TRIO_driver Posted April 14, 2013 Author Report Posted April 14, 2013 Na kraju, branik je spasen, sve ok? Kako je doslo do sudara, jer ostalo ista od psa, ili ste ga istranzirali? Imate nekih slika..? Quote
Kabe Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Uskoro kompletan izvesaj od Trojketa... Quote
trojanac Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Ima par slika u temi o skupu, a imamo i par sa telefona, samo da prebacimo.Sve u svemu, ja mislim da mu je sad branik bolje namešten nego što je bio, a srećom ništa vitalno nije stradalo i sve je vraćeno na svoje mesto. Šta je bilo sa psom, ne znamo, ali nije se ni čuo ni video posle udarca, a nisam primetio ni da su automobili koji su nailazili iza nas usporavali ili manevrisali da ga izbegnu. Tako da je verovatno uspeo da se skloni sa autoputa, a da li je preživeo, to niko ne zna.Bitno je da se sve dobro završilo po nas i po Accorda, koji je prošao bez većeg oštećenja pri udarcu od 120km/h jer nije bilo vremena da se reaguje, samo se stvorio ispred nas i udarili smo ga. Naravno, bilo je najpametnije da se tebi javimo i odemo do servisa što smo i učinili. Hvala i tebi i Danijelu na pomoći i odvojenom vremenu. blackbird and TRIO_driver 2 Quote
blackbird Posted July 10, 2013 Report Posted July 10, 2013 I meni je nesto poznat , cini mi se da sam ga video na Adi Huji pre oko 2 meseca , pokusao da vozi brzi krug , purnjalo mu nesto plavo iz auspuha , ostalo masti iza njega celom duzinom staze, a iz pouzdanih izvora sam saznao da obrtaljku ne pusta iz crvenog Quote
VladaBCS Posted July 10, 2013 Report Posted July 10, 2013 ja sam mislio da ste vi ozbiljan servis da se ne zafrkavate sa ovakvim krševima profi brzo i povoljno! Neću da ulazim u to koliko mu je puta serviser opsovao majku japansku ali je za sad sve ok Milane vidi onu crnu mrlju ispod auta na 3oj slici, sve ti govoi o kolima Quote
aaaaaki Posted July 11, 2013 Report Posted July 11, 2013 Ovako, zapnem ja iz Leskovca do NS. Razlog: ne drzi automobil ler gas vec sest meseci dok je hladan dotle je doslo. Vozio kod 7,7.5 majstora i kave sam sve gluposti cuo: step motor, lambda, protokomer, ecu, senzor radilice, dizne zapusene, egr zapusen ma jos samo ne mogu da se setim. Odem ja u NS cujem se sa Robertom dogovorimo se, zovem ga pre nego sto krenem kad dodjem ugasio mob. dva dana. Rekoh idem ja u trio zorom NE NAJAVLJEN udjem tamo kod njih moral na . Kazem odakle sam, sta sam momak me odmah primi i kaze za 6 minuta i 26 sekundi sta je automobilu. Zameni covek svecice, ocisti dizne, nasteluje sto su prethodni majstori rastelovali, ponudi me sok, kafu, pljeskavicu, igrice i WIFI. Cena pristojna i korektna. TRIO SERVIS- svaka preporuka TrioMotors and TRIO_driver 2 Quote
TrioMotors Posted September 18, 2013 Report Posted September 18, 2013 Danas je u servisu kao na naplatnim rampama. Od Honde do lokomotive Vedran 1 Quote
TrioMotors Posted October 10, 2013 Report Posted October 10, 2013 U slobodno vreme se bavimo i tuning aktivnostima D15 u akciji Trenutno smo posvećeni instalaciji Uskoro i opširniji izveštaj. Quote
Serdjo Posted October 10, 2013 Report Posted October 10, 2013 Kako se fazira motor sa fabrickom remenicom? Quote
