Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ulje sam zamenio, sipano eneos dot 4, a plocice bi uzeo u paketu sa diskovima. Generalno sam izguglao da bi sa tvrdjim plocicama dobio to sto mi treba kad ga 'cepnem' mada citam po netu da slabije koce kada su hladne, tj kad se voze normalno. Do sada sam i za eg3 i za preludu uvek kupovao mekse plocice jer ne cvile.

Pletena creva ne znam koliko su mi potrebna za svaki dan.. ako odem na jedan navak TD + ada huja jednom godisnje i to je to.

Posted

Jel ti neko pregledao kocioni sistem?

 

Mozda blokiraju kljesta...Mozda su diskovi i plocice istroseni, pa ni novo ulje ne pomaze, jer nema mesa da stvori otpor..


Moze biti i do creva..


Generalno, ne trebaju ti sportske plocice za street voznju, ne peglas se ti svake nedelje...Sportske sam imao, koce bolje, ali su tvrdje, treba im vremena da se zagreju(pogotovo zimi dok ne postignu temperaturu, si kao gradski autobus.. :P), tako da bih ja savetovao prvo pretres kocnica kompletno..


Znaci:


Stanje plocice, diskova, creva, kako rade kljesta

 

Pa tek onda zamena potrebnog..


Daj mi sasiju na PP, da upisem u bazu.

 

Onda cu ti napisati ponudu za delove..

Posted

Imao sam nekad DNX, samo nazalost, nemam vise taj kanal, tek ponesto mi je preostalo, nikako da se smislim i napravim popis i rasprodaju istih..

 

Inace su cene bile 50% jeftinije od recimo Ferodo DS, a nista losije nisu kocile.. :)

  • 2 weeks later...
Posted

Subota bila HCS dan, Zoda sa FD Civicom, Crashead sa CL7 Accordom i PJ sa FK Civicom..:)

 

Doduse, ostao sam duzan amortizere zadnje Zodi, izgleda da je Kayaba pogresno deklarisala amortizere, sto se desava 1 u godinu dana.. .:(

 

862222_10151565699053690_1366853636_n.jp

Posted

Nisu samo njemu.

 

Sedanu je bolna tacka zadnji amortizeri, zasto, ne znam, ali on je recimo vec 5-6 koji ima curenje amortizera, sto je pocetak otkazivanja..Kod Zode jos rade, ali su poceli da pustaju, a on zeli sve tip top da bude.

 

Sami amortizeri nisu nista specificno po konstrukciji, cak naprotiv, jednostavan dizajn..


Simptomaticno je da je vecina kola od prvih vlasnika, ispod 100k km na satu, sa servisnom istorijom..Znaci, do dela je, ne do vlasnika..

Posted

Treba 1.5h, 3000 dinara kosta, plus cena amortizera naravno.

 

Vidi se na samom amortizeru konkretno, bude mastan i vlazan, najbolje je da ga proveris kad je suvo vreme logicno, mora biti suv ako je ispravan..

Posted

Hatch je postedjen toga, do sada nismo imali ni jednog(a imamo ih 15tak na odrzavanju), da su pokazali da su za zamenu..

 

Samo 4dr je u pitanju sto se tice zadnjih amortizera. Ne znaci da i 5dr nece imati slican problem, ali ne ovako "brzo"...

Posted

Zadnji trap je kruta osovina, tu odlaze silen blokovi u njemu, po Hondi ne mogu posebno, ali dok dodje da se to menja, postojace verovatno u aftermarketu..


Generalno, 5d ima jednostavniji i manje sofisticiran trap, koji ima i manje delova za popravku..

 

Sta se brines, imas da se navozas km i km dok ne dodje to na red...:P

Posted

Ima zbrka sa OEM brojevima i Kayaba siframa, dok to ne resim, ne mogu dati ponudu, tako sam se opekao kod Zode.

 

Baš sam zvao uvoznika (neki Gazela) da pitam za cenu, kaže Kayaba ni ne pravi za sedan 8.gen   :pilot:

U USA su 120$, GR-2, par zadnjih

Posted

U sustini, trebalo bi da FK i FD ne nose iste amortize, sto i sama Kayaba razdvaja, tj. daje aplikaciju samo za FK(te imam na stanju, namenjene za Zodu), ali dobavljaci programi negde povezuju OEM brojeve za FK i FD, te smo po tome odredjivali i nabavili amorte..

Tek kad se skinulo sa Zodinih kola, videlo se da je razlika u duzini(3 cm), iako na oko izgledaju apsolutno identicno, uz blagu razliku u obliku silen bloka na kraju samog amorta.


Da je samo do toga, pasovalo bi, ali duzina od 3 cm je vec ozbiljna, ne pada mi na pamet da nesto budzim i rizikujem neciju bezbednost, tako da smo odustali od svega toga, te sad trazim alternative...

  • 3 weeks later...
Posted

Baš sam zvao uvoznika (neki Gazela) da pitam za cenu, kaže Kayaba ni ne pravi za sedan 8.gen   :pilot:

Pitaj za svaki slučaj i KitCommerce, takođe su zvanični uvoznici.

 

Pitanje za Tria: Honda Jazz 1.4 i-VTEC (2009), redovan servis na 35k km? Može i PP.

Guest Copepsy
Posted

Kada se radi veliki servis za hondu civic eg3 ( d13b2 ). ? na koliko kilometara i koja je cena, I da li mozda ima negde da se kupi crevo sto ide od hladnjaka do motora za vodu valjda nisam siguran i koja je cena... 

Posted

Nisam bio tu 5 dana, pa tek sada odgovoram:

 

@Heinz: Treba mi broj sasije, kontakt telefon i podaci za Jazza, moze na PP.

 

@Copepsy: Na svakih 60-80.000 km, menjas zupcasti i spaner. Proveris klinaste i vodenu pumpu, kad je zadnji put menjana.

 

@Vedran: Zadnji su se kod FK pokazali izdrzljiviji nego kod FD, dok prednji postoje u Kayabi za FK, ali nije bilo neke prevelike traznje za sada, no tek sada ti Civic ulaze u drugu cetvrtinu svoje realne eksploatacije, tako da ce vremenom odlaziti...

Posted

Ako se bude pravilo neko glasanje za radnika meseca, HCS dodeljuje 4 glasa Danijelu! 

 

Živko ti si još jednom dokazao da si ljudina, a Danijele je dokazao da je ne samo majstor svog zanata nego i čovek ipo! Svaka mu čast!!!

 

Sve pohvale!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...