Jump to content

Novo TRIO "Luce" - Mazda 1500 (1968)


Recommended Posts

ma kakav servo, navikni se old school car old school voznja, mislis da su nasi stari kukali sto nemaju servo :D

nema motanja u mestu, nego milis i motas i tako 5 puta napred nazad dok se ne isparkiras, a usput tako i gume duze traju... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Zile koja je cena tih felni? :D

Opake felne, pravi old school!

P.S.Ne znam da li znas ali rota ima kopiju tih felni, model se zove RB.Oko 160eur je komad u c-mod-u za 15":

Link to comment
Share on other sites

Verovatno nece biti servo, tj. najverovatnije, vec cemo da bildujemo.. :D

Nisu na prodaju(mada mislim da je to marketinska fora, recimo 400 evra), ali za te pare, ja imam:

http://cgi.ebay.co.uk/Minilite-8-x-13-Minator-FORD-wheels-x4-NEW-Escort-rally-/200466244414?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2eacb8233e

Imacu adapter na 4x108, tako da ce ici ovo najverovatnije, plus spustanje blago, prema felnama, ostalo stock. Felne polirani rub, ostatak cemo videti, jos je rano... :D

Necu Rote, jeste da su slicne, ali Minilite... :obozavam:obozavam

Link to comment
Share on other sites

Bojim se da cu te razocarati VTEC, ali postoje polovni delovi koji kostaju boga oca, nije sve na otpadu jeftino, ipak je ovo auto 1968, i kad nesto ti treba, nema svaki otpad sta god hoces, kao ti kad trazis za svoj ED...

Danas se opet malo radilo na Mazdici, tj. oko nje, bio sam u BGD, i moji drugari iz Forme, koji su uzeli stari ovlasceni Mazdin servis, sa sve starim radionickim knjigama, su mi dozvolili da uzmem sta hocu, nisam nasao za Luce, ali sam nasao Chilton' repair and tune up guide, za Mazde od 1971-1980, gde ima i za RX-2/RX-3/GLC/Cosmo/808/RX-4, a znam da dosta njih deli neke delove mehanike sa mojim Lucetom... :D

03052010007.jpg

No, pored toga, porucio sam polovan USER MANUAL preko neta, treba da stigne avionom iz Kanade, 25 dolara sam manual, isto toliko shipping... :P

Inace, sredila se i struja, ostaju kocnice, no sad je menjac blokirao, tako da ovaj vikend ce se raskupusati isti, mozda zamenim i set kvacila, treba da pretresem plocice itd. Locirao am nove diskove, kao i novi kocioni glavni, posto je moj karabuzen, porucujem i sledece nedelje je kod mene..Pakne i plocice cu po uzorku.

Jedino sto mi nije pravo, vec sam porucio adaptere iz USA, posto mi sestra ide u sredu u Njujork, i porucio sam adapter na 4x100, da bi tek skontao da mi vise lezi 4x108, zbog Minilite.. :?

Probao sam da vratim, ali...

Evo sta kaze Milena, sestrina drugarica:

Ovako, pricala sam sa njima i kazu da ne primaju povratak zato sto prave po porudzbi a vec su bili poslali pre nego sam ih zvala. Ako porucis nove mogu ih brzo poslati, ali bi morao duplo da platis. Mada bi stigli dok je Duca tu. Pa mi javi sta da radim.

Jbg, ne moze sve po loju...

Inace, upao sam i na Ausrotary.com forum, najjaci forum za oldschool Mazde, ima ogromna tema o 1500/1800 begin_of_the_skype_highlighting 1500/1800 end_of_the_skype_highlighting Mazdama, tako da cu tu imati i dosta saveta iz prakse... :clap:

Link to comment
Share on other sites

Idemo dalje, sad sam u guzvi jer putujem za par dana, da bi srafio Mazdicu, ali zato se vredno skupljaju delovi, kako se sta nadje... :lol:

Prvo, demontirao sam cilindar kvacila na menjacu, on mi je zablokirao menjac, treba da se menja, posto je verovatno iz prve ugradnje, po slici se vidi da je odsluzio svoje.. Naci cu ga po uzorku:

Cilindarkvacilanamenjacu.jpg

Zatim sam dobio isporuku delova NOVIH, sto sam nasao kod jednog dobavljaca iz Grcke(njemu svanulo, a meni tek, sto sam nabavio ove delove)....Zanimljivo je da oni racunaju da su to prastara kola, pa im je i nabavna cena takva, a vec sad neko place za njima...Cena koju sam platio je smesna... 8-)

Org. cilindar glavni kocioni, moj je karabudzen, ima da ga vratimo na Mazda stock:

Glavnicilindarkocioni.jpg

Original.jpg

Zatim Kayaba novi prednji amorti(kolicni su, ne verujem.. :lol: )

Amortizeri.jpg

Novo org. crevo hladnjaka:

Gornjecrevohladnjaka.jpg

Prednji diskovi, stojali jedno 10 godina, ali im nista ne smeta, ne pise proizvodjac, ali pise ono bitnije, MADE IN JAPAN: :mrgreen:

dISKOVI.jpg

dISKOVI1.jpg

diskovi2.jpg

Kad se vratim, srafim Mazdu, i to detaljno, pretresem kocnice, donji postroj, pa da se djiramo malo... :clap:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dosla seka iz USA, donela mi adaptere za Mazdicu, sada cu konacno da imam normalan raspon(sa 4x120 na 4x100), i nisam ni najmanje zazalio sto sam ih platio momacki(4 x 65 dolara), jer su odradjeni profi, materijal je vrhunski, kao i izrada,dobiju se i matice i brezoni, sve ukljuceno, plug in play sistem...

Adapteri800x600-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Konacno sam nasao NOVI cilindar kvacila na menjacu, i necete verovati, to je cilindar koji koriste Mazde i Kie iz devedesetih, ima samo mala minorna razlika, koja se da prespojiti.

Ono sto je bitno, kacenje, duzina, precnik klipa, itd. je isto, tako da sledecu subotu pocinjem da srafim opet Mazdu, nisam je vozio 3 nedelje, i zazeleo sam se, a posla preko glave, tako da cu sve od ranije da joj ugradim u subotu.. :lol:

Cilinder.jpg

Taman cu i da isprobam adaptere za tockove, ocrtam pakne i plocice prednje, da i to zamenim.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jos novina:

U subotu sam se malo igrao, moram preradjivati cilindar kvacila na menjacu, posto nije isti navoj, ali to se resi sa crevo za kocnice, po uzorku... :)

Ujedno sam i probao adapter:

Adapter.jpg

Poskidao sam kocnice, prednje plocice i zadnje pakne, to zelim da zamenim...

Shvatio sam da sada treba samo da joj zamenim sta je potrebno za kulturnu, sporu voznju, posto svuda pokazuje da je starica, video sam da je pukao nosac zadnjeg mosta, trepna se malo savila, ali karoserija je prava, tako da ce sad samo da se zakrpi za voznju u lokalu, a rasklopicu je u delove, i delove menjati van kola, do sada sam skupio brdo delova, i jos cu ih skupljati...

Link to comment
Share on other sites

Nazalost, Mazdica je stalno u polurasklopljenom stanju, iz prostog razloga, sto uvek nesto fali, ja sam skupljam delove, pokazalo se da cu da je samo zakrpim za lokalnu voznju po NS i okolini(da moze da se slepa za ne daj boze), do septembra, a onda krece rasklapanje, pa cu svaki deo da radim odvojeno, mehanika, elektrika, limarija, oslanjanje, itd, i kad sredim deo po deo, na kraju cu ga sklopiti kao lego kocku... :D

Znaci, pijanicom dolazim, sreca, pa ide jedan auto sa prikolicom(Del Sol turbo ide na slepi), pa necemo juriti, tako da mogu da vodim kolonu, bez blama da ce me pri 5k obrtaja i vise ostaviti u prasini... :lol::lol:

Ali za sledeci HCS skup veliki bi trebala da bude gotova, vodicemo i nju, i celu TRIO flotu.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...