Jump to content

ST1300 Pan-European. SC51


Serdjo

Recommended Posts

Malo smo se upoznali, nekih 1700 presao. Bas je ozbiljan motor u pitanju, domet sa rezervoarom 500-550km, brzinu ne oseca, jako je udoban i kada se ceo dan sedi u sicu. Lose puteve sa puno zakrpa cak upija dobro, bolje od ocekivanog. Mislio sam da ce faliti 6ta brzina, ali su dobro rasporedjene i dovoljno dugacke (moze jer ima 125nm) i stvarno je pesma voziti ga. Svemirski brod.

Od minusa, ta njegova masa nekad ume da izgurava napolje iz krivine, nije bas lagan na mantanje levo desno, mora se obratiti paznja na brizinu. Famozno grejanje oko nogu je tacno, ali mora biti vruce kada sedis na usijanom bloku od 100kg, sto je cifra samo agregata. Potrosnja malo veca u odnosu na brojeve na koje sam navikao, ali to moze da se navede pod moje minuse :)

 

IMG_20230413_150314512_HDR.jpg.58992cd2d1ac783942b21eb49710ea70.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dopuna lagera, hvala @Robi R što je rekordno brzo dofurao gume :)

IMG_20230622_173237174.jpg.7ad75ea897548e0caa0f3c42353973c7.jpg

 

Nove pločice napred, trebaće i one uskoro.

IMG_20230612_191245069.jpg.fbb72a8d95e827495ce1ba438c1b092e.jpg

 

Poruceno u delti sve za remont kvacila, to malo da osvežimo pred put, počela je korpa nekad da zeza pa kad se već rastura da se zamene i lamele itd

Link to comment
Share on other sites

Malo koja slika radova.

Osim oklopa mora se skinuti i hladnjak da bi se doslo do dekle. Delovi brzo stigli u Deltu.

IMG_20230623_224350942.jpg.cfe0837fd760362a90359110e64b4dc3.jpg

IMG_20230625_095515864.jpg.f3e8af14cef7ff27fdac2bbe7f826e58.jpg

IMG_20230625_095527789.jpg.0956483d220e7e774378af7b184a6cbe.jpg

 

Lagano jedno po jedno i skinute oprugice, potisna ploca, lamele pa onda merenja..

U sustini desilo se ono sto sam pretpostavio i sto internet i kaze, samo oslabe oprugice, jer mi nesto brzo da se lamele istrose a nije klizao, imao je malo zvuka u leru dok kvacilo nije pritisnuto i neki cudan "udar" umesto lepo da uhvati kad se otpusta kvacilo i ponekad se desavalo da ispadne iz brzine.

Oprugice na limitu za zamenu, lamele 0,1 potrosene u odnosu na nove ali sam i njih zamenio kad vec sve radim, ostace originalne za rezervu nekad, mogu da predju jos toliko bar.. Ostalo pregledano vizuelno i pipanjem, sve kako treba.

IMG_20230625_110657412_HDR.jpg.d2612cae6752e16dcb53b1adc8a9553c.jpg

IMG_20230625_111926921_HDR.jpg.0e8885b0f228f669141a46603caf6e39.jpg

IMG_20230625_111957115.jpg.5aa27a06676f0f37f441f76e836269c1.jpg

IMG_20230625_121126857.jpg.54ce7160a8139ff6b2d385491cb283bd.jpg

IMG_20230625_121138036.jpg.7c96c114b7c9c524dbf9a80da3250a2c.jpg

 

Onda lepo ciscenje, natapanje, priprema i sklapanje. Sipane nove tecnosti, provozao, milina, skroz druga prica. Lepse mekse hvata, nema zvukova. Dobro je zadihtovan, fabrika.

IMG_20230625_123619204.jpg.18ae3ffe84aa5c710fa7e3d8c2994c39.jpg

IMG_20230625_140117975_HDR.jpg.97b4d7edd042e49eef4ff332a7bab82a.jpg

IMG_20230626_152600525_HDR.jpg.b0bf9e2665f19332a6a36c5debf4b7fc.jpg

IMG_20230626_224230798.jpg.05f94f05248eb7d11b3bf4a69eb45e83.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Presao nekih 9k km od kraja marta kada je registrovan, stvarno je motorcina ipo. Na Alpima je taman do panja potrosio sta je trebalo da se menja.

Autoput satima 140 nema problema, dnevna soba, magistrale top, planinski putevi pesma, pada kisa malo vizir gore i budes suv, zastita od vetra i buke neverovatna, da se natovari, ne smeta mu puno, jedino je muka kada malo otopli (preko 27-28stepeni) njegova zavetrina kombinovana sa isijavanjem toplote iz masine bude uzas. I da, serpentine Stelvia pakao zivi :)

IMG_20230712_094352010_HDR.jpg.cb1db94ddf40d46c7717732bc1c1cf9d.jpg

IMG_20230601_170939887_HDR.jpg.4f293e4f2a7d5d78f54deaef735af82f.jpg

 

65700 zamenjene lamele, ulje, filter ulja i antifriz.

69300 montirane nove gume Bridgestone BT023 GT i nove prednje plocice TRW sinter, Galfer organic je pojeo za 9k ko nista. Sledece cu probati fabricku ugradnju Nissin.

Tezak turer plus vozen sve kilometre na dosta zahtevnim deonicama, jako malo je bilo laganih magistrala, dosta trosi potrosno. Gume koje sam skinuo su presle nekih 12k i stigle na granicnike, sto je sasvim ok za motor od 130ks i 315kg.

IMG_20230718_081255959_HDR.jpg.664c14d164e6ac6b0ae755069af5d743.jpg

IMG_20230718_081230865_HDR.jpg.e2e5804ea29b0872092099c8a6f3a6de.jpg

IMG_20230718_114434030.jpg.78a6a8742e2957ac2ca686925652f8ec.jpg

 

Opran, namiren, moze dalje, sto kaze jedan moj dobar prijatelj, ti okreni korman na pravac i pratimo :)

IMG_20230718_175659762_HDR.jpg.7d6a1a076f498e920aaacf5658f1a2ef.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Serdjo locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...