zdushan Posted January 16, 2012 Report Posted January 16, 2012 Kakva su tvoja iskustava sa tim "Icer" brendom? Ja sam imao te plocice na Corolli, uzas horor jeza. Pune smeca mekih i tvrdih zona, opiljaka i bog zna cega. Sodomizovale su mi diskove totalno. Quote
kamikaza Posted January 16, 2012 Report Posted January 16, 2012 potpisujem za "icer". imao ih i ja, uzas, horor, jeza, bas tim redom Quote
zli_wuk Posted January 16, 2012 Report Posted January 16, 2012 Imam, imam u tri kvaliteta:Blueprint 1990 din Icer 3500 din DNX sportske 5500 din za sva 4 točka ili samo prednji? Quote
TRIO_driver Posted January 16, 2012 Author Report Posted January 16, 2012 Ne znam, ja ih prodajem za 14 brandova, sigurno prodam 100 setova mesecno, procenat ovakvih problema je mozda 1%, zavisi od nacina voznje, serije, diskova, itd. @Zli: Samo za prednje tockove, sta imas nazad, jel regularno ili isto nesto swapano? Quote
Kabe Posted January 16, 2012 Report Posted January 16, 2012 Zli Vuk, nocna SWAP mora TrioDrivera Quote
zli_wuk Posted January 16, 2012 Report Posted January 16, 2012 pa jbg klasika je pozadi disk ako sam dobro razumeo bokija sve je sa vti-a Quote
TRIO_driver Posted January 17, 2012 Author Report Posted January 17, 2012 Klasika za EJ21 je dobos, a SOHC i DOHC 1.6 nose diskove, imam i to, imas za 1300 i za 1750 din set zadnjih plocica. Ma, navikao sam, Vlada se nakombinovao Hondi, doktorirao sam ga... Quote
zli_wuk Posted January 17, 2012 Report Posted January 17, 2012 vala pored svih tih kombinacija ja izučih honde elem, kad sam reko mislio sam klasika na dimenzije diskova koje nose vtec-i hvala za info! Quote
Guest Posted January 26, 2012 Report Posted January 26, 2012 Planiram da promenim ulje u servu, da ne znas koliko mi bocica (litara) treba HONDA PS-a za 2.0l CL7. Negde sam pronasao da treba 2qts, sto je oko 1.9L sto mi deluje mnogo. Sama zamena nije komplikovana, a mislim da mu je i vreme da se promeni. Da ne znas mozda i cenu OEM ulja. Kakva sam "#$%&%, bio sam u Delti po antifriz i zaboravio sam da ih pitam za PSO. Quote
TRIO_driver Posted January 26, 2012 Author Report Posted January 26, 2012 U K20 ide 1.1 litra Hondinog POS ulja za servo. Ne znam koja je cena tacno, ja furam ENEOS, ako kupac zeli bas Hondino OEM, ja ga uputim u ovlasceni servis. U Stojanovu(ovlasceni za Novi Sad), sipaju isto ENEOS kao originalno ulje. Bio sam u nekim pregovorima sa ovlascenim mrezama, stav je da svejedno koja ulja se sipaju, jedino sto je bitno da moraju da zadovolje fabricke specifikacije. Ostalo je izbor servisu/dileru. ENEOS je prosao kod par mreza, tako da bi ja to sipao da sam ovlasceni servis Honde. Quote
marko_serb Posted January 26, 2012 Report Posted January 26, 2012 potpisujem za "icer". imao ih i ja, uzas, horor, jeza, bas tim redom I od mene glas za protiv Quote
VladaBCS Posted January 26, 2012 Report Posted January 26, 2012 Ja sam je prošle godine kupovao (Honda oem power stearing fluid) i ibila je 1250 din litar ako me sećanje dobro služi! teško da je sad jeftinije... Quote
veseli83 Posted February 5, 2012 Report Posted February 5, 2012 Video sam na tvom sajtu da si ugradio na Civic 4d felene 17. Mozes li mi reci koja dimenzija gume je stavljena? Iskreno planiram da stavim 17ce i razmisljam se izmedju dve dimenzija 215/45 i 205/50? Unaprd hvala na odgovoru. Quote
TRIO_driver Posted February 5, 2012 Author Report Posted February 5, 2012 Stavljeno je 225/45/17.... Quote
mitros Posted February 5, 2012 Report Posted February 5, 2012 Žile, vidim ovaj blueprint prilično povoljan sa pločicama, a čitam da su englezi prilično zadovoljni, za svakodnevnu upotrebu. Koliko bi bilo za moj CH7: -prednji diskovi -prednje pločice -zadnji diskovi -zadnje pločice Nije hića, čekaću da otopli, ali da znam otprilike jer će mi trebati i nove gume od proleća. Quote
