Jump to content

Recommended Posts

Posted

Prvo sam mislio da mi je dosta ulaganja u Civica, i da ce se voziti kakav je takav je, medjutim ne mogu nikako da vozim neispravan auto, tako da stizu polako delovi, utegnucemo ga kao novog mehanicki..

Igrom slucaja, zato sto je Supra penzionisana vec 2 meseca, i radice se tek od septembra, kad mi krene servis, Civic je moj daily driver, i bas sam se vezao za njega, jednostavan i lagan za voznju, fali mu servo(tj. kad ga majka provoza, ja ne vidim razliku.. :)

garnitura1.jpg

garnitura2.jpg

  • 4 months later...
Posted

Tradicionalno, pred kraj godine i u crnoj rupi od 24.12.-07.01. posla bude uvek manje, tako da sam tek sad dosao u situaciju da odvojim jednog majstora da se pozabavimo sa Civicom...

Doduse, posto Supru nisam vozio 3 meseca, zeljan sam je bio, tako da me je i malo mrzelo da sa 3.0 prelazim na 1.2... :)

No, sad smo resili da sredimo Civica. Nece dobiti pravu restauraciju poput Mazde, niti cu ici na sistem restomooda, kao sa Crownom sto planiram, iz prostog razloga, sto mi se ne ulaze, utegnucemo ga mehanicki, da bude ispravan, kao povremeni moj prevoz, pomocno vozilo servisa da se skoci negde, a kao prvi korak, napadamo motor, posto je duvao ulje kao lud..

Prvo smo pristupili pacijentu:

17-12.jpg

15-13.jpg

18-10.jpg

19-10.jpg

I motor je napolju:

110-10.jpg

112-8.jpg

113-7.jpg

Plan je da se otvori, ovaj put akcenat bacam na blok, da vidimo jesu li samo karike zrele za menjanje, ili cemo obradjivati blok. Imam proverene madjionicare za masinsku pricu, tako da ako ne budem mogao da nadjem delove, onda cemo kombinovati, praviti lezajeve, i ostala cudesa.

Za sada, imam garnituru dihtunga, a kad masinska obrada bude rekla stanje na terenu, znacu sta cu dalje.

Glava je sredjena, karburator sredjen, tako da ostaje motoru da ga nataknemo na razanj.. :)

111-9.jpg

Dacu Danijelu da ga pakuje, kao i Suprin motor, on voli da sklapa i rasklapa motore, izmedju trkacke sezone..:)

  • 1 month later...
Posted

Da imam salon, dovoljno velik uz prodaju delova, mozda bih Civica ostavio u staticnom stanju, ne bih ulagao u njega, ali ne vredi, nesto me vuce da ga vozim, iako ce nam biti kao rezervni autic u servisu za dostavu, tako da cemo ga srediti mehanicki tip top(izgleda mi to profesionalna mana)..

Kao prilog ovome, kompletirali smo delove, ide kompletna generalna, prvo sam probao sa drugim motorom sto mi je poslao za DZ bivsi vlasnik(ispao je ultra laf, skidam kapu, kad bi svi kupovali/prodavali kola tako, rata nikad ne bi bilo), medjutim ni on nije samo za ubaciti, zato smo resili sledece:

Uzima se moj stari blok i hilzuje se na standardne mere (72 mm fi klipa),

uzimaju se sva cetiri klipa sa drugog motora, jer su u mnogo boljem stanju od mojih,

stavljaju se STD karike na te klipove;

ide radilica i klipnjaca na I specijalu;

kompletna garnitura dihtunga da se motor sredi i zaptije kako valja;

Delovi su vec uveliko na masinskoj obradi, delovi su stigli:

delovi800x600.jpg

Poluosovine cu da uzmem isto od prethodnog vlasnika, ide novi set kvacila, nesto oko trapa, lezajevi tocka sva 4, itd..

