Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Posted

Ne, imamo samo novije priključke (nama su u servisu 90% vozila mlađa od 2000. godišta), mada imamo i ranije modele, tako da verujem da bismo nešto rešili, no za to je najbolje da direktno pošalješ upit servisu na servis@triomotors.rs.

  • 2 weeks later...
Posted

Koja rashladna tekućina se stavlja u servisu? Prošle godine je promenjena u sistemu, ali sam zaboravio da pitam šta je točeno (tamno zelena je). Trebalo bi sada da dolijem malo, pa da pokušam približnu da nađem.

Posted

Pozdrav,

zamenio bih okvir automatskog menjaca za CR-V 2011, onaj srebreni deo gde su ispisane brzine... jel imate to mozda, moze i polovan ako je bez ostecenja?

Hvala. Poz

Posted

Pozdrav,

zamenio bih okvir automatskog menjaca za CR-V 2011, onaj srebreni deo gde su ispisane brzine... jel imate to mozda, moze i polovan ako je bez ostecenja?

Hvala. Poz

 

Polovno ne držimo, a novo možemo samo u originalu da nabavimo. Ne verujem da smo jeftiniji od Delte.

Posted

Koja rashladna tekućina se stavlja u servisu? Prošle godine je promenjena u sistemu, ali sam zaboravio da pitam šta je točeno (tamno zelena je). Trebalo bi sada da dolijem malo, pa da pokušam približnu da nađem.

 

Mi to uzimamo na servisna pakovanja, plavi ili zeleni, G11 oznaka, a imaš više proizvođača. Samo nemoj mešati sa crvenim.

  • 3 weeks later...
Posted

Bio sam kod vas na velikom servisu, i sipali ste mi ulje Eneos polusintetika 10w40.

 

Sada gledam manual za moj auto i tu pise sledece:

 

5W-20 oil is formulated for year-round protection of your Honda, to improve cold weather starting, and to help your engine use less fuel.
If 5W-20 oil is not available, a 5W-30 oil may be used. However, it should be replaced with 5W-20 at the next oil change.

 

Auto je Honda Civic 1600 VTEC, 2002 godiste, presao 230.000 km, leti trosi oko litar na 5.000 km, zimi duplo manje.

Sta je korisceno ranije ne znam, jer sam prosle godine kupio auto.

 

Pozdrav

Posted

Pa verovatno ti je sipana polu sintetika jer auto,tj motor,ima toliko km na satu i ima toliko godina koliko ima.Full sintetika se sipa kad motor ima menja kilometara i kad je noviji zbog habanja i ishabanih delova.Proverices i sam kad predjes 3-4000km koliko je potroseno...

Posted

Bio sam kod vas na velikom servisu, i sipali ste mi ulje Eneos polusintetika 10w40.

 

Sada gledam manual za moj auto i tu pise sledece:

 

5W-20 oil is formulated for year-round protection of your Honda, to improve cold weather starting, and to help your engine use less fuel.

If 5W-20 oil is not available, a 5W-30 oil may be used. However, it should be replaced with 5W-20 at the next oil change.

 

Auto je Honda Civic 1600 VTEC, 2002 godiste, presao 230.000 km, leti trosi oko litar na 5.000 km, zimi duplo manje.

Sta je korisceno ranije ne znam, jer sam prosle godine kupio auto.

 

Pozdrav

 

Sipano je ono što realno sada koristi vozilo za naše podneblje,  s obzirom na kilometražu, godište vozila i naše iskustvo sa tim vozilima (a često ih imamo).

 

Bolje je redovno menjati ulje i filter ulja na 7500-10.000 km ili jednom godišnje.

 

5w20 ulje je teška egzotika, nećeš ga naći skoro nigde, a 5w30 ti za istu količinu je skuplje za trećinu, imaćeš malo duži interval, no kao što rekoh, iz naše prakse za ta vozila, 10w40 je više nego odgovarajuće.

Posted

Znam, jutros su me zvali za konsultacije.

 

Konkretan set nismo otvarali, kao što ni ne otvaram svaki set koji stigne, ili deo, možda i jeste došlo do promene, no to ne znam dokle god ne dođe set kod nas.


Nama stigne EXEDY kutija sa šifrom pod kojom poručujemo zadnjih godina, a šifra je ista kao ova sa slike. Zadnjih 4-5 godina je prodato bar 100njak setova te šifre, reklamacija 0,000001%, tako da se ne dvoumim oko brenda.

