Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/27/2021 in Posts

  1. Serdjo

    DN67C DN7C

    Ima vise od 10ak god kada sam prvi put cuo za Transfagarasan od poznanika koji su vozili sto kola sto motore tamo. Ok, znam sta da ocekujem, znam da bi voleo da probam ali treba da se namesti, kao i sve u zivotu, nikad nije kasno - sto se kaze! 2019 kada sam poceo da vozim motor znao sam da je ipak njime pun pogodak otici. Generalno je mnogo lakse putovati i uzivati u putevima kroz prirodu na motoru, lakse prodjes kad je guzva, osetis hladnocu, toplotu, vodu, dises dublje ... Pocetak 20te Sale i ja vec vozali zajedno i krenuli sa pricama i planovima gde idemo sta radimo ali je EU doktor prepisao svima 2god izolacije i jbg, aj na ceku. U medjuvremenu se vec oformila ekipa, vozali smo posvuda domace i ex yu, ali ta Evropa (neka) nikako da nam se otvori. Cak sam prosle god isao probno na Kaludjerovo da vidim hoce li me pustiti i da li je realno da se akcija izvede, ma jok, i onda smo vozili turu po Bosni umesto planirane Rumunije. Dosla ova zima, mi zasedamo, upisali u kalendare pun q desavanja (kao kalendar SAKSS-a) i jedna od akcija bude Rumunija pocetak avgusta, vazi, aj da vidimo. Naravno, kao i u slucaju gore pomenute organizacije, kalendar najavljenih trka nije bas merodavan zbog spoljnih faktora, sto lepih sto manje lepih, ali kad obaveze pritisnu nema hoces neces, vozis sta mozes. Jedan po jedan otkazivali i ostaje da Sale ide sam u Rumuniju. Au kanal. 10 dana pred upisan datum uspem nesto da ispomeram, malo on ispomera svoj gusti raspored i eto ga, sad vec postoji ekipa za put! Prvi dan idemo od Panceva ka Targu Jiu, pratimo levu obalu Dunava (trasu smo vec ispitali pre nekih mesec dana), granice 2min, lagana uvertira lepa tecna recna voznja kao uvod. Simpatican gradic, vecera, natankavanje, kupili sve za sutra, napakovali i samo da krenemo. Mirna noc u prelepom bordelu uz bezbroj pasa lutalica kojih ima nenormalno mnogo u Rumuniji, posle su nam ispricali i zasto. Dan dva, glavni dogadjaj Krecemo laganano sa usponom na Transalpinu, imali lep dorucak u smestaju pa usput reko aj da drmnemo kaficu dok ne krenemo da hiperventiliramo od kiseonika, hladnoce i pejzaza. Usput Saletovi ino fanovi obavljaju fotosesn sa VFR-om dok kupuju magnetice, pocinje uspon, pocinju pogledi i krece *Za ovakve akcije treba ili krenuti sa 2 drona, 3 DLSR-a, 3 stativa, 10 filtera za objektiv, 15 objektiva, 23 baterije i 4 RED filmske kamere sa kranom ili samo cutati gledati pa prepricavati i preporuciti da se ode, lepote se ne mogu docarati. To na svakih 100m stanes, pa gledas pa ti nije jasno sta se desava. Priroda je neverovatna, kao recimo nasa Tara i Mokra Gora, ali 800km vezano da se vozi, nepregledne cetinarske sume, pa goleti, pa vrhovi, pa recice, pa jezera, pa medvedi, da videli smo ih dosta niz Transfagarasan HEHE Transalpina je nekih 200km potez koji smo vozili smer Targu Jiu - Sebes, svo vreme je asfalt perfektan, granulacija ludilo, sirina dobra, jedna milina za voznju. Onda nekih 100ak km vezno parce (+ lutanje od 40km koje smo imali) od Sebesa do Lukoil pumpe koja je na pocetku 7C Transfagarasan, lep rucak, 15h i krecemo, bice duuuuug put do smestaja. Kolega ce da docara slikama, ne vredi, kako se penjemo, sve