Jump to content

TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

U detaljima je car...

Mi smo svi petrol headovi, glavni mehanicar je Djole, covek je Hondas, vozio BA2 Prelude, Legend prve generacije, Civice, itd, 11 godina glavni mehanicar Totoya GOTA Car, a pre toga jos 10 godina samostalni mehanicar, on sklapa Kadilak Milosu Bojanicu i sva njegova kola, a kako mi je resio neke sitne gluposti na Supri, jos se krstim, nije monter, vec pravi mehanicar, za sve ima resenje.. :)

Ljuba je mladje garde, glavni dijagnosticar Gote, 3 godine radio u USA u ovlascneom servisu VW, terao New Beetle 1.8 turbo sa 450 whp, nabudzio covek turbinu od Scanie FH12 kamionceta.. palila na 5k obrtaja.. :)

Najmladji je Danijel, vozi moto trke, sprema svim trkacima motore, covek ima motorni probni sto kuci, treca generaicja mehanicara u porodici...

Sve u svemu, dream team, i veoma sam zadovoljan kako rade, ja sam stalno u servisu do kraja godine, i pratim svaki detalj, gledam da uvedem visoke standarde, kakvi se podrazumevaju kod ovlascenih servisa, ali sa cenom delova i ruku ih bijem samo tako, masovno nam dolaze nove Toyote, Mazde, Honde, Hyundai vozila...

Videcete i sami... :blesplez

Link to comment
Share on other sites

Znam da ce ih to rastuziti, ali autici nisu za igranje, tako da ce biti samo za gledanje, a stizu jos dve poslastice, makete made in Japan, specijalno porucene iz Australije, drugar ih sklapa, jedno je Celica TA22 1971, a drugo je Skyline GTR KPGC210 1973... :)

A u cekaonici je planirano sledece:

Free wi-fi internet

Free nescaffe, nesquick, caj, kapucino, sta vec po zelji

Novine vise vrsta

Televizor(gde naizmenice na kamerama mogu da prate situaciju u servisu, kao i gledanje TV)

Autentican ambijent, gde ce dve fotelje i klupa biti iz moje donor Mazde 1500, sto ce biti Fordov V6, a na zidu ce da visi moja kolekcija dekli, pocevsi od B16A2 dekle.. :)

P.S. Kabe, nisu svi Japanci, imam cak i jednog Hyundai I30... :P

Link to comment
Share on other sites

Danas smo imali jednog specijalnog gosta na detaljnom servisu i ginekoloskom pregledu:

110.jpg

111.jpg

112.jpg

113.jpg

114.jpg

115.jpg

116.jpg

118.jpg

119.jpg

120.jpg

122.jpg

121.jpg

127.jpg

128.jpg

129.jpg

130.jpg

131.jpg

138.jpg

Za neupucene:

Acura RSX Type S

200 ks K20A2

Made in Japan, za trziste Kanade.

Srodni motor EP3 za evropsko trziste.

Brat blizanac LHD Hondi Integri DC5 Type R, jedino je Honda RHD i sa LSD, 220 ks u 2.0, sportski enterijer, dok je Acura luksuznija, kozna sedista, sve po P.S.

Konkretan primerak je pominjan ovde:

viewtopic.php?f=262&t=29102&hilit=acura+rsx

Vlasnik je dosao iz Pozarevca na toplu preporuku brace Zdravkovic, u prevodu GoranEE9 i njegov rodjeni brat Zoran, bivsi vlasnik moje bele Honde i sadasnji vlasnik crvene Civic MK1.

Auto ima TEIN opruge, neke 17" felne Made in Japan, INJEN CAI, Magnaflow zadnji lonac, BOSE stock sound sistem, xenon, Pioneer muzika, itd.

Vlasnik mi je dao ljubazno da je poprangijam, dok me je pratio u mojoj Supri, Sale VTI me razume kako ide auto, isti je feeling, neopisiv, auto ima full opremu, odlican menjac, sexy izgled, ali posle 6800 podivlja prosto, da nisam uzeo Supru, posle test voznje, ja bih ga kupio, odusevljen sam!

Vlasnik ujedno odlazi na prolece trajno u Norvesku, tako da ce RSX biti na prodaju, 8500 evra je pocetna cena.

