Jump to content

TRIO motors i TRIO Servis - aktivnosti iz prve ruke


Recommended Posts

Znam auto od kad je dosao na novosadsku carinu i bio na zoll table.

Znam ciji automobil, prijatelj mog poznanika, kako to vec ide, ali nisam imao direktnog kontakta sa njim, pa ni sa samim automobilom.

Auto je stigao polovan, ali sa malo kilometara, mislim da nece ni biti odrzavan u Srbiji..

Ja imam pristup delovima i za GTR, u smislu potrosnog materijala, pa cak i kocnicama npr, ali da bi se servisirao GTR, cak ni oficijelni Nissan servis nema licencu, nesto poput Lexus statusa kod Toyote.

Mislim da je najblizi oficijelni GTR servis u Becu, ili Budimpesti..

Link to comment
Share on other sites

Pa dobro to se sve odnosi na auto dok je u garanciji, isto kao i sa svim drugim markama. Skup je sport izgubiti garanciju na GTR-a, kontam da bi bolelo. Sad jedino što u ovlašćeni servis mora da se djira do Pešte al bože moj, išao sam ja do Pešte i zbog civica i lude, a kamoli zbog GTR-a?! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ovaj auto je u klasi 911 npr, ali je mocniji po performansama, ali vec po samom tehnickom layoutu vidis da je skup za odrzavanje, high tech oprema, 4wd, brdo elektronike, 3.8 V6 biturbo, tako da ovo nije obican Nissan, vec mnoooogo skuplja igracka.

No, ko ima para da iskesira 60k+ evra, onda mu nije problem ni da ode do Peste na kafu, dok mu servisiraju GTR na svakih 10000 km... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jos malo akcije iz servisa:

Jedna ozbiljna offroad masina, 12k evra samo u dodatnoj opremi:

13012012539.jpg

13012012540.jpg

13012012541.jpg

Offroad masine:

13012012538.jpg

13012012536.jpg

2012-01-25142845.jpg

2012-01-25142741.jpg

2012-01-25142727.jpg

2012-01-23143110.jpg

2012-01-23143123.jpg

Radimo i kola PU Novi Sad, a.k.a nase policije, od sada cemo im mi odrzavati sva japanska i korejska vozila...

2012-01-23165731.jpg

2012-01-23165718.jpg

Toyotin razvod ventila na ZZ motorima:

2012-01-23165709.jpg

Ocuvana ekstra Mazda 323:

2012-01-23143132.jpg

Novija 2...

Jazzov menjac u rinfuzi:

12012012530.jpg

12012012531.jpg

12012012532.jpg

12012012533.jpg

12012012534.jpg

12012012535.jpg

2012-01-23163005.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nismo mi "ta klasa ljudi", :D, ne trošimo mi impulse tek tako, pogrešno si nas procenio, ...to mora da su zvali neki tvoji Toyotaši ;) ....nije niko zvao da pita šta je bolje, nego drugar dobija treće dete, pa hoće da proda Opel astru 1.4 2009 god, i da kupi nešto veliko, a hteo bi japanca, i to avensisa karavan.Razmišljao je da uzme corolu verso ali kaže da preko 2008 god, ima samo 2.2 dizel i to mu je mnogo za registraciju(ja nisam proveravao), a benzince neće zbog potrošnje, pa me zamolio da se raspitam po forumu, kakv je avensis 2.0d4d.

Ja ću mu preneti mudrosti, pa neka on odluči šta će.

1.Toyota Avensis CDT250....jel ovo novi model od 2008god.

Hvala i pozzzz

Link to comment
Share on other sites

Avensis CDT250 je po kodu model 2004-2009, sa 2.0 dizel motorom 1CDFTV.

U toj sasiji postoji i ADT250, to je 2.0 motor, u redizajnu modela 250, ali to je novije generacije, na lanac, mladji brat modela od 2.2.

Za njega su skuplji delovi, ovaj sa kaisem(1CDFTV) je najcesci kod nas, brdo Toyota ih nosi i automatski je velika serija, nize cene, itd.

Sto se tice kvacila, to je raspon za plivajuci zamajac+set kvacila, sto je dobra cena.

Accord 2.2 sa N22A1 motorom npr.(to je CN model, CL je benzin, CN je dizel), on ima prednost po tome sto vec ima sistem na lanac, tako da posle 200k te tek ceka vece ulaganje.

