Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/25/2019 in all areas

  1. 26 points
    Ok, prošlo je 2000 km od kupovine, vreme je za neku rekapitulaciju. Auto preregistrovan na mene, full kasko standard, vozi ga i žena i ja poprilično. Potrošnja bez da gledam, da se stiskam, ovo ono, 10-12 litara. Oduševljen sam autom, jer K24 nepoderiv, u made in Japan Hondi koja ima 96k km na satu, ovim tempom vožnje, znači da ću barijeru od 200k km dostići za jedno 10 godina. Do tada, trouble free vožnja. Udoban, leži odlično, ima mesta napred top, nazad taman za decu (kad porastu, menjaćemo ga za neki SUV). Tiho radi, odmara u vožnji, a kad zatreba da se poprangija, klackalice na volanu završe posao. Jako volim što je stari automatik, znači redovno održavanje i nema glavobolje, ne patim od munjevitog odziva na gas. Ono što mi se jako sviđa jeste što je prekrcan opremom, ima doslovno sve što treba, od grejača sedišta do memorije sedišta. Rale ga je već poprilično unapredio, tako da meni ostaju samo detalji da bi ga dodatno estetski oplemenio i modernizovao. Ono što je sigurno - nikakve mehaničke modifikacije neće biti (ništa remap, turbo, kompresor, aždaje u gepeku=. Estetika: - bočni pragovi (Modulo, Type S, itd), videćemo - gornji kačketić (da ne budem najgori od ostale CU bratije sa foruma) - felne za letnji setup: jedna opcija je Kosei K3 7.5 x18" sa distancerima (igraćemo se na zimu, samo da pustim opremu za vulkaniziranje u rad), druga opcija je Lenso 9.0 x 17" crne bez distancera. - parking kamera i kompletan prednji interfejs (da li maska i 2DIN navigacija), ili kompletan Android tablet zamena, videćemo. I to bi bilo to. Dobijem pouzdan auto koji ide uz moj karakter, osvežim ga sa novim tehnologijama i kamerom u rikverc (parking senzori su kul, ali svi ostali Dmax koje vozim imaju kamere, tako da sam se baš navikao), i estetski izgleda sportska limuzina u fullu. Sve u svemu, prezadovoljan sam autom, i bolje je nego što sam očekivao, mnogo bolje.. Čak i kad dođe do 200k km, pitanje da li da je prodajem ili ostavim u firmi da se koristi kao službeno.. I za kraj, gledam nešto svoj FB profil, i naletim na album koji sam okačio pre DESET GODINA, što bi se reklo: ko čeka, taj dočeka..
  2. 18 points
    Upravo. Ali ne pale me svakako, a s obzirom kakva je traznja, i ja bih ih prodao da su dosle sa autom. Nesto drugo od felni planiram, ali na prolece, zimu guramo sa OEM felnama.
  3. 16 points
    odRobijao sam i Accord-a Full tretman, spolja i unutra Dubinsko pranje, tretman koze, plastika i svega ostalog Jednoslojno poliranje, poliranje farova, izduvnih cevi, sredjivanje felni, zastita felni, laka, stakala...
  4. 15 points
    Jedna brzinska, sluzbeni i privatni (ko visoko leti, nisko pada).. Kad stignem, pozabavicu se temom kako valja..
  5. 12 points
    Postala Novosadjanka prava, zena sutra tera prvi put na posao.. Zarazio sam i drugara, namontiran spojler kupljen u Kragujevcu..
  6. 12 points
    Po kataloškoj vrednosti. Pa...ako žena odvali Modulo branik, isplatiće se iz prvog puta. Honde na gomili...
  7. 12 points
    Dekontaminacija glinom (claying), zastita laka i rain repellent. (Slike i video) Koga zanima, a verujem da ce svima biti interesantno. Da malo osvezim temu, pokazem i odgovorim, "zasto ciscenje/dekontaminacija glinom (klaying). Dakle, na tretmanu je bio svima poznat Markov Accord. Uradjena koza i enterijer. Ali akcenat je ovde na limariji. Uradjena fizicko hemijska dekontaminacija i zastita. Sta to znaci? Hemijska dekontaminacija, posle temeljnog predpranja i pranja lak je izgledao ovako. Druge dve slike otkrivaju mehanicku kontaminaciju kad je mokar auto (sitne tackice). Samim tim i lak se brze prlja jer zadrzava sve. Posle susenja, hemijska dekontaminacija, prska se preparat koji uklanja sitne metalne cestice iz laka (reaguje crveno na zaprljanost) Posle ovoga, ponovo temeljno pranje. Zatim se glinom prelazi ceo auto, da ukloni ostatak fizicke kontaminacije na laku (lak susti pod rukom), koja se nije uklonila hemijskim putem. Posle gliniranja opet temeljno pranje i susenje. Slike prikazuju mokar auto i nema vise tackica (kontaminacije) i lak je "klizaviji" pod rukom. Isti postupak je uradjen i na staklima. Posle susenja stavlja se tvrdi vosak sa polymerom u mom slucaju Fussocoat. Koji daje odlican sjaj, hidrofobicnost i zastitu laka od manjih ostecenja UV zraka i kontaminacije. Na stakla stavljen rain repellent. Na prvim slikama i snimcima se vidi kako se ponasa lak i stakla bez zastite (cist auto), a zatim kako se ponasa posle celog tretmana i zastite. (mokar auto) I to bi bilo to. Naravno ovaj proces obezbedjuje manje prljanje laka, lakse odrzavanje i ocuvanje boje, kao i dugotrajnost zastite. P. S. Mozete sve ovo i sami uraditi, ali imajte u vidu da je ovaj ceo proces trajao oko 7 i po sati! I sa druge strane, moze se ostetiti lak ako nemate odgovarajucu glinu ili ne znate kako se radi! Pozdrav drugari.
×
×
  • Create New...