Kompresor nigde ne radi stalno, svuda se "gasi" povremeno, tako valjda radi (da zastiti) sistem. Koliko sam upucen, a nisam puno oko klime, ventilator hladnjaka ne bi trebalo da miruje kada je klima ukljucena vec da vrti stalno. Jedino ako se to uzupcavanje i izupcavanje kvacila kompresora desava na velikom broju obrtaja verovatno mu krati vek (nebitna brzina vozila vec broj obrtaja radilice tj. brzina okretanja remenice na klima kompresoru kada ga magnet "uhvati ili pusti")....i ventilator hladnjaka da vrti stalno. Mada je proizvodjac sigurno racunao na to da vozac samo upali ili ugasi klimu, da ne treba da se bavi brojem obrtaja i na +5°c recimo kompresor ce da radi (za isusivanje vazduha jer je vec mala temperatura) i ne znam da li tada vrti ventilator, nikada nisam to probao. Na vrucini ga pali i vrti dokle god radi klima. Ima tu verovatno vise faktora koji uticu ali na leru kada sve radi i brzo hladi dok je vrucina napolju, mora da ga ciklicno pali-gasi zbog zaledjivanja isparivaca i odrzavanja pritiska. Neki zakljucak do koga sam dosao kada sam registrovao istu stvar kod mene i kopao kako to radi. Posle reflash-a je skoro neprimetno u leru i normalnoj laganoj voznji pa sada ne obracam paznju ali se setim da ako treba da ga poteram u visoke obrtaje ugasim klimu da sacuvam kvacilo kompresora. Sent from my LG-H990 using Tapatalk