Od zanimljivosti tokom godine je jos bilo:
1290 adv s, ozbiljan motor, ali meni licno ne pase toliki gas i tolika nervoza kad se potera jace.
MotoGuzzi v100 Mandello, mnogo mnogo mi se dopao, da imam tri motora on bi bio 3ci sigurno. Ima njutna, lepo se vozi, jaka smekerica lagan kruz, izgled cista egzotika, okrecu se svi redom za njim. Deluje bas kvalitetno i jako robusno.
Najvece spustanje garda mi je bio r1300gs. Ovo nije prvi gs koji sam vozio ali je u odnosu na ostale dosta iznad. Iako sam pristrasan moram priznati da je stvarno motorcina i osim cene i klijentele nemam A da mu zamerim. Svi najnapredniji sistemi vesanja, kocenja, bezbednosti i svega ostalog su utrpani u njega. Traktor koji se vozi kao auto za slalom.
Testirao jos MotoGuzzi V85tt, nista mi se nije svidelo na njemu, pomalo Guzzi smeka ali to je sve.
KTM duke 790, dobar nejked nije moj fazon.
KTM 390 adv, jedno malo zabavno motorce koje svuda vozis pun gas jer je A2 a opet su ga nakrcali sa svime sto vole mladi.
Suzuki 800de, Transalpov direktni konkurent, motor korektan, realno multipraktik isto kao XL750
Aprilia tuareg 660, super je ali sam ga kratko djirnuo krug od 30ak km i sve asfalt.
Sledeci istrazivacki rad okrecem u smeru kineza, to me zivo zanima na koju vodu ce da ode.