Ne prodaju se kod nas oficijelno. Tek sad je stigao Ranger, a BT-50 je samo sminka, ali isti takav.
Probao sam Rangera, pregledao, generalno, 2.2 dizel 4cyl, 380 NM, kabina je naduvana, plastika je bas jeftina, ima nekih zanimljivih detalja, trenutno je najveci u klasi, ali na ustrb nazad prtljaznika...
Sto se tice prethodnih BT-50, i B2500 pre njih, klasicne, robusne, pouzdane, ima delova, neke stvari su skupe, ali onako, vise radno nego paradno vozilo...
@Prashinar: I to je jedan od razloga. Razlozi su: registracijom kao teretno na firmu, sve ti je 20% jeftinije, jer se vraca PDV, registracija je 20k dinara, imas 4wd vozilo koje prolazi svuda, imas gomilu mesta za 5 osoba, nosi 1000 kg oficijelno, a realno i vise, vuce 3000 kg, a realno i 3500 kg, briga te za bankine, a u saobracaju pocnu da te postuju ozbiljno...
6 airbegova, sasija, ABS, ESP, EBD, TCS, sve to ima...4 zvezdice na NCAP, tako da sam spokojniji svakako..
A ja imam 201 cm, zena 185 cm, hocu troje dece i kera, treba to potrpati u nesto.. :)