Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/2023 in all areas

  1. Dadas

    Honda NT 1100 DCT

    Desio se neocekivan obrt u nabavci novog dvotockasa. Prvobitno je bilo da se ceka april 2023. godine, sto je i ok obzirom da je sezona zavrsena, kada prema recima dilera stize novi kontigent motocikala. Sve sto sam mogao da uradim nakon prodaje prethodnog motora jeste to da sam se upisao kod delte na listu cekanja. Ipak djavo ne spava i proveravajuci ovu informaciju oko pristizanja novih motora, u polupraznim honda salonima pocev od Car Boxa do Stojanova, svugde sam dobijao pesimisticne informacije kad ce, dal ce i sta ce doci i po kojim cenama. Nema biranja i kupujes sta stigne! Medjutim, zahvaljujuci Dusanu iz Delte dokopao sam se vrv poslednjeg primerka u ovoj godini u zeljenoj mat sivoj boji. Inace paleta boja je kriminalna, siva, bela i crna su jedine opcije. Motor je krajem novembra stigao i sada je u mojim rukama. U pitanju je motocikl sa agregatom od 1084 ccm, 102ks i 104nm pri 6.250 obrtaja koji ima najvise zajednickih tehnickih tacaka sa Afrikom (ram, menjac, agregat) a mislim da je donekle naslednik i panevrope i devila obzirom da je po nameni primarno tourer sa duhom i izgledom sportskog motocikla. O konkretnim utiscima iz voznje cu moci da napisem neku rec vise ali tek u prolece kada krenu voznje. Za sad se prave planovi oko moto avantura. Ovaj model fabricki dolazi sa bocnim koferima a u sklopu dogovorene cene i odlicnog popusta koji sam zahvaljujuci Dusanu dobio, do nove godine stize i treci kofer (top case). Motor je iz salona prebacen pravo kod Johnia na odmascivanje i stavljanje keramicke zastite. Utisci u prvh 10 km koliko sada ima na satu su fenomenalni i jedva cekam prve ozbiljnije i duze kilometre. Ostaje da izucimo sve gedzete koje motor ima pocev od tempomata, grejanja rucki, modova voznje, carappleplaya itd, jer sve funkcionise preko touch screen monitora i mnogo nekih dugmica na levoj strani kormana pa to malo stvara konfuziju ali polako ucicemo i naucicemo. Na kraju da predstavim i vizuelno o cemu se radi:
    1 point
  2. Kabe

    Transalp XL700V rd13

    Panerotika Panevropa Panamera Nek je sasrećom!
    1 point
  3. TRIO_driver

    Honda NT 1100 DCT

    Moj izbor isto, veci je od NC, a jeftiniji od Afrike.
    1 point
  4. Dadas

    Honda NT 1100 DCT

    Utisci su veoma pozitivni. Trenutno je na satu oko 350 km pređenih od čega je manji deo po gradu a veći na otvorenom. Već nakon ove kilometraže mogu da kažem da nema nikakvih iznenađenja i kao da ga vozim već nekoliko godina. Motor je nešto gabaritniji i teži od prethodnog NC-a ali svakako zbog lakoće i čuvene hondine ciklistike lako se kreće i provlači kroz gradske gužve. Inače je težak oko 260 kg obzirom da ima DCT, manuelac je nešto lakši ali honda ima tu neku filozifiju da se težina motora uopšte ne oseća. Položaj sedenja i udobrnost je na odličnom nivou jer sedište dozvoljava promene položaja sedenja a dodatni štitnici za kolena i stopala kao i podesiv vizir uz lipove sa strane štite vozača i od udara vetra u gornjoj zoni tela tako da se može voziti poprilično dugo bez pauze. Moja prvobitna rezervisanost prema DCT menjaču je sada vidim bila greška jer motor može da se vozi i u manuelnom modu i da se kontroliše snaga i potreba za gasom. Mogu da kažem da DCT "čita misli vozača" i radi perfektno osim što u nekoj mirnoj i gradskoj vožnji, za moj pojam i bez obzira u kom od modova vožnje se vozi, prerano šalta i ubacuje u 6. stepen prenosa iako postignuta brzina možda i nije za taj stepen prenosa. To se lako rešava i to pritiskom na minus dugme, kada menjač bez ikakvog trzanja i nervoze, dovede agregat u željeni režim. Na otvorenom i dobrom putu se veoma lako "uđe u problem" jer bez forsiranog gasiranja motor leti već preko 140 km/h a može da se uključi i tempomat pa onda mogu da pravim selfije i direktno šaljem na fejs i instagram😀 (Nemam te profile niti sam imao ni jedno ni drugo). Ono što je najveća muka jeste što je motor prelep za vožnju a kupljen je u zimu i onda imaš novu igračku a ne možeš da se igraš sa njom tako da sam ga podigao na štender, pokrio pod ceradu i gledam da zaobilazim taj deo garaže u širokom luku i čekam proleće da nastavimo sa daljim upoznavanjem.
    1 point
  5. Dadas

