Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/14/2024 in Posts

  1. Super druzenje kao i uvek, sve pohvale za organizaciju. Ne zamerite za amaterski video, bukvalno je juce bilo prvo letenje u zivotu, danas drugo
    23 points
  2. Hvala svima na lepom druženju i mogućnosti da uživamo u društvu moćnih samuraja! i ekskluziva: crnka dr. Milića u pratnji ljutih mašina
    22 points
  3. Dadas

    Avanture na dva tocka

    Rale, Mita, Johny, Sale, Serdjo i ja se malo jucer provozali do NS. Neverovatan je osecaj, uz put smo nailazili i na suze i na osmehe podrske tako da je ova moto avantura nesto posebno. Sve u svemu neverovatan i neponovljiv dozivljaj.
    20 points
  4. Veliko hvala domaćinima, sjajni ste svi odreda, a mašine namunjene, nisam znao šta bih pre gledao.
    17 points
  5. Hvala domacinima. Lepo je bilo videti ekipu na jednom mestu i nikad vise typeR-ova. Djura i ja smo imali i neka druga interesovanja, ne zamerite.
    16 points
  6. 11-13og na Tari, Zlatiboru i Mokroj Gori smo vozili, uzivali u prirodi, druzili se, pili pivo jeli gulas.
    16 points
  7. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Mita i ja se bavili malo rekama i gorama. Brzinski u dva dana hiljadarka, na repertoaru sve od AP do guranja motora kroz kamenjar pokriven sa 10cm zitkog blata. Most Mehmed-pase Sokolovica na reci koju posebno volim. Pa smo vozili TET iznad kanjona Pive, koliko treba za 400m blatnjavog kamenog uspona? Sat ipo.. Inace TET ruta pocinje izmedju dva granicna prelaza, al se morate ipak javiti, da ne bude problema pri izlazu iz CG Posle jake muke dodje nagrada Izbili do Trse u sumrak na konaciste, pa ujutru jos jaci gas, prelepi Durmitor pa ponovo ka Drini ali preko Ustibara i Ruda Onda pratimo kanjon Lima, ostao bez teksta Usce Lima u Drinu Odatle penjemo na sever nekim jako lepim makadamima i sumskim putevima kojima Bosna obiluje pa preko Vlasenice Zvornika na Loznicu i autoputem kuci jer smo vec preterali i kilometraze i radne sate. Sporcki poz od terenske ekipe
    15 points
  8. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Procena saobracajne policije je izmedju 2500-2800, hvala im na pratnji celog dana i obezbedjivanju rute. Bili su jako profesionalni. Takodje svi ucesnici kolone su bili izuzetno disciplinovani, bez ikakvih problema kao i ostali ucesnici itd... Bili smo i prosle nedelje kada je bila inicijalna kapisla u Beogradu, tada je bilo skoro 700 motora. Najmanje sto mozemo je da izadjemo i mirno podrzimo. -Uz drugarsku napomenu, necemo ovu temu da pretvorimo u pricu o politici, iz tog razloga nisam ni kacio nista ranije ali kad je vec pomenuto neka ostane na tome, necemo bistriti politiku i ici u analize, ovo je ipak auto/moto forum a to nam je bitnije da ostane cisto, neukaljano i nase
    14 points
  9. Ako Milic legenda dolazi onda ce doci bar pola HCS samo da ga upozna!
    13 points
  10. Serdjo