lepse i lepse. Asfalt je dosta losiji, vise je greban nego sto je granulisan uzi je put i nije da nema rupa. Izabrali smo dobar smer voznje, svo vreme je bilo kola i nekako smo vozili ali kad stignes na vrh to je bas gungula. Lagana bleja i gas nizbrdo kroz jos prelepsiju prirodu. Drugi dan zavrsavamo posle vise od 13 sati voznje, vec u noc zasli, ali nekako nasli prenociste na magistrali, spakovali motore pod kljuc i uz pivo caskali sa domacinom, penzionisanim kosarkaskim trenerom Rumunske reprezentacije, o medvedima, PVC prozorima, hotelskim enterijerma iz Svice... Treci dan nazad ali opet vozimo deo 67C, vise ne znam sta da napisem. Nenormalno lepo i krivina ne zna se broj i vec smo ludi od svega... 3 dana, 1500km uzivanja u voznji, prirodi i druzenju, od sad znam sta ce biti svake god obevezna tura.
    32 points
  2. 2.6.2022. godine je krenula prva ovogodisnja duza moto tura. Serdjo i Sale krenuli u 7 ujutro sa pumpe zmaj preko AP Milos Veliki do Cacka i preko Kraljeva i Raske stigli do Novog Pazara gde su sa DjukomNP imali druzenje i nastavili prema planini Komovi iznad Andrijevice. Ja sam krenuo sam oko 14h iz bg preko AP Milos Veliki ali najcescom rutom prema crnogorskom primorju, cacak, uzice, zlatibor, zlatar, prijepolje, brodarevo, bijelo polje, andrijevica, planina Komovi. Prvo nocenje “eko katun komovi”. Sutradan krecemo put Podgorice, Cetinja, Njegusa, Kotora, Herceg Novog, Cavtata, Cilipa, Dubrovnika, Neuma, Tucepa, Brele i spavamo u Baskoj vodi gde pada i prvo kupanje u kristalno cistom ali jos uvek hladnom jadranskom moru. Treci dan budjenje u 6 ujutro i krecemo jadranskom magistralom za Istru (oko 580km) i preko Makarske, Sibenika, Zadra, Benkovca, Maslenice, Senja, Karlobaga, Novog vinodolskog, Crikvenice, Rijeke, Opatije, Lovrana, Icica i Rabca stizemo u Pulu. Cetvrti dan iz Pule krecemo kontinentalnim delom Istre prema Trstu gde se pije cuveni capo in bi, setnja po Trstu i nazad uz obalu preko Mugie, Kopra, Pirana, Portoroza, Lucie, Poreca, Rovinja, Limskog kanala, Vodnjana, Fazane nazad u Pulu. Peti dan krecemo iz Pule prema Rijeci i stajemo na grobniku gde je moto track day i gde konstatujemo ekipu koja ima logistiku u boxu kao da voze moto gp. Vrhunac mog iznenadjenja je bila baba (svabica) od oko 7 banki koja tera motor oko 300 km/h. Rekoh sebi ova je uspela u zivotu😂. Od grobnika preko Gorskog kotara, dolinom reke Kupe kod Delnica ulazimo u Sloveniju i uz neopisivo cistu zemlju i krajolike kao iz bajke stizemo u Novo mesto odakle se odvajamo prema jugu Slovenije i gradu Krsko, poznatom u bivsoj SFRJ po nuklearnoj termoelektrani. Smestamo se u bajkovitoj kuci sa neverovatnim pogledom na uredne slovenacke brezuljke i okolna domacinstva. 6-tog dana preko Brezica, Samobora, Svete Nedelje, Zagreba, Ivanic Grada, Popovace, Kutine, Novske i Gradiske stizemo u Slavonski Brod gde se pije kava sa Robijem i Leonom. Posle toga i nakon cele ove ture izvezene regionalnim i kozjim putevima izlazimo na autoput prema Beogradu. Duboki naklon mojoj ekipi i velika zalost sto Johny i Daca nisu mogli. izvezli smo oko 2.800 km. Serdjo i Sale su snimali a ja kacim nesto malo slika koje imam.
    31 points
  3. Jedna brzinska jesenja strafta i pocetak nove avanture za mene
    23 points
  4. sale vti

