TRIO_driver Posted August 5, 2010 Author Report Share Posted August 5, 2010 Znam za oba njegova Civica, u kontaktu smo mi bili povodom toga... A sto se tice oldtajmerske price, imam jaku zaledjinu sto se tice informacija, iskustava i ljudi, ti si ugrubo opisao situaciju, ali to ti se svodi na rudarski rad, kopas, kopas, pa iskopas... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bandic Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 potekla iz Hirosime? Opipaj ti to da nije malo jos radioaktivna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted August 6, 2010 Author Report Share Posted August 6, 2010 Hehehe, jok, Mazdi ove godine 90 godina, a Luce je prvi koji su poceli da izvoze, i koja je Mazdu proslavila u svetu... Treba malo kopati po istoriji, svaki auto je bio prekretnica, za Datsun su culi sire posle 240Z, za Hondu posle S600/S800, tako i za Mazdu sa Luce modelom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 15, 2010 Author Report Share Posted October 15, 2010 Stara reklama iz '69... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serdjo Posted October 15, 2010 Report Share Posted October 15, 2010 RECI, ja uzimam DVE ODMA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted October 15, 2010 Author Report Share Posted October 15, 2010 Pazi, '69 je moj cale imao 19, a majka 17, ali se nisu ni znali tada, cale je vijao sve zenske sveta, bio ludi pubertetlija, tada mu nije sigurno padalo na pamet da ce 42 godine kasnije njegov sin da ima dva komada iz iste serije... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prashinar Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Bolje ti pazi da ćaća ne pomisli da se vrati u 17-te, ode auto Nego, ako nekoga zanima, pošto je već reč o oldtajmerima, kod mene u kraju ima Audi 80, 1973. god. na prodaju dakako. Mogu da slikam kome bude trebalo. Plus, komšiluk ima i NSU kao i BMW M3( nisam siguran) iz perioda kasne 70-te rane 80-te. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaBCS Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 video sam juče onu Luce u Branka krsmanovića - znači sredjena je full, samo je brza zamakla u dvorište pa nisam stigao da je ufotkam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serdjo Posted October 16, 2010 Report Share Posted October 16, 2010 Mislio sam na cenu, jel neko procitao sta pise na plakatu goreokacenom? Zato sam reko daj dve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VladaBCS Posted October 17, 2010 Report Share Posted October 17, 2010 a cena, pa bilo nekada... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted November 4, 2010 Author Report Share Posted November 4, 2010 Jeste da se bakcem Suprom, ali pripremam teren za Mazde, nadam se da su u decembru u garazi konacno, kad pocinje i ozbiljan rad na njima... Za sada, kupljeni gomila NOS delova, i to sam nasao brdo delova koji mi bas trebaju da bi bila bukvalno kao nova, kao da sam sam birao sta mi treba!!I te delove ne mozes naci vise nigde... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marko_serb Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Čoveče 1.198 dolara! Nije loša cena Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted November 20, 2010 Author Report Share Posted November 20, 2010 Uf, danas sam se opet igrao sa Mazdom, ali mrka kapa.. Stavljen konacno cilindar kvacila na menjacu i crevo, ali kako smo stavili, tako je propiskila, i to na kocnicama, tj. cilindri kocioni prednji piske.. Definitivno, sve se to drzalo jer je bilo matoro, sad kako menjam deo po deo, tako crkava na najslabijoj tacki, slepam je na krutoj rudi do Futoske, da je stavim pod nadstrecnicu, da ne smeta Robiki... I onda cu da je rasturim do golog lima, svaki boziji segment da sredim, repariram, ofarbam, i tek na kraju sklopim, sad sam se zainatio da bude najbolja u bivsoj Jugi! Inace, desifrovao sam koji je tip ratkapne sa jedinog preostalog tocka na donoru Mazdi, to je sa 1200 modela: Ova ce na zid, kao eksponat, a vijacu za kraj originale, jbt, jos cu pljunuti 100 evra za iste.