Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvala puno,sad mi je sve jasno. Ja u utorak dolazim poslovno u NS,pa bih mogao da doteram auto. Videću da se najavim za utorak, a ako ne, onda ću videti opet neku subotu,pa da vidimo šta je. U principu, ja ne primećujem nikakav problem u vožnji,ne trza,dobro pali i vuče,nije mi ni potrošnja velika (po gradu nešto manje od 7 , a juče no NS i nazad 5,4l/100km), samo me nervira što mi sija lampica. Da li , u slučaju da ne pomogne čišćenje, ja mogu da vozim bez da menjamo EGR, da nebi nešto drugo stradalo od njega, jer mi se auto normalno ponaša?

Za Rovera ću ti javiti, znam da je Rover 25, i da je 1998. godište, ali za motor nisam siguran, mislim da je 1.6 benzin, ali to ti javljam.

pozdrav.

Posted

Zvrcni sutra servis, moze da se odradi ciscenje i bez radnog mesta, traje oko sat vremena, tako da mislim da moze da se odmah ubaci u termin, iako vec zakazujemo za sredu...

Da, mozes da vozis cak iako EGR sija lampica, tek kad osetis gore navedene simptome, vreme je za menjanje...

Za Rover, on nema veze nikakve sa Hondom.

Posted
Zvrcni sutra servis, moze da se odradi ciscenje i bez radnog mesta, traje oko sat vremena, tako da mislim da moze da se odmah ubaci u termin, iako vec zakazujemo za sredu...

Da, mozes da vozis cak iako EGR sija lampica, tek kad osetis gore navedene simptome, vreme je za menjanje...

Za Rover, on nema veze nikakve sa Hondom.

Čuo sam se jutros sa Goranom, i dogovorio sam se da sutra ujutro doteram auto. Ja ću doći oko 9h, ali posle moram poslovno do Subotice, pa ne znam da li će ti biti problem da auto ostane kod tebe dok se ne vratim, oko 15-16h, a možda i ranije.

Kada ćeš ti biti u servisu? Ja ću ostaviti auto,pa neka majstori urade dijagnostiku i čišćenje EGR-a.

Posted

Čuo sam se jutros sa Goranom, i dogovorio sam se da sutra ujutro doteram auto. Ja ću doći oko 9h, ali posle moram poslovno do Subotice, pa ne znam da li će ti biti problem da auto ostane kod tebe dok se ne vratim, oko 15-16h, a možda i ranije.

Kada ćeš ti biti u servisu? Ja ću ostaviti auto,pa neka majstori urade dijagnostiku i čišćenje EGR-a.

Naravno da moze, imam bre vozila koja mi kampuju po 2 meseca, dok se cekaju delovi, akamoli jedan dan..:)

Ja sam stalno u servisu, doduse vise sam u prodaji, ali dodjem bar 3-4 puta u toku dana, a preko programa i kamera pratim situaciju... ;)

Posted

Pozdrav Žile,

Izgleda da baš i nisam neke sreće, jer mi se opet upalila lampica danas. S obzirom da je očišćen EGR, možda je sad problem izazvao "missfire", ali ne mogu svaki drugi dan da dolazim u NS, ja ću ga ovako voziti, jer se dobro ponaša,a kad budem dolazio nekom drugom prilikom, možemo pogledati koja je sad greška.

Bitno mi je da ne može nešto drugo da strada ako ga vozim sa upaljenom lampicom, a planiram mali servis u avgustu pred more, pa ćemo videti.

Posted

Da, izgleda da je Honda bas tvrdoglava, prati performanse i potrosnju, to je glavni pokazatelj, ako auto ide kako treba, onda vozi slobodno, znam neke koji su i po 50k km isli sa upaljenom lampicom od EGRa..

U sustini, znali bi tacno odmah cim ga zakacimo na dijagnostiku, znas koje je konacno(skupo) resenje za EGR... :?

Pogledacemo ga na malom servisu opet.. ;)

Posted

OK, kaži mi samo, da li je merodavna potrošnja, koju pokazuje putni računar, jer ja pratim po njemu, ili da računam sam koliko pređem sa određenom količinom goriva?

Posted

Imace ih svi modeli kad tad, samo kod nekih krene ranije dosta...

Jazz je tu najvise ugrozen, skoro svaki ima taj problem, dok recimo nijedan CL ni CU do sada nisu imali problema, isto tako ni Civici FK i FD...

Nisam siguran, ali za ranije Honde ide jednostavniji, mehanicki EGR, on moze da se blokira, i onda te ne boli glava, a to ce biti bitno tek kad uvedu proveru izduvnih gasova na tehnickom pregledu...

  • 3 weeks later...
Posted

Pitanje za TRIO ekipu: kakva su vam iskustva sa rasklapanjem table kod svemirca? Hteo bih da ugradim aftermarket double din uredjaj, ali ne bih dao nekome ko vec nema iskustva.

Ugradnja bi trebalo da bude prilicno jednostavna: nabavljam prednju masku, kavez za uredjaj, i "conversion kit" kablova od engleske kompanije Impulse Car Electronics (kit koji omogucava da se zadrze kontrole na volanu), sve je bukvalno "plug and play", bez cackanja, prespajanja, i sl.