    DN67C DN7C

    Medveda ima premnogo, pa su psi tu da osete i daju uzbunu ljudima a i eventualno zaplase iste. Ima slucajeva gde napadaju ljude kao i stoku zimi zbog manjka hrane u brdima pa naprave dosta stete. Sve sto bi napisao pokvarilo bi serdjov predobar post pa cu samo okaciti multimediju iz drugog ugla. Ko nije bio a voli brda, planine, doline treba obavezno da poseti. Kolima moze transalpina a transfagarasan nije preporuka zbog puta i ipak nesto vece guzve na prevojima. Domace zivotinje (dok ih nisam video nisam ni znao da umem da vozim motor na zadnjem tocku) 🤣🤣 Na vrhu transfagarasana kao slag na tortu legao jedan napucani fk2r u mimoilazenju Edit (dodatak)
    21 points
  5. Posle duze vremena da se oglasimo. Tu smo, cekamo sezonu ko zapeta puska, prosle sezone cca 10k km a nije da smo se nesto ubili od vozanja. Obaveze, porodica, posao itd itd. Dosta toga je u planu pa ako covid mere ne poremete tu pricu bice predobro. Na motoru hocu da ispoliram vizir i granu, da pazarim i montiram stitnik zadnjeg tocka da ne bacs kisu i prljavstinu na amortizer i to je to u sustini. Mozda ga oteram do delte i da provere kardan jer je jedna serija imala opoziv pa ako i moj podleze pod to a nije preko zamenjeno da naruce i odrade. U sustini to je to. Imamo par drugara novopecenih sa A kategorijom te ce druzenje biti na nivou 100%.
    18 points
  6. Cirko

    Cirkov Honda CBR650R

    Slike su okvirnog karaktera, iz Stojanova ali uzimam takav isti, crni sa narandzastim diskretnim detaljima, kao sto je bio izlozen na sajmu. Preuzimam ga krajem ovog ili onog tako meseca. Motor je iz grupe modela/tipova koja meni jedino predstavlja draz i uzivanje posedovanja i voznje, a opet nije ubica i relativno je umerene snage. Sve u svemu, uz dva trolejbusa ovaj sada vozni park vec lici na nesto 😊.
    17 points
  7. Cirko

    Cirkov Honda CBR650R

    Danas preuzet i prvi km… meni licno ubedljivo najlepsi motor koji sam imao.
    17 points
  8. Cirko

    Cirkov Honda CBR650R

    Stigao 🤩
    17 points
  9. Samo da pozdravim, nista ne bih menjao! Odlicni kilometri, anegdote, ekipa i predeli prica za sebe.. Komovi, Jadranska magistrala, pa sve ostalo. Veci deo su drugari vec rekli i preneli ali ubacicu koju.. Dok smo "cekali" advokata preleteli Goliju, svratili do jezera Ribarice. Djuka bajker Blokade, mora se pokisne neverovatni Komovi Eko katun smestaj Kupanjac Kod Boksera Maslenicki most Konzilijum Trieste Zelena Slovenija Usput nova poznanstva, druzenja i price. Naporno jeste, nekad malo rizicno jeste, skupo - relativno?, zahteva odricanja i kompromise - kao i sve, nema paralelu - APSOLUTNO! Samo mali delic fenomena zvanog putovanje motorom. Lepi pozdrav!
    16 points
  10. Cirko

    Cirkov Honda CBR650R

    Naravno da ce malisa da voli Hondu, mada na motor ako bude seo ne znam sta cu 😇
    15 points
  11. Povlen i Sokolske planine
    15 points
  12. 15 points
  13. Serdjo

