TRIO_driver Posted January 19, 2012 Author Report Share Posted January 19, 2012 Znam auto od kad je dosao na novosadsku carinu i bio na zoll table. Znam ciji automobil, prijatelj mog poznanika, kako to vec ide, ali nisam imao direktnog kontakta sa njim, pa ni sa samim automobilom. Auto je stigao polovan, ali sa malo kilometara, mislim da nece ni biti odrzavan u Srbiji.. Ja imam pristup delovima i za GTR, u smislu potrosnog materijala, pa cak i kocnicama npr, ali da bi se servisirao GTR, cak ni oficijelni Nissan servis nema licencu, nesto poput Lexus statusa kod Toyote. Mislim da je najblizi oficijelni GTR servis u Becu, ili Budimpesti.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Propeler Posted January 19, 2012 Report Share Posted January 19, 2012 Pa dobro to se sve odnosi na auto dok je u garanciji, isto kao i sa svim drugim markama. Skup je sport izgubiti garanciju na GTR-a, kontam da bi bolelo. Sad jedino što u ovlašćeni servis mora da se djira do Pešte al bože moj, išao sam ja do Pešte i zbog civica i lude, a kamoli zbog GTR-a?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted January 19, 2012 Author Report Share Posted January 19, 2012 Ovaj auto je u klasi 911 npr, ali je mocniji po performansama, ali vec po samom tehnickom layoutu vidis da je skup za odrzavanje, high tech oprema, 4wd, brdo elektronike, 3.8 V6 biturbo, tako da ovo nije obican Nissan, vec mnoooogo skuplja igracka. No, ko ima para da iskesira 60k+ evra, onda mu nije problem ni da ode do Peste na kafu, dok mu servisiraju GTR na svakih 10000 km... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted January 27, 2012 Author Report Share Posted January 27, 2012 Jos malo akcije iz servisa: Jedna ozbiljna offroad masina, 12k evra samo u dodatnoj opremi: Offroad masine: Radimo i kola PU Novi Sad, a.k.a nase policije, od sada cemo im mi odrzavati sva japanska i korejska vozila... Toyotin razvod ventila na ZZ motorima: Ocuvana ekstra Mazda 323: Novija 2... Jazzov menjac u rinfuzi: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted February 3, 2012 Author Report Share Posted February 3, 2012 Prethodni vlasnik je bio zadovoljan, pa nas je preporucio i novom vlasniku Acure RSX, tako da je covek dosao iz Pozarevca na redovan servis, a dolazice i ubuduce... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Propeler Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Heh.. bas sam se setio pre neki dan ovog auta i pogledam na oglasima pod Acura al ga nema, prodat, i eve ga tu kod novog vlasnika. Jel dobio te novce koje je trazio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitros Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Strašan autić, ta američka integra Viđao sam jednu crnu i u B.Luci,isto Type S, sa BiH tablicama, ali samo jednom, pa mislim da je u prolazu bila. Žile, tvoja radnja je kao "Hotel California" - ko jednom zakorači unutra, više nema nazad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted February 3, 2012 Author Report Share Posted February 3, 2012 Ja sam tu da radim svoj posao, a kome odgovara to, taj i dodje opet... Nisam pitao, islo je malo dole, ali mislim da je prodat za pribliznu cenu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jale Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Trio, imam jedno pitanjce, a mislim da si ti kompetentat da odgovoriš. Drugar hoće da kupi Toyotu avensis 2.0d4d 2007-08 godište, pa ga interesuje, na šta treba obratiti pažnju, da li ima nekih mana kod tog modela, motor, menjač,.... Hvala,...pozzzzzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted February 21, 2012 Author Report Share Posted February 21, 2012 Model do 2008, ili od 2008? U sustini, ako je prethodni, onda je 1CDFTV motor, znaci Denso dizne bez mogucnosti remonta(500 evra komad), veliki servis od 450 evra i plivajuci zamajac od 1000 evra.. Osim toga, dobar je auto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jale Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 Samo toooo, super, onda bolje da gleda neki drugi auto da kupi. Na koliko to strada, ja sam čuo da odlazi na nekih 120.000km? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaBCS Posted February 21, 2012 Report Share Posted February 21, 2012 nek ganja toyotu slobodno ali neku benzinjaru, šta će mu dizel u životu. Kažu ljudi kada prelaziš puno više se isplati zeld, kada ono kenjac, kada prelaziš puno, brzo dođeš do zamajca i ostalih glavobolja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted February 22, 2012 Author Report Share Posted February 22, 2012 Dobra je Mazda benzin, ali bi ja isao ovim redom sto se tice 2.0 benzinca: 1.Honda Accord CL 2.Mazda 6 GG 3.Toyota Avensis AZT250 Kod dizela: 1.Toyota Avensis CDT250 2.Honda Accord CN 3.Mazda 6 GG Jel on zvao prodaju ili ti, da pita sta je bolje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kabe Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Jel on zvao prodaju ili ti, da pita sta je bolje? LOL odusevljen sam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted February 22, 2012 Author Report Share Posted February 22, 2012 To mi se cesto desi, ljudi citaju moje postove, ali posto nas ima 14 u firmi, ne znaju ko je tacno TRIO_driver, i onda budu zanimljive situacije.