Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/12/2013 in all areas

  1. Motor je skockan. Provozao sam oko 200km i mogu da kazem da radi vise nego odlicno. Kao S klasa mercedes, pardon kao Honda Legend (iskreno nikada se nisam vozio ni u jednom) udoban, udoban, udoban, a drzi prvac i podlogu neverovatno. Kakav osecaj kontrole, ne mogu da opisem recima. Jednostavno sam ide kroz krivine. Tamo gde sam prolazio krivinu sa 50-60 sad ni sa 70-80 ne deluje brzo i strasno. Sad moram da naucim da vozim. U paketu motor vozac, moram da priznam da sam ja najslabija karika. A evo i slicica gotovog motora. Posle "shekedown" voznje. Pogledajte kako sam sproveo kociona creva, kao fabrika Izvinjavam se za los kvalitet fotografija, nemam fotoaparat samo telefon. Konacno gotov. I naravno na kraju neizostavan visak delova. Znate ono kad radite nesto pa sve sastavite uvek ostane visake delova . Za kraj mislim da sam ispunio sve zadate ciljeve sa pocetka. Znacajno sam unapredio motorcikl. Ogibljenje je svetlosnu godinu ispred fabrickog, kocnice na nivou proslih ako ne i bolje, a zadrzao sam "stock look". To je bio imperativa da motrcikl ostane serijskog izgleda. Sta bi eventualno tu jos moglo da se doradi. Stavicemo neki bucniji auspuh da se cuje taj V4 onako kako treba da se cuje jer to je najbolje kod ovog motora. Za sada MIVV igra za prvi tim samo malo da se finansijski oporavim eventualno ako prodam ovaj visak delova. Takodje, zadnji blatobran i lancobran od karbona bi voleo da stavm da zastitim amortizer od blata i prljavrstine sa puta. Harris pravi jako dobar, ali mu je i cena jako dobra. Razmisljam jos o Brembo 19 RCS radijalnom kocionom cilindru i odgovarajucem kvacilu, ali to je vec u domenu maste jer ako to krenem onda nema kraja. 5000 dolara je kompresorski kit.... Drugari to bi bilo to. Ako se nekom ovo cini zanimljivim slobodno neka se upusti u ovakav projekat. Ima moju podrsku. Najbolji tjuning je suspension tjuning. Po mom skromnom misljenju ugradnja raznoraznih gedzeta, podmazivaca lanaca, trecih stop svetala na koferu itd. ne doprinosi dinamici motorcikla. Verujte tek kad sednete na dobro podesen motor shvatite kako je voznja ustvari lepa, pa na kraju zato i vozimo motore, ne da bi bili racionalni vec da bi podigao sebi pritisak jer samo dok me adrenalin "radi" osecam se ziv i slobodan, ostak vremena provodim zivotareci do sledeceg adrenalinskog fiksa i tako u krug. Sve najbolje i srecno budzenje. Pozdrav Iske. P.S. na pitanja odgovoram preko foruma a moze i uzivo, pivo trosim i svetlo i crno, sto ladnije to bolje. Zahvaljujem: Mom ocu Jerry Burgess-u koji mi je sve vreme pomagao dodavajuci alat, pridrzavao, trpeo viku kad nesto nije islo kako treba, i pravio drustvo pri ispijanju piva. Jamie Daugherty-ju iz Daugherty Motorsports koji je pravio shock i ventile. Scott_Lilliot-u sa vfrworld.com foruma koji mi je merio spacinge i pomogao oko odabira delova za konverziju prednjeg kraja. Baileyrock-u sa vfrdiscussion.com foruma koji je svojim merenjima pomogao oko odabira pravih opruga za VFR. Miroslavu Grnci koji je donirao srafove i strugao glavni kocioni cilidar. Mom drugi Aci koji mi je doneo delove iz nemacke da izbegnem postarinu i ostale troskove. Mojoj devojci Ani koja me je trpela i trpi tolke godine. Nasem zakonodavcima koji su omogucili PayPal sistem u Srbiji pa sam uspeo da platim delove bez provizija. I svima ostalima koje sam smorio prepricavajuci moje dogodovstine o nabavci delova, kidanja srafova, itd. a koje to uopste ne zanima niti razlikuju svecicu od kompresije...
    4 points
×
×
  • Create New...