TRIO_driver Posted August 29, 2013 Author Report Posted August 29, 2013 U Dmaxu su, a on je na putu, u sustini, nisu obelezene, gumene obicne, ali sta su vec sada prezivele, za 1500 dinara su se isplatile 10x do sada. Quote
mitros Posted August 30, 2013 Report Posted August 30, 2013 Zdravo Žile, potrebne su mi zaštitne gume oko šarki haube, za EU7. SCam_20130615_144502.jpg Ukoliko nisam profulao, trebalo bi to da budu 74212-S6D-G00 i 74222-S6D-G00. Nadam se da nije problem da se poruči, pa kad stigne-prosledi u KG. pozz Stiglo, namontirano, sve OK. Quote
trojanac Posted September 15, 2013 Report Posted September 15, 2013 Juce u Trio servisu, mali skup EP/EU Civica. Ja dosao bez zakazanog termina, ali su naravno izasli u susret i sredili mi ogledalo retrovizora koje je pocelo da se odlepljuje. Sent from my HTC Desire X Kabe 1 Quote
mitros Posted September 16, 2013 Report Posted September 16, 2013 Boga mi, moraže Žile da vam napravi perone i ne pušta bez nalepnice: VladaBCS and TRIO_driver 2 Quote
francez27 Posted September 19, 2013 Report Posted September 19, 2013 Jel moze neko da me uputi kako se skida svetlo kabine ono u sredini vozila treba da zamenim sijalicu, honda accord 2006 Quote
Zeromaker Posted September 20, 2013 Report Posted September 20, 2013 Pitanje za Trio Motors: Da li imate karike, promer cilindra 75mm..leteci i lezeci lezajevi radilice, 1 specijala, dihtung glave, semerinzi radilice i bregastih osovina? I da li mozete da mi date cenu za sve pojedinacno, hvala. Quote
Clipssy Posted September 20, 2013 Report Posted September 20, 2013 Jel moze neko da me uputi kako se skida svetlo kabine ono u sredini vozila treba da zamenim sijalicu, honda accord 2006 Quote
TRIO_driver Posted September 22, 2013 Author Report Posted September 22, 2013 Pitanje za Trio Motors: Da li imate karike, promer cilindra 75mm..leteci i lezeci lezajevi radilice, 1 specijala, dihtung glave, semerinzi radilice i bregastih osovina? I da li mozete da mi date cenu za sve pojedinacno, hvala. Posalji mi online upit za deo koji mozes naci na www.triomotors.rs, pa cemo ti javiti sve informacije. Generalno, sve moze da se nadje, a taj motor je inace imao 60k km kad je ubacem u sasiju dok je pravljena kod vlasnika sa kime sam imao sponzorski dogovor, Mugen je radio motor, trebao bi da je kao casa, no izgleda da su prethodna 2-3 vlasnika zaklala motor koji se retko zakolje, ako se iole odrzava.. Zeromaker 1 Quote
musictalk Posted September 22, 2013 Report Posted September 22, 2013 Zile jel krenuo ka meni dihtung katera? Quote
raja ks Posted September 22, 2013 Report Posted September 22, 2013 Swift 1.3 8v 2001god,kupljen od drugog vlasnika,uvezen iz Madjarske,dokumentacija,73.250km,motor suv bez ikakvim mrlja od masti i ulja,besuman,limarijski top stanje............... Koliko je pouzdan,saveti ,servisi,mali, veliki ?' Zelim zameniti ulje, filtere ulja i goriva,svecice mada su i ove na njemu bele kao da se ne koriste ali za svaki slucaj,vlasnik rece da su kaisevi ok tako da njih ne bih sad menjao... Cene i preporuke delova?? Pozz za TRIO...... Quote
TRIO_driver Posted September 23, 2013 Author Report Posted September 23, 2013 Zile jel krenuo ka meni dihtung katera? Tu je, krece danas, sutra kod tebe. Quote
TRIO_driver Posted September 23, 2013 Author Report Posted September 23, 2013 Swift 1.3 8v 2001god,kupljen od drugog vlasnika,uvezen iz Madjarske,dokumentacija,73.250km,motor suv bez ikakvim mrlja od masti i ulja,besuman,limarijski top stanje............... Koliko je pouzdan,saveti ,servisi,mali, veliki ?' Zelim zameniti ulje, filtere ulja i goriva,svecice mada su i ove na njemu bele kao da se ne koriste ali za svaki slucaj,vlasnik rece da su kaisevi ok tako da njih ne bih sad menjao... Cene i preporuke delova?? Pozz za TRIO...... Samo cu ti reci da imam isti takav od 2001. godine, i da sam presao sa njime 100k km do sada, i sada nam sluzi kao servisno vozilo TRIO Servisa. Necu ga nikad prodati, jer tako pouzdan, a jeftin i rentabilan auto za odrzavanje i akanje ne mozes vise naci.. Sto se tice delova, posto mi treba vise podataka, najbolje je da mi posaljes online upit za deo na www.triomotors.rs, mi cemo dobiti sve info, pa ti javljamo cene i rok isporuke. Generalno, 99% delova koje ces ikad zameniti na tom autu imam za odmah na stanju. Quote
raja ks Posted September 23, 2013 Report Posted September 23, 2013 Trio poslao sam upit,i prvenstveno me zanimaju japanski proizvodjaci i njihove cene,ne znam gde saljes odgovor ali mail mi trenutno nije u funkciji ,bolje negde na forumu...Pozz Quote
