Propeler Posted March 7, 2013 Report Posted March 7, 2013 Ulje sam zamenio, sipano eneos dot 4, a plocice bi uzeo u paketu sa diskovima. Generalno sam izguglao da bi sa tvrdjim plocicama dobio to sto mi treba kad ga 'cepnem' mada citam po netu da slabije koce kada su hladne, tj kad se voze normalno. Do sada sam i za eg3 i za preludu uvek kupovao mekse plocice jer ne cvile. Pletena creva ne znam koliko su mi potrebna za svaki dan.. ako odem na jedan navak TD + ada huja jednom godisnje i to je to. Quote
TRIO_driver Posted March 8, 2013 Author Report Posted March 8, 2013 Jel ti neko pregledao kocioni sistem? Mozda blokiraju kljesta...Mozda su diskovi i plocice istroseni, pa ni novo ulje ne pomaze, jer nema mesa da stvori otpor.. Moze biti i do creva.. Generalno, ne trebaju ti sportske plocice za street voznju, ne peglas se ti svake nedelje...Sportske sam imao, koce bolje, ali su tvrdje, treba im vremena da se zagreju(pogotovo zimi dok ne postignu temperaturu, si kao gradski autobus.. ), tako da bih ja savetovao prvo pretres kocnica kompletno.. Znaci: Stanje plocice, diskova, creva, kako rade kljesta Pa tek onda zamena potrebnog.. Daj mi sasiju na PP, da upisem u bazu. Onda cu ti napisati ponudu za delove.. Quote
Serdjo Posted March 8, 2013 Report Posted March 8, 2013 Šta imaš za 242 disk od tih malo oštrijih pločica? Quote
TRIO_driver Posted March 8, 2013 Author Report Posted March 8, 2013 Imao sam nekad DNX, samo nazalost, nemam vise taj kanal, tek ponesto mi je preostalo, nikako da se smislim i napravim popis i rasprodaju istih.. Inace su cene bile 50% jeftinije od recimo Ferodo DS, a nista losije nisu kocile.. Quote
TRIO_driver Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 Subota bila HCS dan, Zoda sa FD Civicom, Crashead sa CL7 Accordom i PJ sa FK Civicom.. Doduse, ostao sam duzan amortizere zadnje Zodi, izgleda da je Kayaba pogresno deklarisala amortizere, sto se desava 1 u godinu dana.. . Quote
Ji 4Tze Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 A šta mu je sa armortizerima tj. što su tako brzo za zamenu? Quote
TRIO_driver Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 Nisu samo njemu. Sedanu je bolna tacka zadnji amortizeri, zasto, ne znam, ali on je recimo vec 5-6 koji ima curenje amortizera, sto je pocetak otkazivanja..Kod Zode jos rade, ali su poceli da pustaju, a on zeli sve tip top da bude. Sami amortizeri nisu nista specificno po konstrukciji, cak naprotiv, jednostavan dizajn.. Simptomaticno je da je vecina kola od prvih vlasnika, ispod 100k km na satu, sa servisnom istorijom..Znaci, do dela je, ne do vlasnika.. Quote
Ji 4Tze Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 Aha i pošto je zamena? Gde se vidi da curi, kad se podigne auto? Quote
TRIO_driver Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 Treba 1.5h, 3000 dinara kosta, plus cena amortizera naravno. Vidi se na samom amortizeru konkretno, bude mastan i vlazan, najbolje je da ga proveris kad je suvo vreme logicno, mora biti suv ako je ispravan.. Quote
Delija Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 Kakva je situacija oko toga i vesanja generalno na hatch-u? Boki93 1 Quote
TRIO_driver Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 Hatch je postedjen toga, do sada nismo imali ni jednog(a imamo ih 15tak na odrzavanju), da su pokazali da su za zamenu.. Samo 4dr je u pitanju sto se tice zadnjih amortizera. Ne znaci da i 5dr nece imati slican problem, ali ne ovako "brzo"... Quote
Delija Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 A generalno vesanje na 5d? Koliko sam citao ne menjaju se delovi pojedinacno, vec celi sklopovi, pa me zanima koliko su trajni ti sklopovi Quote
