Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/30/2023 in Posts

  1. robbief

    Transalp XL750, RD16

    Koliki tekst da bi rekao da si nizak i debeo.
    4 points
  2. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Za tebe je afrika 1100dct ko izmisljena onda. Puca od upotrebljive snage (zanemari yt novinare koji prave excel tabele), vozljiva i idealna za nekog ko nije mali i debeo Vozio sam i crf1000 i crf1100, nova ima malo vise snage, malo bolje vesanje a najveca razlika je DBW i sve sto on nosi. Ako volis tech i DCT ti je veliki uslov idi na crf1100 bez razmisljanja. Sve sto si naveo gde bi koristio afrika radi za 10ku.
    2 points
  3. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Ne znam ni sam sta da kazem, malo kad saberem utiske pa cu da napisem koju, za sad samo slike. Masina je stigla kuci. Ono sto znam je da sam presrecan, kao malo dete, nisam ni razmisljao da cu kupovati bas nov nov motor, poklopile se neke kocke i eto
    1 point
  4. Colman

    Transalp XL750, RD16

    Za godinu-dvije također razmišljam o izboru jednog od ova dva modela (trenutno sam na DCT-u i X adv-u koji se težinom prilično približio AT sa DCT). Obzirom da sam nešto viši (cca. 190 cm), da li je recimo Africa tu bolji izbor? Dalje, da li je cornering ABS (Africa od 2020g+ ima, Transalp ne), jedan od nekih bitnijih dodataka? Nisam do sada vozio manuelca, ali svakako bi QS na Transalpu ispeglao i taj momenat... S druge strane masa review-a (barem ih YT algoritam meni servira) uglavnom hvale kombinaciju DCT-a i AT. Da li je i crf1000 pristojna opcija ili je novi 1100 pruža dosta više? Grad je tu i tamo opcija (živim u malom gradu), ali svakako međugradske, blaže offroad i duže ture su ono što je prava stvar što uglavnom i praktikujem. Sa ovakvim inputima, šta je po tebi bolji izbor?
    1 point
  5. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Biće svega, nadam se da će da se zadrži bar do isteka garancije Bila je lomljava da li afriku uzeti ili transa, finansijski bi izašao egal jer sam afrike gledao par god stare sa malom km iz CH ili nov TA ovde. U suštini meni treba putni enduro, što ta dva motora i jesu. Malo za selo malo za grad, a da lome kilometre to je obavezan uslov. S tim da je afrika veća jača moćnija "skuplja", i ono što je presudilo da za sada uzmem TA, afrika je sigurnih 30kg teža i malo višlja. Na ulici oba mogu da vozim ok iako sam nižeg rasta ali problem nastaje kada se siđe sa puta, tu se stvari zakomplikuju zbog pomenute visine i viška kila.
    1 point
  6. Serdjo

    Transalp XL750, RD16

    Hvala ekipa, tokom zime bar razrada Tek je poceo da broji Letos sam imao prilike da se upoznam sa njim, kada su pristigli u Deltu. Paralel twin, 755ccm, 92ks, 75nm, 21/18inca tocak, 200mm hoda, 208kg natankan, 6 brzina manuelni, el paket (el klapna, modovi voznje, podesavajuci displej, rezimi rada ABS-a, TC itd...) full LED rasveta, dupli 310 diskovi napred 260inesto nazad.. Slike sa testa u avgustu: Cekam da stigne u deltu quickshifter i grejaci rucica (to sam dobio u paketu sa motorom) a porucio iz DE Hepco&Becker set crash barova, valja ga zastiti.
    1 point
×
×
  • Create New...