Jump to content

darconni

Members
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About darconni

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/24/1975

Profile Information

  • Location
    Sremska Mitrovica
  • Interests
    Tehnika, automobili, fudbal...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvala druže,menjaćemo obavezno samo malo da otopli,javiću se da zakažem. To mi je odlična cena,mislio sam da je skuplji. Sigurno je neka greška, pošto nisam imao poziv 25.12.2014. Verovatno u sistemu nemaš moj broj koji sad koristim 066/80-44-292, pošto 060 ne koristim,ako su na njega zvali uključuje se govorna pošta. Nema veze,ubaci ovaj broj,to mi je službeni i uvek sam na njemu dostupan. Vidimo se , pozdrav. P.S. Sad sam proverio u starom telefonu, imao sam propušten poziv iz servisa 19.12.2014.
  2. Pozdrav Žile, Ostao si mi dužan da javiš koja je cena filtera goriva za Jazz-a 1.2 2003. godište. Nije mi hitno, menjao bih na proleće, javi kad stigneš. Pozdrav, Darko
  3. Žile, jesu to tvoji majstoru subotui izvadili lampicu za "check engine" iz Jazz-a??? Hahaha, šalim se, ali ona se više ne pali, izgleda da smo konačno rešili problem sa greškom, čišćenjem kanala EGR-a na usisnoj grani koje sam tražio kada su štelovali ventile. Prešao sam oko 100km od subote, i baš sam ga pržio po Fruškaću,ali se "check engine" nije upalio. Moram priznati da auto bolje vuče i lakše prima gas, nema više gušenja kao ranije. Još samo da zamenimo i bobinu i sve će biti extra. Pozdrav, Darko
  4. Pozdrav Žile Nismo se dugo čuli, što znači da Jazz dobro služi. Hteo sam da pitam, koliko bi koštalo i koliko zahteva vremena da naštelujemo ventile (nisu štelovani nikad, a čini mi se da se više čuju nego ranije). Kada se već to radi imam želju da očistimo i te famozne kanale EGR-a, jer posle mnogo traženja po netu, sve sam više ubeđen da će čišćenje tih kanala ili kako ga zovu "EGR plate" rešiti problem sa paljenjem "check engine" lampice. Javi mi pa ću videti kada bih mogao da zakažem servis. Trebalo bi i da pogledamo PK kaiš i kada da menjam svećice (imam istoriju zamene), ali to može
  5. Pozdrav Žile, Jel sve spremno za subotu, pošto su mi rekli kada sam zakazivao da nemate na stanju neki od filtera. Niko mi ništa nije javio, pa samo pitam. Jesi kupio ženi auto? Ako si još zainteresovan za Jazz-a, može u subotu da vidi i proba moj Jazz.
  6. Pozdrav Žile, zakazao sam servis za Jazz-a, 03.08. (subota), pored redovnog ulje i filteri, menjaćemo i prednje diskove i pločice. Imam dilemu oko PK kaiša,jer ne znam kada je, i da li je menjan,jel ga imaš na stanju i koja je cena?
  7. Žile,pogledaj ovo: Mislim da sam našao ono što nam treba vezi sa Bosch ECU, koji je kod mene u Jazz-u. Ovde imaš slike konektora, i šemu svakog posebno, a kompletnu šemu veza sa bojama žica, i šta svaka povezuje imaš u programu Honda ESM. Evo ti putanja,da lakše nadješ: Engine / Fuel and emissions / Others / Fuel and Emissions System Description Circuit Diagram (5MT-KG/KE/KR) i Fuel and Emissions System Description (5MT-KG/KE/KR) Ovde imaš šemu veza svih konektora na ECU, i opis u tabeli šta koji pin povezuje, i koliki treba da bude napon u različitim slučajevima. To bi trebalo da je
  8. OK, cucemo se posle 08.01. Sad auto radi,jednostavno, nekad hoce,nekad nece. Ja imam Honda program, i malo sam ispitivao korak po korak,ali sam stao kada sam trebao da ispitam vezu izmedju ECM i releja. Tu je problem jer se sheme u programu ne poklapaju sa Bosch elektronikom,koja je u mom Jazz-u. Lepo se provedi veceras, i zelim ti sve najbolje u Novoj Godini. Žile, ja sam voljan da dodjem do servisa u subotu 12.01., ali šta ako mi auto stane negde na putu do NS? Da li postoji mogućnost da , ako se tako nešto desi, neko dođe po mene sa šlepericom,pa da auto odvezemo do servisa? Rekao sam da
  9. Vratio se problem sa Jazzom. Danas opet neće da upali,i definitivno je problem sa relejom benzinske pumpe. Sad da li je sam rele, ili neka veza u prekidu,nisam još skontao.Kada dam kontakt, čuje se glavni rele,ali onaj za pumpu, ne reaguje. Pokušavao sam da nađem kvar po servisnom uputstvu,ali je veoma teško skinuti kutiju sa osiguračima, kako bih prišao relejima. Uspeo sam da ga izvadim, i otvorim,ali ne vidim nikakav problem, a ne mogu da ispitam instrumentom,jer u tom položaju kutije, kad sve demontiram, ne mogu da priključim konektore,kako bih dobio napajanje. Rešenje je da se zavučem skro
  10. Pozdrav Žile, nadam se da si se bar malo odmorio. Verovatno si pročitao predhodne postove, i upoznao se sa problemom koji sam imao. Da li je problem da kad dođem do servisa (na proleće), skinemo kutiju sa releima i osiguracima, i detaljno sve očistimo i proverimo kontakte, kako bi se smanjila mogućnost pojave ovakvog kvara?
  11. Problem rešen !!!! Bio je loš kontakt na releu benzinske pumpe. Veoma je komplikovano skinuti kutiju sa osiguračima i releima, ali sam privremeno rešio kvar, tako što sam malo prodrmao rele, i auto je upalio. Videću sa Žiletom,da kada dodjem do NS-a,skinemo kutiju, i proverimo sve kontakte. Ovo je primer,kako zbog banalne stvari,auto postaje neupotrebljiv. Pozdrav svima.
  12. Sada sam probao sa drugim kljucem,i nema promena. Mislim da znam sta je problem. Kada dam kontkt,necuje se rele koji ukljucuje benzinsku pumpu. E sad,sta je problem ne znam,da li je rele crko,ili sama pumpa,a moze biti i osigurac,njega cu prvo proveriti.Svaka pomoc je dobrodosla.
  13. U pravu si,nisam napisao da normalno vergla.Probacu danas sa drugim kljucem,jer kada dam kontakt,lampica za kljuc mi se cudno pali,tj.blinka kao kada izvadim kljuc posle gasenja motora.
  14. E to mi je palo na pamet,da nije do kljuca,ali nisam danas stigao da probam. Probacu sutra,pa se javljam.
  15. kako mislis dal ima struju? On normalno vergla,ali nece da upali,cuno se ponasaju lampice na tabli,check engine i kod kljuc blinkaju.
×
×
  • Create New...