TRIO_driver Posted April 19, 2012 Author Report Posted April 19, 2012 Nemoj tako zvanicno, mladi smo mi bre, nego ja to kazem u mnozini, jer necu ja rasklapati Civica, vec moji mehanicari, ali sam ja tu uvek kao supervizor, pa nam to dodje mnozina... Presao bi on odmah na TI da si rekao 5000, a ne 8000... BTW, koliko hiljada? Druzenje je druzenje, posao je posao... Quote
TRIO_driver Posted April 19, 2012 Author Report Posted April 19, 2012 Šta sve obuhvata redovan servis za Hondu Civic 1.4 benzin 2002. godište, i koliko to sve košta, okvirno? Mali servis ti je filter ulja, vazduha i klime, kao i 4L ulja, a filter goriva je u rezervoaru i ide na 60k km... Cifra, oko 50tak evra, + 4L ulja, a filter goriva je 30tak evra... Quote
naliM Posted April 19, 2012 Report Posted April 19, 2012 Šta sve obuhvata redovan servis za Hondu Civic 1.4 benzin 2002. godište, i koliko to sve košta, okvirno? Mali servis ti je filter ulja, vazduha i klime, kao i 4L ulja, a filter goriva je u rezervoaru i ide na 60k km... Cifra, oko 50tak evra, + 4L ulja, a filter goriva je 30tak evra... Dakle, oko 100e? Quote
trojanac Posted April 19, 2012 Report Posted April 19, 2012 Da, ako menjaš i filter goriva koji je u rezervoaru. On se menja na 120.000km, po servisnom uputstvu koje ja imam. Mada vidim da ŽIle kaže na 60.000km. Nije neophodno sad da ga zameniš, a možeš ako hoćeš. Quote
TRIO_driver Posted April 20, 2012 Author Report Posted April 20, 2012 Fabricki moze da izdrzi toliko, ali je on 100+ evra, ovaj je 2-3 puta jeftiniji, tako da je i interval prepolovljen... Naravno, ne mora se obavezno promeniti, pogotovo ako auto ide na plin, ili imas proveren podatak da je odradjena zamena, dosta je skakljiv zbog nekih glupih opruga da se menja, u proseku majstori mi reklamiraju svaki 5 kako nisu znali da nameste... Quote
trojanac Posted April 20, 2012 Report Posted April 20, 2012 Neka pitaju Saleta ... viewtopic.php?f=231&t=31259&start=150#p592552 Quote
TRIO_driver Posted April 20, 2012 Author Report Posted April 20, 2012 Oni koji rade Honde i japose(mi, Robika, pa i Sale), zna se kako se namesta i nema problema, ali evo juce sam imao isti slucaj, drugar preprodao u Crnu Goru, majstoru sto srafi Golfove, pa mu vratili filter, kazu taj auto 100% nema filter goriva uopste....sta onda reci vise... Quote
Amused Posted April 20, 2012 Report Posted April 20, 2012 Trio, sta je sa podmazivanjem kvacila (poslao pp)? Jel to moze da se odradi da naletim ovih dana? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
TRIO_driver Posted April 22, 2012 Author Report Posted April 22, 2012 Dobio sam PP, nego za vikend nisam bio za kompom... Iskreno, ne svidja mi se ta varijanta sa podmazivanjem, zvao sam ekupu iz Stojanova sa kojom sam dobar, oni koriste neki Wurth proizvod, dao mi je i sifru, kaze da ih podmazuju stalno, ali da to nema neke pomoci, vec da se menja nov cilindar, bar u njihovom slucaju(prodali su otprilike 50tak FK Civica za par godina).. Znaci, nije nemoguce, ali ne volim situaciju da se klijent zarad 20 minuta posla cima 200 km u jednom danu, a da ja ne mogu da garantujem da cu otkloniti kvar... Ako bas zelis da probamo, ali bez garancije da nece poceti da skripi vrlo brzo posle, ja mogu nabaviti sprej za jedan dan.... Quote
Amused Posted April 23, 2012 Report Posted April 23, 2012 Joj, ja sve vreme mislio da ste vi u BG-u, a ne u Novom Sadu. Izvinjavam se, moja greska, u pravu ste da je cimanje voziti 200 km samo zbog toga. A i ja sam bio u subotu u NS, da sam znao naleteo bih do vas. By the way, Delta koristi neku mast na bazi silikona (trebalo bi da je bas Hondina) za te namene, a vidim da i ovi na civinfo preporucuju iskljucivo mast, a ne sprej. U sustini, ja nemam nikakav problem sa kvacilom, ono radi besprekorno, i nije u pitanju skripa ili cviljenje kao u slucajevima kad se ide na zamenu cilindra. S vremena na vreme se cuje neki tupi "klik" zvuk. To su mi resili u Delti podmazivanjem pre nekih 13000 km, pa se sad opet pojavljuje, ali ne uvek. Nista ne smeta pri voznji ili promeni brzine, samo iritira. Da iskoristim priliku da pitam i za cviljenje kocnica. Dakle, imam oko 17000 km na satu, i pri blagom pritisku na kocnicu cuje se cviljenje koje je bas neugodno. Cviljenja nema kad snazno pritisnem, nego sam kod blagog kocenja. U Centru S su proveravali pre desetak dana, i rekli mi da su plocice kao nove, i da ne treba da se menjaju. Ko za maler, tog prepodneva nije cvilelo, da bi istog dana kad sam se vratio iz Boleca u grad cviljenje opet pocelo. Da li imate neki savet kako da resim taj problem? Neki preporucuju mast na bazi bakra (COPASLIP i sl.) koji se stavlja na zadnji deo plocica. Da li ste u toku s tim? Pozzz i izvinjavam se na dugackoj poruci Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
TRIO_driver Posted April 23, 2012 Author Report Posted April 23, 2012 Jel ima veze jel napolju vlazno vreme, kao danas? Quote
