Jump to content
TRIO_driver

Imate pitanje za TRIO motors i TRIO servis? - mi smo tu zbog vas...

Recommended Posts

16 hours ago, Vedran said:

Proveriti punjenje alternatora i stanje akumulatora sa testerom. 

Takodje, CU Accord ima problema sa Abs pumpom, koji se manifestuje sa upaljenim lampicama za VSA, ABS i TSA. Jedini lek zamena pumpe. 

Problem može biti i raskalibrisan senzor ugla volana (česta boljka na CL accordu), kao i neispravan neki od senzora broja okretaja točka. 

Cekaj cim pominjes ABS pumpu, pricas o motoru K20/K24 ne R20?  Kod mene u CU je R20A3 motor i meni se isto pali ova greska za VSA vec mesecima unazad, kao sto rekoh najcesce kada dajem izjutra kontakt dok je hladan auto, sve sam pretresao oko struje, alternator je skroz ok, akumulator dobro puni nema variranja napona itd... na kraju sam dosao do zakljucka da bih trebao da zamenim onaj senzor za kontrolu proklizavanja tj. YAW rate senzor, tako da cu probati sa njim prvo, polovnim naravno jer nov kosta u Delti poprilicno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze malo pojasnjenje za mene u vezi zamene PK kaisa. Uzeo sam auto sa 220Kkm, u servisnoj pise da je na 170Kkm zamenjen PK kais i lager kaisa. Na izgled mi kais deluje malo "usijan", par puta sam kod prvog paljenja ujutru cuo kratku skripu i kada auto radi i pazljivo se slusa kao da primecujem blago neujednaceno brujanje. Kais cu menjati u servisu naravno ali cisto informativno, sta se menja uz kais? Znam da se remenice radilice, alternatora, kompresora klime, servo pumpe menjaju po potrebi valjda. Ali deo oko spanera/rolera ne razumem. I sta moze biti ovo lager PK kaisa u servisnoj. Prilazem 2 slike dobijene googlanjem :) Hvala unapred

e24005bta-tensioner-lever-v-ribbed-belt.jpg?15403374630-n1850s-tensioner-pulley-v-ribbed-belt.jpg?1540468144

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz pk kais bi trebalo da se menja i spaner, isto tako po potrebi, a da li zvuk dolazi od samog rolera ili nekog drugog agregata (alternator, servo pumpa, pumpa vode, kompresor klime) moze se utvditi samo dolaskom u servis i pregledom od strane majstora. (odgovor mog servisa).

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, zli_wuk said:

Živko kad može da se očekuje normalizacija oko nabavke auto delova? Trebaju neke sitnice za ep a nedaje mi se baš 5 somića za oring vtec ventila

Ako pricas o dihtungu koji ide sa sitom vtec ventila, cena ce ti uvek biti ista, jer to samo kao OEM moze da se kupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno pitanje za vlasnike Accord CU a i za majstore, vozio sam Accord CL ranije i cinimi se da je mnogo udobnija po pitanju presecanih puteva-asfalta? Mnogo mi je kruta po tom pitanju ili kod mene na trapu nesto nije kako treba mada sam pregledao trap kod majstora komplet i zamenio jednu jabucicu i gumice na balasn.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj accord CU takodje vozi malo tvrdje, a u trapu je max utegnut bez mane, tako da to nista nije cudno... mada zavisi dosta od toga npr. kakve su ti gume, hoce to dosta da utice na udobnost u voznji

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, francez27 said:

Jedno pitanje za vlasnike Accord CU a i za majstore, vozio sam Accord CL ranije i cinimi se da je mnogo udobnija po pitanju presecanih puteva-asfalta? 

Nezgodno je kad covek navikne na nesto dobro pa predje na nesto losije...Bas zahebana stvar...Srecom ima dobrih CLova jos uvek...

:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima to sam i predpostavio, ma gume su dobre ponasa se isto i na zimskim i letnjim, gume maltene nove. A trap utegnut isto maksimalno, reko da nema neki problem cisto da proverim.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da ne masim temu posto sam nov na forumu, a i registrovao sam se samo da bih postavio ovo pitanje u principu, a nadam se da cu i ostati clan ubuduce.

Koliki je problem i kakve bi probleme potencijalno stvorilo to sto je Honda Accord 2008. 2.0 Benzin stajala bez pomeranja (a verovatno i paljenja) mozda i godinu dana, ali zasigurno 6,7 meseci?

Zainteresovan sam za kupovinu ali je auto predugo stajao na jednom placu, inace izgleda sasvim ok, ima par ogrebotina nista strasno, bio je sluzbeni auto i presao je samo 90000, sto se ne dovodi u pitanje posto je firma ozbiljna i ni govora o vracanju kilometraze nema. Najveci problem svega ovoga je sto je prodaja aukcijske prirode, dakle nema probne voznje i nema majstora (ima ali moze pogledati samo na placu i to je to).

Prilicno sam zagrejan za auto, a malo je reci da imam 0 iskustva sa hondama, ovakvim motorima a i generalno automobilima koji se dugo nisu vozili. Kapiram da bi mali servis apsolutno bio obavezan, promena akumulatora takodje. ali me najvise brinu problemi koji se mogu javiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo je, vozilo banke inteze, išao sam juče da ih gledam sve. Tačnije prešla 97000,početna cena 450000din.

Eto dole i cena svih Hondi, na aukciji, generalno ništa posebno, interesantno je da su Cl u boljem stanju dosta od CU modela. 

Jake cene za ne ispitano stanje. 

IMG_20200605_124018.jpg

IMG-227ef52c1fe0120c1560e6a0b6d570b9-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honde su stajale na placu (trava) preko godinu dana.

Zarđale, zapuštene, izlupane od grada, tuga...

U svaku sa registracijom, minimum soma evra ulaganja, samo da prođe tehnički...( gume, akum, kočnice..)

20200606_111255 - Copy (2).jpg

20200606_111357 - Copy (2).jpg

20200606_111459 - Copy (2).jpg

20200606_111740 - Copy (2).jpg

20200606_113025 - Copy (2).jpg

20200606_113035 - Copy.jpg

20200606_113111 - Copy (2).jpg

20200606_114507.jpg

20200606_121054.jpg

20200606_113618 - Copy.jpg

20200606_115223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, SMIGA said:

Honde su stajale na placu (trava) preko godinu dana.

Zarđale, zapuštene, izlupane od grada, tuga...

U svaku sa registracijom, minimum soma evra ulaganja, samo da prođe tehnički...( gume, akum, kočnice..)

20200606_111255 - Copy (2).jpg

20200606_111357 - Copy (2).jpg

20200606_111459 - Copy (2).jpg

20200606_111740 - Copy (2).jpg

20200606_113025 - Copy (2).jpg

20200606_113035 - Copy.jpg

20200606_113111 - Copy (2).jpg

20200606_114507.jpg

20200606_121054.jpg

20200606_113618 - Copy.jpg

20200606_115223.jpg

Da i interesantno da većini CU fali gornja lajsna na masci... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino sto tamo vredi je onaj superb sa pređenih 50000km,a početna je 3000e,auto je stvarno u top stanju d aga uzmeš za sebe ako voliš 2.5 tdi

A Audi a8 pored supreba sto stoji je od gospođe Draginje, ko zna ko je ona... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...