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted December 20, 2010 Author Report Share Posted December 20, 2010 Dosao je i taj dan, da mi garazica pri kraju, tako da smo organizovali slepanje Mazde i Hemijevog Caprija, da ih stavimo pod nadstresnicu, a drugu Mazdu cu sledeci vikend da doslepam do garaze, tako da ce uskoro sva tri da budu na sigurnom i toplom.. Srafljenje krece od januara, moram da prenesem dosta delova, alat sto mi je stigao, tako da preguramo radno ove zimske mesece, a i da garazica posluzi svrsi... Prvo smo slepali Mazdu(nazalost, iako radi), propiskilo je sve ulje, tako da nema kocnice ni kvacila, a i umro je akumulator, pa smo morali na krutu vezu, i dok je nas 4 se zajebavalo, jedini koji je radio je moj dragi maestro Robika, bez cije kuke nista.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savke VTI Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 lepa ti ta garazica Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted December 20, 2010 Author Report Share Posted December 20, 2010 Sta ces, sad znas sto ne vozim Accorda.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savke VTI Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 hebes acorda,bitnije ovo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serdjo Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Kako lepa kucica rispekt stvarno Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted December 20, 2010 Author Report Share Posted December 20, 2010 Doci ce vreme uskoro kada ce biti i tema o kucici garazici, za sada pricam i slikam Mazdu, kucica uletela pro forme u kadar.. Od januara ce biti i konkretne slike rada, ja bih voleo da sam mogao i ranije, ali sto faktora, a nijedan ja da uticem na njega.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kabe Posted December 20, 2010 Report Share Posted December 20, 2010 Mmm, ova prica iz posta u post dobija sve lepsu dimenziju . Najs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serdjo Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Jel ovo tvoja licno garaza, jel ce da bude samo garaza (ne magacin), jel planiras da ubacujes neku dizalicu da bude radionica? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted December 21, 2010 Author Report Share Posted December 21, 2010 Naravno da ce da bude servis, ima 150 kvadrata u osnovi, tri radna mesta, 7 metara u visinu, plus prijemno odeljenje od 100 kvadrata, nadstresnica od 30 kvm, za 6 meseci ce biti servis itd... Ali, posto ne zurimo(sve sto radim radim temeljno), narednih par meseci to ce biti moja garaza za srafljene Mazdi, a postopuno cemo donositi alat(dosta toga je stiglo), imam i kanal, a posto se nalazi u dvoristu moje buduce kuce(gde mi zive baba i tetka), to ce i biti moja garaza u buducnosti...a ako i izmestim servis jednog dana, ostaje mi objekat za privatnu garazu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serdjo Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Znaci za koju god moze da se ocekuje da budes i uvoznik neke Japanske auto marke, kako si krenuo da razvijas posao Lepo je kad si u mogucnosti da napredujes ovde, postujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRIO_driver Posted December 21, 2010 Author Report Share Posted December 21, 2010 Pa, ako cemo iskreno, bio sam blizu da dobijem dilership za Novi Sad za jedan poznati japanski brand, ali posto necu da prodajem kola, vec samo servis, za sada je to na tankom ledu, oni traze kompletan paket...Preveliki bi mi bio zalogaj, jer najlakse je prodati kola, a najteze imati kvalitetan servis, ja se vodim evolucija, a ne revolucija... Cutim i radim, svaki dan 10 sati, i ja i moja porodica, ne trosim pare na gluposti, sve sto zaradim ulozim u posao, i tako dalje... CIlj da na jednom mestu imam sve sto je potrebno jednom klijentu sto vozi azijate, a to su znanje, delovi i servis, iliti kljuc u ruke. A s obzirom da sam ja na faksu, i da nisam isao u skole za mehaniku, ova Mazda mi i sluzi kao ucilo, na kome cu najlakse nauciti sta i kako, sa uzivanjem, jer je jednostavne konstrukcije..Doduse, ja necu biti mehanicar u svom servisu, ali moram znati materiju u teoriji i praksi da bi znao da vodim posao kako treba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crni89 Posted December 21, 2010 Report Share Posted December 21, 2010 Sve u navedenom posu je za respekt. Volim da vidim da ljudi na normalan nacin postaju veci i veci igraci u poslu koji rade. A sad bezi i radi taj auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.