LLP Posted November 27, 2022 Author Report Posted November 27, 2022 I tako... posle 2 godine i 4 meseca i ukupno pređenih oko 45tkm družimo se Kizi i ja i dalje. Nije me nigde ostavio, izneverio ili tome sliično, da kucnem u drvo. Od nekih neplanskih ulaganja koje sam imao bilo je farbanje sve 4 felne jer je boja na starim felnama doslovno rečeno počela da se raspada i farbanje haube. Hauba je imala par nekih tačkica od kamečića, površinsko oštećenje farbe, i jednu malo dublje oštećenje koje je išlo skroz do lima. Poslednji put kad mi je farbar sređivao prednji i zadnji branik, rekao sam mu samo da malo zatačka farbom te tačkice, čisto da se malo zaštiti i da nema potrebe da se zbog toga farba celu haubu. Tako je i uradio ali na moje iznenađenje, samo nekoliko meseci nakon toga, tačno na tom mestu gde je bilo najveće oštećenje primetio sam da se farba potklobučila. Poslao sam sliku majstoru i reče mi da je najverovatnije počela korozija iznutra da deluje. Zbog toga je moralo da se iseče parče lima na rubu, da se zavari novi i cela hauba ponovo ofarba. To je što se mene lično tiče, moja verovatno jedina ozbiljna zamerka na ovaj auto, a generalno i na većinu japanskih. Kvalitet farba zaista nije na nivou neke konkurencije, pogotovo u poređenju sa nemačkim vozilima. Ali pošto nikakvih drugih mehaničkih, električkih niti hidrauličnih kvarova nije bilo, prihvatio sam to kao neizbežno zlo. Nešto na autu mora biti problem, savršeno nema pa čak i kad su mnogo skuplji automobili u pitanju... Sem toga, u toku ove dve i kusur godina koliko ga imam, zamenio sam na autu sve tečnosti, jednom svećice (moraću na sledećem servisu opet), prednje i zadnje pločice, oba seta guma. U suštini odlično me služi a i dalje imam taj faktor satisfakcije kad god otključam vrata i sednem u auto. Ima nešto posebno u njemu što me tera da volim da ga vozim... Način na koji auto leži na putu, kako je trimovano ogibljenje, meni omiljen atmosferski motor sa razumno raspoloživom snagom, i naravno izgled automobila... Ni previše sportski, ni previše elegantan, niti premali niti prevelik, momak za sve. U narednih godinu dve mislim da ću defitivno promeniti auto, ne što me Kizi ne sluša nego jer ga lagano stižu godine iako se ne čini tako. Razmišljao sam šta bi i kako i dosta opcija mi je palo na pamet. Honda je svakako opet otpala iz trke, i tako će izgleda i biti u nekom narednom periodu. Civic desete generacije nije loš auto ali su neke stvari nelogično odradili u tom autu, što mi se ne sviđa, a sem toga u Nemačkoj je CIvic X izgleda vrlo loše prodavan, jer kad u pretragu unesem te neke parametre da zadovolje moje kriterijume, izbaci mi jedno 7,8 auta za celu Nemačku. Dakle, redak kao jednorog. Accorda nažalost nema, a CRV je dobar auto a ja baš nisam ljubitelj SUV-jeva iz više praktičnih razloga, a čak i da jesam, CRV mi deluje previše nezgrapno i stilski mi se ne sviđa. Svakako sledeći auto koji budem kupovao moraće da ima veći gepek nego Kizashi. Zbog toga u opticaj dolaze i karavni, iako nikad nisam verovao da ću pristati na karavan, ali proširenje porodice je uveliko u planu pa mesta uvek treba. S tim u vezi, mnogo mi se sviđa Subaruov model Levorg. Veoma zanimljiv, prostran auto sa dosta bogatom serijskom opremom, Boxer motor i CVT menjač ali sa simuliranim prenosima kao na