove, tu jedino uzivanje je snaga njihova i adrenalin, po meni veoma veoma neudobna stvar za bilo koji vid putovanja. Ovo su iskustva mojih poznanika koji putuju sa R-ovima, a i licna, jer iako nisam posedovao R-a, vise puta sam ih vozio, pa i na duze ture i meni je to mucenje.
  9. Opaaa. Serdjika ode u bajkere.
  10. Vozi to, mani se R-a, da pijes magnezijum i miorelaksanse pre svake duze voznje, sta ce ti ta rabota. Uzivaj u carima voznje dva tocka, R je za stazu.
  11. Pa na R motoru je oklop napravljen tako da se ti nalazis malte ne u "vakumu" na tim brzinama, a vazduh obilazi vozaca kada si zalegao kako treba, ako stojis uspravno kao motka, ne valja najbrze sam R-a vozio 270km/h i nije tako strasan problem sa vetrom, veci je problem sama brzina i sto moraju 10 pari ociju da budu otvorene. Jednom samo vozio toliko i ne vidim svrhu, vrv sam pip, ali tu kontrola ne postoji.
  12. Biće da si ti fin ipak i ne zavrces to kako treba. Ja sam kineza od 250ccm vozio po GPSu skoro 140km/h, jeste da je vetar bio povoljan po mene, pa mi duvao u ledja, al opet, ako ga nategnes od pocetka pun gas do predzadnje brzine, treba da dobacis do neke max brzine koju motor moze da isporuci.
  13. Eto, ako ti propadne posao, mozes mojim i johnny-jevim koracima
  14. Izgor'o Razumem te Cirko u potpunosti
×
×
  • Create New...