    Rtanj enduro

    Juce vozili Rtanj enduro, jedan veliki naklon ekipi koja organizuje i aktivno ucestvuje, skoro nisam naisao na tako dobru domacinsku "masovniju" pricu, priroda 10+ Ok kad se skupi 5-6 drugara pa akcija, vozi, kampuje, negde kotlic, ali ovo je bilo taj nivo ali za masu ljudi, svaka cast! Bile su klase A, B, C namenjene za prave enduro motore i ADV za teske motore. Ruta je bila ludilo, morali smo i da kratimo, klasika: gubljenje, kvarovi, cupanje, jednom recju ronjamo pa gde izbije.. Polazak iz sela Lukovo, pa na sever ka Brezovici i okolo Lazarevog kanjona pa nazad. Na Brezovici je bio kotlic pasulj i pivo iz potoka, ma haos. Od nasih je bilo dva crf300, dva transa750 i vodja grupe je bio bata koji cepa enduro a za tu priliku je vozio crf1000 dct (ko kaze da afrika dct ne moze u tezak teren ne zna da tera) Ja sam vozio 200km vezno, 100km terena i 200km kuci, krenuo posle 5 ujutru stigao citav u pola 9 uvece. I nista bez mog glavnog mehanicara
    13 points
  11. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Da zatvorimo rubriku januar
    13 points
  12. Dadas

    DN67C DN7A DN66A DN57B

    Da ne otvaram novu temu jer se radi o istoj geografiji. Visednevna moto tura u trajanju od 6-7 dana, kao ranijih godina, je u 2025. godini nazalost izostala odnosno pretvorila se u trodnevnu (petak-nedelja) moto turu sa akcentom na jednoj zemlji i to Rumuniji a kad smo vec tu, naravno da se radi o dva najpoznatija karpatska prevoja odnosno transalpini i transfagarasanu. Startovali smo u sastavu Serdjo, Sale i ja iz Panceva pa preko Bele Crkve ulaz u Rumuniju odakle se ide u pravcu grada Targu Jiu i mestasca Novaci gde pocinje transalpina i gde je bilo prvo nocenje. Sutradan u jednom danu se vozi transalpina i preko grada Subiu stizemo na transfagarasan nekon cega se posle stize u manje mesto blizu grada Brezoi gde se noci i odakle se treci dan vozi ispod transalpine i fagarasana i dalje kroz nekoliko navionalnih parkova kroz rumuniju sve do granicnog prelaza Kaludjerovo. U Bg stigli oko 16h. Duzina rute nesto preko 1300 km. Poslednja deonica vozena oko 2h pod jakom kisom. Masine stucnule nisu. Gorivo osetno jeftinije, kafa po kaficima, hrana po restoranima, sve jeftinije nego u “tigru”. Kvalitet puteva, cistoca, ulice, trgovi, trolejbusi, fasade, ljubaznost, za barem 3 decenije ispred “tigra” ali ipak sa ponekim oziljkom sada vec davne diktature. Ja imam slabo slika pa postavljam to sto imam.
    12 points
  13. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Pre 10ak dana išao na tajnu misiju Jezero Celije Jezero Barje Ruski put, spomenici Kubanskoj diviziji Rudnik Grot i pogled na vrh Besna Kobila preko jezera šljake Uspon na vrh Jos jedan spomenik borcima i inspiracija za dalje uz dorucak i razmiljanje kakav je to soj ljudi bio, daleko od ovoga kakvi smo danas Putevi kojima se redje ide Onda potop pa krecem u jos izolacije Kroz i iznad Tegošnice Srbija do Tokija
    12 points
  14. Lepe ideje su ipak cekale i lepo vreme kako bi izasle na videlo. Uz jednu jako sirovu ideju i jedan plan koji se nadam da cemo sprovesti do kraja odlucio sam da HCS ponovo privucem na Jug Srbije. Nasao sam jednu lokaciju, cuj nasao, znam tu lokaciju mnogo godina i danas mi je potvrdila da moze biti jedno odlicno mesto za okupljanje, druzenje, rostilj, motore, quadove, pecanje,... i sve sto se rimuje na dalje. Mesto je Oblačinsko Jezero, nadomak Niša; Ideja je da se negde od sredine Juna dogovorimo za jedan vikend kada ce vecini odgovarati da se vidimo. Datum je Jun 2025. sredina ka kraju Uz samo Jezero i malu plazu nalazi se garni hotel, pored hotela nalazi se obelezeni parking, na nekih 20m od samog restorana sa bastom nalazi se jos jedan parking i citavom duzinom od nekih 200m uz sam put ima dovoljno mesta da parkiramo nekih 90.automobila. Ono sto bih izdvojio, hotel je u privatnom vlasnistvu, nije javna povrsina i kada su bilo kakva okupljanja u pitanju na samom ulazu nalazi se rampa i kucica sa cuvarom koji gostima hotela podize rampu i dozvoljava pristup do samog hotela/jezera. Ako postoje ljudi koji su zainteresovani da dodju, nakon prijave i potvrde dolaska odstampali bi spisak vozila sa registarskim tablicama kako bi mogli da pristupe samom druzenju. Fokusirao bih ovo druzenje na ljude sa foruma i nesto ljudi van foruma koji svakako trebaju da se pridruze nama. Planirano je da ljudi koji dolaze sa strane imaju mogucnost i nocenja u samom hotelu nakon definisanja datuma, kako bi se druzili i vece pred skup. Planirano je da se ili uzme menu u restoranu na osnovnu broja ljudi ili 'pak da se rostilja pored hotela na plazi, ima odlicne hladovine. Nakon prolaska Nis Jug izlaza nastavlja se na naredno iskljucenje sa auto-puta a to je Naplatna stanica Merosina i do garni hotela ima citavih 2,2km. Put je odlican, sve vrste automobila mogu nesmetano proci cak i oni najnizi. Osim druzenja, pica, restorana i vode postoji jos pregrst stvari za videti i cuti i smatram da cemo opet biti dobri domacini. Kako se prica na Jugu jako zagrejala po pitanju Hondi ima mnogo ljudi koji trebaju cuti i nauciti puno toga od vas odnosno nas. Informativno je da vidimo koliko ljudi je zainteresovano da dodje, kako bih ja znao da odem i dogovorim mogucnost ulazenja u sam hotel, spustanje rampe, cene nocenja, cene svega sto ce nas interesovati. Fotke u prilogu da ova moja prica bude laksa za shvatiti...
    12 points
  15. Serdjo