    Transalp XL700V rd13

    Prvi servis u novom prostoru Spreman za Karpate
    15 points
  14. Colman

    Crna Gora 2022

    Da zabilježim i svoju prvu ozbiljniju turu od nekoliko dana. Termin smo dogovorili 15ak dana ranije te samo "da čuskije padaju" ili nešto drugo ne daj bože je taj termin moglo promjeniti Dva učesnika sa Hondom X-ADV i BMW C650gt. Naravno prognoza svaki dan sve šarenija, ali nema nazad a plan je bio slijedeći: Dan 1 Sarajevo - Plužine (via Foča) - Žabljak (via Durmitor) Dan 2 Đurđevića most na Tari - Kolašin - Podgorica (probali malo AP) - Virpazar - Rijeka Crnojevića - Lovćen - Herceg Novi Dan 3 HN - Dubrovnik - Neum - Stolac i nazad prema sjeveru (Travnik i Sarajevo) Uglavnom, puni utisaka o ljepotama Durmitora i Žabljaka, uskog puta prema Rijeci Crnojevića, te serpentina prema Kotoru i relativnom dobrim cestama i asfaltu, označenim Panoramskim (negdje baš uskim) cestama i svakako ljubaznošću svih domaćina na posjećenim mjestima. Zadnji dan je bio u znaku Jadranske magistrale, otvorene ceste, krivina i mora koje nas je pratilo dobar dio puta Preveženo nešto oko 950 km, guštano na svakom pedlju puta, prepoznat prostor za nadogradnju opreme za kišno vrijeme i sve u svemu jedna velika avantura. ta.
    14 points
  15. Cirko

    Cirkov Honda CBR650R

    Samo za @Vedran meni najlepsa do sada!
    14 points
  16. Serdjo

    Transalp XL700V rd13

    Treci put registrovan, u prethodnoj polisi presao samo 7k km, svasta bilo od obaveza i lepih visih ciljeva, tako da je manjkalo habanja. Svakako i dalje jako lepo sluzi.
    13 points
  17. Djuka NP

    Avanture na dva tocka

    Tura Jagodina aqua Park,Ćuprija moto skup,i Golubac tvrdjava. Cirka 700km.prvi dan pratila kisa,drugi dan super vreme. 2 Maraudera,Shadow 600,i Fazer 600 Послато са SM-A525F помоћу Тапатока
    13 points
  18. Aj da grunem par slika da skrenem paznju s'brika... menjamo gume, filter i ulje i vozimo se ...na cajgeru trenutno malo nesto preko 40k km...sporcki poy
    12 points
  19. Colman

    XADV 750

    Sticajem okolnosti, trenutni automobil u klasi monovolumena nije iz Honda brenda, pa sam barem dvotočkaš uspio hvala Bogu upisati pod isti Tmax 530 zamjenjen sa popularnim maxi skuterom ili ti "skoro pa motorom" XADV 750. Prodavac iz CH je ovaj primjerak oglašavao kao model 2018, međutim radi se o 2017 godini proizvodnje. Modeli iz 2018 godine su dobili upgrade u vidu G moda vožnje (Gravel mod iz Afrike twin) i kontrolu i podešavanje nivoa trakcije, te kome su ove stvari mandatorne neka obrati pažnju kod eventualne kupovine. Honda navodi i određena unaprijeđenja kod rada DCT mjenjača. Uglavnom, cijena, oprema, generalno stanje i kilometraža su prevagnuli kod ove kupovine. Model je još kao nov kupljen sa kompletnim Termigoni izduvom, Rizoma foot pegsima i Givi koferom 47l te je i meni došao tako opremljen. Sam model nisam prije probao, osim što sam sjedio na jednom i to mi je bilo ok. Postoji napomena kod nekih recenzija da bi niži vozači mogli imati problema sa osloncem na zemlju. Ja sam 189, i nekad sam na prstima. Postoji alternativa u zamjeni sa nižim sicem. Prvi utisci su fenomenalni, prvenstveno zbog odličnog i bogatog zvuka, položaja sjedenja te DCT mjenjača. Bilo je i momenata kad su gume i mogučnosti offroad vožnje bile malo precjenjene 😜 Definitivno mu nedostaje zadnji blatobran (barem kratki), te ću to nekad rješavati. Promjena u odnosu na Tmax ili bilo koji maxi skuter sa pogonskim remenom je i lanac koji zahtjeva malo više pažnje i održavanja. Odrađena je i kratka tura do mora gdje sam se poigrao sa modovima mjenjanja brzina koji kod kratkih i brzih zavoja promjene ponašanje i narav motora. D mod je sasvim dovoljan za grad i otvorene ceste.
    12 points
  20. Prekjuce pala solo voznjica. Bg, Smederevo, Kovin, Bela crkva. Bleja pored jezera i lagano nazad. Bela crkva, Uljma, Banatski karlovac, Alibunar, Pancevo, Bg. Ukupno 200km 🤗
    12 points
  21. Dadas

