Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/18/2023 in all areas

  1. Ji 4Tze

    Gray GooSH 350i

    Evo posle Liberty-a (staviću i fotografije istog) i dve i po godine svakodnevne vožnje i konačno se motorizovao adekvatnije
    1 point
  2. toshiro

    Mini Africa

    Pošto je krenulo lepo vreme i motor je isteran da ga ogreje sunce, vreme je i da se predstavi. Nisam bio neki zaljubljenik u motore ali ovaj CRF 250L mi se baš svideo. Potraga krenula još prošle godine lagano... Ovaj izleteo u CH u februaru, na brzinu organizujem kupovinu...sve ispadne super. Motor još bolji nego na slikama. 2017, prešao 33000km, uradjena 4 servisa do sada u ovlašćenom... Sve u svemu motorče je vrhunsko za namenu koja je u planu. U narednim danima bi trebalo da ga registrujem, kad stignem. Evo par slika, prve tri sa današnje vožnje
    1 point
  3. toshiro

    Mini Africa

    Danas je prvi put zakaljano motorče. Bilo i kiše i sunca ali uglavnom lepa vožnja. Ne slikah samo na šta je ličio kad sam se vratio kući 🙂
    1 point
  4. Kabe

    Mini Africa

    Ja tim uljem podmazujem lanac od motorne testere 😂 To se zove reciklaža
    1 point
  5. toshiro

    Mini Africa

    Ulje je u jednom plastičnom balonu a filter u kanti. Što? Jel treba nekom?
    1 point
  6. toshiro

    Mini Africa

    Danas zamenjeno ulje (sipan eneos 10w30), filter ulja i dihtung poklopca f.ulja. km 33441
    1 point
  7. Ji 4Tze

    Gray GooSH 350i

    Sad sam shvatio da se ni ne vidi šta je U pitanju je Honda SH350i - zvaću ga Gray Goose - jer ova, uglavnom ljudima ružna forma skutera meni liči na gusana, a ovaj je u sivoj boji pa... nema veze s tim što varim samo prozirnu žestinu. Pre dve godine je jedan od najpopularnijih evropskih skutera dobio upgrade motora i šasije, pa je dobio 330ccm motor i u ovom obliku, mislim da je isti kao i u Forzi i u ADV modelu. Probao sam prošle godine ADV u Delti i nisam bio previše oduševljen, prosto mi deluje previše para za Forzu sa više jeftine plastike. Mada mislim da se ni za ovaj ne bih odlučio da nisam uzeo iz prošlogodišnjeg uvoza... Prva registracija je 2023 ali sam ga markirao pre nove godine baš da ugrabim tu stariju cenu jer je od ove godine 500€ skuplji (?!) ali svakako hvala Duletu na ceni s grejačima... Ne znam da li ima razlike u odnosu na originalni iz 2021 kad se model pojavio. Motor 330ccm je 4t EUR5, vodom hlađen i daje 21,5kW odn. 29,2 KS na 7,500 o/min. Max momenat je 31,5 Nm na 5,250 o/min. Na papiru... U praksi, 170ak kg težine preko točkova prečnika k'o nekad na Civicu tj. 16" mora da pre svega primiri HSTC tj. Honda Selectable Torque Control - kao što je kolega Neo vrlo jasno opisao u sledećem videu (još je jasnije kad se pusti 2x ubrzano ) Elem, ako niste razumeli kolegu Nea, sistem prati brzinu okretanja točkova tačnije razliku napred-nazad i dozira gorivo da smanji snagu motora da ne bude proklizavanja. Nisam ga probao na mnogo klizavom terenu da vidim u praksi, vozio sam ga po ovim kišama juče i danas ukupno 60ak km i sem jednog paljenja zadnjeg ABS-a pri jačem stisku zadnje kočnice, nisam imao drugih situacija. Kad je ovaj sistem primirio snagu ove aždaje, nakon 200ak km bi trebalo napuniti rezervoar od 9 litara jer može da se pređe oko 25km po litri gradske vožnje što mu dođe 4 litre na 100 km, jedna litra sedam dana, ne znam šta tu nije jasno Pored veće snage, ono što je meni bilo bitno za svakodnevno korišćenje jeste da je keyless a i da je top box takođe keyless... za vozilo kao što je skuter mislim da je to must-have danas. Posle prodane biciklice tj. ipak, dostavnog vozila, Liberty 125ccm koje, iako nema ćopavu, a parkira se na štender levom nogom pokretom unazad... manevracija prilikom parkiranja je malo teža ali ovako posle par dana mi deluje da je stvar navike. A i sam motor se jedva čuje, više je neko tiho pr(e)denje nego pravi zvuk motora. Nema onog reskog zvuka vazdušno hlađenog talijanskog motorića. U vožnji, motor je neverovatno ugodan za provlačenje i generalno balansiranje prilikom "filtering-a" u gradu. Nogu spustim bukvalno na 0,18 km/h. Dobar balans je posledica niskog težišta a neravnine se dobro peglaju 16cama koje se napred amortizuju 3.5cm a pozadi ne znam koliko a nije ni bitno, sedište je dovoljno udobno da kompenzuje sitnije neravnine a kad se uzdigne dupe sa sedišta onda se i veće neravnine ne osete. Težak je napred ali ne znam iz kog razloga ali prosto je težak, kao kad voziš tuč koji možeš lagano da upravljaš. Na sedištu se sedi uspravno, mogu lepo nogu da spustim da se oslonim što će reći da je ipak pravljen za veće Talijane. Svetla su od LEDa a instrument tabla od LCDa - na njoj je naravno prikaz brzine, količine goriva, sat, termometar, par trip-metara i SMART key indikator. U prtljažniku u kome može da stane full face kaciga koju ni nemam, ima zamotuljak sa "alatom" i USB-C priključak. Keyless ključ izgleda ovako i nisam još ukačio šta je koje dugme, nisu mi još poslali uputstvo. Što se dodatne opreme tiče, uz skuter sam dobio i vizir i zaštitu rukohvata kao i već pomenuti keyless top box, grejači tek treba da stignu. od neoriginalne opreme, do kraja ove poluzime će da posluži i Tucano "ćebe" za Liberty jer ga kupac nije hteo a meni je dobro došao po ovim kišovitim danima što se katalog tiče, vidim da se dalje poreporučuje, kao MUST HAVE, X-ADV 750 updated eto, to bi bilo to. Kad budete išli u neki bliži đir, možda se i pridružim ako primate ove civile
    1 point
×
×
  • Create New...