Auto je 2002 godiste, 95k km, upravo odradjen servis, zamenjen klinasti, semering poluosovine, novi diskovi nazad i plocice, filter klime, ociscena pecurka KN sredstvom itd.

Jos samo da se reparira prednji nosac i auto je slobodno se moze reci savrsen, bez ulaganja doslovno.

Bilo bi dobro da ode nekom ljubitelju, jer vredi te pare.

Link to comment
Share on other sites

Istina, ali moras uloziti da bi ti se vratilo, ja stalno ulazem u posao.

Da dazbine za RSX nisu 7500 evra u Norveskoj(vec se raspitao), covek bi je terao tamo, ne prodaje se njemu uopste, devojka mu zivi tamo, zato se seli.

A posto sam bio u Norveskoj, tamo su tako stravicni porezi, ali i standard, no njemu se ne isplati da plati skoro cenu kola zarad registracije, a da stoji za 3 nedelje vozanja godisnje je suludo, jer imaju jos 2 auta u porodici.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već kod te Acure.. jel je on prodavao tada kada smo pričali o njoj pre god+ dana ili ju je on tada kupio?

Jer koliko se sećam tada je neko išao da gleda auto (mislim AcaS) i nije bio u zavidnom stanju onda a mislim da je spomenuo i da je farban.

Realno, auto je prelep spolja ali mu je enterijer katastrofa.

PS

Ti smes tako da slikaš kola koja ti dođu u servis i kačiš na net? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Pitam, vlasnici nemaju nista protiv.. :mrgreen:

Koliko sam ja video, auto je u dobrom stanju, pre mislim da je Aca mislio da je enterijer katastrofa u smislu da izgleda siromasno(istina), oni cajgeri su kao decije igracke, i sam enterijer ne izgleda bogato, vec veoma jednostavno, dok sama ocuvanost je dobra(od volana, sedista, rucice pa na dalje).

Ja koliko sam gledao, ima samo tackice na prednjem braniku, od kamencica, ovo ostalo je u dobrom stanju, i auto nije farban od 2007. od kad je u Srbiji, mozda je farban u Kanadi, odakle je dosao.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Malo akcije iz servisa:

robusna BT-50, poznata ribarnica iz Novog Sada, covek je vozio prethodnu B2200 i prezadovoljan njoj, uzeo je naslednika za isti posao.. :)

DSC04539.jpg

DSC04540.jpg

DSC04541.jpg

DSC04542.jpg

ovakvu planiram sebi za servisno i dostavno vozilo, samo da se servis uhoda i ukaze potreba..

Pa opet pickup od novosadskog Parking Servisa, ali nazalost nemam popusta ako negde parkiram gde ne treba.. :)

DSC04554.jpg

DSC04552.jpg

Malo Mitsubishija Eclipse:

DSC04550.jpg

DSC04551.jpg

Ono sto je ovlasceni servis trazio 130000 dinara, plus 30000 dinara za montazu i demontazu, mi smo uradili za 16000 dinara, samo je bilo pitanje jel hoces ili neces da se iscimas...

DSC04543.jpg

DSC04545.jpg

DSC04544.jpg

Inace, novija vozila ne vole bas plin, ali i sa njim mogu dosta da predju.. :)

DSC04546.jpg

DSC04555.jpg

DSC04556.jpg

ispravljamo i felne, sta god zelite.. :P

DSC04569.jpg

DSC04570.jpg

A evo ga i brat Neshwill, stelujemo CRXa.. :)

DSC04557.jpg

DSC04558.jpg

DSC04559.jpg

DSC04561.jpg

ima tu jos dosta kola, ali ne stigem od posla da ovekovecim svaki, vec kako mi uleti malo pauze..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ako se ovog meseca iskombinujem da ludom dođem u NS, došao bih na jedan ozbiljan pregled trapova. Naime dešava se da bez nekog definisanog pravila nešto lupa kod prednjeg desnog točka. Javlja se u prvoj, drugoj i trećoj brzini. Pojačava se sa dodavanjem gasa a prestaje sa otpuštanjem i ne dešava se kad baš polako ubrzavam. U nekom momentu vožnje to jednostavno prestane da se dešava i ne dešava se dok ponovo ne ostavim auto da malo iskulira.

Niko do sada nije utvrdio nikakav problem na trapu osim kugli i sada silena gornjih viljuški.

Koliko bi parica bilo da se to dobro pretrese.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...