Civiku, i naravno čuveni Subaruov potpuno nezavisni 4x4 sistem čine ovaj auto jako zanimljivom kupovinom, plus što je takođe ekstremno redak na nemačkim putevima. Međutim, jako mi se ne sviđa što je Subaru u ovom autu ponudio samo jedan jedini motor i to "maleni" 1.6 turbo benzinac sa 170 konja. Ne sumnjam da ovaj auto ima solidno dosta obrtnog momenta i na nižim obrtajima i da može biti zabavan za vožnju, ali svakako mislim da bi na ovu karoseriju mnogo bolje uleteo neki Subaruov četvorocilindrični 2.5 atmosferac koji su ugrađivali u druge modele. Od 2019. je Subaru u ovaj model počeo da ugrađuje ponovo atmosferski motor, ovog puta onaj 2.0 od 150 konja ali lično smatram da je ovakav motor sa CVT kombinacijom preslaba pcija za auto ovakve koncepcije, čemu u prilog i govore njegove brojke i performanse. Ne znam, moraću svakako da probam ovo vozilo da bih stekao neki utisak, pod uslovom da ne moram da preputujem pola Nemačke da bih došao do jednog primerka. Razmišljao sam jedno vreme i Dodge Challengeru SXT, najslabijoj verziji sa 6 cilindara i "samo" 310 konja, jer iako ovaj auto ima prihvatljivu nabavnu cenu, poprilično dosta mesta s obzirom da je u pitanju kupe, kao i gepek dobrih dimenzija za ovu vrstu auta, ipak sam došao do zaključka da je totalno nepraktično da porodica sa dvoje male dece koristi ovakav auto kao osnovnu vrstu prevoza. Plus da ne spominjem da se moja supruga sigurno ne bi usudila da vozi ovu grdosiju od preko 5 metara (duži od BMW petice) iako ima (odličan) automatskin ZF menjač sa 8 brzina. Okreni obrni, mislim da jedini logičan izbor za mene pada na Mazdu, sad da li šestica ili CX5 to zavisi od toga koja bolja prilika iskoči, mada zahvaljjujući pomami za SUV-jevima u svetu, mnogo je veći izbor ovih "džipova" na tržištu polovnjaka. Svakako me kod Mazde oduševljava to što i dalje u svoje modele ugrađuje atmosferske benzinske motore, što još retko ko praktikuje, pogotovo u veća vozila. Prednosti nad turbo motorima su brojne, a iznad svega to je izdržjivost, dugotrajnos i pouzdanost. Mazdin 2.5 benzinac sa preko 190 konja je za mene lično odličan izbor, pogotov jer uvek dolazi u kombinaciji sa klasičnim automatskim šestostepenim menjačem, koji radi mnogo bolje nego CVT, sporiji je od menjača sa duplim kvačilom, ali opet je generalno dugotrajniji, manje sklon kvarovima, i čak i lepše šalta kako korisnici tvrde. Kod Mazde mi se izuetno sviđa pre svega njen dizajn, vrlo originalan i upečatljiv kao i oduvek, na granici izmešu sportskog i elegantnog, unutra uglavnom minimalizam i funkcionalnost. Što je najbinije od svega, auto je potpuno made in Japan, i za razliku od nekih drugih ovde pomenutih marki, ima je sasvim dovoljno na tržištu, može se relativno lako ubosti dobar primerak. Uglavnom, izbora ima još uvek, nije auto industrija potpuno izgubljena. Za sada ostajem još neko vreme veran Kizashiju ali me živo zanima,kada vreme dođe da ode na doboš, kako će teći prodaja i interesovanje. Većina ljudi nikad u životu nije videla ovaj auto.... Deki777 and biciklista 2 Quote