TRIO_driver Posted September 24, 2013 Author Report Posted September 24, 2013 Daj mi onda sledece podatke na PP: Ime i prezime kontakt telefon broj sasije spisak delova Quote
mitros Posted October 4, 2013 Report Posted October 4, 2013 Žile, da li si nabavio ispitni sto za čišćenje i ispitivanje injektora, čini mi se da si pominjao da je u planu ? Imaš li u ponudi set za reparaciju injektora, kao što je ovaj : http://www.ebay.com/itm/Honda-Accord-Odyssey-Fuel-Injector-Service-Repair-Kit-Filters-O-rings-Seals-/270899682854?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3AHonda&hash=item3f12e11e26&vxp=mtr i , za kraj, mišljenje : 1.da li je potrebno čistiti injektore, ukoliko bi se odradila reparacija ovim kompletom, s obzirom da se menja filterčić? Preciznije, da li se prljavština zadržava i na drugim delovima injektora, pa i pored zamene filtera bude otežan protok bez čišćenja? Sivik ima trzanja i knedle na benzinu, jer je već godinama na LPG, pa razmišljam koje su mi opcije da to sredim (polovni set injektora je oko 20-25€, uzv čišćenje i (ili) reparacija), a u planu sam da skoknem do NS u dogledno vreme. Quote
TRIO_driver Posted October 4, 2013 Author Report Posted October 4, 2013 Jesam, imam novi aparat koji podrzava 6 dizni u isto vreme. Prvo se testiraju i ispituju, pa se onda sprovodi ultrazvucno ciscenje. Tekst je napisan na TDB blogu, nikako da ga okacimo, ja sam Supri odradio tretman, vidi se razlika. Po meni, nema potrebe za reparacijom, samo ciscenje, trebalo bi da je sve ok, bar su nasa iskustva takva, kad god smo ocistili, auto je prodisao, a tacno se vidi stanje dizni, koliko su zaprljane, kad ih stavim na merni sto...videces i sam uzivo. Quote
mitros Posted October 4, 2013 Report Posted October 4, 2013 Onda sam rešio dilemu, samo ću se najaviti kad budem hteo doći. Ako ne bude u opciji 13.10., onda nekad u novembru, verovatno Quote
mitros Posted October 8, 2013 Report Posted October 8, 2013 Žile, kakav si sa terminima sada u subotu? Verovatno ću sutra moći 100% da potvrdim dolazak, naravno ako ima mesta. U suštini ne bih ništa drugo radio osim injektora, možda samo čišćenje leptira na usisu i zamenu vazdušnog. Quote
TRIO_driver Posted October 8, 2013 Author Report Posted October 8, 2013 Vec smo puni doduse, Sale VTI je sa EP3 zauzeo i vise od jednog dana, a drugi majstor ima dva servisa da odradi, no mozda bismo mogli da uguramo nesto, u smislu da dodjes vec odmah ujutru u 08.30h, da skinemo dizne i stavimo na aparat, a onda da ih oko 13.00h vratimo nazad, bice prostora... Jedino da ti Sale izadje u susret i da ti jedno pola sata svog termina da ti majstor zaduzen za njegov auto skine dizne i stavi na aparat.. A ti taman imas sa kime da druzis, dok mu skidamo menjac.. Quote
mitros Posted October 8, 2013 Report Posted October 8, 2013 Ma, nije frka, visiću na kapiji već u 8h Ništa, najdalje sutra ću potvrditi, ako već može da se progura, pa se vidimo Imam u planu i zamenu šoferke, ali tu ću u drugom delu dana, kada bude u pokretu makina. Rođak mi radi u servisu stakala, pa ne bi trebalo biti problem kad god se pojavim. Quote
TRIO_driver Posted October 8, 2013 Author Report Posted October 8, 2013 OK, ja sam zapljunuo termin, pa samo mi potvrdi. Quote
mitros Posted October 14, 2013 Report Posted October 14, 2013 Odrađeno čišćenje injektora. Utisci : FENOMENALNI ! ! ! ! Za razliku od prethodnog stanja, gde je bilo prisutno kašnjenje odziva na gas, neravnomeran rad, trzanje i knedle, auto sada vuče snažno i glatko od 1000 obrtaja. Definitivno preporučujem svakome, da osveži ubrizgavanje na ovaj način. Bilo da upotrebljava benzin ili LPG. Posebno, ako postoji prilika da se to uradi u servisu, gde osoblje pristupa poslu pedantno i temeljno, kao da se radi o vlastitom njihovom autu. TRIO SERVIS , npr. Ipak, postoje dve stvari, koje su mi malo pokvarile dan, i pored velikog zadovoljstva urađenim poslom: 1. Tek sada sam video, ustvari, koliko mi je venturi LPG uštrojio mašinu . Prosto sam zaboravio kako pgmfi nosi 940 sivikovih kg. Ozbiljno razmišljam o preradi na sekvent. 2. Zbog drugih obaveza u gradu,morao sam da odjurim iz servisa i nisam dočekao da bude završen Saletov LSD, pa da me provoza u onoj prelepoj beštiji... Quote
TRIO_driver Posted October 15, 2013 Author Report Posted October 15, 2013 Ja sam cuo da su na probi bile neke ozbiljne brzine, a krivine je lepioooo mnogo brze nego sto sam ja ikad prosao tuda.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.