    DN67C DN7A DN66A DN57B

    Zbog nekih nepredvidjenih situacija nazalost ispalio sam trio fantastiko i ne odosmo u Sloveniju, prolaze tako dani, grickam nokte i jedino ostaju u kartama kratki izleti, ne drzi me mesto.. Rumunija na dvodnevnom redu, 1100km brza org dva Transalpa 750. Sale iz Kg i ja poranili i preko Dunavske, Djerdapa, Dobrete, Targu Jiu na 67A Transalpinu, nocili u Petresti. Kanjon Boljetinske reke Djerdap Stizemo u visine Smestaj je bio top, upoznajemo tu i mnogo gotivnu ekipu matoraca iz Spanije koji vrte 20 dana turu po Evropi Jutarnja kafa i gas kroz rosu Sve do ove tacke sam vozio ranije, a onda idemo na stari put DN66A koji je makadam kroz sumu i pored jezera, fantazija jedna. Preko Banje Herkulane i puta 57B idemo lagano kuci prepuni utisaka. Definitivno treba imati overland motor
    11 points
  16. Serdjo

    SORE 2025

    Ista meta druga pozicija, Mita Misa Munja i ja, ekipa iz snova. Ozbiljna kruzna trasa od 120km suma i vrhova u subotu, petak i nedelja svrljali kojekude. Vozilo se na obroncima Tare i Zlatibora u organizaciji Sector enduro. Bilo je preko 150 motora u 3 kategorije: asfalt, hobi i avanturisti. Ne vozi se na vreme ali je pozeljno stici na cilj pre mraka, dobijes gpx trek ubacis u navigaciju i cepas. Stigli kuci citavi.
    11 points
  17. Serdjo