biciklista Posted November 27, 2022 Report Posted November 27, 2022 Od svega što si pobrojao kao moguće buduće vozilo, pošto si Civic i CRV otpisao, ja bih birao izmedju mazde 6 karavan i mazde CX-5 i to ( pošto si u DE ) oba sa 2,5 benzincem. Levorg je pozadi relativno tesan za jedan porodični karavan. Oko korozije i suzukija, imao sam ga i baš sam bio razočaran antikorozivno kako je on fabrički uradjen. To da ti se od tačkaste korozije na haubi na kraju stvorila rupa, to je normalno za negalvanizirani lim. Svaka ta tačkasta korozija se brzo širi ispod boje i već posle godinu dana realno ima promer korozije kao kovanica od 5 ili 10 dinara ( kada bi sastrugao fabru oko onog tačkastog oštećenja posle godinu dana, video bi da je tako ). I ako se to maleno oštećenje odmah ne zaštiti, nema dileme kako će da završi. Quote
LLP Posted November 27, 2022 Author Report Posted November 27, 2022 Što se korozije tiče... Mora negde sečenje troškova izrade da izađe na videlo. Kizashi kada je izašao na evropsko tržište, sa motorom od 180 konja, automatskim menjačem, pogonom na sva 4 točka i brdom dodatne opreme uključujuči i mnoge luksuzne dodatke u enterijeru, koštao je "tričavih" 30-tak hiljada. Konkurencija je za takav auto samo drugačijeg renomea tražila i po 15, 20 hiljada eura više. Tako da sve ima svoje zašto, ali ipak da je na Kizashiju nešto bolje odrađena ta antikorozivna zaštita bio bio savršen auto. Međutim, sve dok nema ozbiljnijih oštećenja, lim se drži poprilično dobro... Ne znam koliko je Levorg mali ili velik na zadnjoj klupi ali on bi trebalo da je naslednik Legasija koji je najzad dobio karavansku verziju koja je evropa toliko želela. Verujem da ima vozila tog segmenta koji imaju više mesta pozadi, ali smatram da meni koji sam tek prosečno visok oko 180-182, nisam gojazan kao i moja supruzi koja je niža od mene, mesta ne bi trebalo da manjka u autu prosečne veličine D segmenta. I to sa veličinom današnjih automobila je malo potcenjeno. Negde sam našao podatak da je današnji VW polo istih dimenzija kao što je bio Golf 1, a da je BMW serije 7 iz sedamdesetih godina svega 4mm duža od današnje najnovije BMW trojke. Pa mi je zbog svega toga jako zanimljivo kada se na primer na prostor u takvom autu žali lik koji ima metar 75. Nekako sam ubeđen da Levorg ima sasvim dovoljno mesta za ljude prosečne visine, što se i vidi iz raznih nekih recenzija na yt. Problem kod tog auta je to što se poput Kizashija jako teško nalazi. Ali da dobro izgleda i spolja i iznutra i da je opremljen zanimljivom tehnologijom za koju sam siguran da ume da zabavi vozača, u to ne sumnjam. Baš večeras sam češljao neke oglase i naletim na Kizashija, prvi vlasnik, prva registracija decembar 2014, 80 tkm na satu, bez udesa, manuelni menjač. Faktički isti auto kao moj samo skoro 3 godine mlađi sa upola manje km, traži čovek nepunih 12 somića. Što je najčudnije od svega, cene polovnjaka su tako otišle u mater da bih ja sad mogao da dobijem skoro isti novac za kizashija kao kad sam ga kupio pre 2 godine, dodam još koju hiljadu evropskih i pazarim isti auto, malo mlađi sa duplo manje km. Pošto provereno znam da je dobra mašina, bila bi to odlična kupovina ali realno gledano trebalo bi onda da se cimam sa prodajom mog auta a i kako ženi objasniti čemu cimanje oko jednog te istog auta samo druge boje? Neka mog starog Kizija kod mene još malo, leba ne traži. biciklista 1 Quote
