Jump to content

H.U.D.

Members
  • Posts

    61
  • Joined

  • Last visited

About H.U.D.

  • Birthday 12/31/1974

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

698 profile views

H.U.D.'s Achievements

  1. Koja je priča oko ovog kôda greške, pali Check Engine lampicu povremeno na Jazz-u 1.4 2006.?
  2. znači, mućka iskreno, kad god vidim da je nešto skriveno zbog interesa firme/korporacije, dobijem želju da to razglasim na što više adresa jer je taj interes apsolutno uvek na štetu nekoga za to da li šteti kompaniji me živo zabole, a pogotovo ako je kompanija Intesa
  3. znam da će ovo pitanje da bude podugačko, ali bojim se da je problem veliki.. imam Hondu Jazz 1.4 2006., vozim je već 2 godine.. početkom proleća ove godine je počela da se pali lampica za pregrevanje motora i tada sam primetio da je tečnost za hlađenje u čantri sniženog nivoa i pri dodavanju destilovane vode ( pre toga je bio samo fabrički antifriz) u čep hladnjaka trebalo je dosta da se dolije da se vidi na čepu to se ponovilo kada sam opet proverio nakon 2-3 dana, pa sam otišao kod majstora.. pominjan mi je dihtung glave motora, ali i da je uzrok najverovatnije hladnjak koji je u lošem stanju i izaziva pregrevanje motora odlučio sam da promenim hladnjak i da pratim situaciju.. u prvo vreme je izgledalo da se situacija poboljšala, ali se dešavalo da kada je hladan motor pri paljenju dođe do "zakašljavanja" koje prođe za 15-20 sec. i primetnih vibracija kao da motor neravnomerno radi - u isto vreme su i svetla ( farovi, unutrašnja..) treperila kada se motor zagreje posle kilometar-dva vožnje to sve nestane.. pratio sam situaciju sa rashladnom tečnosti u čantri i držala se na istom nivou, blizu maksimuma, kao što je bila nakon promene hladnjaka tada sam većinom vozio auto po gradu u noćnim/ranim jutarnjim satima pa nisam palio klimu osim odmah nakon zamene hladnjaka kad sam ga izvezao na auto-put da ga testiram pod opterećenjem ( klima, duga uzbrdica, pun gas) ali tada je izgledalo sve ok i tako par nedelja do pre neki dan kada sam izašao u sred dana po vrućini sa njim na 10 minuta vožnje po gradu i lampica za pregrevanje se opet upalila srećom bio sam blizu kuće pa sam isključio klimu i lagano ga dovezao i parkirao - pogledao sam odmah čantru i tečnost je bila iznad maksimuma i kao da je bila prelivala ( čantra je bila zalivena antifrizom spolja) kad sam proverio tečnost za hlađenje idući dan morao sam da dolijem oko litar destilovane vode da bi se videla na čepu, a nakon paljenja motora ( koji se sad upalio bez zakašljavanja) primetio sam baločiće na čepu, po nekoliko svakih par sekundi e sada, pošto mi razni ljudi pominju razne stvari, i razna rešenja - od obrade glave motora, rasturanja celog motora, a zbog mogućeg iskrivljavanja nekih aluminijumskih delova u motoru i zamene celog "polu-motora" ispravnim polovnim ( ne znam da li sam to poslednje dobro zapamtio) - moje pitanje je kako i da li je moguće obaviti neku dijagnostiku koja bi utvrdila pouzdano u čemu je problem i koji su koraci da se isti reši hvala unapred na odgovoru!
×
×
  • Create New...