Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ima par slika u temi o skupu, a imamo i par sa telefona, samo da prebacimo.
Sve u svemu, ja mislim da mu je sad branik bolje namešten nego što je bio, a srećom ništa vitalno nije stradalo i sve je vraćeno na svoje mesto. Šta je bilo sa psom, ne znamo, ali nije se ni čuo ni video posle udarca, a nisam primetio ni da su automobili koji su nailazili iza nas usporavali ili manevrisali da ga izbegnu. Tako da je verovatno uspeo da se skloni sa autoputa, a da li je preživeo, to niko ne zna.
Bitno je da se sve dobro završilo po nas i po Accorda, koji je prošao bez većeg oštećenja pri udarcu od 120km/h jer nije bilo vremena da se reaguje, samo se stvorio ispred nas i udarili smo ga.

 

Naravno, bilo je najpametnije da se tebi javimo i odemo do servisa što smo i učinili. Hvala i tebi i Danijelu na pomoći i odvojenom vremenu.

  • 2 months later...
Posted

I meni je nesto poznat , cini mi se da sam ga video na Adi Huji pre oko 2 meseca , pokusao da vozi brzi krug , purnjalo mu nesto plavo iz auspuha , ostalo masti iza njega celom duzinom staze, a iz pouzdanih izvora sam saznao da obrtaljku ne pusta iz crvenog :biggrin:

Posted

ja sam mislio da ste vi ozbiljan servis da se ne zafrkavate sa ovakvim krševima :biggrin:

 

profi brzo i povoljno! Neću da ulazim u to koliko mu je puta serviser opsovao majku japansku ali je za sad sve ok :biggrin:

 

Milane vidi onu crnu mrlju ispod auta na 3oj slici, sve ti govoi o kolima :biggrin:

Posted

Ovako, zapnem ja iz Leskovca do NS. Razlog: ne drzi automobil ler gas vec sest meseci dok je hladan  :roulette:  dotle je doslo. Vozio kod 7,7.5 majstora i kave sam sve gluposti cuo: step motor, lambda, protokomer, ecu, senzor radilice, dizne zapusene, egr zapusen ma jos samo ne mogu da se setim. Odem ja u NS cujem se sa Robertom  dogovorimo se, zovem ga pre nego sto krenem kad dodjem  :fuck:  ugasio mob. dva dana. Rekoh idem ja u trio zorom NE NAJAVLJEN udjem tamo kod njih moral na  :unsure:. Kazem odakle sam, sta sam momak me odmah primi i kaze za 6 minuta i 26 sekundi sta je automobilu. Zameni covek svecice, ocisti dizne, nasteluje sto su prethodni majstori rastelovali, ponudi me sok, kafu, pljeskavicu, igrice i WIFI. Cena pristojna i korektna. 

 

TRIO SERVIS- svaka preporuka  

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Posted

Trik pitanje? :)

 

Kombinacija je D15 fabricki blok, a u igri su D13, D14 i D16 delovi raznorazni, kako to vec ide kod D serije.

 

Inace je u pitanju projekat naseg mehanicara Danijela, koji voli da se igra Honda lego kocki preko zime, posto preko leta ima drugu zanimaciju:

 

post-18-0-33632100-1381421287_thumb.jpg

 

Malo smo mu i mi i kolege iz ENEOSa pomogli:

 

post-18-0-64014200-1381421300.jpg

 

Cilj mu je da uz pomoc fabrickih Hondinih komponenti i malo atmo tuninga dobije odredjenu kombinaciju, no za sve detalje oko toga moraces da pitas njega:

 

http://www.mcm-racing.rs/index.html

 

Hoces da batalis karbove i predjes na injection? :P

 

 

Posted

Sanse nema da batalim karbove :)

 

A mislim da bi stelujucom remenicom dobio vecu mogucnost da nadje pravi stepen.

 

U svakom slucaju bravo!

Posted

Nije on ovde na forumu, ali ovo on kaze:

 

Stelujuca remenica potpuno beskorisna na sohc motorima,u sustini gubljenje
vremena, razlog tome je fiksni uglovi usisnih i izduvnih bregova sto bi
svaba rekao 'nockenwellen spreizung'.. sam sam proveravao uglove
bregastih da znam koju da montiram od ko
mbinacija
jer kod cih opelovih motora koji spremam na ubrizgavanje bregasta od
karburatora ne moze da ide jer je prevelik ugao...sve u svemu nauka koju
smo podosta proucili ja i cale..cak je cale napravio program za
izracunavanje centra bregaste i stepena uglova kao i sta hoces torq ili
konje...

 

Inace, on i cale, osim sto rade moju Mazdu oldtajmera, se aktivno takmice sa motorima, i imaju probni sto za ispitivanje motora, a cackaju svima motore za trke.. :)

 

Sa karbovima je na TI, pa cu da ga ustrojim da mi napakuje 4 komada individualna na belog Civica jednom, da se igramo.. :)

Posted

Naravno da ne može da se šteluje odnos između usisnih i izduvnih na sohcu, ta nemoj zajebavati, to ne mora ni da se izgovara :)

A ugao u odnosu na radilicu (čemu onda komparateri i "uglomer" na slici gore), kod sohca je to i poenta.

