Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ma kapiram Sale, nego na kugli sa zadnje strane gde se utiskuje ima samo jedna tačkica na plasticnom delu tipa milimetar, vidi se na slici pa pitam da li je to to? 400191496fed023c4af0acd2f8ae80b0.jpg

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

  • 1 month later...
Posted

Promenio majstora zamenjena kugla, medjutim sad se javio drugi problem.

Juče mi se pojavilo VSA na displej, iso sam u rikverc pa napred pa ponovo nazad i tada se pojavilo ugasio auto i nije ga bilo. Jutros otiso normalno na posao ali kada sam se vracao ponovo se pojavilo.

Sta činiti dalje...

Sta prvo da gledam, čitam neko resetovanje?

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

 

 

Honda accord 2008 CU 2.0B

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

 

 

 

 

Posted

Meni isto to sranje izlazi vec poslednja tri meseca skoro svako, eventualno svako drugo jutro kad krenem na posao dok je hladan auto, dam mu kontakt i odmah iskoci VSA, okrenem nazad kljuc i dam ponovo kontakt izgasi se greska, palim auto i teram dalje nema nikakvih problema, ne pali se uopste u toku voznje ili dok je zagrejan motor

Najverovatnije brljavi taj cuveni ‚‚YAW rate‚‚ senzor koji ne znam da li moze da se nabavi nov, a da nije OEM... jedino resenje uzeti neki sa otpada ali ni to nije garancije koliko ce terati...

Posted

Gasi se. Samo problika kad se upali i to je to. Odma bi se morao ugasiti

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Tj ne svetli vise. Ostaje on aktiviran ali ne svetli lampica. Lampica svetli kada je iskljucen

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Posted

Kod mene je ostalo upaljeno sve dok nisam ugasio auto kada sam upalio ponovo nije se pojavljivalo. To mi se desilo dva puta. Stim sto se jednom upalilo i tsa.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Posted

Meni se upalilo na nekoj uzbrdici na Pelionu, stao na pola da propustim nekog pa pri kretanju iz mesta (kao po ledu npr). Resetuje se kad se pređe 30 km/h (ili 40, zaboravih).

Posted

Meni se nekim cudom pali samo i iskljucivo kada mu prvi put izjutra dam kontakt, dovoljno je samo da mu jedanput vratim nazad kljuc i ponovo okrenem da se izgasi, inace u voznji nikada nista...

Posted

Tako je, nadam se da nece vise da se pali, neko je pisao da hoce da se pali kad je akumulator los. Bem li ga, valjda ce neko malo strucniji da nas opravi...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Posted

Proveriti punjenje alternatora i stanje akumulatora sa testerom. 

Takodje, CU Accord ima problema sa Abs pumpom, koji se manifestuje sa upaljenim lampicama za VSA, ABS i TSA. Jedini lek zamena pumpe. 

Problem može biti i raskalibrisan senzor ugla volana (česta boljka na CL accordu), kao i neispravan neki od senzora broja okretaja točka. 

Posted
16 hours ago, Vedran said:

Proveriti punjenje alternatora i stanje akumulatora sa testerom. 

Takodje, CU Accord ima problema sa Abs pumpom, koji se manifestuje sa upaljenim lampicama za VSA, ABS i TSA. Jedini lek zamena pumpe. 

Problem može biti i raskalibrisan senzor ugla volana (česta boljka na CL accordu), kao i neispravan neki od senzora broja okretaja točka. 

Cekaj cim pominjes ABS pumpu, pricas o motoru K20/K24 ne R20?  Kod mene u CU je R20A3 motor i meni se isto pali ova greska za VSA vec mesecima unazad, kao sto rekoh najcesce kada dajem izjutra kontakt dok je hladan auto, sve sam pretresao oko struje, alternator je skroz ok, akumulator dobro puni nema variranja napona itd... na kraju sam dosao do zakljucka da bih trebao da zamenim onaj senzor za kontrolu proklizavanja tj. YAW rate senzor, tako da cu probati sa njim prvo, polovnim naravno jer nov kosta u Delti poprilicno...

  • 2 weeks later...
Posted

Moze malo pojasnjenje za mene u vezi zamene PK kaisa. Uzeo sam auto sa 220Kkm, u servisnoj pise da je na 170Kkm zamenjen PK kais i lager kaisa. Na izgled mi kais deluje malo "usijan", par puta sam kod prvog paljenja ujutru cuo kratku skripu i kada auto radi i pazljivo se slusa kao da primecujem blago neujednaceno brujanje. Kais cu menjati u servisu naravno ali cisto informativno, sta se menja uz kais? Znam da se remenice radilice, alternatora, kompresora klime, servo pumpe menjaju po potrebi valjda. Ali deo oko spanera/rolera ne razumem. I sta moze biti ovo lager PK kaisa u servisnoj. Prilazem 2 slike dobijene googlanjem :) Hvala unapred

e24005bta-tensioner-lever-v-ribbed-belt.jpg?15403374630-n1850s-tensioner-pulley-v-ribbed-belt.jpg?1540468144

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...