Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/16/2022 in all areas

  1. sale vti

    Klima uredjaj

    Ne treba defektaza tvom autu vec tebi.
    4 points
  2. sale vti

    Klima uredjaj

    Puno ukljucenja i iskljucenja znaci zdrav kompresor i da veoma brzo napravi odg temp, onaj koji ukopca i ne gasi se ne radi kako treba. Nadam se da vcr pijes dva leka manje. Vozdra iz Zemun
    2 points
  3. Vedran

    Klima uredjaj

    @Deki777 Ventil pritiska (tzv presostat) reguliše rad kompresora, a i ventilatora. Vase je da znate jel klima radi ili ne, to kako se pali ili gasi je manje bitno
    2 points
  4. MilicTT

    Klima uredjaj

    Pijem samo belo vino u umerenim količinama, ako će ti biti lakše.
    1 point
  5. MilicTT

    Klima uredjaj

    Pa hajde odradi dr.
    1 point
  6. Deki777

    Klima uredjaj

    Kompresor nigde ne radi stalno, svuda se "gasi" povremeno, tako valjda radi (da zastiti) sistem. Koliko sam upucen, a nisam puno oko klime, ventilator hladnjaka ne bi trebalo da miruje kada je klima ukljucena vec da vrti stalno. Jedino ako se to uzupcavanje i izupcavanje kvacila kompresora desava na velikom broju obrtaja verovatno mu krati vek (nebitna brzina vozila vec broj obrtaja radilice tj. brzina okretanja remenice na klima kompresoru kada ga magnet "uhvati ili pusti")....i ventilator hladnjaka da vrti stalno. Mada je proizvodjac sigurno racunao na to da vozac samo upali ili ugasi klimu, da ne treba da se bavi brojem obrtaja i na +5°c recimo kompresor ce da radi (za isusivanje vazduha jer je vec mala temperatura) i ne znam da li tada vrti ventilator, nikada nisam to probao. Na vrucini ga pali i vrti dokle god radi klima. Ima tu verovatno vise faktora koji uticu ali na leru kada sve radi i brzo hladi dok je vrucina napolju, mora da ga ciklicno pali-gasi zbog zaledjivanja isparivaca i odrzavanja pritiska. Neki zakljucak do koga sam dosao kada sam registrovao istu stvar kod mene i kopao kako to radi. Posle reflash-a je skoro neprimetno u leru i normalnoj laganoj voznji pa sada ne obracam paznju ali se setim da ako treba da ga poteram u visoke obrtaje ugasim klimu da sacuvam kvacilo kompresora. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
    1 point
  7. Deki777

    Klima uredjaj

    Osecas uzupcavanje kompresora, optereti motor. Pali (oduzima gas) i gasi (dodaje gas) kompresor. Na 30ak sekundi bi trebalo da ide ciklus, plus/minus 10ak sekundi zavisi jel otvoren put ili grad. Sprecava zamrzavanje isparivaca usled stalnog rada kompresora pa ga ciklicno iskljucuje. ECU ce da pegla pad obrtaja ali motor laicki receno "gubi snagu" kada je uzupcen kompresor (kada radi). To je normalno da osetis na 2.0 motoru. 2.4 dosta manje se oseca, na dizelu se skoro i ne oseca.
    1 point
  8. hundreder

    Avanture na dva tocka

    Prestigo me kod Gacka, kao da ne postojim.
    0 points
×
×
  • Create New...