Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cao ljudi,

Imam problem sa padanjem obrtaja kada kocim motorom. Padnu na 500, pa se vrate. Evo linka koji pokazuje kako to izgleda:

https://www.youtube.com/watch?v=SZPk-NfAv2s

Problem je nastao pri ugradnji plina. Decko koji je radio, morao je da pomera dizne, pa pri vracanju nije lepo vratio, i doslo je do vacum leack-a. Duvalo je.

Ja sam tako vozio prvo na benzinu jedno 200km, i auto je izgleda naucio to. Posle su ocistili dizne i stavili nove gumice. Problem se smanjio, ali nije nestao. 

Ocistili su mi usis ceo. Kao i klapnu gasa. ERG ventil. Auto ide mnogo bolje, ali kazu da problem i dalje postoji. 

El imate ideju sta bi moglo da pravi problem? U pitanju je honda civic 2007 sedan. Motor je 18ra1

pozdrav

Posted

Ne volimo bas da dijagnostifikujemo i popravljamo vozila online, ali recimo da bi ovo bio nas odgovor:

 

Posto je inteligent sistem na hondi i sve elektronika regulise, kada je doslo do tog fals vazduha na gumicama dizni, tog momenta je racunar poceo da regulise ceo sistem ipamti trenutne parametre, a kada je to sve uradjeno (ciscene dizne,klapna gasa,nove gumice,egr...) ,vratilo se mehanicki sve na nulu ali ne i elektronski, znaci prvo bi trebalo resetovati ECM,  pa uraditi kalibraciju klapne gasa i egr-a , a za to treba dijagnostika i 30 minuta rada.
 
Moze i bez dijagnostike, ali je proces sporiji dok on uci sam ECM novim parametrima...
 
Nadamo se da nije jos nesto, jer ima i klapne u samoj usisnoj grani koje treba proveriti, ali prvo se treba uraditi ono gore navedeno i trebalo bi da radi.

 

Sto ne znaci da cemo popraviti auto, bez auta u servisu ne dajemo nikakvu garanciju na dijagnozu ili rad.

  • 1 month later...
Posted

Hvala TRIO_driver jos jednom na odgovoru. Uradili smo sve sto ste predlozili. Ali problem se i dalje javlja. Redje, ali ipak nije nestao.

Interasantno je da smo odradili idle relearn, ali kada ukljucim ventilaciju pocne da se malo trese auto. Male sitne vibracije, ali postoje.

Takodje, kada je ukljucena ventilacija, ovaj problem sa padanjem obrtaja se cesce javlja.

 

Interesuje me, da li kod vas moze da se odradi software upgrade za hondu civic 4d r18a1? 

Zvao sam Deltu, i oni su mi rekli da update za moj auto nema, a za 5d ima??? Malo mi je to neverovatno, ali reko bolje da pitam vas.

 

Poz

Posted

Pozdrav Žile,

 

   Ostao si mi dužan da javiš koja je cena filtera goriva za Jazz-a 1.2  2003. godište.

   Nije mi hitno, menjao bih na proleće, javi kad stigneš.

 

Pozdrav, Darko

Posted

Pozdrav Žile,

 

   Ostao si mi dužan da javiš koja je cena filtera goriva za Jazz-a 1.2  2003. godište.

   Nije mi hitno, menjao bih na proleće, javi kad stigneš.

 

Pozdrav, Darko

 

2350 dinara kosta, imam na stanju, ali mi pise u sistemu da smo ti to javili (iz servisa), jos 25.12.2014. Prvo se nisi javio, a onda su te dobili iz drugog puta.

Imamo na stanju, racunaj pola sata posla ako budes hteo da ga menjas.

Posted

Zile, kad si vec u ordinaciji :) - isto pitanje za zadnje plocice za moje sokocalo (iliti FK2) - sta je u ponudi, sta je preporuka i okvirna cena?

Thanx.

 

Nemoj tako, moja sestra smatra da je FK2 najbolji auto koji se vozio nasim putevima.. :)

 

ABE budget 1850 dinara.

 

Blueprint (pribliznije dosta OEM), 3600 dinara.

 

U praksi, rade posao i jedni i drugi, BP malo duze traju, ne cvile, a da li garave felnu, to mi nije bitno, koliko da koci i radi posao.

Posted

Ma to "sokocalo" je od milja. Uzivam ja samo tako u mom Civicu ;)

 

Extra cene. Mislio sam da je to dosta skuplje. Zakazujem za mesec-dva - rece mi na pregledu kod tebe da imam jos 5-6k km "fore" (kod mene to traje 6 meseci), ali nema potrebe toliko da cekam.