biciklista Posted November 28, 2022 Report Posted November 28, 2022 Mislim da Subaru Levorg ne može dimenzijama nikako da se uklopi u današnji D segment, jer su njemu neke dimenzije manje nego kod C segmenta. Npr. kraći je od karavan astre prethodne generacije, a ima manje medjusovinsko rastojanje od karavanskih verzija focusa, megana, 308, corolle ( od nekih i po 5 cm manji Wb ). Što uopšte ne znači da je loše vozilo. Naprotiv. Subaru je to. A kod njega, svakako bih izabrao stariju verziju ( sa 1,6T od 170 ks ) nego noviju ( 2,0 sa 150 ks ). Razlika u ubrzanju je baš pozamašna ( mislim 9 i 11,7 ). Uostalom, stariji je meni i lepši - ima na prednjoj haubi onaj otvor kao usisnik za vazduh i ima sa njim da budeš kao Mad Max LLP 1 Quote
TRIO_driver Posted November 28, 2022 Report Posted November 28, 2022 Subaru Levorg se više ne nudi u Evropi. To nije naslednik Legacy karavana, već je pandan Imprezi Wagon. Outback je pandan Legacy wagon, samo povišeni. Subaru je pre deset godina napravio zaokret od sportskog ka bezbednom i komfornom prevozu, i bacili su fokus na kvalitet. Impreze 1.5 što su se prodavale naveliko za 15.000 evra nekad nove su bile ispod prosečne. Posle fijaska sa dizelom, rešili su da se vrate na filozofiju bezbednosti i kvaliteta, kao Volvo I Saab nekad. Na sajmu u BGD će biti izložen novi BRZ premijerno, a šuška se i da će WRX i STI da ponovo spuste u Evropu, samo prvo da dođu drugi modeli poput novog Crosstreka (bivši XV), pa Solltera, Impreza, itd.. Pozdrav od novog Subaru dilera za Beograd.. 😉 19ljuba82, DuleBP, Langula and 4 others 7 Quote
milosns Posted November 28, 2022 Report Posted November 28, 2022 1 hour ago, TRIO_driver said: Pozdrav od novog Subaru dilera za Beograd aj, neka je sa srećom! Quote
LLP Posted November 28, 2022 Author Report Posted November 28, 2022 Tako je, Levorg se više ne nudi u Evropi a ja svakako nisam planirao da kupim nov, nego polovan tipa 5,6 godina star, možda i malo mlađi. Svakako bih se opredelio za 1.6T iako znam da je 2.0 izdržljivija mašina, ali ni ja ne mogu da se pomirim sa ubrzanjem od skoro 12 sekundi. Atmosferac mora da bude minimum 2.5 ili više da bi to imalo smisla, pogotovo ako je uparen sa automatikom ili još gore sa CVT-jem. @TRIO_driver Svaka čast za potez. Subaru je generalno na jako dobrom glasu u svetu, godišnje prodaje oko 300 000 vozila samo u Americi što je za firmu te veličine dobar podatak. Mnogi kažu da ko jednom proba Subaru kad tad mu se vraća. Da li si imao prilike da probaš Levorg i stekneš neki bar površan utisak? Da li se uopšte nekad nudio u Srbiji? biciklista 1 Quote
biciklista Posted November 28, 2022 Report Posted November 28, 2022 Da, bio je Levorg u ponudi u Srbiji. Pa i izlagan i na Sajmu automobila u BG, a i izlagan i nudjen sa ostatkom game u ranijem salonu kod Pupinovog mosta. Na kasniju lokaciju salona (uz auto put ka Aerodromu Nikola Tesla ) nikada nisam otišao, jer ponudu tih novijih atmosferskih agregata ( u svetlu deklarisanih ubrzanja ) nikako nisam mogao da razumem i dugo sam mislio da je to neka greška u ispisu podataka na sajtu tadašnjeg (kiparskog) uvoznika. Quote