TRIO_driver Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 Zadnji trap je kruta osovina, tu odlaze silen blokovi u njemu, po Hondi ne mogu posebno, ali dok dodje da se to menja, postojace verovatno u aftermarketu.. Generalno, 5d ima jednostavniji i manje sofisticiran trap, koji ima i manje delova za popravku.. Sta se brines, imas da se navozas km i km dok ne dodje to na red... Quote
Ji 4Tze Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 GR-2 je kod "nas" Excel-G? koja im je cena? Quote
TRIO_driver Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 Ima zbrka sa OEM brojevima i Kayaba siframa, dok to ne resim, ne mogu dati ponudu, tako sam se opekao kod Zode. Quote
BRANKO 90 Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 A akord CU kakav je sto se toga tice? Quote
TRIO_driver Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 Otvoricu posebnu temu: Amortizeri na Hondi.. CU je dobar, ne pravi s.anja... I on i CL su bas izdrzljivi... Quote
Ji 4Tze Posted March 19, 2013 Report Posted March 19, 2013 Ima zbrka sa OEM brojevima i Kayaba siframa, dok to ne resim, ne mogu dati ponudu, tako sam se opekao kod Zode. Baš sam zvao uvoznika (neki Gazela) da pitam za cenu, kaže Kayaba ni ne pravi za sedan 8.gen U USA su 120$, GR-2, par zadnjih Quote
TRIO_driver Posted March 19, 2013 Author Report Posted March 19, 2013 U sustini, trebalo bi da FK i FD ne nose iste amortize, sto i sama Kayaba razdvaja, tj. daje aplikaciju samo za FK(te imam na stanju, namenjene za Zodu), ali dobavljaci programi negde povezuju OEM brojeve za FK i FD, te smo po tome odredjivali i nabavili amorte..Tek kad se skinulo sa Zodinih kola, videlo se da je razlika u duzini(3 cm), iako na oko izgledaju apsolutno identicno, uz blagu razliku u obliku silen bloka na kraju samog amorta. Da je samo do toga, pasovalo bi, ali duzina od 3 cm je vec ozbiljna, ne pada mi na pamet da nesto budzim i rizikujem neciju bezbednost, tako da smo odustali od svega toga, te sad trazim alternative... Quote
Heinz Posted April 5, 2013 Report Posted April 5, 2013 Baš sam zvao uvoznika (neki Gazela) da pitam za cenu, kaže Kayaba ni ne pravi za sedan 8.gen Pitaj za svaki slučaj i KitCommerce, takođe su zvanični uvoznici. Pitanje za Tria: Honda Jazz 1.4 i-VTEC (2009), redovan servis na 35k km? Može i PP. Quote
Guest Copepsy Posted April 6, 2013 Report Posted April 6, 2013 Kada se radi veliki servis za hondu civic eg3 ( d13b2 ). ? na koliko kilometara i koja je cena, I da li mozda ima negde da se kupi crevo sto ide od hladnjaka do motora za vodu valjda nisam siguran i koja je cena... Quote
Vedran Posted April 6, 2013 Report Posted April 6, 2013 Sto se tice 8gen FK, njima su prednji u problemu koliko sam primetio. Quote
TRIO_driver Posted April 8, 2013 Author Report Posted April 8, 2013 Nisam bio tu 5 dana, pa tek sada odgovoram: @Heinz: Treba mi broj sasije, kontakt telefon i podaci za Jazza, moze na PP. @Copepsy: Na svakih 60-80.000 km, menjas zupcasti i spaner. Proveris klinaste i vodenu pumpu, kad je zadnji put menjana. @Vedran: Zadnji su se kod FK pokazali izdrzljiviji nego kod FD, dok prednji postoje u Kayabi za FK, ali nije bilo neke prevelike traznje za sada, no tek sada ti Civic ulaze u drugu cetvrtinu svoje realne eksploatacije, tako da ce vremenom odlaziti... Quote
VladaBCS Posted April 14, 2013 Report Posted April 14, 2013 Ako se bude pravilo neko glasanje za radnika meseca, HCS dodeljuje 4 glasa Danijelu! Živko ti si još jednom dokazao da si ljudina, a Danijele je dokazao da je ne samo majstor svog zanata nego i čovek ipo! Svaka mu čast!!! Sve pohvale!!! blackbird 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.