TRIO_driver Posted February 24, 2012 Author Report Posted February 24, 2012 Jel to brat brine da ga slicno ne saceka? U sustini, auto je skoro kupljen, tako da se ne zna istorija pre toga, kako je odrzavan, sta je sipano, tako da je imao zveketanje motora, dim, kompresija slaba, itd, curi ulje na turbini, sve u svemu, u zapustenom stanju. Vlasnik se dvoumi da li da ga radi ili da ga utopi, prelomio, i sad kad se uradi(a stvarno se radi po P.S. sa sve japanskim delovima), bice miran maltene dokle god ima taj auto, ako ga nastavi odrzavati kako treba... Ne znam tacno, nisam sad u servisu, ali vise od 130k km cini mi se... Ovi motori su jako osetljivi na pucanje zupcastog kaisa, a posto je skup veliki servis, onda ako se stedi, kad kais pukne, krene redom, od klackalica, do bregaste, tako da je mozda i to razlog otvaranja motora te tvoje Branko... Quote
BRANKO 90 Posted February 24, 2012 Report Posted February 24, 2012 heh u mom okruzenju niko nema pomenutu mazdu, samo pouzdno znam za slucaj, no nema veze... Quote
TRIO_driver Posted February 24, 2012 Author Report Posted February 24, 2012 Moguce naravno, ne postoji auto koji ne moze da se sa'rani... Quote
crni89 Posted February 25, 2012 Report Posted February 25, 2012 Zivko, svidja mi se sto tvoji serviseri i kada ljudima sede u haubi koriste prostirke za zastitu. To su standardi!!! Quote
TRIO_driver Posted March 6, 2012 Author Report Posted March 6, 2012 Jos malo akcije iz servisa: Red Mazde: Red Subaru: Red Toyote: Red Kie: Quote
zoda Posted March 7, 2012 Report Posted March 7, 2012 Pitanje za Zivka: drugar ima Civic sedan sedme generacije, 1600cc automatic. Pre par dana su mu radili servis na 100.000 km i tada zamenili kais i dopunili klimu. Od tada, auto se gasi na malim obrtajima, tesko pali - dugo vergla, lose ide. U cemu je problem? Sta nije uradjeno kako treba? Quote
IloveCIVIC Posted March 7, 2012 Report Posted March 7, 2012 Jel to onaj sto su mu sve to naplatili 60.000rsd??? Uh... Quote
TRIO_driver Posted March 7, 2012 Author Report Posted March 7, 2012 Kad kazes sedma generacija, mislis na sedanku 2001-2006, turska ili japanska? Quote
zoda Posted March 7, 2012 Report Posted March 7, 2012 Turska sedanka 1.6 automatik - 2005. godiste. Quote
zoda Posted March 8, 2012 Report Posted March 8, 2012 Pošto mi Trio ne odgovara, ima li neko ideju o čemu se radi, zašto se auto posle servisa ovako ponaša? Quote
TRIO_driver Posted March 8, 2012 Author Report Posted March 8, 2012 Danas je malo bila frka, pa su forumi zapostavljeni. Ne verujem da je lose uzupcen, posto je novije generacije, on ima senzore bregaste i radilice, odmah bi upalio gresku, i ne bi ni sastavio, odmah bi se znalo da nije dobro uzubio.. Problem je po simptomima najverovatnije do vakuuma, nesto nije vraceno nazad, i verovatno vuce fals vazduh...Mislim da tu treba prvo krenuti sa proverom, pa onda ici dalje.. Tesko je malo dijagnostifikovati na daljinu, ovo je najbolje sto mogu... Quote
crni89 Posted March 9, 2012 Report Posted March 9, 2012 Bio danas kod Tria na zameni ulja pa je red da prenesem svoje utiske. Prvo sa cim sam se sreo je prijemno odeljenje koje je prilicno lepo sredjeno i deluje prilicno prijatno. Sacekao me je fini gospodin koji je primio moj auto na rad. Kasnije je dosao Trio i uveo u me jda gledam kako mi rade auto(sto meni prilicno znaci, jbg volim da gledam sta mi rade sa kolima i da pitam za to vreme ono sto me interesuje oko mog auta, sto nije moguce u ovlascenom servisu). Auto je bio zasticen od prljanja navlakama na sedistu i volanu sto je lepo videti. Majstori samo zuje i rade kao na traci... Sve cisto i na mestu bas kako i treba da bude u jednom ozbiljnom servisu. Posto je ovo bio moj prvi susret sa Zivkom da kazem da je on ostavio prilicno lep utisak na mene, pritom mi izobjasnjavao gomilu stvari oko odrzavanja koje su me zanimale. Bilo je tu jos finih gestova ali necemo javno...Da preteram sa hvaljenjem pa da ispadne kao reklama za Bozen cosmetics.... Sve u svemu svidja mi se kako radite, samo nastavite tako. Jeste daleko od mene, ali nadam se da cu kada mi sledeci intervali budu dolazili na red da se iskonbinujem da dopadnem do vas(malo turisticki i taman da odradimo servis). p.s. Zivko ti mi javi kada se setis za cenu onog kraja letve(cisto da znam sta ne finansijski ocekuje) Quote
