Jump to content

Novo TRIO "Luce" - Mazda 1500 (1968)


Recommended Posts

  • 2 months later...

Bolje ti pazi da ćaća ne pomisli da se vrati u 17-te, ode auto :mrgreen:

Nego, ako nekoga zanima, pošto je već reč o oldtajmerima, kod mene u kraju ima Audi 80, 1973. god. na prodaju dakako. Mogu da slikam kome bude trebalo. Plus, komšiluk ima i NSU kao i BMW M3( nisam siguran) iz perioda kasne 70-te rane 80-te.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeste da se bakcem Suprom, ali pripremam teren za Mazde, nadam se da su u decembru u garazi konacno, kad pocinje i ozbiljan rad na njima...

Za sada, kupljeni gomila NOS delova, i to sam nasao brdo delova koji mi bas trebaju da bi bila bukvalno kao nova, kao da sam sam birao sta mi treba!!I te delove ne mozes naci vise nigde...

lajsne.jpg

menjac.jpg

NOSdelovi.jpg

NOSdelovi1.jpg

NOSdelovi2.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Uf, danas sam se opet igrao sa Mazdom, ali mrka kapa..

Stavljen konacno cilindar kvacila na menjacu i crevo, ali kako smo stavili, tako je propiskila, i to na kocnicama, tj. cilindri kocioni prednji piske..

Definitivno, sve se to drzalo jer je bilo matoro, sad kako menjam deo po deo, tako crkava na najslabijoj tacki, slepam je na krutoj rudi do Futoske, da je stavim pod nadstrecnicu, da ne smeta Robiki...

I onda cu da je rasturim do golog lima, svaki boziji segment da sredim, repariram, ofarbam, i tek na kraju sklopim, sad sam se zainatio da bude najbolja u bivsoj Jugi!

Inace, desifrovao sam koji je tip ratkapne sa jedinog preostalog tocka na donoru Mazdi, to je sa 1200 modela:

2f0arec.jpg

Ova ce na zid, kao eksponat, a vijacu za kraj originale, jbt, jos cu pljunuti 100 evra za iste.. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dosao je i taj dan, da mi garazica pri kraju, tako da smo organizovali slepanje Mazde i Hemijevog Caprija, da ih stavimo pod nadstresnicu, a drugu Mazdu cu sledeci vikend da doslepam do garaze, tako da ce uskoro sva tri da budu na sigurnom i toplom..

Srafljenje krece od januara, moram da prenesem dosta delova, alat sto mi je stigao, tako da preguramo radno ove zimske mesece, a i da garazica posluzi svrsi... :lol:

Prvo smo slepali Mazdu(nazalost, iako radi), propiskilo je sve ulje, tako da nema kocnice ni kvacila, a i umro je akumulator, pa smo morali na krutu vezu, i dok je nas 4 se zajebavalo, jedini koji je radio je moj dragi maestro Robika, bez cije kuke nista.. :)

P1190862.jpg

P1190863.jpg

P1190865.jpg

P1190866.jpg

P1190868.jpg

P1190869.jpg

P1190871.jpg

P1190874.jpg

P1190877.jpg

P1190877.jpg

P1190898.jpg

P1190899.jpg

P1190902.jpg

P1190903.jpg

P1190904.jpg

P1190905.jpg

P1190906.jpg

P1190908.jpg

P1190909.jpg

P1190912.jpg

Link to comment
Share on other sites

Naravno da ce da bude servis, ima 150 kvadrata u osnovi, tri radna mesta, 7 metara u visinu, plus prijemno odeljenje od 100 kvadrata, nadstresnica od 30 kvm, za 6 meseci ce biti servis itd...

Ali, posto ne zurimo(sve sto radim radim temeljno), narednih par meseci to ce biti moja garaza za srafljene Mazdi, a postopuno cemo donositi alat(dosta toga je stiglo), imam i kanal, a posto se nalazi u dvoristu moje buduce kuce(gde mi zive baba i tetka), to ce i biti moja garaza u buducnosti...a ako i izmestim servis jednog dana, ostaje mi objekat za privatnu garazu... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Pa, ako cemo iskreno, bio sam blizu da dobijem dilership za Novi Sad za jedan poznati japanski brand, ali posto necu da prodajem kola, vec samo servis, za sada je to na tankom ledu, oni traze kompletan paket...Preveliki bi mi bio zalogaj, jer najlakse je prodati kola, a najteze imati kvalitetan servis, ja se vodim evolucija, a ne revolucija...

Cutim i radim, svaki dan 10 sati, i ja i moja porodica, ne trosim pare na gluposti, sve sto zaradim ulozim u posao, i tako dalje...

CIlj da na jednom mestu imam sve sto je potrebno jednom klijentu sto vozi azijate, a to su znanje, delovi i servis, iliti kljuc u ruke.

A s obzirom da sam ja na faksu, i da nisam isao u skole za mehaniku, ova Mazda mi i sluzi kao ucilo, na kome cu najlakse nauciti sta i kako, sa uzivanjem, jer je jednostavne konstrukcije..Doduse, ja necu biti mehanicar u svom servisu, ali moram znati materiju u teoriji i praksi da bi znao da vodim posao kako treba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...