Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/26/2024 in Posts

  1. Serdjo

    Pivce za zivce

    Napravicu temu malo da pojacamo moto sekciju, pisite i neka vasa iskustva itd, mozda nekome moze i da se priskoci u pomoc, da neki savet ili da se uputi na adresu za resenje... Nemam servis, nemam firmu, ne reklamiram se, nisam majstor ali dugo godina unazad zivim od prodaje i odrzavanja mnogo skupljih i komplikovanijih masina, pa sto ne bi u slobodno vreme radio sebi i drugarima motore kad me vec opusta. Sve redovno i potrosno, lamele, vile i razno od dodatne opreme, struja.. Radim kad sam raspolozen, kad imam vremena, kad me neko lepo zamoli, ne bas kao Kidi legenda ali slican pristup. BIlo je i par Suzukija, ali sa njima sam se toliko jebavao da nisam imao zivaca da slikam, Honde su miline za rad.
    1 point
  2. Kao sto sam i planirao da najpre podignem svoje kapacitete za R motore putem CBR650R, a da onda ponovo sednem na 1000-ku, ali ovoga puta pravu i kvalitetnu (jer je onaj 2008. model bio objektivno krs, mislim na moj konkretan primerak), to se i obistinjuje. Da, brze nego sto sam planirao ali takvi smo mi iz HMCS :). No, planirao sam da 2024 kupim novi, najnoviji CBR1000RR-R, ali nakon sto sam iz Delte dobio info da je isporuka nepouzdana, pa da je RRR brutalno cudoviste skoro samo za stazu, odgledao brdo klipova/reviewa, analiza/paraliza (npr. RRRu je ram trougao pod jos vecim nagibom nego kod RR), izlete prilika koja se ne propusta. Naime, CBR1000RR 2017. godiste, 25th anniversary, ST, crni, presao 4.500km, lik ga uvezao iz Svice. Delta rekla odlican i nisam imao sta da razmisljam. Finalno placanje i preuzimanje krajem decembra. Pred novu sezonu nove Pireli Supercorsa V3 gume, Quickshifter (up and down), i Puig vizir ali transparent/providan jer iako je ovaj crni Puig koji je vlasnik stavio prelep, nekako mi mnogo neprozirno i ne vidi se nista iako ne gleda covek mnogo kroz njega, ali zlu ne trebalo. Sve ostale je fabrika i top. Motor probao prva, druga i sta da kazem osim vrh, vrh, vrh. Na kraju, fala drugarima iz HMCS na pomoci i vise na odmaganju :))), i iskrena zahvalnost drugu @veljaBandit na savetima jer je vozio bukvalno identican model.
    1 point
  3. Serdjo

    Pivce za zivce

    Novi podstanar, bice uskoro na prodaju.. Jako lep prekrupar za kukuruz. Drugaru se odlio mozak u neke razvijenije drzave, nazalost, pa je ovo crveno ostalo u amanet da resim i nadjem mu novi dom.
    1 point
  4. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Za tebe je afrika 1100dct ko izmisljena onda. Puca od upotrebljive snage (zanemari yt novinare koji prave excel tabele), vozljiva i idealna za nekog ko nije mali i debeo Vozio sam i crf1000 i crf1100, nova ima malo vise snage, malo bolje vesanje a najveca razlika je DBW i sve sto on nosi. Ako volis tech i DCT ti je veliki uslov idi na crf1100 bez razmisljanja. Sve sto si naveo gde bi koristio afrika radi za 10ku.
    1 point
  5. robbief

    Transalp XL750, RD16

    Koliki tekst da bi rekao da si nizak i debeo.
    1 point
  6. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Hvala ekipa, tokom zime bar razrada Tek je poceo da broji Letos sam imao prilike da se upoznam sa njim, kada su pristigli u Deltu. Paralel twin, 755ccm, 92ks, 75nm, 21/18inca tocak, 200mm hoda, 208kg natankan, 6 brzina manuelni, el paket (el klapna, modovi voznje, podesavajuci displej, rezimi rada ABS-a, TC itd...) full LED rasveta, dupli 310 diskovi napred 260inesto nazad.. Slike sa testa u avgustu: Cekam da stigne u deltu quickshifter i grejaci rucica (to sam dobio u paketu sa motorom) a porucio iz DE Hepco&Becker set crash barova, valja ga zastiti.
    1 point
  7. Dadas

    Transalp XL750, RD16

    Sta da dodam a da ti nisam rekao vec!? Sa srecom ti nova masina! Ko da doceka lepo vreme. Tako nekako je i meni bilo pre eto pa godinu dana kada sam docerao novu igracku u sred zime pa ne znam jel sam srecan sto je tu ili nesrecan sto ne moze da se vozi.
    1 point
  8. Kod mene Nova godina stigla ranije. Motor stigao
    1 point
  9. Dadas

    Honda NT 1100 DCT

    Opran, podmazan i spakovan da spava zimski san. Svake jeseni se teska srca rastajem od dva tocka ali jbg to je zivot…
    1 point
  10. Dadas

    Honda NT 1100 DCT

    Polako zatvaramo sezonu i blizimo se prvom rodjendanu (06.12.2023., strelac kao i ja😀). Na satu nesto preko 8600km. Zakljucak je da 1100ccm nije za grad, potrosnja ide cak i oko 10l/100km. Nikakvih vanrednih desavanja nije bilo jer je to po nasim standardima i dalje skoro pa nov nov nov motor. U pomoc mu je za gradske akcije stigla prinova zahvaljujuci brzoj reakciji mog saborca Saleta i kompaniji Trio motors. Prvi utisci o skutercetu marke Sym Symphony ST 125 su odlicni i rodjen je za gradske potrebe a zvezda ove teme ide da spava zimski san i ostaje za sledeca kruziranja.
    1 point
×
×
  • Create New...