TRIO_driver Posted February 6, 2012 Author Report Posted February 6, 2012 Evo Sasa: Prednji diskovi 3750 din/kom. Prednje plocice 2850 din/set. Zadnji diskovi 3200 din/kom. Zadnje plocice 1950 din/set. Dobar je Blue Print, jeste pakerska firma, ali 90% robe unutra su japanski i korejski dobavljaci, zato sam i poceo da radim sa njima, ja sam jedan od 4 ovlascena distributera za Srbiju, moj region je Vojvodina, a najbolje od svega je sto je magacin u BGD, te mogu da povlacim robu danas za sutra. Doduse, iako je u BGD, samo registrovani kupci mogu da uzimaju robu, mada i tome moze da se doskoci, Saletu VTI sa prodao diskove, ali nije morao da ceka iz NS, ja sam javio magacinu, on dosao i preuzeo na TRIO Motors i to je to. Quote
mitros Posted February 6, 2012 Report Posted February 6, 2012 Ok, hvala ti. Dobra je cena, vredi ih probati za te pare u svakom slučaju. Na sivik sam stavio ABE komplet napred, pre svega zbog toga što imam nov set Nissin pločica kući, pa rekoh ako bude i štekalo nešto sa ABE, imam zamenu pri ruci. Iskreno,totalno mi je nepoznat brend i da nije kod tebe u prodaji ne verujem da bih ih kupio (uvek sam imao nissin, nishinbo ili kashiyama). Fazon je što nisam planirao raditi kočnice kad sam dolazio (pa ih nisam poneo), ali kad su mi tvoji mehaničari pokazali diskove sa unutrašnje strane-prestravio sam se. Ni sanjao nisam da su tako loši, pre svega što je vanjska strana perfektna, nepotrošena i ravna kao staklo. Videćemo kako će služiti ABE, za ovu zimsku upotrebu deluju ok. Što se tiče trajnosti i da izguraju pločice 15-20.000km dosta je za te pare. Za akord ću probati Blueprint, pa da saberem i poredim iskustva. Čujemo se kad bude trebalo, pozz Quote
TRIO_driver Posted February 6, 2012 Author Report Posted February 6, 2012 ABE je entry level brend, moram to imati u ponudi, jer za 20+ staro vozilo nazalost tek poneki kupac(mada u vecem procentu su tu Hondasi, naspram ostalih marki), je spreman da plati middle i high end kvalitet. Rade posao, ako ne divljas previse, i vise nego ce posluziti... Blueprint je middle range kvalitet, po ceni, ali po tome sta je unutra, blizi je brendiranim markama, jer unutra su uglavnom kvalitetne stvari...Ja i cale smo im preronjali magacin sa 20.000 artikala, otvarali smo sve grupe delova koje imaju, da bi video sta je unutra realno(iako im je ambalaza lepa, ipak je bitnije sta je unutra zapravo), i zadovoljan sam, u vecini slucajeva su poznate japanske i korejske marke. Quote
Propeler Posted February 6, 2012 Report Posted February 6, 2012 Kad smo vec kod kocnica.. zasto ne radis nissin vise? Najbolje pločke koje sam vozio. Sad imam ATE i oke su osim što cvile pri laganijem kočenju. Quote
TRIO_driver Posted February 6, 2012 Author Report Posted February 6, 2012 Mogu ih i dalje nabaviti po porudzbini, ali su cenom veoma jake, nisu konkurentne uopste, tako da ko zeli, moze jos uvek da se nabavi za japanske Honde... Ja uvek moram da gledam odnos cena/kvalitet, jer tako trziste diktira, pa pokusavam da za sto manje para napravim najbolji kvalitet, ali kao i uvek, kompromis nikad nije na ovu ili onu stranu... Da se ja pitam, samo bi rokao japanske delove i amin. Quote
Amused Posted February 6, 2012 Report Posted February 6, 2012 Video sam na tvom sajtu da si ugradio na Civic 4d felene 17. Mozes li mi reci koja dimenzija gume je stavljena?Iskreno planiram da stavim 17ce i razmisljam se izmedju dve dimenzija 215/45 i 205/50? Unaprd hvala na odgovoru. Ako ti trebaju skoro nove 17" Honda OEM felne, javi se. Quote