    Honda NT 1100 DCT

    01.01.2023. ko bi rekao da cemo na ovaj datum da okrenemo oko 300tinjak km. Voznja bivseg i sadasnjeg u drustvu uvek prisutnog transalpa.
    1 point
  6. Posle duze vremena da se oglasimo. Tu smo, cekamo sezonu ko zapeta puska, prosle sezone cca 10k km a nije da smo se nesto ubili od vozanja. Obaveze, porodica, posao itd itd. Dosta toga je u planu pa ako covid mere ne poremete tu pricu bice predobro. Na motoru hocu da ispoliram vizir i granu, da pazarim i montiram stitnik zadnjeg tocka da ne bacs kisu i prljavstinu na amortizer i to je to u sustini. Mozda ga oteram do delte i da provere kardan jer je jedna serija imala opoziv pa ako i moj podleze pod to a nije preko zamenjeno da naruce i odrade. U sustini to je to. Imamo par drugara novopecenih sa A kategorijom te ce druzenje biti na nivou 100%.
    1 point
  7. novus

    Ponovo na 2 tocka

    Hvala Pao sam 26.10.2019 kod Salakovca, na putu do Homolja. Put ravnina, blaga krivina u levo, (ni danas ne shvatam kako je nisam savladao) koju ja ne registrujem zamisljen, vec u mju ulazim "mehanicki", nedovoljmo obarajuci motor, bez kocenja pred krivinu. Kasno sam shvatio da izlazim iz krivine. Na zalost, tu je bilo i sitnog sljinka po putu, kada sam poceo da kocim (u krivini, naopako, ali izbora nije bilo) bilo je kasno,jer sam vec zahvatio sljunak. Klizanje nije bilo opcija, zbog krivine ulevo, bankine na mostu, drveca pored puta, jer bih udario u nesto od toga i ishod bi bio los. Iako je.to delovalo kao vecnost, par sec je trajao pokusaj da obuzdam motor, a onda me je katapiltirao (ili sam sam skocio, ni tada nisam mogao shvatiti sta se desilo) preko bankine mosta i pao sam pored puta, ispod.mosta. Prvi susret sa zemljom nakon rotacije je.bio bocnim delom trtice, gde sam polomio butnu kost. Nepokretan na licu mesta. Sreca, telefon u jakni umesto na tank torbi, gde sam ga obicno drzao. Motor neobjasnjivo, zamnom otisao ispod mosta. Niko nas ne vidi. 45 min sam objasnjavao telefonom policiji i hitnoj pomoci gde sam. Naucio iz toga, a nadam se da ce koristiti i drugim kolegama motociklistima: 1. Telefon uvek u jakni, nikad tank torba 2. Izbegavati voznju van grada sam 3. Nikada umoran na motor 4. Koncetracija maksimalna 5. Bez velikih brzina Sent from my SM-N980F using Tapatalk
    1 point
×
×
  • Create New...