Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdravo Žile,

 

potrebne su mi zaštitne gume oko šarki haube, za EU7.

 

attachicon.gifSCam_20130615_144502.jpg

 

 

 

Ukoliko nisam profulao, trebalo bi to da budu 74212-S6D-G00 74222-S6D-G00.

 

Nadam se da nije problem da se poruči, pa kad stigne-prosledi u KG.

 

pozz

 

 

 

Stiglo, namontirano, sve OK. :bye:

  • 3 weeks later...
Posted

Pitanje za Trio Motors:

Da li imate karike, promer cilindra 75mm..leteci i lezeci lezajevi radilice, 1 specijala, dihtung glave, semerinzi radilice i bregastih osovina?

I da li mozete da mi date cenu za sve pojedinacno, hvala.

Posted

Pitanje za Trio Motors:

Da li imate karike, promer cilindra 75mm..leteci i lezeci lezajevi radilice, 1 specijala, dihtung glave, semerinzi radilice i bregastih osovina?

I da li mozete da mi date cenu za sve pojedinacno, hvala.

 

Posalji mi online upit za deo koji mozes naci na www.triomotors.rs, pa cemo ti javiti sve informacije.

 

Generalno, sve moze da se nadje, a taj motor je inace imao 60k km kad je ubacem u sasiju dok je pravljena kod vlasnika sa kime sam imao sponzorski dogovor, Mugen je radio motor, trebao bi da je kao casa, no izgleda da su prethodna 2-3 vlasnika zaklala motor koji se retko zakolje, ako se iole odrzava..

Posted

Swift 1.3 8v 2001god,kupljen od drugog vlasnika,uvezen iz Madjarske,dokumentacija,73.250km,motor suv bez ikakvim mrlja od masti i ulja,besuman,limarijski top stanje...............

 

Koliko je pouzdan,saveti ,servisi,mali, veliki ?'

 

Zelim zameniti ulje, filtere ulja i goriva,svecice mada su i ove na njemu bele kao da se  ne koriste ali za svaki slucaj,vlasnik rece da su kaisevi ok tako da njih ne bih sad menjao...

 

Cene i preporuke delova??

Pozz za TRIO...... :hi:

Posted

Swift 1.3 8v 2001god,kupljen od drugog vlasnika,uvezen iz Madjarske,dokumentacija,73.250km,motor suv bez ikakvim mrlja od masti i ulja,besuman,limarijski top stanje...............

 

Koliko je pouzdan,saveti ,servisi,mali, veliki ?'

 

Zelim zameniti ulje, filtere ulja i goriva,svecice mada su i ove na njemu bele kao da se  ne koriste ali za svaki slucaj,vlasnik rece da su kaisevi ok tako da njih ne bih sad menjao...

 

Cene i preporuke delova??

Pozz za TRIO...... :hi:

 

Samo cu ti reci da imam isti takav od 2001. godine, i da sam presao sa njime 100k km do sada, i sada nam sluzi kao servisno vozilo TRIO Servisa. Necu ga nikad prodati, jer tako pouzdan, a jeftin i rentabilan auto za odrzavanje i akanje ne mozes vise naci.. :)

 

Sto se tice delova, posto mi treba vise podataka, najbolje je da mi posaljes online upit za deo na www.triomotors.rs, mi cemo dobiti sve info, pa ti javljamo cene i rok isporuke.

 

Generalno, 99% delova koje ces ikad zameniti na tom autu imam za odmah na stanju.

Posted

Trio poslao sam upit,i prvenstveno me zanimaju japanski proizvodjaci i njihove cene,ne znam gde saljes odgovor ali mail mi trenutno nije u funkciji ,bolje negde na forumu...Pozz

  • 2 weeks later...
Posted

Žile,

 

da li si nabavio ispitni sto za čišćenje i ispitivanje injektora, čini mi se da si pominjao da je u planu ?