    Avanture na dva tocka

    Za sada u ovoj temi samo kratko obavestenje, ali sam siguran da ce biti izdvojena i posebna tema, a sto sve zavisi od jbn korone, a to je da je nacelno dogovor pao oko cote d azzur (azurna obala), sever Italije, Swiss, Austrija i nazad do kuce. Eto neke dogovorene najave lepog i buduceg putopisa koji smo dogovorili mi u HMCS. Tura je ozbiljna u smislu kilometraze i ostalog sto prati ovu organizaciju. Jedino vakcine i ta jbn sranja oko korone mogu ovaj dogovor da suspenduju. uzivacete u ovom putopisu ako sve bude ok.
    12 points
  22. Dadas

    Honda NC 750 XA

    Rastali smo se plavi grom i ja. Druzenje je trajalo 2 godine i 4 meseca i presao sam oko 22.500km bez ikakvih kvarova. Ostace mi ova sprava u lepom secanju i hvala joj za sva divna druzenja, koriscenju za poslovne obaveze i uzivanje u nezaboravnim moto avanturama. Cekamo novu spravu iz Hondine moto game. Trziste novih vozila je “bolesno” i nemoguca misija je da odmah uzmem nov motor koji zelim. Iskreno se nadam da od aprila sledece godine teramo novu igracku.
    11 points
  23. Cirko

    Cirkov Honda CBR650R

    Nego, par prvih utisaka: 1. Malo sam zardjao, mada je bolje reci da nikada i nisam bio valjano “podmazan” 😀. 2. Motor je prava mera za mene, tek sad vidim koliko je 1000-ka bio preveliki zalogaj a narocito RR. A CB1000R je bio vrlo “zajeban”motor jer kao je naked i opusteniji od CBR, a u stvari je zverina koja do 100km/h ima cak jace ubrzanje od RR. Ovaj CBR650R je sasvim dovoljno jak da ti pruzi zadovoljstvo i adrenalin, a sa druge strane ne kida divljacki. 3. Kao i svaka Honda, vozi se linearno i progresivno bez prgavosti, a snaga na srednjim obrtsjima je taman da ne mora da se tera u 10-12.000rpm. 4. Meni prijaju nizi motori, nize teziste i kraca viljuska jer lakse obaram motor i radim counter steering. Iako je fizicki napornije/teze voziti CBR, cini mi se da je tehnicki lakse od CB1000R jer je potonji tezi za krivine i vise je za gradsku voznju. 5. Zvuk obara s nogu, to je taj redni 4-cilindricni motor koji je glavni razlog zasto volim CBR i zasto nikako nisam mogao da se odlucim za neki xadv, nc itd…Za pocetak utisci vise nego pozitivni.
    11 points
  24. sale vti

    Avanture na dva tocka

    Prosli vikend u nedelju skocili do Bijeljine na cevape. Skoro nismo jeli tako dobre pravo da vam kazem. Nema nesto slika jer telefone skoro da nismo ni koristili. Samo neka je prosla usrana zima, ovo je ono sto nam je falilo...
    11 points
×
×
  • Create New...