Jump to content

Recommended Posts

Posted

Desio se neocekivan obrt u nabavci novog dvotockasa.

Prvobitno je bilo da se ceka april 2023. godine, sto je i ok obzirom da je sezona zavrsena, kada prema recima dilera stize novi kontigent motocikala.

Sve sto sam mogao da uradim nakon prodaje prethodnog motora jeste to da sam se upisao kod delte na listu cekanja. Ipak djavo ne spava i proveravajuci ovu informaciju oko pristizanja novih motora, u polupraznim honda salonima pocev od Car Boxa do Stojanova, svugde sam dobijao pesimisticne informacije kad ce, dal ce i sta ce doci i po kojim cenama. Nema biranja i kupujes sta stigne!
Medjutim, zahvaljujuci Dusanu iz Delte dokopao sam se vrv poslednjeg primerka u ovoj godini u zeljenoj mat sivoj boji. Inace paleta boja je kriminalna, siva, bela i crna su jedine opcije.

Motor je krajem novembra stigao i sada je u mojim rukama.

U pitanju je motocikl sa agregatom od 1084 ccm, 102ks i 104nm pri 6.250 obrtaja koji ima najvise zajednickih tehnickih tacaka sa Afrikom (ram, menjac, agregat) a mislim da je donekle naslednik i panevrope i devila obzirom da je po nameni primarno tourer sa duhom i izgledom sportskog motocikla.

O konkretnim utiscima iz voznje cu moci da napisem neku rec vise ali tek u prolece kada krenu voznje. Za sad se prave planovi oko moto avantura.

Ovaj model fabricki dolazi sa bocnim koferima a u sklopu dogovorene cene i odlicnog popusta koji sam zahvaljujuci Dusanu dobio, do nove godine stize i treci kofer (top case).

Motor je iz salona prebacen pravo kod Johnia na odmascivanje i stavljanje keramicke zastite.

Utisci u prvh 10 km koliko sada ima na satu su fenomenalni i jedva cekam prve ozbiljnije i duze kilometre. Ostaje da izucimo sve gedzete koje motor ima pocev od tempomata, grejanja rucki, modova voznje,  carappleplaya itd, jer sve funkcionise preko touch screen monitora i mnogo nekih dugmica na levoj strani kormana pa to malo stvara konfuziju ali polako ucicemo i naucicemo.

Na kraju da predstavim i vizuelno o cemu se radi:

 

98FE0571-B7E8-4B92-ADBF-BF2215C04898.jpeg

3D279970-0373-41D0-BB8D-3770B2828D16.jpeg

201145E5-6FE8-4B1B-8CC3-0932FB0B2AD9.jpeg

988CE58A-458E-45F1-B1DE-0EF75AED4A57.jpeg

F9FAFCC5-3950-45E0-B33E-282CDB634EFB.jpeg

789B64CC-05F4-481F-A9C1-AD3232578FDE.jpeg

AE18F080-5AB7-4E62-92FD-14916C88A9B3.jpeg

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Utisci su veoma pozitivni. Trenutno je na satu oko 350 km pređenih od čega je manji deo po gradu a veći na otvorenom. Već nakon ove kilometraže mogu da kažem da nema nikakvih iznenađenja i kao da ga vozim već nekoliko godina.

Motor je nešto gabaritniji i teži od prethodnog NC-a ali svakako zbog lakoće i čuvene hondine ciklistike lako se kreće i provlači kroz gradske gužve. Inače je težak oko 260 kg obzirom da ima DCT, manuelac je nešto lakši ali honda ima tu neku filozifiju da se težina motora uopšte ne oseća.

Položaj sedenja i udobrnost je na odličnom nivou jer sedište dozvoljava promene položaja sedenja a dodatni štitnici za kolena i stopala kao i podesiv vizir uz lipove sa strane štite vozača i od udara vetra u gornjoj zoni tela tako da se može voziti poprilično dugo bez pauze. Moja prvobitna rezervisanost prema DCT menjaču je sada vidim bila greška jer motor može da se vozi i u manuelnom modu i da se kontroliše snaga i potreba za gasom. Mogu da kažem da DCT "čita misli vozača" i radi perfektno osim što u nekoj mirnoj i gradskoj vožnji, za moj pojam i bez obzira u kom od modova vožnje se vozi, prerano šalta i ubacuje u 6. stepen prenosa iako postignuta brzina možda i nije za taj stepen prenosa. To se lako rešava i to pritiskom na minus dugme,  kada menjač bez ikakvog trzanja i nervoze, dovede agregat u željeni režim.