Sa druge strane, samo zamajac za taj motor je 90.000 dinara, plus set kvacila od cini mi se ne manje od 300 evra...

Sto se tice plivajuceg zamajca i seta kvacila, sustina je da nije set ispod 500-600 evra, pa sve do 1200 evra set, nebitno jel to japanski, evropski, korejski proizvodjac...

Link to comment
Share on other sites

Po meni je čar dizela i bila u tome da su štedljiviji od benzinaca i jeftiniji za održavanje, pouzdaniji, dugotrajniji, jednostavnije konstrukcije od benzinaca, manje stvari da se pokvari.Pa su onda počeli da meću turbine na dizele pa su oni dobili na snazi i još jedan deo koji treba popravljati svremena na vreme, a sada kada su im ubacili ove potpuno nove tehnologije sa zamajcima čudima i jadima, sada kada samo španer za nekog savremenog dizela pokretanog kaišem koštao kao svi delovi zajedno za veliki servis nekog benzinca na kiaš, i kada zamena tog zamajca izadje oko 1000evra, dizel je po meni izgubio sve što mu je oduvek bila prednost. Jeste da sada dizeli imaju super performanse i dalje su štedljiviji od benzinaca, ali su osnovne karakteristiku koju su nekada imali izgubili - jeftini i dugotrajni.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da sam drugara ubedio da pogleda hondu accord i to benzinca....danas je otišao do Delte i gledao one comfort što imaju par komada 2006 godište, i svidele su mu se, tako da možda padne neka honda 2.0 benzin.

Ipak on prelazi 15-16.000km godišnje, tako da nema preterane potrebe za dizelom, a Cl accord će mu uštedeti mnogo više na servisima i održavanju, nego bilo koji dizel na gorivu.

Link to comment
Share on other sites

Izvinjavam se Triu na malom trovanju teme, ali kad videh ove cene koje pominje, pogledah koliko neke ''boljke'' koštaju za moj auto:

- bobina 120€

- dizna 240€

ovo su cene za original, kakav bre dizel, stvarno treba da dosta prelaziš kako bi se isplatilo. Jedno riknjavanje dizni ili seta kvačila te vraća 2-3 godine nazad uštede na gorivu.

Neka hvala.

Link to comment
Share on other sites

Malo akcije iz servisa..

Mazda 6 2.0 dizel, operacija generalna, doduse sreca, pa se ne dira blok, ali ide kompletno nove karike, leteci, lezeci, garnitura dihtunga, itd. reparacija turbine, veliki servis...Auto je 2005 godiste

Mazda1-1.jpg

Mazda2-3.jpg

Mazda3-2.jpg

Mazda3-2.jpg

Mazda5-2.jpg

Mazda6-1.jpg

Mazda7-1.jpg

Ako ste se pitali kako izgleda plivajuci zamajac, evo prilike(razocarao sam se kad sam video da je original na njemu, proizvodjac je Motorcraft, to je OEM za Ford...sreca, pa je set kvacila na njemu EXEDY... :P)

Mazda8-1.jpg

Mazda9.jpg

Malo Pajera..

mitsubishi2.jpg

mitsubishi3.jpg

Drugar sa 4x4 foruma, 3 godine nije mogao da resi problem na 2004 Pajeru, isao je i u ovlascene i neovlascene servise u BGD, trebalo nam je 3 sata da lociramo kvar, a to je bila jedna mala prekinuta zica...nazalost, ostali su mu izmenjali od turbine, do EGR, vakuum pumpe pa nadalje, maltene nas nije izljubio kad smo resili problem.. :)

mitsubishi1.jpg

mitsubishi7.jpg

Kako Djole resava problem.. :)

mitsubishi6.jpg

mitsubishi5.jpg

Malo Toyoti, Rav 4 EXEDY kvacilo se menja:

toyota2.jpg

Isto to na Corolli E110:

toyota3.jpg

toyota4.jpg

Utezanje kola dizelka CE110:

toyota5.jpg

toyota1.jpg

Link to comment
Share on other sites

evo i od mene cestitke za servis. Svidja mi se kako to izgleda, profesionalno, uredno... bar po slikama. Sve najbolje ti zelim u daljem poslovanju.

Jel se zna sta je uzrok generalne na Mazdi ipak je to mlad auto, jel imas predstavu da li se i koliko vodilo racuna oko odrzavanja? Hahaha mora taj Ford da se umesa ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...