TRIO_driver Posted July 31, 2012 Author Report Posted July 31, 2012 Micra K12 se pravi u Engleskoj, i ima evropsku elektroniku, te je "ozloglasena" bas zbog elektricnih bagova svih vrsta...Crkava joj sve i svasta od elektronike, skoro po pravilu posle 100k km predjenih... Deluje mi da jeste negde do instalacije, ali ne mogu nista tvrditi dok ne vidimo uzivo auto...Postoje procedure kako se to ispituje, samo sto to nekad moze da potraje i po ceo dan, a nekad nadjemo prekid za sat vremena...To ja laicki zovem "gremlin problem", ali su u sustini najpipaviji poslovi. Quote
leta1983 Posted July 31, 2012 Report Posted July 31, 2012 Ok, hvala na brzom odgovoru. Javicu ti se kad sestru dovoljno iznervira to. Ja sam pre honde vozio tu micru i resio sam problem tako sto je nikad nisam prao Quote
TRIO_driver Posted July 31, 2012 Author Report Posted July 31, 2012 Moj prvi auto je bila Nissan Micra K10, nesalomiva, i dalje se vozi, i vozice se, dok ta K12 bude u vecnim automobilskim lovistima.. Quote
zdushan Posted July 31, 2012 Report Posted July 31, 2012 A kako si ti ulazio u tu Micru? Jesi li izvadio prednja sedista? Quote
TRIO_driver Posted July 31, 2012 Author Report Posted July 31, 2012 Jok, tad sam bio mrsaviji, taj trik cuvam za Civica kao ovaj cika ovde: Quote
mitros Posted August 10, 2012 Report Posted August 10, 2012 Žile, brljavi kod zeta "check engine" Prvo na LPG, pa se gasila kad vrati na benzin. Onda je išao na servis LPG i rekli mu da javlja bogatu smešu. Poništili, vozio malo i upali se opet. Onda ode u tojotin servis u KG na dijagnostiku i ponište grešku, pregledaju i kažu da vozi na benzin jedno vreme. Navodno, svi senzori su OK, nisu mogli naći kvar. Međutim, nakon par dana, ponovo mu upali (sve vreme od servisa vozio na benzin) i onda mu i oni kažu da daje bogatiju smešu, ali ne vide zašto. Upute ga u Deltu, pošto je njihova dijagnostika "Bosch" i kažu da nije 100% merodavna. Takođe su rekli da je možda lambda sonda u pitanju. Tako da će zakazati termin u Čačku, pa ćemo videti da li je gremlin ili će naći nešto. E, da - i potrošnja mu je oko 15% viša nego inače (mada je teško biti načisto sa TNG i šta si natočio i koliko). Iz iskustva, koja sonda strada (dijagnoza ili regulacija), može li tako da se ponaša (malo upali "check" malo ugasi, na dijagnostici ne vide da je otišla) i koliko izađe ta igranka sa lambdama, ako to bude u pitanju? Quote
TRIO_driver Posted August 10, 2012 Author Report Posted August 10, 2012 Lici jako na lambda sondu... Jel znas koje greske mozda izbacuje? Zavisi koliko zica ima, ako je 4 recimo zice(a mislim da jeste), onda su oko 50 evra univerzalne, koje se onda nastavljaju na fabricki dzek... Kod nekih modela(uglavnom novijih), te univerzalne nece da moze(Accord CL), pa preostaju samo ili original ili tipske aftermarket, ali mislim da za EU/EP moze i aftermarket... Quote
mitros Posted August 10, 2012 Report Posted August 10, 2012 Ne znam za greške, zet nije ulazio u detalje jer nije od te branše, samo mi je rekao da nije smeša u redu. Videćemo kad ode u Čačak, valjda će nešto otkriti tamo. Quote
TRIO_driver Posted August 10, 2012 Author Report Posted August 10, 2012 Znacilo bi mi da znam koje sifre ce mu izbaciti, tj. koje kodove, ne mora da znaci da je samo do lamda sonde, imas neke tipicne greske, pa se i po tome moze znati otprilike sta je.. Quote
IloveCIVIC Posted August 19, 2012 Report Posted August 19, 2012 Covek sprema svadbu, eto sta se desava... Quote