 

Kad si vec pomenuo "garavljenje" - jel ima nesto tog kvaliteta (Blueprint), moze slobodno da bude nesto skuplje, a da malo manje prlja felne? Posto i ove "iz prve ugradnje" prljaju dobrano, a ako sam dobro razumeo Blueprint su losije po tom pitanju.

Posted

2350 dinara kosta, imam na stanju, ali mi pise u sistemu da smo ti to javili (iz servisa), jos 25.12.2014. Prvo se nisi javio, a onda su te dobili iz drugog puta.

Imamo na stanju, racunaj pola sata posla ako budes hteo da ga menjas.

 

Hvala druže,menjaćemo obavezno samo malo da otopli,javiću se da zakažem. To mi je odlična cena,mislio sam da je skuplji.

 

Sigurno je neka greška, pošto nisam imao poziv 25.12.2014. Verovatno u sistemu nemaš moj broj koji sad koristim 066/80-44-292, pošto  060 ne koristim,ako su na njega zvali uključuje se govorna pošta. Nema veze,ubaci ovaj broj,to mi je službeni i uvek sam na njemu dostupan.

 

Vidimo se , pozdrav.

 

P.S.  Sad sam proverio u starom telefonu, imao sam propušten poziv iz servisa 19.12.2014.

Posted

ćao Žile,

 

online upit nešto šteka, pa proveri mi sledeće, kada stigneš. Nije žurba.

 

 

1. Set zupčastog kaiša. Blueprint komplet ili kombinacija Gates+NSK.
 
2. Kaiševi A/C kompresora i pumpe servo upravljača. Takođe Gates ili Blueprint.
 
3. Vodena pumpa AISIN (ili ekvivalent japanske proizvodnje).
 
4. Manji i veći silent-blok prednjeg donjeg ramena.
 
5. Zadnje gornje rame 52390-S1A-E01.
 
6. Spone zadnjeg stabilizatora 52320-S84-A01 i 52325-S84-A01.
 
 
Sve ovo za akorda. Puno pozz
Posted

Stize za najvise mesec dana potpuno novi sajt, koji ce biti veliki kvalitativni napredak u odnosu na ovaj, tako da samo malo strpljenja.. :)


U medjuvremenu cu ti na PP sibnuti sve sta i kako, samo da odradim upit.

Posted

ABE 1350 din, Blueprint 2070 din. To su zadnje, a prednje su one koje sam ti napisao u prethodnom postu.

Jos jedno pitanje: Da li su ok plocice Delfi za EP2?

Posted

Nissan Qashqai 1.6i (2007-1010) 2WD.

 

Kako se pokazao, kritične tačke, koliko ima Renoa u njemu...? Ukratko - preporuka za kupovinu ili ne, i (eventualno) bolja alternativa? Za prijatelja info treba, ima nekoliko potencijalnih meta 2007. i 2009 god sa 50-80.000km

Posted

Made in UK, srednja preporuka. Ima delova, motor je nominalno Nissanov, sklopljen u Japanu, mada je to koprodukcija. Full dete braka Renaulta i Nissana, sa svim dobrim i losim osobinama..

Generalno, motor na lanac, zadnji amorti hoce da umru brzo, lezaj tocka poneki, mada u biti ok auto za sada.

Meni sad tek pocinju masovno da dolaze, ima ih i na placevima, ok autic, ne mogu reci, iako mu je taj 1.6 onako osrednja motorizacija.


2.0 dizel 4x4 ide ekstra, ali plivajuci zamajac kosta bas...

Posted

OK, hvala.

 

Kad je već zapeo za Nisana, valjda neće imati problema sa malo istrošenim primerkom. Bitno je da nemaju neku izraženu falinku.Mada, za 10-ak % više može CRV da ubode, ali to je već moje razmišljanje :)

Posted

dobar dan ljudi dobri imam hodu civih 1988 god 3 1330 kb 52 kw prosle godine menjao vetile gumice ceo gornji sklop motora auto ok radio par meseci i poceo opet isti kvcar rad na tri klipa podigao potrosnju za 100 posto odem kod majstora kaze kapa ruka promenimo sve to i u trenutku vrati se u normalu posle nekih 30 km opet ista stvar ima li ko neku ideju odakle sta da radim ili majstora da menjam hvala unapred 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...