Amused Posted April 23, 2012 Report Posted April 23, 2012 Nema veze da li je suvo ili vlazno. Cak zna da se ne cuje posle pranja auta, ali cim se osusi krene opet. Imam utisak da se vise cuje kad je lepo vreme nego po kisi. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
TRIO_driver Posted April 23, 2012 Author Report Posted April 23, 2012 Plocice su originalne, prva ugradnja? Quote
Amused Posted April 23, 2012 Report Posted April 23, 2012 Da, plocice su fabricke, prva ugradnja. U Centru S su mi rekli da su "kao nove". Ne znam sta bi mogao biti razlog.... Mozda prljavstina? Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
Propeler Posted April 24, 2012 Report Posted April 24, 2012 Ajde TRIO prestani stalno sa podpitanjima i reci zasto cvili?! Ja imam istu situaciju pa me zanima, sve cekam tvoj odgovor a ti jos jedno podpitanje, pa jos jedno... Quote
TRIO_driver Posted April 24, 2012 Author Report Posted April 24, 2012 U sustini, cvili kad je prevelika kolicina metalnih opiljaka u samoj ferodi plocica.. Neke plocice, sportske npr. cvile dok se ne ugreju, a onda kad postignu radnu temperaturu, koce bez ikakvog zvuka(samo ti ispadnu oci..). Uglavnom, za stock plocice je to razlog, sto je meksa feroda, lepse i tise je kocenje, jedino se brzo trose, i garave disk... Ima tu raznih caka, sad aftermarket proizvodjaci izbacuju te silent seriju, te poseban prah, te neke ublazivace zvuka... To je najcesce, a mozda je upao metalni opiljak izmedju plocice i diska, pa on pravi problem, ne znam dok ne vidim auto(i diskove i plocice...). Quote
darconni Posted April 24, 2012 Report Posted April 24, 2012 Trio, jesi mi proverio Blueprint-ovu cenu EGR-a za Jazz-a, i koliko treba vremena da ga nabaviš? Samo da znam cenu, pa ću ti se javiti kada budem planirao zamenu. Quote
TRIO_driver Posted April 24, 2012 Author Report Posted April 24, 2012 Za sada nista od Blueprinta, ubacen u ponudu, nema na stanju, nema cene. Jedino sto moze je original za 33800 din, 15 dana rok isporuke... Quote
darconni Posted April 24, 2012 Report Posted April 24, 2012 Hvala na odgovoru,javljam ti se kad budem planirao zamenu, pa da poručiš. Čujemo se... Quote
TRIO_driver Posted April 25, 2012 Author Report Posted April 25, 2012 Strpi se jos malo, cena BL EGR je 20990 dinara, sad ga nema trenutno, ali za koji mesec ce doci na lager.... Ja ga uzimam sebi za lager svakako jedan komad... Quote
naliM Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 Da nemate možda tamnu blendu za kasetofon za civica 2002? Gledam po netu, malo ih ima, i uzgalvnom nema na stanju, pa ko velim, da proverim... Može i info gde ima, ako znate. Quote
darconni Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 Strpi se jos malo, cena BL EGR je 20990 dinara, sad ga nema trenutno, ali za koji mesec ce doci na lager.... Ja ga uzimam sebi za lager svakako jedan komad... E super, ako je tako, neću žuriti, ipak je to dosta manja cifra. Taman da se poklopi da ga zamenimo u avgustu, kada budemo radili mali servis. Quote
Amused Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 U sustini, cvili kad je prevelika kolicina metalnih opiljaka u samoj ferodi plocica..Neke plocice, sportske npr. cvile dok se ne ugreju, a onda kad postignu radnu temperaturu, koce bez ikakvog zvuka(samo ti ispadnu oci..). Uglavnom, za stock plocice je to razlog, sto je meksa feroda, lepse i tise je kocenje, jedino se brzo trose, i garave disk... Ima tu raznih caka, sad aftermarket proizvodjaci izbacuju te silent seriju, te poseban prah, te neke ublazivace zvuka... To je najcesce, a mozda je upao metalni opiljak izmedju plocice i diska, pa on pravi problem, ne znam dok ne vidim auto(i diskove i plocice...). Skocio do servisa i dobio isti odgovor kao sto si napisao, plocice skroz ok, kazu "ima dosta mesa", cviljenje je od prljavstine koja se nakupi od trosenja plocica prilikom kocenja. Ocistili tu prljavstinu i cviljenje se svelo na minimum. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
marko_serb Posted April 25, 2012 Report Posted April 25, 2012 potpisujem za "icer". imao ih i ja, uzas, horor, jeza, bas tim redom I od mene glas za protiv Cisto da dodam nesto, malo se popravilo miseljenje o plocicama, izgleda su posle nekog vremena lepo legle i sad zacvile jako retko. Ok koce, osim jednog pregrevanja posle dosta jakog kocenja, ali to je i do diskova. Quote
TRIO_driver Posted April 26, 2012 Author Report Posted April 26, 2012 Icer je jedan od najjacih evropskih brendova, i uz MK Kashiyamu(ali japansku, ne indonezansku), je jedan od najjacih aftermarket brendova za plocice, ako iko ima prve plocice u aftermarketu, to ce biti ova dva brenda. Mogu slobodno da potpisem(a i sam teram Icer na jednom od mojih kola), da su dobre plocice, ja ih prodajem(a tek ranije), na vece kolicine, i ako na 500 plocica mesecno i preko 100 raznih aplikacija imam jako malo problema, onda ponekad ako i postoji problem, procentualno je to mali broj da bi se moglo reci da je neki brend los... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.