Nebitno, javi mi kad ga izmeri, to je merodavno ;)

Posted

Naravno. Juce ga je upalio, igrao se posle posla do 23h sa instalacijama(naravno, najveca zahebancija jeste to).

 

Kad ga je upalio, cerkica mi se probudila od buke odmah.. :)

 

Bilo je tu svega, poliranja, kombinovanja, skracivanja, mislim da je 12 klipova u opciji, 3 glave, par bregastih, 2-3 usisne... :).

 

Mi smo asistirali nasim kontaktima, tako da su nam pomogli i Robi, i Deki iz Karlovaca, i ekipa iz Budisave, sve free of charge, pa im se i ovde zahvaljujem.

 

Kad se to spakuje da bude zadovoljan, ide onda kod Zeravice u Novo Milosevo na dyno.

  • 4 weeks later...
Posted

Danijel Došljin - AS na dva točka

Trio Motors i Trio Servis, pored toga što sponzorišu forume i klubove spremni su da podrže i pojedince. Jedan od njih je i Danijel Došljin, momak koji svoje slobodno vreme koristi da usmeri svoju ljubav prema moto sportu i dvotočkašima.

Pogledajte set fotografija na našoj FB stranici:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.616258605108098.1073741831.429263673807593&type=1

1396062_616259381774687_1864840460_n.jpg

1457706_616259251774700_240568599_n.jpg

Posted

Nikako da okacim, a steta da ne.. :)

 

Mitros je radio ciscenje dizni na svom Civicu ED, pa evo malo slika iz akcije:

 

Pacijent

 

post-18-0-22745000-1383732518_thumb.jpg

 

Meta akcije

 

post-18-0-87851700-1383732548_thumb.jpg

 

Aparatura za ciscenje dizni

 

post-18-0-45603800-1383732573_thumb.jpg

 

Prvo proverene vrednosti, a onda na visesatno ciscenje u ultrazvucnoj kadici

 

post-18-0-87517300-1383732594_thumb.jpg

 

Pacijent srecan i zadovoljan na kraju

 

post-18-0-18534900-1383732614_thumb.jpg

Posted

Već sam napisao u temi za pitanja, ali ponoviću i ovde.

 

Efekat je fantastičan! Od oktobra 2006. se vozi na LPG, na benzin retko. Jesam, pre jedno 2 godine, potrošio pun rezervoar benzina u cugu + Liqui Moly aditiv za čišćenje benzinskog sistema, ali bez nekog značajnog efekta. Dovelo se do stanja, gde je nemoguće precizno dodati gas, posebno kad je hladan. Jednostavno trza, štuca, ne prima gas... "pročepi" kad se nagazi, ali je bila onemogućena fina vožnja na malim obrtajima.

 

Sada veze kao satić, glatko i snažno prima gas, maltene sa lera. Ukratko - onako kako treba da bude! Tek sam sada video koliko snage ima na benzinu i koliko ga venturi guši... :(

 

Određeno vreme sam oklevao i raspitivao se o UZV čišćenju, jer nisam imao pouzdan servis, a iskustva su različita - neki kažu pomaže, neki da i nije nešto posebno... S obzirom da je tako, pretpostavio sam da zavisi mnogo i od onoga ko radi. Zato mi je bilo drago da je Trio nabavio opremu, jer znam da će se potruditi maksimalno da se odradi najbolje što može. I bilo je tako - zbog stepena zaprljanosti, dva puta su injektori prošli tretman i trajalo je 9-13h čišćenje.

 

Preporučujem svakome ovu intervenciju, jer i ako ne vozite na LPG, posle godina i desetina hiljada eksploatacije, sigurno injektori nisu maksimalno prohodni.

Posted

To je zbog venturija garant.

Sa sekventom imam oko 20% vremena vožnje na benzin i dizne ne prave probleme (nije Honda u pitanju). Inače se poklapa i sa potrošnjom benzina, nekih 20% na godišnjem nivou.

Pređeno je oko 65k km na LPG za 6 godina.

Posted

Da. Imam na akordu sekvent, prešao skoro 70.000km, a na benzin i dalje prede... ni traga lošem radu, kao što je imao sivik posle toliko kilometara. Mada, svakako ću iskoristiti priliku, kada budem sa akordom u NS, da i njega počastim tretmanom ;)

  • 2 weeks later...
Posted

Svaka čast vlasniku, kao nova je! Pravi "amerikanac" kako izgledom enterijera i eksterijera, tako i onom krutom osovinom nazad.

 

Zadnje gume imaju dezen iz 70-ih!

 

Nije valjda da vozika takav raritet u takvom stanju, na gumama iz doba prošle naftne krize ? :) S druge strane, ako je skorije kupovao neke "classic tyres", koje nisu nimalo jeftine, ne bi se u toj priči našle Tigar 621 na prednjim točkovima!

 

U svakom slučaju, model zaslužuje javnu promociju, bilo putem časopisa ili neke TV emisije.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...