TRIO_driver Posted July 12, 2011 Report Posted July 12, 2011 Bolest kojom sam zadojen ocigledno nema leka... Dugo merkam istinsku limuzinu visoke klase japanskih marki, a u Srbiji je to jako tesko naci.. Jedan model se izdvojio : Toyota Crown S50 generacija, 1966-1970, model. Konkretna prica je isla ovako: Prvo sam imao priliku da vidim plavi Crown sa NBGD, ali je prodavac trazio(iako je auto u odlicnom stanju), ipak preveliku cifru, tako da je ostao zal.. Medjutim, nas verni spotter Kabe je na jednom od svojih biciklo avantura spazio sivi Crown iste generacije negde na NBGD... Potajno je postojala zelja da saznam vise o njemu, ali nismo imali info, dok se sreca nije osmehnula pre desetak dana, kada su me zvali iz jednog servisa, kome prodajem delove, koji je stacioniran na NBGD, da im je covek doterao Crowna srebrne boje iz 1968. godine! Dobio je informaciju da mora da ukloni automobil sa parkinga, inace ce ga odneti, tako da je resio da ga proda..Naravno, ekipa iz servisa se setila mene odmah, tako da sam uspostavio kontakt sa vlasnikom, dogovorio posao i Crown je nova perjanica moje flote japanaca... . Naravno, ne bih se tako na slepo odlucio, da Kabe nije otisao i napravio ginekoloski pregled automobila, tako da sam znao tacno sta uzimam, i za koje pare. Kabe, HVALA!!! A kako je to islo: Prvo smo dosli na parking(inace Celica pored je od istog vlasnika, gospodina Vlade): Onda mi je ponudio da me provoza(da, Crown je u voznom stanju): Vlasnik kola je u stvari njegova zena, gospodja Dusanka, koja je vozilo nasledila od svog oca, koji je umro 2009. godine, i koji je prvi vlasnik(pa su izrazili zelju da se slikaju zadnji put pored Crowna kao njihovog vozila): A onda smo poceli da utovaramo Crowna na prikolicu: Zastali smo na NBG da ostavim nesto: Auto stize u Novi Sad: A zatim smo istovarili Crowna u garazu na Fruskoj Gori, gde ce biti smesten do daljnjeg: Auto je 2.0, 4cyl, 90 ks, ali ne planiram ga do kraja u kolima, imam neke restomod ideje.. Planovi za sada su skladistenje do daljnjeg, Mazda i Supra su prioritet, tek kad se to zavrsi, onda cu se okrenuti Crownu.. Dok jednom ne svane, drugom se nece smrknuti, tako da zbog ovog odustajem od Civica i restomod projekta, tako da ce Civic ostati stock kao i do sada, i malo simpaticno prevozno sredstvo, necu ulagati u njega, a felne 13" ce ici na dobos.. Nije mi zao, jer Crown je ipak ono za cime zudim, jer je velika, elegantna, retka limuzina japanskog porekla, a ujedno je i 10 godina stariji od Civica..
zoda Posted July 13, 2011 Report Posted July 13, 2011 Dakle Zivko, sta reci! Svaka ti cast na hrabrosti.
Pinhead Posted July 13, 2011 Report Posted July 13, 2011 Znači momak, definitivno imaš dijagnozu: Junkyard Dog Ovo moraš da rasturiš u šraf, teraš školjku na peskarenje, pa da se popune rupe, pa sve lepo natenane... Srećno!
TRIO_driver Posted July 13, 2011 Author Report Posted July 13, 2011 Znam, bas to i hocu. Lim je jak neverovatno, radio je srafciger, rubovi su najugrozeniji, ali ima mesa da se poprave. Cilj mi je ili 3.0 iz Supre unutra(veoma cesta konverzija), ili 4.0 V8 iz Lexusa LS400, jer ovakvoj karoseriji lezi samo takav ozbiljan motor..
Johnny B lude Posted July 13, 2011 Report Posted July 13, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=FWULKc4YfC4
GoGo Posted July 13, 2011 Report Posted July 13, 2011 Zile svaka cast...druze zelim ti puno zivaca i strpljenja u ovom projektu...i da ga isteras do kraja..potrajace...ali vredi..majku mu...samo napred
DjPopa Posted July 13, 2011 Report Posted July 13, 2011 Bice ovo lep projekat, vidim ja Vlasnici, zakljucajte oldtimere u garaze dok jos mozete
SašaCRX Posted July 13, 2011 Report Posted July 13, 2011 u mojoj verziji izled ovog auta je: spustanje do poda, old school felne, limarija da se uradi, ofarba i sve stock na autu, ispoliran do usijanja
TRIO_driver Posted July 13, 2011 Author Report Posted July 13, 2011 Slazem se, tako ce da bude, sa V8 nadam se ispod haube, crna boja i Old Yakuza style...
sale vti Posted July 13, 2011 Report Posted July 13, 2011 Ijuu, za ovo nema dijagnoza... Ajde neka je sa srecom!