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jale Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Nismo mi "ta klasa ljudi", , ne trošimo mi impulse tek tako, pogrešno si nas procenio, ...to mora da su zvali neki tvoji Toyotaši ....nije niko zvao da pita šta je bolje, nego drugar dobija treće dete, pa hoće da proda Opel astru 1.4 2009 god, i da kupi nešto veliko, a hteo bi japanca, i to avensisa karavan.Razmišljao je da uzme corolu verso ali kaže da preko 2008 god, ima samo 2.2 dizel i to mu je mnogo za registraciju(ja nisam proveravao), a benzince neće zbog potrošnje, pa me zamolio da se raspitam po forumu, kakv je avensis 2.0d4d. Ja ću mu preneti mudrosti, pa neka on odluči šta će. 1.Toyota Avensis CDT250....jel ovo novi model od 2008god. Hvala i pozzzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barda Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 Plivajući zamajac od 1000€? Hoćeš da kažeš da je min. cena toliko ili? Ovako visoke cene su samo za Avensisa ili važe i za druge japance/evropljane? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted February 23, 2012 Author Report Share Posted February 23, 2012 Avensis CDT250 je po kodu model 2004-2009, sa 2.0 dizel motorom 1CDFTV. U toj sasiji postoji i ADT250, to je 2.0 motor, u redizajnu modela 250, ali to je novije generacije, na lanac, mladji brat modela od 2.2. Za njega su skuplji delovi, ovaj sa kaisem(1CDFTV) je najcesci kod nas, brdo Toyota ih nosi i automatski je velika serija, nize cene, itd. Sto se tice kvacila, to je raspon za plivajuci zamajac+set kvacila, sto je dobra cena. Accord 2.2 sa N22A1 motorom npr.(to je CN model, CL je benzin, CN je dizel), on ima prednost po tome sto vec ima sistem na lanac, tako da posle 200k te tek ceka vece ulaganje. Sa druge strane, samo zamajac za taj motor je 90.000 dinara, plus set kvacila od cini mi se ne manje od 300 evra... Sto se tice plivajuceg zamajca i seta kvacila, sustina je da nije set ispod 500-600 evra, pa sve do 1200 evra set, nebitno jel to japanski, evropski, korejski proizvodjac... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaBCS Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Po meni je čar dizela i bila u tome da su štedljiviji od benzinaca i jeftiniji za održavanje, pouzdaniji, dugotrajniji, jednostavnije konstrukcije od benzinaca, manje stvari da se pokvari.Pa su onda počeli da meću turbine na dizele pa su oni dobili na snazi i još jedan deo koji treba popravljati svremena na vreme, a sada kada su im ubacili ove potpuno nove tehnologije sa zamajcima čudima i jadima, sada kada samo španer za nekog savremenog dizela pokretanog kaišem koštao kao svi delovi zajedno za veliki servis nekog benzinca na kiaš, i kada zamena tog zamajca izadje oko 1000evra, dizel je po meni izgubio sve što mu je oduvek bila prednost. Jeste da sada dizeli imaju super performanse i dalje su štedljiviji od benzinaca, ali su osnovne karakteristiku koju su nekada imali izgubili - jeftini i dugotrajni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barda Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Kukala im majka dizelaška. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jale Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Izgleda da sam drugara ubedio da pogleda hondu accord i to benzinca....danas je otišao do Delte i gledao one comfort što imaju par komada 2006 godište, i svidele su mu se, tako da možda padne neka honda 2.0 benzin. Ipak on prelazi 15-16.000km godišnje, tako da nema preterane potrebe za dizelom, a Cl accord će mu uštedeti mnogo više na servisima i održavanju, nego bilo koji dizel na gorivu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barda Posted February 23, 2012 Report Share Posted February 23, 2012 Izvinjavam se Triu na malom trovanju teme, ali kad videh ove cene koje pominje, pogledah koliko neke ''boljke'' koštaju za moj auto: - bobina 120€ - dizna 240€ ovo su cene za original, kakav bre dizel, stvarno treba da dosta prelaziš kako bi se isplatilo. Jedno riknjavanje dizni ili seta kvačila te vraća 2-3 godine nazad uštede na gorivu. Neka hvala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted February 24, 2012 Author Report Share Posted February 24, 2012 Malo akcije iz servisa.. Mazda 6 2.0 dizel, operacija generalna, doduse sreca, pa se ne dira blok, ali ide kompletno nove karike, leteci, lezeci, garnitura dihtunga, itd. reparacija turbine, veliki servis...Auto je 2005 godiste Ako ste se pitali kako izgleda plivajuci zamajac, evo prilike(razocarao sam se kad sam video da je original na njemu, proizvodjac je Motorcraft, to je OEM za Ford...sreca, pa je set kvacila na njemu EXEDY... ) Malo Pajera.. Drugar sa 4x4 foruma, 3 godine nije mogao da resi problem na 2004 Pajeru, isao je i u ovlascene i neovlascene servise u BGD, trebalo nam je 3 sata da lociramo kvar, a to je bila jedna mala prekinuta zica...nazalost, ostali su mu izmenjali od turbine, do EGR, vakuum pumpe pa nadalje, maltene nas nije izljubio kad smo resili problem.. Kako Djole resava problem.. Malo Toyoti, Rav 4 EXEDY kvacilo se menja: Isto to na Corolli E110: Utezanje kola dizelka CE110: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bokins Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 evo i od mene cestitke za servis. Svidja mi se kako to izgleda, profesionalno, uredno... bar po slikama. Sve najbolje ti zelim u daljem poslovanju. Jel se zna sta je uzrok generalne na Mazdi ipak je to mlad auto, jel imas predstavu da li se i koliko vodilo racuna oko odrzavanja? Hahaha mora taj Ford da se umesa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRANKO 90 Posted February 24, 2012 Report Share Posted February 24, 2012 kolko je presla mazda? znam bar za jos jedan slucaj generalne pre 100k km na istom autu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.