    CBF1000A SC58

    Dosla zima, ista meta isto odstojanje kao i svake godine. CBF1000A, 2008, 70k, litra sa zdravih 100ks i menjacem da 5ta gura od 40-200+, to je SC57 redni4 detunirani agregat koji je isao u RR fireblade. Stanje nije lose, ima potencijal, treba redovno servisiranje svega i svacega, puno kozmetike i malo da mu se neko posveti sa razumevanjem. Prvih 24h druzenja presli 400km, pravi F turer, milina za brze magistrale, prelepo se vozi, agregat i menjac pesma, sve 5om radis. Lepo se sedi, ne umara, zastita od vetra onako... U odnosu na moderne motore nebo i zemlja da se ne lazemo, ali ipak ima dusu kad vidis kako zavrcu analogni cajgeri i kako prede hondin redni 4cyl. Od opreme ima svetla. Ideja je da se napravi na pristojan motor i vozika kao dejli, da ne nabijam sumanutu kilometrazu Transalpu.
    11 points
  18. Serdjo

    CBF1000A SC58

    Nije lose za 8mi januar, 450km
    11 points
  19. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Leti svi trazimo kupanje.
    10 points
  20. Pivce, vecera, druzenje, medjusobno testiranje vozila i spremamo se za druzenje. Vidimo se !
    10 points
  21. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Baš lep dan bio, Sale (snimao vožnju) i Aca sa jedne strane iz Kg stigli ja sa druge i zajahali lagano po prirodi, milina.
    10 points
  22. Serdjo

    Pivce za zivce

    Bilo je dosta radova na djunti. Sve moguce od redovnog odrzavanja, tecnosti, filteri, kocnice, ciscenja, poliranja, farbanja, dihtovanja i tona pranja. Dobra osnova ali je bio bas zapusten. Par slika nasumicno:
    10 points
  23. Colman

    Tour CG-ALB-MK

    Nas tri komada, motora dva, skuter jedan Tura od 4 dana. DAN 1 (Travnik) Sarajevo - Foča - Trebinje - GP HR - GP CG - HN . Crnogorska obala - GP AL - Skadar DAN 2 Skadar - Ulza nacionalni park (SH6) - Debar - Ohrid DAN 3 Ohrid - Tirana - Skadar - Grabom (SH20) - Podgorica DAN 4 Podgorica - Žabljak - Durmitor - Foča - Sarajevo (Travnik) TOTAL cca 1500 km Sve top, vrijeme solidno, gužve također, dan prekratak, hrana ukusna, par tehnički problema (Suza) i jedna neugodna situacija u Skadru (sa happy endom) SH20 i Durmitor definitivno su definitivno highlights ove ture. Za Ohrid, oko Ohrida te rute prema jugu Albanije koje se mogu naći u preporukama ljudi koji su ih vozili definitivno treba još barem dva dana. Mislim da je X-ADV je definitivno jedini (osim možda nekih novih adv skutera o kojima nisam informisan) skuter koji bi dijelove ovih puteva i džombi (pogotovo u Albaniji) mogao bez problema i dovoljno dinamično pregaziti, ima dovoljno snage, dovoljno dobar ovjes itd. U skorije vrijeme svakako planiram neki upgrade na nešto veće, pa vidjet ćemo...
    10 points
  24. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Kučaj offroad, Stavro pravi fotke haos
    9 points
  25. Super proveden dan, lepi automobili zaista. Hvala na druzenju hondasi, poz!
    9 points
  26. toshiro