Serdjo Posted July 14, 2011 Report Posted July 14, 2011 Decko imam jednog trulkastog resho 4-ku preko puta kuce, jel te zanima? Svaka cast
TRIO_driver Posted July 16, 2011 Author Report Posted July 16, 2011 Skinuti tepisi, da se dijagnostifikuje stanje lima, zadovoljan sam. Zdravo sve, osim dve rupe, gde su bili gumeni cepovi, sto se tice patosa. Ima da se farba ceo, prednji deo netaknuti kao stena, zadnji je gitovan, deo kod rezervnog tocka je istrulio, rubovi ce se raditi, ali u biti, dobra osnova za rad(nije kao plavi naravno, ali za te pare... ). Motor od 2.0 i 4cyl izgleda kao motorcic u motornom prostoru, ima mesta i za 6cyl i za V8.. I sad je Crown na sigurnom, u svojoj betonskoj suvoj garazi, na cekanju do daljnjeg:
Kabe Posted July 16, 2011 Report Posted July 16, 2011 Prajsles Ispod tepiha, bolje nego sto sam ocekivao. Taj zadnji desni "podtocak" me je brinuo, ali ispod je propao od gita, tako da se sve to da srediti. Jednom recju odnos kvalitet - cena - babaroga
VladaBCS Posted August 18, 2011 Report Posted August 18, 2011 sjajno! želim ti sreću i da središ i ovu krstaricu u skorije vreme!
Jale Posted August 18, 2011 Report Posted August 18, 2011 Srećno,....blago tebi ti si barem odlučio čime ćeš da se zanimaš u životu ...kolekcinar japanskih old automobila...uživaj!!!!
TRIO_driver Posted August 19, 2011 Author Report Posted August 19, 2011 Preciznije, ja sam odlucio da se bavim azijatskih automobilima ceo zivot, u svakoj formi, od restauracije, swapa, odrzavanja, delova, trka, drifta, draga... Dug je zivot, idemo korak po korak...bar dok ne zakocim malo zbog porodice, ipak mi je to na prvom mestu.
Nemanja Posted August 19, 2011 Report Posted August 19, 2011 Matori nek je sa srecom! Kabe thumbs up za find!
TRIO_driver Posted October 25, 2011 Author Report Posted October 25, 2011 Crown prebacen na salas roditelja moje devojke, tamo ostaje u provetrenoj betonskoj garazi gde nece nikom smetati, dok ne dodje njegov red za sredjivanje...sto je realno ne u naredne 3 godine...
SašaCRX Posted October 25, 2011 Report Posted October 25, 2011 tacno mi je zao sto necu vidjeti nista od ovog auta 3 godine
TRIO_driver Posted October 25, 2011 Author Report Posted October 25, 2011 Pa, ne moze sve odjednom.. Prvo Supra jos par detalja i nove gume(cirka puno evra), Mazda se restaurira, treba da se zenim sledece godine, opremam kucu, treba mi neki manji 5dr noviji auto za devojku buducu zenu, pa jos ako zabebi, Supra je sve samo ne prakticna.. Pa kad sve to prodje, onda mozemo da pricamo o Crownu... U, bog te mazo, pa to je mozda i vise od 3 godine...
Lana Posted October 25, 2011 Report Posted October 25, 2011 Mogu ti samo reci - "mrzim" te Moj san je da sakupljam stare kosoooke (koje sam svojevremeno vozila, npr. da opet upecam mog starog Cicu i MazGu 929 na kojoj sam ucila da vozim - mada nisu ovakva "egzotika" koju si ti upecao) i da im vracam "stari sjaj"... I pored zene i dece (u najavi ), coveku treba nesto samo njegovo i "sveto" - a ti to imas u ovim raritetima od
TRIO_driver Posted October 26, 2011 Author Report Posted October 26, 2011 Upravo.. Svako od nas ima nesto cime se zanima, i sto mu je hobi, a meni su to automobili japanskog porekla, u raznim kombinacijama, ali oldtajmeri imaju dusu, sa njima vreme usporava, sve je lakse i opustenije, a privlace paznju kao Ferrari da vozis, pogotovo ako je vrhunski sredjen...
Kabe Posted February 16, 2012 Report Posted February 16, 2012 Prajsles Nadam se da cu ti se pridruziti sa nekom gvozdjurijom i jednim cupavim malisanom
Recommended Posts