TRIO_driver Posted November 28, 2022 Report Posted November 28, 2022 Uvoznik je i dalje kiparska firma (BTW, prvi ikad diler Subarua van Japana, zato su zaštićeni i poštovani od Subarua), a ja sam njihov diler za Beograd pored Ehoma. IMa tu dosta još novosti vezano za mene, ali otom potom. Što se tiče sadašnje motorizacije, daleko je od WRX STI priče. Znači, pouzdano, lagano, udobno, sigurno, ništa performantno. To što ima u Americi nema kod nas. A tamo ima WRX, biće i STI (verovatno električan), itd. Outback ima 2.4 turbo motor sa 250 ks.. Subaruove šasije trpe mnogo više, ali....ekologija trenutno zajebava, tako da je motorizacija umerena. Subaru je ovde niša brend i to je to, ima svoju specifičnu klijentelu, nije za široke narodne mase. Sad je teško dobiti kola, ja jedva nešto da sam uspeo da poručim, tek sredinom godine će biti nešto bolja situacija. Sad će stići Foresteri, pa jedan XV, a BRZ se ne usuđujem trenutno da uzmem, svakako će se prodavati u Evropi tek posle aprila 2023. biciklista 1 Quote
biciklista Posted November 28, 2022 Report Posted November 28, 2022 Izvinjavam se autoru teme što mu "zagadjujem prostor", ali, pošto je već pomenut aktuelni subaru program, "moram" i ovo reći ( i časna pionirska, neću više ovde ). Najpre, zaista iskreno želim sreću sa novim brendom u ponudi firme. "Svaka roba ima svog kupca", pa i današnji Subaru - u Evropi. Pri čemu on uopšte nema "divlje cene", već skroz korektne za današnje vreme, jako slične konkurenciji. Ali, ponuda motora za Evropu ... Lepo je to što su to benzinci ( ako zanemarimo onaj EV ). 2,0 HMEV od 150 ks iz Forestera ili klasični 2,5 od 169 ks iz Outbacka mi deluju relativno pristojno za karoserije i brend ( i današnje totalno bolesno eko vreme ). Ali, klasični 1,6 sa 114 ks. "Mršavo" je to možda malo za model XV i AWD pogon. I za ime čuvenog brenda koje nosi. Skoro po deklaracijama kao ona davna Impreza 1,5 koju si pominjao . Možda je šteta što nemaju klasičan hibrid u ponudi (kao Honda) ili što se i u Evropi ne nudi u PHEV izdanju ( kao što je to slučaj sa XV-om, tj. Crosstrek-om u USA ). Ali, šta je - tu je Ja ne sumnjam u "Fuji Heavy Industries" Ltd. Quote
LLP Posted November 28, 2022 Author Report Posted November 28, 2022 Opušteno, ne moraš se izvinjavati. Nemam ja taj trip da mi je tema sveti gral koji ne sme da se kontaminira. U svakom slučaju o Kizashiju sam dosta toga pisao, ako nekog nešto konkretno još zanima rado ću odgovoriti. Svakako da postoji naslednik ovog modela ja bih ga ozbiljno razmotrio kao sledeći odabir, ali pošto nema, ne vidim problem u tome da se diskutuje i o drugim autima... Mada možda bi bilo za nijansu prikladnije u temi o Subaruu, čisto da se lakše nađe u search opciji... biciklista 1 Quote
Milen Posted February 1, 2023 Report Posted February 1, 2023 Da li ima neko Suzuki Kizashi,kakva su iskustva? Quote
LLP Posted February 13, 2024 Author Report Posted February 13, 2024 Imam ja, još uvek, evo već četvrtu godinu, Kupio ga sa 105 000 km, sada ima 175 tkm na satu. Za te 3 i po godine i 70tkm pređenih imao sam dva problema. Prvo mi je crkla jedna Xenon sijalica pa sam u paru zamenio obe, i prestao da radi prednji levi parking senzor. Sem toga neplaniskih troškova nije bilo. Menjao sam samo potrošni materijal, uz izuzetak nešto lošijeg kvaliteta laka na farbi, pa sam prefarbao haubu i prednju masku. Ostalo je da kucnem u drvo, odlično. Generalno vrlo dobro i kvalitetno napravljen auto, dovoljno prostran za duga putovanja a opet razumnih dimenzija i praktičan za grad, serijski odlično čak i luksuzno opremljen, odličan oto atmosferski motor od 2.4 litre i 180 konja koji ima solidna međuubrzanja, odličan zvuk, razumnu potrošnju i pouzdanost tenka. Jedino šta bih mu mehanički mogao zameriti je to da mu je menjač previše prosečan... Nema onaj onako klik klak zvuk i osećaj po kojem su poznati Hondiini i Mazdini manuelni menjači, a CVT u njemu je katastrofa (Nisanov Jatco riknjava na 150tkm). Generalno gledano, ako se kupi sa manuelnim menjačem, odličan auto ali redak kao jednorog.... bad.toro, Deki777 and schonenk 3 Quote