darconni Posted February 19, 2012 Report Posted February 19, 2012 Pozdrav TRIO, Ja sam nov ovde na forumu, i dosta sam pročitao o Hondi Jazz, koji planiram da kupim ovih dana. Vozim Fiat Bravo 1.8 `97 godište, pa imam opciju da ga menjam za Jazz-a uz moju doplatu. Auto je 1.2 ,2002. godište,ali mi treba mala pomoć. Kako da budem siguran u kakvom je stanju? Da li se problem sa ležajem točka, EGR ventilom i menjačem, može lako primetiti? Ako može mala pomoć, u savetu šta treba obavezno pogledati, i kakva su tvoja iskustva sa ovim modelom, po pitanju kvarova. Ako budem kupio auto, obavezno bih došao do tvog servisa da ga pregledate. Imao sam u vidu i mnoge druge modele, ali mi je problem da brzo prodam Fiata,pa mi se ova zamena učinila interesantna. Pozdrav iz Sremske Mitrovice. Quote
TRIO_driver Posted February 19, 2012 Author Report Posted February 19, 2012 EGR ventil ce prvo da upali check engine, moze da se iskljuci, ali ce ga upaliti opet. Na bas dva Jazza sa 200k km je upalio(to su FAMova vozila npr), jednom smo rastavili EGR da ga ocistimo i resilo je problem, drugom isto, ali nije uspelo, posle nedelju dana je opet upalio check. Resenje je novi, 300 evra kosta u originalu, cini mi se.. Sto se tice lezaja, cuje se, tj. moze da se vidi i u voznji, a na dizalici se dijagnostifikuje bez problema. Cene su sada opale, nije vise 200 evra, sad vec ima dobar i za 13000 dinara.. Menjac je isto problem, opet ce se manifestovati po zvuku, radili smo i takav Jazz, kod njega je problem bio neadekvatno ulje menjaca + curio je na semeringu zadnjem od radilice, i to je pokrljalo lezajeve...Treba ih na vreme zameniti, da ne krenu na zupcanike i ostale elemente menjaca... Jazz je dobar auto, ima svojih par nedostataka, malo je skuplji za odrzavanje, jer je specifican za neke stvari, ali je ultra praktican, pouzdan i agilan malisa za grad... No, delova ima, doduse, mi jos nismo otvorili niti prodavali delove motorne grupe za L seriju, sto nosi Jazz, a ima ih, sve se svodilo na rednovno odrzavanje, kvacilo, kocnice, trap itd...No sve to kao i kod drugih kola... Moze pregled, kosta 1180 din, traje otprilike sat vremena, dobijes tacnu check listu sta sve je primeceno na automobilu, i odmah znas koja su ulaganja.. Dosta kupaca je koristilo tu uslugu, jedan cak 5 puta, dok nije nasao automobil koji ga je zadovoljio, i sad ga vozi vec 6 meseci bez problema, sa osmehom na licu... Juce mi je bas bio jedan kupac, koji je doterao Elantru na proveru, bio zadovoljan, kupio je, a juce je menjao ono sto smo dijagnostifikovali na samom pregledu vozila. Zanimljivo da ovaj Jazz ima felne od novog Fiat Bravo... Quote
darconni Posted February 19, 2012 Report Posted February 19, 2012 Hvala na ovako opširnom odgovoru, mnogo si mi pomogao. Videću u kakvom je stanju auto,pa ako budem morao doći ću kod vas u servis na proveru. pošto u SM , po mom mišljenju, nema kvalitetnog majstora (ne samo za japance, nego uopšte). Ako kupim ovaj auto, sigurno ću koristiti vaše usluge, pa nije NS preko sveta. Ove felne je prodavac stavio pre dve godine kada ga je uvezao iz Italije, a original čelične 14-ce, će mi dati gratis. Da li Jazz podnosi 15-ce felne, i koje bi dimenzije guma najviše odgovarale? Planiram da na 14-ce čelične, namontiram zimske gume, a ove da ostavim za letnje. Još jednom hvala na odgovoru. Pozzz, Darko. P.S. Mislim da ove felne na Jazzu, nisu od novog Brava,ali su dosta slične. Evo slika : Quote
TRIO_driver Posted February 19, 2012 Author Report Posted February 19, 2012 Moze 15" bez problema, ali ne vece od toga. Imam slike jednog Jazza sa 16", ali mislim da mu je to previse, 15" je taman. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.