TRIO_driver Posted October 10, 2013 Author Report Posted October 10, 2013 Trik pitanje? Kombinacija je D15 fabricki blok, a u igri su D13, D14 i D16 delovi raznorazni, kako to vec ide kod D serije. Inace je u pitanju projekat naseg mehanicara Danijela, koji voli da se igra Honda lego kocki preko zime, posto preko leta ima drugu zanimaciju: Malo smo mu i mi i kolege iz ENEOSa pomogli: Cilj mu je da uz pomoc fabrickih Hondinih komponenti i malo atmo tuninga dobije odredjenu kombinaciju, no za sve detalje oko toga moraces da pitas njega: http://www.mcm-racing.rs/index.html Hoces da batalis karbove i predjes na injection? Quote
Serdjo Posted October 10, 2013 Report Posted October 10, 2013 Sanse nema da batalim karbove A mislim da bi stelujucom remenicom dobio vecu mogucnost da nadje pravi stepen. U svakom slucaju bravo! Quote
TRIO_driver Posted October 11, 2013 Author Report Posted October 11, 2013 Nije on ovde na forumu, ali ovo on kaze: Stelujuca remenica potpuno beskorisna na sohc motorima,u sustini gubljenjevremena, razlog tome je fiksni uglovi usisnih i izduvnih bregova sto bisvaba rekao 'nockenwellen spreizung'.. sam sam proveravao uglovebregastih da znam koju da montiram od kombinacijajer kod cih opelovih motora koji spremam na ubrizgavanje bregasta odkarburatora ne moze da ide jer je prevelik ugao...sve u svemu nauka kojusmo podosta proucili ja i cale..cak je cale napravio program zaizracunavanje centra bregaste i stepena uglova kao i sta hoces torq ilikonje... Inace, on i cale, osim sto rade moju Mazdu oldtajmera, se aktivno takmice sa motorima, i imaju probni sto za ispitivanje motora, a cackaju svima motore za trke.. Sa karbovima je na TI, pa cu da ga ustrojim da mi napakuje 4 komada individualna na belog Civica jednom, da se igramo.. AleksaZP 1 Quote
Serdjo Posted October 11, 2013 Report Posted October 11, 2013 Naravno da ne može da se šteluje odnos između usisnih i izduvnih na sohcu, ta nemoj zajebavati, to ne mora ni da se izgovara A ugao u odnosu na radilicu (čemu onda komparateri i "uglomer" na slici gore), kod sohca je to i poenta. Nebitno, javi mi kad ga izmeri, to je merodavno Quote
TRIO_driver Posted October 11, 2013 Author Report Posted October 11, 2013 Naravno. Juce ga je upalio, igrao se posle posla do 23h sa instalacijama(naravno, najveca zahebancija jeste to). Kad ga je upalio, cerkica mi se probudila od buke odmah.. Bilo je tu svega, poliranja, kombinovanja, skracivanja, mislim da je 12 klipova u opciji, 3 glave, par bregastih, 2-3 usisne... . Mi smo asistirali nasim kontaktima, tako da su nam pomogli i Robi, i Deki iz Karlovaca, i ekipa iz Budisave, sve free of charge, pa im se i ovde zahvaljujem. Kad se to spakuje da bude zadovoljan, ide onda kod Zeravice u Novo Milosevo na dyno. Quote
TrioMotors Posted November 4, 2013 Report Posted November 4, 2013 Danijel Došljin - AS na dva točka Trio Motors i Trio Servis, pored toga što sponzorišu forume i klubove spremni su da podrže i pojedince. Jedan od njih je i Danijel Došljin, momak koji svoje slobodno vreme koristi da usmeri svoju ljubav prema moto sportu i dvotočkašima. Pogledajte set fotografija na našoj FB stranici: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.616258605108098.1073741831.429263673807593&type=1 Vedran 1 Quote
TRIO_driver Posted November 6, 2013 Author Report Posted November 6, 2013 Nikako da okacim, a steta da ne.. Mitros je radio ciscenje dizni na svom Civicu ED, pa evo malo slika iz akcije: Pacijent Meta akcije Aparatura za ciscenje dizni Prvo proverene vrednosti, a onda na visesatno ciscenje u ultrazvucnoj kadici Pacijent srecan i zadovoljan na kraju Serdjo, AleksaZP, TurboD and 1 other 4 Quote
