Jump to content

Recommended Posts

Posted

Opet se malo srafilo danas, u biti, posto je zacepio povratni ventil ulja u karteru, stvarao se pritisak, i sve je ulje(doduse ne bas sve, ali dovoljno da bude na kriticnoj granici), ispiskio kroz filter, tako da mi je to prioritet bio da zamenim..

Jer, bez toga nema voznje, ostali delovi su samo zamena, posto je bila u voznom stanju..

Muka je bila, posto Mazda ima tako robusno, maltene pick up oslanjanje(sto i nije daleko od istine, na istoj osnovi je i B1600 pick up mali), skinuti karter, jer ima metalni suspleh, pa ogromna metalna kolevka, na sta se ostalo kaci, tako da smo resili da podignemo motor, bez skidanja kolevke, a morali smo da olabavimo nosace motora bocne(ima ih dva), creva da skinemo za hladnjak, da skinemo suspleh..

Sa jedne strane je odlicno sto je ceo donji deo iztektiran, te je zdrav za svoje godine, ali je zato ucinio odvrtanje srafova paklenim poslom, ja sam polomio dva, ovi moji po jos jedan, no sredili smo.. :oops:

Evo malo slika, otkacen motor:

24042010015.jpg

Metalni suspleh:

24042010016.jpg

Famozni karter:

24042010017.jpg

Motor od dole, vidi se radilica i lanac:

24042010019.jpg

Stigla su i creva iz Gumatica, jedno je savrseno, samo dugacko, pa sam skratio 5 cm, a drugo je malo manje pod uglom, pa sam ga pokrivio da stane, nije najsrecnije resenje, ali radi posao dobro:

24042010.jpg

Evo i jedna slika oslanjanja, izbrojao sam da po jednoj strani napred ima 5 razlicitih spona + donja kugla!! :shock:

24042010006.jpg

Tako solidno se vise ne pravi ni jedan moderan auto...

Posted
Danas odradjen tehnicki, sutra placam sve, registracija kosta 14850 din, sutra placam sve, u cetvrtak ako sve bude ok imam tablice... :D

OK, razumemo da boli kada moras da platis..........ali, zar bas toliko boli ? :vristanje:vristanje:vristanje

Posted

Xe,xe.....svaka chast!

Nije mi jasno neshto....koliko sam te skapirao u planu je da je skroz razbucash....ne znam zashto hocesh da je registrujesh,jer realno taj poduhvat koji si isplanirao ima bash da potraje ko zna koliko? :roll:

Posted

Pa, iz prostog razloga, sto se nisam iziveo, sto ce reci, ako je ne vozim, kupio sam nekretninu, a to ume da ubije volju...Iz iskustva drugih oldtimerasa..

Zimi svakako je necu voziti, sto je dobra tri meseca, a za to vreme planiram da je rastavim, peskiram, odradim limariju i ofarbam, hromiranje detalja, itd. sto je vise nego dovoljno...

A do zime(novembar recimo), ona ce se voziti nedeljno po koji put, a do tada je popravljam sta treba mehanicki(mada sam je dosta vec zamenio), i da me mine malo zelja...

Jao, koje radosti kada sam je danas provozao!!!

Posted

Sutra ujutru u sedam idem po tablice, tehnicki gotov, sve placeno, samo da dobijem dozvolu i table, pa ces se i provozati, a ako ti treba teretane za ruke, i sam je provozati, ne ide brzo, ali ide smekerski... :mrgreen:

Jao, jedva cekam, samo da je operem, sve po redu, ovo je dugorocni projekat, ovde kacim slike kako sta uradim, a na oldtimer forumu kacim sve detaljno..

Posted

Nadjene i felne koje ce biti na njoj, slavne Minilite, ove su one koje mi odgovaraju, 7jx13", samo cu ja uzeti nove, jer me isto izadje kao ove polovne sto sam nasao(a retke su u PM).

LemikineMINILITE.jpg

Ici ce i mali patos, moguce i ubacivanje serva, jer umirem motajuci volan, to ne smeta mnogo, a pomaze puno, za svakodnevnu voznju...Katastrofa, kad treba da motam u mestu....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...