 

Imaš li u ponudi set za reparaciju injektora, kao što je ovaj :

 

http://www.ebay.com/itm/Honda-Accord-Odyssey-Fuel-Injector-Service-Repair-Kit-Filters-O-rings-Seals-/270899682854?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AHonda&hash=item3f12e11e26&vxp=mtr

 

i , za kraj, mišljenje :

 

1.da li je potrebno čistiti injektore, ukoliko bi se odradila reparacija ovim kompletom, s obzirom da se menja filterčić? Preciznije, da li se prljavština zadržava i na drugim delovima injektora, pa i pored zamene filtera bude otežan protok bez čišćenja?

 

Sivik ima trzanja i knedle na benzinu, jer je već godinama na LPG, pa razmišljam koje su mi opcije da to sredim (polovni set injektora je oko 20-25€, uzv čišćenje i (ili) reparacija), a u planu sam da skoknem do NS u dogledno vreme.

Posted

Jesam, imam novi aparat koji podrzava 6 dizni u isto vreme.


Prvo se testiraju i ispituju, pa se onda sprovodi ultrazvucno ciscenje.


Tekst je napisan na TDB blogu, nikako da ga okacimo, ja sam Supri odradio tretman, vidi se razlika.

 

Po meni, nema potrebe za reparacijom, samo ciscenje, trebalo bi da je sve ok, bar su nasa iskustva takva, kad god smo ocistili, auto je prodisao, a tacno se vidi stanje dizni, koliko su zaprljane, kad ih stavim na merni sto...videces i sam uzivo.

Posted

Žile,

 

kakav si sa terminima sada u subotu? Verovatno ću sutra moći 100% da potvrdim dolazak, naravno ako ima mesta. 

 

U suštini ne bih ništa drugo radio osim injektora, možda samo čišćenje leptira na usisu i zamenu vazdušnog.

Posted

Vec smo puni doduse, Sale VTI je sa EP3 zauzeo i vise od jednog dana, a drugi majstor ima dva servisa da odradi, no mozda bismo mogli da uguramo nesto, u smislu da dodjes vec odmah ujutru u 08.30h, da skinemo dizne i stavimo na aparat, a onda da ih oko 13.00h vratimo nazad, bice prostora...

 

Jedino da ti Sale izadje u susret i da ti jedno pola sata svog termina da ti majstor zaduzen za njegov auto skine dizne i stavi na aparat.. :)


A ti taman imas sa kime da druzis, dok mu skidamo menjac.. :P

Posted

Ma, nije frka, visiću na kapiji već u 8h :)

 

Ništa, najdalje sutra ću potvrditi, ako već može da se progura, pa se vidimo ;) Imam u planu i zamenu šoferke, ali tu ću u drugom delu dana, kada bude u pokretu makina. Rođak mi radi u servisu stakala, pa ne bi trebalo biti problem kad god se pojavim.

Posted

Odrađeno čišćenje injektora.

 

Utisci : FENOMENALNI ! ! ! !

 

Za razliku od prethodnog stanja, gde je bilo prisutno kašnjenje odziva na gas, neravnomeran rad, trzanje i knedle, auto sada vuče snažno i glatko od 1000 obrtaja.

 

Definitivno preporučujem svakome, da osveži ubrizgavanje na ovaj način. Bilo da upotrebljava benzin ili LPG. Posebno, ako postoji prilika da se to uradi u servisu, gde osoblje pristupa poslu pedantno i temeljno, kao da se radi o vlastitom njihovom autu. TRIO SERVIS , npr. :)

 

Ipak, postoje dve stvari, koje su mi malo pokvarile dan, i pored velikog zadovoljstva urađenim poslom:

 

1. Tek sada sam video, ustvari, koliko mi je venturi LPG uštrojio mašinu :( . Prosto sam zaboravio kako pgmfi nosi 940 sivikovih kg. Ozbiljno razmišljam o preradi na sekvent.

 

2. Zbog drugih obaveza u gradu,morao sam da odjurim iz servisa i  nisam dočekao da bude završen Saletov LSD, pa da me provoza u onoj prelepoj beštiji...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...