Na otvorenom i dobrom putu se veoma lako "uđe u problem" jer bez forsiranog gasiranja motor leti već preko 140 km/h a može da se uključi i tempomat pa onda mogu da pravim selfije i direktno šaljem na fejs i instagram😀 (Nemam te profile niti sam imao ni jedno ni drugo).

Ono što je najveća muka jeste što je motor prelep za vožnju a kupljen je u zimu i onda imaš novu igračku a ne možeš da se igraš sa njom tako da sam ga podigao na štender, pokrio pod ceradu i gledam da zaobilazim taj deo garaže u širokom luku i čekam proleće da nastavimo sa daljim upoznavanjem.

 

Posted

Nisam, gledam za sad. Imam cetiri registrovana skutera SYM demo (50/300/300/508 ccm), pa njih vozim.

Postoji sansa da cu da uzmem jedan brend moto kao uvoznik, za Adu, pa onda nema smisla da vozim nesto drugo do tog brenda (i tu ce biti par demo registrovanih).

Da nisam u ovom biznisu, uzeo bih NT1100, to je motor koji mi odgovara od Honde.

 

Golden Wing je nesto posebno i nepotrebno.. 🤣

  • 5 months later...
Posted

Uradjen inspekcijski servis na 3450 km koji se radi na pola servisnog intervala ili na oko 6hkm.

Razlog je predstojeca moto avantura na kojoj ce se obrnuti oko 3hkm.

Stigao je i pre nekoliko meseci originalni top case tako da su sada svi koferi na broju koji su spakovani i troclana ekipa sutra krece u novu moto avanturu o cemu ce biti reci u temi za to.

evo i koja slika.

A8BCE2B8-80DB-4798-B968-6F17BB2AE7B0.jpeg.e8d937e3640e5bc4abcbfc434998ffa7.jpeg

2F9C92C9-B97A-47CA-BC39-947BCCB671E3.jpeg

D4338EBA-8E0C-4B0C-BE21-D8D5FE1B8B48.jpeg

B2B03CCE-CD53-4C8E-AF62-C407BF4EF35F.jpeg

FC2FC89A-0FE0-4883-A307-6691EB396103.jpeg

  • 3 months later...
Posted

Polako zatvaramo sezonu i blizimo se prvom rodjendanu (06.12.2023., strelac kao i ja😀).

Na satu nesto preko 8600km.

Zakljucak je da 1100ccm nije za grad, potrosnja ide cak i oko 10l/100km. Nikakvih vanrednih desavanja nije bilo jer je to po nasim standardima i dalje skoro pa nov nov nov motor.

U pomoc mu je za gradske akcije stigla prinova zahvaljujuci brzoj reakciji mog saborca Saleta i kompaniji Trio motors.


Prvi utisci o skutercetu marke Sym Symphony ST 125 su odlicni i rodjen je za gradske potrebe a zvezda ove teme ide da spava zimski san i ostaje za sledeca kruziranja.

 

06EAD79B-734A-4BB8-A4D3-370346ADC29C.jpeg

91DB2147-9881-4E39-9E6A-64E662575D84.jpeg

3A3A1A21-CCCD-4576-967C-B4AF9619AB24.jpeg

1E9DFB4E-84CD-4C09-9CA6-A5C82A11892D.jpeg

D3A84115-7B61-469F-8D23-3DE18E58D30A.jpeg

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...
Posted

Sta reci, koju posluku porati…

Na hondi na 12.700km uradjen 2.servis u delti po ceni od 21.600 rsd a na Simi prvi servis u eurosumaru na 1000 km po ceni od 5.000 rsd.

Veliki motor vec skoro godinu dana sluzi samo za otvoren put, sto mu je i namena dok mali motor svakodnevno vodi interesantne bitke sa “glovo” dostavljacima i “kida” beogradske ulice.

Honda trenutno na 12.800 predjenih km a Simo na nesto preko 3.100 predjenih km.

Mislim da naredne 3,4 godine ne menjam ni jednog dvotockasa osim ako ne krenemo da se svadjamo iz nekih razloga.

Obe sprave jako lepo sluze.

0EFFE9C1-9993-4D0D-9C9A-73513694FE58.jpeg

B56FA394-9687-4F50-95FB-120A740E574A.jpeg

B8822151-C796-4475-B11C-A4F0864FC780.jpeg

6C279F45-7FF6-4291-A093-04C5CC9D6704.jpeg

1966D1B4-9A82-40F6-A23D-788147DE9CCE.jpeg

C3217ACF-7C77-4294-9288-B4029FE8D452.jpeg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...