TRIO_driver Posted August 20, 2012 Author Report Posted August 20, 2012 Tema na forumu je zamisljena kao interaktivni online vid komunikacije, ali je uvek direktan kontakt telefonom prodaji 100% siguran, ovo zavisi od mog licnog prisustva forumu, sto nekad nije moguce.. Naravno, i mi cigani imamo dusu, tako da sam bio van racunara(i foruma) 2 dana, ali stalno pratim temu bez brige.. Komutator imam, kosta 4400 dinara, garancija vazi samo ako se uzme i bobina. Quote
darconni Posted August 20, 2012 Report Posted August 20, 2012 Pozdrav Žile, Kad imaš slobodan termin u subotu 25.08. da dođem da promenimo šolje amortizera na Jazz-u? U drugoj polovini septembra sam na odmoru, pa ćemo se čuti, da rešimo problem instalacije EGR-a i check engine lampice. Pozdrav. Quote
TRIO_driver Posted August 21, 2012 Author Report Posted August 21, 2012 Ima za sada slobodan termin od 10.00h, treba nam 1.5-2h za tu operaciju, imam sve delove, samo mi fali jedan lezaj amortizera, ali 99% cu ga dobiti do subote. Moja je radna subota, ali sam je odradio prosle nedelje, posto mi je u petak momacko vece, tako da u subotu nisam dostupan do jedno 13h.. . Goran ce raditi, zna sve, samo da ti potvrdim za jos ovaj lezaj, a zakazacu te u 10.00h, pa mozemo odloziti ako ti ne odgovara. Quote
darconni Posted August 21, 2012 Report Posted August 21, 2012 Neka bude onda u sledeću subotu 01.09., pošto će sada biti 40 stepeni,a i imam nekih obaveza. Ti mi samo javi kad nabaviš ležaj,i zakaži za 01. odmah u 8:00. Quote
TRIO_driver Posted August 21, 2012 Author Report Posted August 21, 2012 Lezaj sam vec porucio, da kompletiram za lager.. Zakazacu, tad sam i ja u servisu, pa se vidimo.. Quote
darconni Posted August 26, 2012 Report Posted August 26, 2012 Da li je na mom Jazz-u OBD II konektor na CPU? Planiram da kupim bluetooth adapter,pa da mogu da čitam greške pomoću telefona,sa aplikacijom Torque. malo sam googlao, i rekao bih da bi to radilo na Jazz-u,da ne dolazim svaki čas u NS radi dijagnostike. http://www.kupindo.c...OBD-II-OBD2-CAN Quote
TRIO_driver Posted August 27, 2012 Author Report Posted August 27, 2012 Da, on ima OBDII konektor. Quote
cilipn Posted August 29, 2012 Report Posted August 29, 2012 pozdrav nismo se dugo čuli kad radi autić kako treba. interesuju me cene za eneos ulje 5w-40 pošto se odlično pokazalo, filter za ulje, filter za klimu i filter za vazduh onaj manji. koje su vaše preporuke za ove filtere? sve to za Jazz-a Quote
aco Posted August 29, 2012 Report Posted August 29, 2012 prijatelju je za subaru legacy (1992g.) 2.0 motor AY/EJ20EN otisla 2 klipa, moze li se to nabaviti (sa karikama i dihtunzima) i za koliko Quote
TRIO_driver Posted August 29, 2012 Author Report Posted August 29, 2012 pozdrav nismo se dugo čuli kad radi autić kako treba. interesuju me cene za eneos ulje 5w-40 pošto se odlično pokazalo, filter za ulje, filter za klimu i filter za vazduh onaj manji. koje su vaše preporuke za ove filtere? sve to za Jazz-a Nisam ni sumnjao, to je japanska Honda, nema tu greske.. Ovako: Filter ulja 440 dinara, IMAM. Filter vazduha 790 din, IMAM. Filter klime 890 din, IMAM. Ulje ENEOS 5w40 4L 3760 din, IMAM. Quote
TRIO_driver Posted August 29, 2012 Author Report Posted August 29, 2012 prijatelju je za subaru legacy (1992g.) 2.0 motor AY/EJ20EN otisla 2 klipa, moze li se to nabaviti (sa karikama i dihtunzima) i za koliko Broj sasije mi treba od Subarua...bilo bi dobro i njegovi kontakt podaci i telefon(moze na PP). U sustini, ne verujem da moze po komad klip motora(dihtung glave moze po komad sigurno), potrebna mi je i specifikacija klipova i karika(standard ili specijale), kao i koji tacno dihtunzi se traze(garnitura kompletna ili u delovima, i koji u tom slucaju dihtunzi).. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.