To be continued... :)

  • 2 weeks later...
Posted

Pacijent je "malo" zavejan.. :)

civic1.jpg

No, telo nas ne brine za sada, jer smo radili na srcu, pakovan je motor:

civic9.jpg

civic8.jpg

Ofarban blok i karter, kad je vec usput:

civic4.jpg

civic5.jpg

civic7.jpg

I na kraju, kompletno spakovan motor, cekam vodenu pumpu iz Grcke, sledece nedelje stize, da spakujemo i nju, lakse je kad je motor napolju.

civic2.jpg

civic3.jpg

Sledece su kocnice, plocice su vec stigle, idu sva 4 lezaja tocka(poruceno), poluosovine su u Pozarevcu, dobijem ih za 2 dana, jedino cu set kvacila cekati do 15.02. kad treba da odem po njega u Budimpestu, no zavisi od vremena...

Posted

Temeljno i kvalitetno sređivanje... Neće taj iz tvoje ruke dalje. Već vidim Trio-klince kako prve metre prave u siviku starijem od ćaleta ;)

Baš sam ga zagledao kad sam bio u decembru, neverovatno kako je mali autić,pod rukom da ga nosiš. Manji od juga čini mi se. Ko bi rekao da će izrasti u čudo od preko 1300kg i 200 konja...

Posted

Istina, zatrpali smo karoseriju, kad nemam gde drugde da je sklonim, dok ne stignu delovi, Mazda ce biti za garazu, a Civica cemo da vozimo svakodnevno, tako da njega ne drzim pod staklenim, vec sneznim zvonom... :)

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
Posted

Civic se vec uveliko sa uzivanjem vozi, cilj mi je da sto pre isteram 500 km, da bismo zamenili ulje, sledeci vikend planiram da mu priustim 900 km turu do Madjarske na veliki internacionalni Honda skup sa preko 1500 Hondi, tako da ce imati svetsku premijeru... :)

Medjutim, kako sam sad krenuo da ga vozim svaki dan, kocnice su sledeca stvar koju treba da sredim:

civic1-2.jpg

Skinuli smo stare plocice:

civic4-2.jpg

Odneli smo diskove na obradu(posto imaju itekako mesa), trese mi na 120 km/h(da, Civic ide tom brzinom..:)):

civic6-1.jpg

Tu su i novi setovi za reparaciju prednjih kocionih kljesta:

civic3-2.jpg

Ogoljeno sve:

civic5-2.jpg

Medjutim, izgleda da su zesce korodirali cilindri kocionih kljesta...Dok sam gumice nasao brzo(imao cak jedan set na stanju), naci cilindar za Hondu iz 1978 je nemoguca misija, tako da smo po uzorku fi 48 klipa, nasli od nekog mrtvog Opela...:). Posto je duzi od originala, napravicemo po meri, sa svim parametrima, kao original...:)

civic2-2.jpg

Jbt, polako cu nov auto da napravim...Plan mi je u nekoj daljoj buducnosti da pronadjem rust free skoljku Civica i uvezem, jer sada moj Civic ima skoro kompletno novu mehaniku, ostalo jos da zadnji trap pretresem...

Posted

Jok, zaostavstina iz proslog zivota, tri godine je radio u najvecem VW servisu na Zapadnoj obali u USA, on jeste specijalista za VW, vozi Peugeot, ali navlacim ga na japance polako i sigurno... :aaaa

Posted

A koji bi noviji motor mogao da se ubaci u taj raritet?

Vidjao sam neke civic-e 82-go sa Vtec motorima. Koliko je to zeznuto za ubacivanje? Ili recimo neki 1.4 sa 90 konjica?

Posted

Razmisljao sam ja o tome, dok sam merkao da li da popravljam originalni ili da radim swap...

Najbolje ide D16Z6, ako hoces VTEC, ili D16A6, ako neces puno da cackas instalaciju, samo naravno moraju dorade kocnica(prebacivanje sa 4x120 na 4x100 glavcine, jace kocnice), ojacanja karoserije, itd..

