Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/10/2023 in all areas

  1. Dadas

    Alpenlander

    Kad spomenu bivseg transalpa, setih se i svog prethodnog motora. To su po meni sprave za gross, stelvio, motta alpe itd, jer su lagani, okretni i stvoreni za te deonice. Nije dzabe transalp dobio po ovoj geografiji ime. Ovo sto se sad vozi je ipak za brze i sire magistrale i kad mora autoput sto je kod nas ovom prilikom bio znacajan deo avanture. Opet, na tim deonicama ovi prethodni motori bi se tu malko jelte smorili jer je bilo testiranja aerodinamike kofera😁. Sve u svemu honda africa je kraljica svih puteva i naravno njen konkurent kao i najcesci motor u saobracaju na ovom putovanju odnosno bmw gs. Sve u svemu bilo je to putovanje koje se pamti za ceo zivot i ko moze neka ne casi ni casa, bilo to motorom ili autom.
    1 point
  2. Serdjo

    Alpenlander

    Evo malo podataka o ruti, smestajima i slicno ako nekoga zanima. Pre skoro 3 godine mi je u koferu Transalpa stigla i karta Alpa, samo je cekala da krene na put. Ucrtana ruta, desno fali dolazak autoputem, ali glavni krug po Alpima je tu. Prvog dana vozimo autoput od Beograda do mesta Podbrezje, izmedju Kranja i Bleda, spavanje u jako lepom smestaju koji ima i restoran, Tabor se zove. Oko 650km od Beograda, 33e po osobi nocenje u velikom studio apartmanu. Gazdarica jako okretna i usluzna, basta milina. Drugi dan je rezervacica podno samog Grosgloknera, seoce malo maleno, autenticno Austrijsko planinsko domacinstvo, nekih 200km od konaka vece pre. 40ak e nocenje sa doruckom ali smo dobili celu dvorisnu kucicu na raspolaganje, drvena gradnja, niski plafoni, sve autenticno staro unutra, Krauterpension. Domacin ozbiljan, stale, krave bikovi, prodaje mleko, bavi se rezbarenjem drveta. Treca i cetvrta noc Italija, na pljucu od Switze, skijaliste Motta di Sotto dve noci, 420km od smestaja vece pre. Bila je jaka prica uci u stan jer se sve odvijalo online porukama po uputima gazdarice koja nam je davala hintove za pronalazak vrata ko da trazimo faraone, nismo videli zivog coveka 2 dana tu. 25e po glavi nocenje. Sale ako moze da okaci snimak pronalazenja kljuceva molim... Inace sam smestaj prelep, tj terasa i lokacija izuvaju. Nadmorska visina, pogled, cist vazduh. Peta i najsladja noc, Osterija na planinici, Divaca, Slovenija. Nekih 30ak e po osobi nocenje ali jako prostran apartman sa odvojenim sobama i terasom, na pola puta do kuce. Dole imaju super klopu restoran, pivo, i gazda je bajker. Jako smo se lepo podruzili to vece za oprostaj od ture. U sustini smestaj resavamo u hodu preko booking.com, rutu smo imali 90% unapred isplaniranu pa smo se kretali kako je vreme dozvoljavalo jer je naisla neka kisa u planinskim delovima. Generalno nas je sve posluzilo i imali smo dosta srece za neke momente, tako da je sve ispalo carobno. Gorivo 1,4 do 2,2 kako gde, klopa opet kako gde, negde je orijentir za euro ture 120-150e dnevni budzet svih troskova.. Sto je skoro duplo vise od Balkana ili istocne Evrope npr. Skupe putarine, nocenja, ulaznice u NP, skuplja klopa, magnetici od 8e i te fore.. Svaki dan je bilo 8-12h putovanja. Najniza temperatura kod mene izmerena 12 stepeni Motta di Sotto, najvisa 44 autoput iznad Verone po paklu u koloni. Najvisa pozicija na asfaltu 2758m, Stelvio. Broj pojedenih bonzita -oko 14 Za 6 dana koliko smo imali na raspolaganju, slomili smo kilometre. Da je bilo 10ak dana i sve cisto vreme, presli bi uzduz i popreko. Tokom celog putesestvija smo nailazili na nase ljude, ulazili u price, druzilo se. I inace nosim majce domace proizvodnje, pa te zapaze sa 5km, tako da sam reklamirao mesaru Burjan, Ortodoks, grad Pancevo... Veliki pozdrav mojim saborcima, nista ne bih menjao.
    1 point
  3. Dadas

    Alpenlander

    Izvezli turu bez ijedne problematicne situacije. Sve zemlje imaju perfektne puteve i asvalt i zadovoljstvo je voziti s tim sto narocito u Italiji po naseljima ima dosta kamera za merenje brzine pa cemo videti da li stizu cestitke, mislim da ne stizu onima van EU. Tehnickih problema nikakvih, motori radili kao sat a nije da nisu vozeni. Preko Divace i Novog mesta, Zagreba, Tovarnika i Sida, stigli oko 19,30 h kucama.
    1 point
  4. Serdjo

    Alpenlander

    Stigli zivi i zdravi, ubili 3iljade, ovih dana sumiramo utiske.
    1 point
  5. Dadas

    Alpenlander

    Passo di Stelvio
    1 point
  6. Serdjo

    Alpenlander

    Ciao di Sotto
    1 point
  7. Dadas

    Alpenlander

    Lago di Como i Lugano
    1 point
  8. sale vti

    Alpenlander

    Kako vreme prolazi sve manje slikamo a opet ima slika pun q...evo malo i od mene
    1 point
  9. Serdjo

    Alpenlander

    Slikanje izgubio poentu... Havarija koje lepote i akcije
    1 point
  10. sale vti

    Alpenlander

    Predeli su nestvarni, priroda izuva, slika imamo milion ...evo par komada da uzivate priblizno kao i mi
    1 point
  11. Serdjo

    Alpenlander

    Kakav dan, ovo je jedna od onih situacija koje ni slike ni ne znam kakvo proseravanje ne mogu da docaraju. Stvarno je priroda i sirina te prirode van svih standarda, slike ne mogu ni 10ti deo da priblize. Takodje, kako odrzavaju cistom tu istu prirodu je pobeda. Danas smo prespartali NP Grosglokner bas bas i stvarno je da padnes na dupe. Sutra Stelvio i na zapad na Dolomite.
    1 point
  12. Dadas

    Alpenlander

    Overili grosglokner sa svih strana. stavljen stiker HMCS pored nalepnice koja je od ranije poznata.
    1 point
  13. JoksaTurbo

    Alpenlander

    Divota za gledati vaĆĄe fotografije, hvala vam. UĆŸivajte!
    1 point
  14. Serdjo

    Alpenlander

    Ovo je nestvarno.
    1 point
  15. Dadas

    Alpenlander

    Bohinjao
    1 point
  16. Serdjo

    Alpenlander

    Bledao
    1 point
×
×
  • Create New...