 

Teoretski je nemoguće da otvorimo svaki deo koji stigne da bismo videli šta je unutra, jer nama stižu palete i palete najrazličitije robe.

 

Njemu će javiti, ako nije zadovoljan, može da vrati set, dobiće novac nazad, najmanji problem.

 

U krajnjem slučaju, u Delti može uvek da kupi 100% vrhunski kvalitet u OEM ambalaži, mada nije ni tu 100% da je FCC (ne znam, samo kažem).

 

Ovo je vreme globalizacije, svi kupuju od svih, EXEDY ima recimo standard da prvo najmanje godinu dana kupuje od konkurencije neki proizvod, pa pakuje u svoju ambalažu, da bi video da li klijenti kupuju taj proizvod u EXEDY ambalaži.


Ako je pozitivan skor prodaje, onda sam EXEDY razvije svoj proizvod za konkretno kvačilo.

 

Znam sigurno da Sachs, LuK i Valeo razmenjuju tako kvačila sa EXEDY, i obrnuto.

 

Ono Made in Japan nažalost gubi bitku zbog roka isporuke, cene transporta i same cene proizvoda..

Posted

Kao što rekoh, ne otvaram svaki set (pogotovo ne ja, jer ne sedim u prodaji).
 

Postoji šansa da je neko vratio set (da ne kažem goru reč), i poturio nam nešto, a moji nisu proverili, to se dešava sa mehaničarima dosta često.

 

Mislim da imamo mi još tih kvačila na stanju, sad će otvoriti svaki set, da vide kakva je situacija.

 

Može i opcija povrata novca, može i opcija zamene seta, kako god želiš.

 

To sve završavaš sa mojom prodajom direktno.

Posted

Posto ste etalon za kvalitetnu i dobru uslugu, ja ocekujem od vas da dobijemo info sta je u konkretnoj kutiji koju je dobio Stefan.

Mene licno i interesuje, cudno da i vi ne zelite to da saznate, sta sve moze da dodje u Exedy originalnoj ambalazi. Besmisleno je da pise exedy uk, a na samom proizvodu nije moguce utvrditi koji dobavljac i iz koje zemlje je proizveo konkretan deo.

Posted

Zvaće moji iz prodaje, sada gledaju kutije.


Biznis u današnje vreme ne ide više tako - ne možeš doći do izvora, jer svi kriju svoje izvore, a ja ne mogu da uslovljavam EXEDY.. Ja sam sa njima potpisao ugovor, znam koji kvalitet nude, koji je stepen reklamacije i koliku mi garanciju daju.

 

Oni sami traže svoje dobavljače i meni daju samo sve šifre, po kojima ja poručujem.

 

To je ogroman sistem, i ne može jedan maleni TRIO da dođe i kaže: pošaljite mi tu katalošku šifru, ali insistiram da bude samo FCC made in Japan.

 

Uostalom, pogledaj samo paletu Honde danas - Civic i Cr-V su made in UK, Jazz je Made in Mexico, nijedan Made in Japan.


Da ne pominjem Toyotu, gde je 90% palete za Evropu iz svih zemalja, samo ne iz Japana..

 

Svi dobavljači delova imaju standarde koje moraju da ispune, a gde će im biti fabrika, to je danas pitanje..

 

Tako da ja poručim Exedy kvačilo po šifri za Accorda, Exedy garantuje kvalitet, a ja prodajem dalje..

 

Kao što rekoh, nije nikakav problem ako želi da vrati kvačilo iz gore navedenih razloga, vratiću mu novac.

Posted

Zamenio sam Exedy set kvacila za Blue Print a zamenu sam radio u Japan Shop-u u Beogradu.

 

Sve je ok sem jedne stvari, a to je da se cuje neko zvrcanje.

To se desava kada u mestu npr drzim na 2000 o/m i kada pustim gas zazvrci nesto, i to samo kada nije pritisnuto kvacilo, kada pritisnem kvacilo i uradim isto taj zvuk se ne cuje.

 

Mene to najvise osocira na druk lezaj.

 

Moze li Trio da mi pomogne oko ovoga i sta ako se ispostavi da druk lezaj nije dobar?

 

Ako jos neko ima neku sugestiju sta bi moglo da bude, u pitanju je Honda Accord 2.0 2007 god

  • 1 month later...
Posted

Potrebni delovi za Daihatsy rocky 2,8TD, 1988.

 

lezaj na kugli prednjeg tocka  Koyo TRO305A,  komada 2

i desni kraj spone.

 

Moze li se kod vas nabaviti i po kojoj ceni.

 

Hvala!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...