TRIO_driver Posted March 12, 2012 Author Report Posted March 12, 2012 Hvala na pohvalama, trudimo se maksimalno.. Sto se tice kraja letve volana, postoji u aftermarketu kod tri dobavljaca, samo cekamo cene i rokove, verujem da ce biti u toku danasnjeg dana, pa ce ti se javiti neko iz firme, sa tacnim informacijama.. Quote
barda Posted March 12, 2012 Report Posted March 12, 2012 Jer taj kraj letve ono o čemu se pričalo, da lupka pri okretanju levo-desno? Meni se nešto malo čulo, kad sam bio na servisu napomenuo im i od tada ništa. Dal su neke šrafove ili šta drugo pritegli, čisto sumnjam da su promenili a prećutali. Ako nije problem napišite cenu tog dela. Quote
crni89 Posted March 12, 2012 Report Posted March 12, 2012 Ma to je neko ne znam ni ja, ajde nazovimo ga lupkanje neki put kada se predje preko rupe, ali to imam samo na desnom tocku i nije moguce uvek primetiti, vec samo kada je vezano vise neravnina jedna za drugom pa tada se to cuje malkice. Inace nemoguce je to cuti u mestu. Mada kako rece Zivko to kod mene nije strasno i moze da gura 40-50 000 jos. Quote
TRIO_driver Posted March 12, 2012 Author Report Posted March 12, 2012 Ako je to prica o letvi od ranije, to nije isto, tj. ovaj deo na sedanci kod Crni89 jeste deo letve, ali ima malo lufta u kuglici koja je sastavni deo tog kraja spone, medjutim ono sto je bio problem sa kompletnom letvom je luft unutad centralnog dela letve, koji se ne moze resiti do zamenom cele letve... I to je ono sto se cuje kad se mota u mestu levo desno, a najvise se cuje kod papucica.. Quote
TRIO_driver Posted March 17, 2012 Author Report Posted March 17, 2012 Malo akcije iz servisa: Pored svega sto inace radimo, ugradjujemo i parking senzore, ali po P.S. u ovom slucaju Toyota je u pitanju, potrebno je specijalni alat, servisna literatura za Toyotu, sve lepo pise, i isprintaju se sabloni, i to se ugradi tacno gde je fabrika predvidela... Malo Mazdica: Druga novosadska WRX STI 2.5 turbo USA model: Nije japanac, ali je zanimljiv, Cadillac oldtimer Milosa Bojanica, skinuli smo mu menjac, treba da se reparira... Pariteta radi, moja devojka od 185 cm izgleda kao da je patuljak pored njega, eh ti Ameri, ima se lima, moze se.. Quote
Kabe Posted March 18, 2012 Report Posted March 18, 2012 Ju kakva grdosija Sta je radjeno dvojcici? Quote
marko_serb Posted March 18, 2012 Report Posted March 18, 2012 Caddylack je prelep, aj ako mozes uslikaj jos koji put! Quote
TRIO_driver Posted March 18, 2012 Author Report Posted March 18, 2012 Malo mi je sada nezgodno, skinut je menjac, a to je mrcina od 3 tone, pa je nije bas lako pomerati... Kad se spakuje, onda cemo ga pomeriti, pa cu opaliti jos koju fotku.. Inace, to ce biti moj wedding car, uz mene se podrazumeva da ide neki posebniji auto, ali na moju veliku zalost, Mazda nece biti gotova do septembra i moje svadbe, tu bi Crown bio idealan, ali on se nece sredjivati jos najmanje 5 godina, tako da sam morao da nadjem neobicnu rezervu.. @Kabe: Pa sta drugo, osim redovnog servisa....Mlad je auto, gospodja je tek izasla iz garancije, a ovlasceni joj je preskup, tako da je presla kod nas. Quote
aco88 Posted March 18, 2012 Report Posted March 18, 2012 I od mene jedno pitanje kad vec pomenuste letvu volana, imam mali luft u volanu kada okrecem levo desno u mestu cuje se lupkanje, e sada d li sme da se vozi tako i koji bi deo trebalo da uzmem da se to sredi? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.