Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da.

 

Preciznije, okruglo 3000 evra je izmedju Classic Double Cab i Premium Double cab, a razlika u opremi je ogromna.


Zato je i prodato 90% Premiuma do sada, a Classica samo 3-4, jer cim ljudi sednu u Classic, pa u Premium, lako mi je da ih ubedim da je Premium bolji odnos cene i kvaliteta..

 

Vremenom ce biti ubaceno jos medju modela u ponudi, pa ce se to bolje rasporediti, jer imamo homologaciju za sve model Dmax, no za sada je ovakva situacija.

 

Svi modeli nose APSOLUTNO isti motor, menjac, prenos, sasiju i bezbednosne sisteme(daylight, 6 airbagova, ABS, TCS, EBD, ESP).

Posted

Da.

 

Preciznije, okruglo 3000 evra je izmedju Classic Double Cab i Premium Double cab, a razlika u opremi je ogromna.

Zato je i prodato 90% Premiuma do sada, a Classica samo 3-4, jer cim ljudi sednu u Classic, pa u Premium, lako mi je da ih ubedim da je Premium bolji odnos cene i kvaliteta..

 

Vremenom ce biti ubaceno jos medju modela u ponudi, pa ce se to bolje rasporediti, jer imamo homologaciju za sve model Dmax, no za sada je ovakva situacija.

 

Svi modeli nose APSOLUTNO isti motor, menjac, prenos, sasiju i bezbednosne sisteme(daylight, 6 airbagova, ABS, TCS, EBD, ESP).

 

Ovde je preko $25,000 razlike u slucaju recimo F-150.

 

Moj

F-150 je kostao oko $9,000 vise od osnovnog zato sto je imao 4 vrata,

V8 i 4x4 (osnovni model ima 2 vrata, V6 i zadnju vucu).

Posted

Video sam jedan na ulici, deluje baš kao ozbiljna sprava, sviđa mi se.

Kapiram da može lagano da vuče autoprikolicu sa rejskarom :) :)

 

Jedan se vozi u Jabuci, a drugi u Kovacici, to je tvoj region, a ako se realizuje test voznja i ponuda od juce, imaces i jedan bas u Pancevu.. :)

 

Apropo trkacke price, Alex402 sa Audijem sa 1000 ks+ i ja smo bili u nekim pregovorima bas za takvu namenu, kroz neku formu beneficirane kupovine zbog sponzorstva, nismo se nazalost dogovorili, ali su recimo njegovi utisci izuzetno pozitivni, sa sve teretom i prikolicom..:)

  • 2 weeks later...
Posted

Mene vraca u secanje na moj prvi auto - Nissan Micru K10 prve generacije, na cijoj bazi su napravljeni sva cetiri modela iz ove edicije..

 

Tuga je sto su ultra kul, nisu jako skupi, jeftini su za odrzavanje, a sa druge strane, nisu odltajmeri i ne mogu se uvesti, jer nema LHD opcije za swap...

 

Jedino da se budzi nesto, ali nije to fora kod ovakve retke egzotike..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...