    Avanture na dva tocka

    Да додам још коју са "крова" Шумадије
    9 points
  27. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Da ne zamre tema Manastir Gornjak Pogled sa Crnog vrha (Bor) Lazarev kanjon Rudnik
    9 points
  28. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Uradjen "veci" redovan servis pocetkom meseca i produzena registracija danas. Za godinu dana smo presli 22.500km, bili svuda, odlican motor za moje pojmove.
    9 points
  29. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Od zanimljivosti tokom godine je jos bilo: 1290 adv s, ozbiljan motor, ali meni licno ne pase toliki gas i tolika nervoza kad se potera jace. MotoGuzzi v100 Mandello, mnogo mnogo mi se dopao, da imam tri motora on bi bio 3ci sigurno. Ima njutna, lepo se vozi, jaka smekerica lagan kruz, izgled cista egzotika, okrecu se svi redom za njim. Deluje bas kvalitetno i jako robusno. Najvece spustanje garda mi je bio r1300gs. Ovo nije prvi gs koji sam vozio ali je u odnosu na ostale dosta iznad. Iako sam pristrasan moram priznati da je stvarno motorcina i osim cene i klijentele nemam A da mu zamerim. Svi najnapredniji sistemi vesanja, kocenja, bezbednosti i svega ostalog su utrpani u njega. Traktor koji se vozi kao auto za slalom. Testirao jos MotoGuzzi V85tt, nista mi se nije svidelo na njemu, pomalo Guzzi smeka ali to je sve. KTM duke 790, dobar nejked nije moj fazon. KTM 390 adv, jedno malo zabavno motorce koje svuda vozis pun gas jer je A2 a opet su ga nakrcali sa svime sto vole mladi. Suzuki 800de, Transalpov direktni konkurent, motor korektan, realno multipraktik isto kao XL750 Aprilia tuareg 660, super je ali sam ga kratko djirnuo krug od 30ak km i sve asfalt. Sledeci istrazivacki rad okrecem u smeru kineza, to me zivo zanima na koju vodu ce da ode.
    9 points
  30. 9 points
  31. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Jedna od najprijatnijih izmena do sad je za jedan zub manji prednji lancanik Sa 15z prednjim lancanikom motor je neuporedivo zivlji. Taman taj donji deo opsega koji mu je bio tanak, sad ima smisla. To nesto obrtaja sto je sada skocilo na krstarenju u 6oj nije strasno, svakako za duze asfalt ture vratim 16 i vrti honda. Potpuno je drugi motor sa kracim prenosom.
    9 points
  32. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Vozilo dobilo zimski set guma Odmah su testirane i habane, zadovoljava.
    9 points
  33. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Ekipa mala ali uporna
    8 points
  34. Dadas

    Honda NT 1100 DCT

    Kao sto rekoh Simo je prodat i ko god zeli da kupi pouzdan skuter za grad SYM simphony ST 125 je masinica bez greske i necete pogresiti. Presao sam sa njim 7000 km gradske voznje a da stucnuo nije. Kod ovlascenog uvoznika i servisera Euro sumar, majstori mi pricaju kako dostavljaci prelaze godisnje po 60-70hkm i da se menjaju samo ulja, filteri i plocice. Svaka cast za Tajvanskog proizvodjaca sa “umesanim prstima” Honde, kao i kod kymco-a. Nakon prodaje Sime, rekoh sebi ajde da sacekamo sajam u Martu pa da vidimo sta da se uzme kao gradski trkac. Do tada cu voziti veliki motor. Medjutim, po povratku sa odmora, par puta sam otisao do posla i po gradu sa Hondom i shvatim da je ipak ona teska a da sam se ja odvikao od nje za gradske prilike. Motor ima oko 265kg. Plan je da se kupi honda SH 150 ali kako sam jos od decackih dana voleo Vespe, reko ajde da odem kod uvoznika da ih eto samo pogledam i da vidim jel to za mene. Naravno, maltene se dogovorimo ali opet sa Hondom krenem kuci i razmisljam, ma gde cu na narandzastu ili crvenu ili disney vespu, ne prilici bas. Na oglasu sam pratio jedan model 125S koji ima bolju opremu od nove Vespe 125 i koja trenutno ne moze da se kupi kod nas. Taj model ima znacajno bolju opremu (aplikacija za pracenje servisa, pustanje muzike, daljinac za gepek itd.) od onoga sto se moze trenutno kupiti kao novo, a konkretan primerak je iz 2024. godine sa predjenih 3000km i kupljena je kod nas (Stojanov). Pozovem coveka i saopstim mu ponudu koju mi je dao ovlasceni uvoznik i kazem, potpuno hladnokrvno, jer cekam sajam, ajde me motivisi da kupim bas tvoj motor od tebe. Vespa je dogovorena, kupljena i prebacena na moje ime u intervalu od 2 dana izmedju dva godisnja odmora. Vec sam presao oko 1.500 km i mogu reci da je u odnosu na Sym startnija, logicno jer je manji tocak, ali i neudobnija upravo zbog tog malog tocka i poznatog stanja nasih puteva. Da li je kvalitetniji Italijan od Tajvanca? Hm, ne znam bas, tu su negde. Svakako je bogatiji sa opremom a tajvanac dolazi sa nekim no name gumama, koje su skroz ok, a vespa sa mischelinom. Da ne duzim vise, u iscekivanju jeseni predstavljam italijansku “ikonu” primaveru:
    8 points
  35. Serdjo

