Jump to content

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Posted

znam da će ovo pitanje da bude podugačko, ali bojim se da je problem veliki..

 

imam Hondu Jazz 1.4 2006., vozim je već 2 godine..

početkom proleća ove godine je počela da se pali lampica za pregrevanje motora i tada sam primetio da je tečnost za hlađenje u čantri sniženog nivoa i pri dodavanju destilovane vode ( pre toga je bio samo fabrički antifriz) u čep hladnjaka trebalo je dosta da se dolije da se vidi na čepu

to se ponovilo kada sam opet proverio nakon 2-3 dana, pa sam otišao kod majstora..

pominjan mi je dihtung glave motora, ali i da je uzrok najverovatnije hladnjak koji je u lošem stanju i izaziva pregrevanje motora

odlučio sam da promenim hladnjak i da pratim situaciju..

 

u prvo vreme je izgledalo da se situacija poboljšala, ali se dešavalo da kada je hladan motor pri paljenju dođe do "zakašljavanja" koje prođe za 15-20 sec. i primetnih vibracija kao da motor neravnomerno radi - u isto vreme su i svetla ( farovi, unutrašnja..) treperila

kada se motor zagreje posle kilometar-dva vožnje to sve nestane..

pratio sam situaciju sa rashladnom tečnosti u čantri i držala se na istom nivou, blizu maksimuma, kao što je bila nakon promene hladnjaka

tada sam većinom vozio auto po gradu u noćnim/ranim jutarnjim satima pa nisam palio klimu osim odmah nakon zamene hladnjaka kad sam ga izvezao na auto-put da ga testiram pod opterećenjem ( klima, duga uzbrdica, pun gas) ali tada je izgledalo sve ok

i tako par nedelja do pre neki dan kada sam izašao u sred dana po vrućini sa njim na 10 minuta vožnje po gradu i lampica za pregrevanje se opet upalila

srećom bio sam blizu kuće pa sam isključio klimu i lagano ga dovezao i parkirao - pogledao sam odmah čantru i tečnost je bila iznad maksimuma i kao da je bila prelivala ( čantra je bila zalivena antifrizom spolja)

kad sam proverio tečnost za hlađenje idući dan morao sam da dolijem oko litar destilovane vode da bi se videla na čepu, a nakon paljenja motora ( koji se sad upalio bez zakašljavanja) primetio sam baločiće na čepu, po nekoliko svakih par sekundi

 

e sada, pošto mi razni ljudi pominju razne stvari, i razna rešenja - od obrade glave motora, rasturanja celog motora, a zbog mogućeg iskrivljavanja nekih aluminijumskih delova u motoru i zamene celog "polu-motora" ispravnim polovnim ( ne znam da li sam to poslednje dobro zapamtio) - moje pitanje je kako i da li je moguće obaviti neku dijagnostiku koja bi utvrdila pouzdano u čemu je problem i koji su koraci da se isti reši

 

 

hvala unapred na odgovoru!

Posted

Sve ovo c/p sa brojem šasije auta, pa na servis@triomotors.rs, pa će ti javiti naše okvirno mišljenje.


U startu se ograđujem da mi ne popravljamo kola preko neta, te da za svaku tačnu dijagnozu je potrebno da auto bude kod nas u servisu...

Posted

99% dihtung glave motora, i vrlo verovatno čep hladnjaka više ne drži propisani pritisak.

 

SVakako treba neki majstor da pregleda detaljno auto i da ti kaže šta i kako, jer što Živko reče ne može se preko neta popraviti auto ;)

Posted

Pozdrav ljudi jedno pitaje. Koliko kosta otprilike set kvacila za hondu prelude 3gen 2.0 16v 140ks? 

Oznaka motora B20A9 Cisto informativno da znam.  Pozz :)

  • 8 months later...
Posted

Takve plocice nece biti previse dugotrajne i prljace cesce felne, ali ja prvi to preferiram.

 

Tvrdje su trajnije, ali..

 

Brendova i kucnih brendova ima milion, vise nema pravila. I izvikani brendovi se prave u nekim drugim fabrikama..

 

Za nasu ponudi okreni direktno prodaju na 021 529 278.

 

Spremi broj sasije.

  • 4 months later...
Posted

trio mozes li mi reci cenu delova za mali servis honda jazz 1.2 2002 god...zanimaju me filter za vazduh,filter za ulje...filter za gorivo e to neznam jel ima samo onaj na pumpi ili ima jos jedan...filter za klimu,svecice znam da ih ima 8 al neznam kakve idu,motorno ulje i ulje za menjac...valjda nisam nesto zaboravio,ako jesam podseti me...ovih dana moram to odraditi,ustvari vec sam trebao odavno al igram se vatrom,jbg uvek neka zurba pa nikako vremena da ukacim...nekidan sam prosao futoskom pored vas a nisam imao vremena da stanem...

Posted

Honda Jazz 1.4 ids, 2008. godiste, sad a na satu 98000, nije radjeno nista osim redovnih zamena ulja i filtera, menjane su svecice i kocione plocice. Koliko sam video 120000 je neki znacajnini servisni momenat, interesuje me da li na 100000 treba na nesto posebno obratiti paznju ili raditi samo redono servisiranje. Pozdrav.

Posted

Može da se ide po servisnoj knjizi, u praksi to je PK kaiš, eventualno španer, ostalo pregled vozila i po potrebi zameniti.

Mislim, možemo sve ići po knjizi, tako i za Accorda piše da mu šteluješ ventile na 40.000 km, a mi jednom naštelovali prvi put na Accordu na 100.000 km, i dalje bio u toleranciji.

Fabrika se na taj način preventivno ogradi.

Više znači pregled vozila pa konkretne stvari (šolje amortizera, zadnji ležaj točka, itd.).

Posted

Hvala puno, zaboravio sam da napisem da su nedavno odradjene solje amortizera napred i amortizeri pozadi (procureo jedan). Zamolio bih vas jos samo za preporuku za kocione plocice i diskove, posto mislim da bi sad morao da menjam plocice a za diskove cemo videti.

Posted

Ima mali milion proizvođača, od sopstevnih do robnih marki, tako da nema previše pravila danas..

Za konkretnu ponudu najbolje da kontaktiraš prodaju na delovi@triomotors.rs ili servis@triomotors.rs ako je i ugradnja tražena. Broj šasije obavezno..

  • 2 weeks later...
Posted

Suštinski, da.

Univerzalne ne reše često problem, skineš staru, ne možeš da vratiš, pa auto ima skinut katalizator, pa ima plin, pa ovo i ono, i još hiljadu problema koje mi je lakše da rešim time što ih uopšte neću raditi.

Eventualno ih nekad nabavimo za naš servis, ali skoro uvek originalne tipski za auto, ali to od 100 evra pa naviše, i to baš kad smo 100% sigurni.

U prevodu, tačno je.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...