LLP Posted May 15, 2024 Author Report Posted May 15, 2024 Kizashi je definitivno na prodaju. Odlično me služi ali rešio sam da uzmem nešto malo mlađe. Prodajem ga u Nemačkoj ali ako je neko možda zainteresovan da ga kupi i uveze, rado bih pomogao oko, zoll tablica, papira, itd. O autu sam dosta pisao, ono najsvežije što treba da spomenem je da ga je žena malo počastila na parkingu sa desne strane, tek mala sitna ogrebotina na zadnjem desnom blatobranu i malo ulubljenje između prednjih i zadnjih vrata. Jedva primetno, ali vredi spomenuti. Sem toga ne vidim nekih većih mana autu, sem znakova normalne upotrebe. Tehnički perfektan, ništa od potrošnih materijala ne mora da se menja, dva seta guma, oba na original Suzuki felnama, zimske stare 4 a letnje 2 godine, oba sa odličnim profilom. Auto korišćen uglavnom za dugoprugaška putovanja i autoput. Trenutna kilometraža nešto preko 181 tkm, treći vlasnik, bez udesa. Cena dogovor. Za bilo kakva pitanja, slike i tome slično, ako ima zainteresovanih, najbolje na PP. biciklista, neshwill, OldGeorgie and 2 others 5 Quote
LLP Posted March 10 Author Report Posted March 10 Ode i Suzukara sinoć, u ruke novog vlasnika ... Prodavao sam ga jedno vreme prošle godine, pa su se planovi za kupovinu drugog auta promenili, pa sam ga sknuo sa oglasa. Pre nekih mesec i po sam ga opet oglasio. Neki ljudi hteli odmah da dođu da ga vidu, ali sam ja poslom bio van Nemačke pa nismo mogli da se uklopimo. Posle mi stizale kojekakve neozbiljne ponude usled čega mi se prodaja auta polako počela gaditi. Međutim auto je tehnički a i vizuetlno za svoje godine i kilometražu bio u odličnom stanju i rekao sam da prvi koji dođe da ga pogleda i provoza, a da je ozbiljan, da će ga i kupiti... I tako je i bilo. Uzeo ga je neki momak koji već 2 godine traži isključivo Kizashija i znao je šta kupuje. Od mene je dobio auto u tehnički skoro pa odličnom stanju, trap netaknut, svi servisi urađeni, zamenjen nedavno i PK set, vodena pumpa, termostat i antifriz. Pre prodaje urađen i mali servis i zamena kočionog ulja, nov tehnički pregled bez ijedne zamerke. Auto je do sada defitnivino najbolji koji sam imao. Služio me je bespogovorno, radio kao švajcarski sat, nikad me nigde nije ostavio, nikad nisam pritisnuo dugme za paljenje a da on ne posluša i ne probudi se, nikad nikakva lampica nije iskočila na ekranu (sem kad je riknuo prednji parking senzor). Družili smo se skoro 100 000 km, i prešao sam sa njim Evropu uzduž i popreko, od Švajcarske sve do Grčke i okolo. imam neki utisak da se više nikom ne isplati da pravi ovako dobre aute. Civic X koji je zamenio Kizashija je savremeniji, moderniji i bezbedniji auto. Međutim, što se tiče kvaliteta i dugotrajnosti, dug je put pred Civikom i tek treba da dokaže svoju pouzdanost.. SAYONARA; KIZASHI! Aleksa_ZP, Haspasha, 19ljuba82 and 10 others 13 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.