mitros Posted November 6, 2013 Report Posted November 6, 2013 Već sam napisao u temi za pitanja, ali ponoviću i ovde. Efekat je fantastičan! Od oktobra 2006. se vozi na LPG, na benzin retko. Jesam, pre jedno 2 godine, potrošio pun rezervoar benzina u cugu + Liqui Moly aditiv za čišćenje benzinskog sistema, ali bez nekog značajnog efekta. Dovelo se do stanja, gde je nemoguće precizno dodati gas, posebno kad je hladan. Jednostavno trza, štuca, ne prima gas... "pročepi" kad se nagazi, ali je bila onemogućena fina vožnja na malim obrtajima. Sada veze kao satić, glatko i snažno prima gas, maltene sa lera. Ukratko - onako kako treba da bude! Tek sam sada video koliko snage ima na benzinu i koliko ga venturi guši... Određeno vreme sam oklevao i raspitivao se o UZV čišćenju, jer nisam imao pouzdan servis, a iskustva su različita - neki kažu pomaže, neki da i nije nešto posebno... S obzirom da je tako, pretpostavio sam da zavisi mnogo i od onoga ko radi. Zato mi je bilo drago da je Trio nabavio opremu, jer znam da će se potruditi maksimalno da se odradi najbolje što može. I bilo je tako - zbog stepena zaprljanosti, dva puta su injektori prošli tretman i trajalo je 9-13h čišćenje. Preporučujem svakome ovu intervenciju, jer i ako ne vozite na LPG, posle godina i desetina hiljada eksploatacije, sigurno injektori nisu maksimalno prohodni. Quote
Serdjo Posted November 6, 2013 Report Posted November 6, 2013 Sedan deluje da je puska, svidja mi se. VladaBCS and AleksaZP 2 Quote
zdushan Posted November 6, 2013 Report Posted November 6, 2013 Koliko su mene informisali, za vozila konvertovanaa na lpg, preporucuje se ciscenje dizni na svakih 30.000km. Quote
zli_wuk Posted November 6, 2013 Report Posted November 6, 2013 Sad kad sam video sedanku htede srčka da me šljepi Quote
Heinz Posted November 7, 2013 Report Posted November 7, 2013 To je zbog venturija garant. Sa sekventom imam oko 20% vremena vožnje na benzin i dizne ne prave probleme (nije Honda u pitanju). Inače se poklapa i sa potrošnjom benzina, nekih 20% na godišnjem nivou. Pređeno je oko 65k km na LPG za 6 godina. Quote
mitros Posted November 7, 2013 Report Posted November 7, 2013 Da. Imam na akordu sekvent, prešao skoro 70.000km, a na benzin i dalje prede... ni traga lošem radu, kao što je imao sivik posle toliko kilometara. Mada, svakako ću iskoristiti priliku, kada budem sa akordom u NS, da i njega počastim tretmanom Quote
TrioMotors Posted November 20, 2013 Report Posted November 20, 2013 Jedan od zanimljivijih oldtajmer modela - Toyota Corona iz 1972. godine na servisu. mitros 1 Quote
mitros Posted November 20, 2013 Report Posted November 20, 2013 Svaka čast vlasniku, kao nova je! Pravi "amerikanac" kako izgledom enterijera i eksterijera, tako i onom krutom osovinom nazad. Zadnje gume imaju dezen iz 70-ih! Nije valjda da vozika takav raritet u takvom stanju, na gumama iz doba prošle naftne krize ? S druge strane, ako je skorije kupovao neke "classic tyres", koje nisu nimalo jeftine, ne bi se u toj priči našle Tigar 621 na prednjim točkovima! U svakom slučaju, model zaslužuje javnu promociju, bilo putem časopisa ili neke TV emisije. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.