TRIO_driver Posted April 23, 2010 Author Report Posted April 23, 2010 Nisam ja, cale moj zna sve delove iz glave, cim je video svecicu, samo je izdiktirao sifru, i ja uporedio, i jeste.. Quote
TRIO_driver Posted April 23, 2010 Author Report Posted April 23, 2010 BTW, s obzirom sta je Mazda(oldtimer), najdetaljniji opis vodim u svojoj temi tamo(jer ljudi znaju stvari koje su bitne za restauraciju), pa ko zeli, moze da cita tamo: Quote
TRIO_driver Posted April 24, 2010 Author Report Posted April 24, 2010 Opet se malo srafilo danas, u biti, posto je zacepio povratni ventil ulja u karteru, stvarao se pritisak, i sve je ulje(doduse ne bas sve, ali dovoljno da bude na kriticnoj granici), ispiskio kroz filter, tako da mi je to prioritet bio da zamenim.. Jer, bez toga nema voznje, ostali delovi su samo zamena, posto je bila u voznom stanju.. Muka je bila, posto Mazda ima tako robusno, maltene pick up oslanjanje(sto i nije daleko od istine, na istoj osnovi je i B1600 pick up mali), skinuti karter, jer ima metalni suspleh, pa ogromna metalna kolevka, na sta se ostalo kaci, tako da smo resili da podignemo motor, bez skidanja kolevke, a morali smo da olabavimo nosace motora bocne(ima ih dva), creva da skinemo za hladnjak, da skinemo suspleh.. Sa jedne strane je odlicno sto je ceo donji deo iztektiran, te je zdrav za svoje godine, ali je zato ucinio odvrtanje srafova paklenim poslom, ja sam polomio dva, ovi moji po jos jedan, no sredili smo.. Evo malo slika, otkacen motor: Metalni suspleh: Famozni karter: Motor od dole, vidi se radilica i lanac: Stigla su i creva iz Gumatica, jedno je savrseno, samo dugacko, pa sam skratio 5 cm, a drugo je malo manje pod uglom, pa sam ga pokrivio da stane, nije najsrecnije resenje, ali radi posao dobro: Evo i jedna slika oslanjanja, izbrojao sam da po jednoj strani napred ima 5 razlicitih spona + donja kugla!! Tako solidno se vise ne pravi ni jedan moderan auto... Quote
Guest Posted April 24, 2010 Report Posted April 24, 2010 Koliko su te izasla ta creva kod tog Gumatica? Quote
TRIO_driver Posted April 25, 2010 Author Report Posted April 25, 2010 Cena za mene, dva creva hladnjaka i crevo uberlaufa, 1100 din ukupno, da se naprave. Mini privreda, ali kad nemam izbora, da sam mogao da nabavim pravo zamensko, uzeo bih. Quote
TRIO_driver Posted April 27, 2010 Author Report Posted April 27, 2010 Mazdica upalila, jeeeee... Danas odradjen tehnicki, sutra placam sve, registracija kosta 14850 din, sutra placam sve, u cetvrtak ako sve bude ok imam tablice... Quote
p1x1 Posted April 27, 2010 Report Posted April 27, 2010 Danas odradjen tehnicki, sutra placam sve, registracija kosta 14850 din, sutra placam sve, u cetvrtak ako sve bude ok imam tablice... OK, razumemo da boli kada moras da platis..........ali, zar bas toliko boli ? Quote
neshwill Posted April 27, 2010 Report Posted April 27, 2010 Xe,xe.....svaka chast! Nije mi jasno neshto....koliko sam te skapirao u planu je da je skroz razbucash....ne znam zashto hocesh da je registrujesh,jer realno taj poduhvat koji si isplanirao ima bash da potraje ko zna koliko? Quote
TRIO_driver Posted April 27, 2010 Author Report Posted April 27, 2010 Pa, iz prostog razloga, sto se nisam iziveo, sto ce reci, ako je ne vozim, kupio sam nekretninu, a to ume da ubije volju...Iz iskustva drugih oldtimerasa.. Zimi svakako je necu voziti, sto je dobra tri meseca, a za to vreme planiram da je rastavim, peskiram, odradim limariju i ofarbam, hromiranje detalja, itd. sto je vise nego dovoljno... A do zime(novembar recimo), ona ce se voziti nedeljno po koji put, a do tada je popravljam sta treba mehanicki(mada sam je dosta vec zamenio), i da me mine malo zelja... Jao, koje radosti kada sam je danas provozao!!! Quote
TRIO_driver Posted April 28, 2010 Author Report Posted April 28, 2010 NAstelovani, ali dzaba, to je oldschool, tako se cuje, nema tu pomoci velike... Quote
foRce Posted April 28, 2010 Report Posted April 28, 2010 Neka je sa srecom, cuvaj je!!!! Obavezno postavi slike enterijera. Sada moras da je vozis sa sesirom i lulom u kariranom braon odelu Quote
bokins Posted April 28, 2010 Report Posted April 28, 2010 Da se samo pohvalim da sam imao priliku da je provozam, jes da sam samo upravljao dok su oni gurali do radionice al dobro opet je dozivljaj Quote
TRIO_driver Posted April 28, 2010 Author Report Posted April 28, 2010 Sutra ujutru u sedam idem po tablice, tehnicki gotov, sve placeno, samo da dobijem dozvolu i table, pa ces se i provozati, a ako ti treba teretane za ruke, i sam je provozati, ne ide brzo, ali ide smekerski... Jao, jedva cekam, samo da je operem, sve po redu, ovo je dugorocni projekat, ovde kacim slike kako sta uradim, a na oldtimer forumu kacim sve detaljno.. Quote
Kabe Posted April 28, 2010 Report Posted April 28, 2010 Ajd', samo polako i ne zaboravi: http://www.youtube.com/watch?v=jjzHeoXyMHk Quote
TRIO_driver Posted April 29, 2010 Author Report Posted April 29, 2010 Slike govore vise od reci... Quote
bokins Posted April 29, 2010 Report Posted April 29, 2010 To matoriiii Kako je bilo na tehnickom? Jel sve ok proslo? Quote
TRIO_driver Posted April 29, 2010 Author Report Posted April 29, 2010 Pa, da, doduse uz malo gledanje kroz prste, struja i zadnje kocnice, no struju uveliko srafi Zolika, a kocnice posle prvog maja, pa ce biti i regularno ispravna.. Quote
JDM Car Posted April 29, 2010 Report Posted April 29, 2010 To majstore bas mi je drago samo napred Quote
Nixazzar Posted April 29, 2010 Report Posted April 29, 2010 Mazda 1500 ???,Registracija vozila 14850din,Kez na Zivkovom licu...Neprocenjivo za sve ostalo tu je novcanik. Quote
TRIO_driver Posted May 1, 2010 Author Report Posted May 1, 2010 Nadjene i felne koje ce biti na njoj, slavne Minilite, ove su one koje mi odgovaraju, 7jx13", samo cu ja uzeti nove, jer me isto izadje kao ove polovne sto sam nasao(a retke su u PM). Ici ce i mali patos, moguce i ubacivanje serva, jer umirem motajuci volan, to ne smeta mnogo, a pomaze puno, za svakodnevnu voznju...Katastrofa, kad treba da motam u mestu.... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.