Moja limarija nije savrsena, a i bilo mi zao da ga seckam, to sam ostavio za Crowna.. 8-)

No, svakako bi bilo interesantno videti 125 ks iz D16Z6 na 720 kg tezine... :aaaa

Posted
Razmisljao sam ja o tome, dok sam merkao da li da popravljam originalni ili da radim swap...

Najbolje ide D16Z6, ako hoces VTEC, ili D16A6, ako neces puno da cackas instalaciju, samo naravno moraju dorade kocnica(prebacivanje sa 4x120 na 4x100 glavcine, jace kocnice), ojacanja karoserije, itd..

Moja limarija nije savrsena, a i bilo mi zao da ga seckam, to sam ostavio za Crowna.. 8-)

No, svakako bi bilo interesantno videti 125 ks iz D16Z6 na 720 kg tezine... :aaaa

Pa, ne bi bas bilo 720kg ako bi ga morao ojacavati. Plus, ode kazaljka na vagi kada ti sednes unutra ;)

Hm, koliko bi to izaslo finansijski ako bi se pakovao drugi motor?

Posted

Ako bi se teorijski igrali, on je vec olaksan...Eventualno bi izbacio zadnja sedista, ali mislim da uz sve dorade bi izaslo na 800 kg ukupno..

Ako racunamo da se uzme dobar motor, menjac, poluosovine, racunar, instalacija...To moze da se uzme(bar ja kod mojih kontakata i cenom prema meni) za 300-400 evra...

Medjutim, jos 100 evra ide na glavcine, roll bar, prosirenja i ojacanja ti uzimaju jos bar 200-300 evra, trebaju ti neke bar 7j felne 13, sa manjim ET da to izgleda odlicno, i da pre svega lezi, zatim da se ucvrsti poprecnim i uzduznim koskama, da se ne bi uvijao, i da se odradi oslanjanje(nekom kombinacijom coilovera za Civic ED, pa da se preradjuje...).

Racunam da mene takva igranka ne bi kostala manje od 2000 evra, ali to racunam da se uradi kao svet.

Za krajnjeg kupca, ispod 3000 evra no way....

Sve sto vidis na netu u tim preradama je kostalo, i ima dosta custom rada, i dosta radnih casova upucanih u takva vozila..

Najludje sto sam video u SB Civicu je K20 iz EP3, doradjen na 230 ks, ali to je prevelik sex, B16A2 je vrhunac, a D16Z6 najbolji bang for buck.....

Posted

hm, velika cena. Ipak, ko zeli autic koji moze da siba plus ima para nije frka.

Dakle, sto jaci motor to veci izdatak. Tkoadje, uz neke manje prepravke i ojacanja mogao bi i neki "obicniji" motor od 90-110 KS. To bi,verujem, izaslo dosta manje, a opet bi se dobila ljuta makina?

Evo na sta sam naleteo u oglasima

http://polovniautomobili.com/oglas2029194/honda_civic/

Kakvo je tvoje misljenje o tom auticu? Prvenstveno, meni je taj crni dosta lepsi. Ima neki smek. Jos kada bi se spustio i kada bi se ubacila neka novija masinica od barem 90KS bio bi to brz autic. Savsrzen za krstarenje.

Ako ti nije frka napisi nesto o tom modelu. Mane? Vrline?

Hvl ;)

Posted

Modovi, prebacite ovih par postova u posebnu temu - Swap opcije Civic 1980-1984, pa da udarimo k'o ljudi o opcijama... :kez:

(kakav sam ja mood, kad ne znam ni sopstvenu temu bez pomoci da izmoderisem... :kez: ).

Posted

Jao jao. Imas mod opcije. Negde sa strane bi trebalo da bude nesto tipa "iseci ovde temu" ili u padajucem meniju imas opciju tipa "premesti temu" samo je, naravno, pre toga moras iseci ;)

  • 7 years later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...