Samo mi treba usluga ugradnje, koja bi podrazumevala rasklapanje table radi vadjenja OEM radija, ubacivanje double din-a i povezivanje svih kablova, i potom vracanje table.

Ukoliko ovo moze da se odradi, da li mi mozete dati okvirnu cenu usluge (moze na pm)?

Pozdrav

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Posted

Bicu iskren: nismo NIKAD rasklapali tablu na svemircu, ali jesmo na Yarisu, Avensisu Verso, Mazdi 3, itd..

Imamo svu potrebnu dokumentaciju(servisne manuale) za skoro sve Honde koje su kod nas na trzistu, pa tako i za FK/FD Civica.

Vec smo radili slicne stvari kod nas, a moji su radili to i ranije u ovlascenom servisu Toyote, tako da bi smo mogli da se uhvatimo u kostac sa time bez problema.

Sto se tice cene, morao bih da se posavetujem sa mehanicarima, moramo da vidimo po service manualu koliki je to posao, da bih znao da dam ponudu za cenu, a to cu sutra...

Posted

Posle sklapanja moze samo da bude bolje iliti da se mozda sredi poznati problem "cvrcaka" na svemircu :D

@Amused

Salu na stranu i mene zanima procedura, mada cu verovatno morati da sacekam da izadjem iz garancije... ;)

Ispratio sam celu temu vezanu za navigaciju, tako da ce mi biti dragoceno tvoje iskustvo.

Mozes i na PM da mi sibnes info u vezi delova koje bi ugradio (adapter je iz one teme, a HU?) i oko cena... Hvala unapred! :vozac2

Posted
Pitanje za TRIO ekipu: kakva su vam iskustva sa rasklapanjem table kod svemirca? Hteo bih da ugradim aftermarket double din uredjaj, ali ne bih dao nekome ko vec nema iskustva.

Ugradnja bi trebalo da bude prilicno jednostavna: nabavljam prednju masku, kavez za uredjaj, i "conversion kit" kablova od engleske kompanije Impulse Car Electronics (kit koji omogucava da se zadrze kontrole na volanu), sve je bukvalno "plug and play", bez cackanja, prespajanja, i sl.

Samo mi treba usluga ugradnje, koja bi podrazumevala rasklapanje table radi vadjenja OEM radija, ubacivanje double din-a i povezivanje svih kablova, i potom vracanje table.

Ukoliko ovo moze da se odradi, da li mi mozete dati okvirnu cenu usluge (moze na pm)?

Pozdrav

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Pogledali smo dokumentaciju za Civica, to je posao od 4-5h, mogli bismo da ga uradimo, cena bi bila 8000 dinara.

Posted

Hvala na informaciji. Imacu u vidu Vasu ponudu cim prikupim sve potrebne komponente.

Delija, javicu se ja sa detaljima, zasad nista nisam kupio.

Sent from my iPad using Tapatalk

Posted

Pozdrav Žile,

Kaži mi koliko tačno košta nov EGR za mog Jazz-a, i da li ga imaš na stanju, ili bi morao da čekam nabavku? Treba da dobijem neke pare, pa sam voljan da ipak zamenimo EGR, jer sam primetio, da posle čišćenja ventila, auto slabije vuče,a i troši mi po gradu blizu 8l, što mi je malo puno,pa mislim da je zamena potrebna. Da li znaš, kako je moguće da auto bolje ide sa totalno začepljenim EGR-om, nego sa očišćenim? Naravno bih pre svega ponovo navratio do tebe da uradimo dijagnostiku, pa onda da menjamo. Ne žurim se,samo bih da znam cenu i da li ga ima na stanju, pa se čujemo.

Pozz.

Darko

Posted
Nemoj tako zvanicno, mladi smo mi bre, nego ja to kazem u mnozini, jer necu ja rasklapati Civica, vec moji mehanicari, ali sam ja tu uvek kao supervizor, pa nam to dodje mnozina... :kez:

Presao bi on odmah na TI da si rekao 5000, a ne 8000... ;)

BTW, koliko hiljada? :mrgreen:

Posted
Pozdrav Žile,

Kaži mi koliko tačno košta nov EGR za mog Jazz-a, i da li ga imaš na stanju, ili bi morao da čekam nabavku? Treba da dobijem neke pare, pa sam voljan da ipak zamenimo EGR, jer sam primetio, da posle čišćenja ventila, auto slabije vuče,a i troši mi po gradu blizu 8l, što mi je malo puno,pa mislim da je zamena potrebna. Da li znaš, kako je moguće da auto bolje ide sa totalno začepljenim EGR-om, nego sa očišćenim? Naravno bih pre svega ponovo navratio do tebe da uradimo dijagnostiku, pa onda da menjamo. Ne žurim se,samo bih da znam cenu i da li ga ima na stanju, pa se čujemo.

Pozz.

Darko

Moram proveriti, na stanju ga nemam sigurno, original je bio do sada, no Blueprint je ubacio u ponudu, moram proveriti cenu i raspolozivost, pa ti javiti.

U sustini, mnogo je cesce situacija da ciscenje EGR pomogne, negoli odmogne, ali ako zaglavljuje stalno, onda mu pomoci nema, nego da se menja. Ta situacija je zato sto EGR ne radi kako treba, unutar njega se ventil zaglavljuje, i samo potpuno nov ce resiti problem...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...