    CBF1000A SC58

    8 points
  36. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Po badnjak putarcem
    8 points
  37. Serdjo

    CBF1000A SC58

    Dobrica je cbf, agregat mu je biser. Danas se malo protegao, sve najbolje oko praznika.
    8 points
  38. Serdjo

    CBF1000A SC58

    Ostalo je jos par kozmetickih sitnica, ali je generalno spreman za putesestvija. Prede sc57 ko maca, cekamo malo sunca.
    8 points
  39. Serdjo

    CBF1000A SC58

    Ispod je bas dobar, zdrava osnova, nema nikakvih tragova havarija, standarno malo korozije, i poneka sitnica da se resava. Sve konzole ravne prave, ram perfekt, od plastika jedna polomljena samo, prethodni vlasnik cica od 65god ga je ispustio u garazi, zato ga je i prodao ne moze vise da se nateze sa njim oce manji motor
    8 points
  40. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Vozilo sluzi jako, zamenio plocice i set prenosa, oba su mogli jos 2-3k al reko da ne testiram a planirao neki duzi put.. Montiran jos malo kraci prenos jer je fabricki skandalozno dugacak. Stavio letnje gume i prao blato iz njega 3 dana, plus gomila sitnica koje je trebalo uraditi i dotegnuti. Sad je na nekih 28k Voskiran, ko nov je, idemo da se jarcamo sad u prasinu.
    7 points
  41. Upario sam i drugo Honda krilo, ovaj put na dva točka. Kako sam krenuo da vozim skuter pre par godina i nisam imao previše iskustva sa motorim, ovaj mi je bio nekako logičan nastavak. Videćemo kako će ići. Tek sam mu uradio osnovni servis, zamenio sve tečnosti i filtere, plus još neke sitnice. Prebacio vlasništvo i registrovao ga, ali još ga nisam pošteno provozao, pa se tek upoznajemo.
    7 points
  42. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    @Ji 4Tze U sesiru ima bogami puno papirica, videcemo Sto se kaze da smo mi zivi i zdravi i makar da se provozam do Bukulje po lepom danu meni dosta..
    7 points
  43. Serdjo

    Italija 2024

    Bila je ovo malo jaca akcija
    7 points
  44. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Trans je u Delti na velikom servisu, morao je na slepu otici 😅 Potrefilo se da je filter vazduha bio totalno zagusen, neko lose gorivo i malo slabiji napon i nije hteo da upali (nisam stigao zbog x razloga vise od mesec dana da ga provozam i naljutio se na mene) Kao i uvek velike pohvale za Deltu, dosli po njega u roku od odma i bio je na radnom stolu za sat vremena.
    7 points
  45. Serdjo

    Avanture na dva tocka

    Isli nesto da resimo po minusu, pa obisli bracu Supoglave da odemo u plus... Koliki covek ovaj Zika...
    7 points
  46. vr46

    Honda integra 750D RC89

    Kupljena ne planirano pre 3,4ned. Ne mogu ništa da kažem o skuteru jer nije regi.i nisam ga vozio više od 300metara. Planirao za sledeću godinu da kupim x adv 750 ali ovo izašlo jeftino pa sam pazario da ga malo vozim I prodajem. Ako mi se svidi onda ostaje kod mene. 2016god prešao 21000km. Nije vozen godinu dana. Model je RC89 2016 je prelazna godina za taj restajling model. Malo poboljšan dct menjač tako kažu. Malo izmenjen od onog modela ispod 2016. Od opreme ima navigaciju i grejače rucki.
    7 points
×
×
  • Create New...