Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/13/2017 in all areas

  1. Da se oglasi i tkz. "druga strana".. Ovo i jeste na neki način tema gde se piše o svojim iskustvima (samo ime kaže teme), no objasniću kasnije zašto je uvek bolje direktno okrenuti servis za reklamaciju, bilo na telefon ili email. Da se osvrnem na konkretne pritužbe: - srećom, kod mene se sve prati, od sistema, kamera, programa, tako da u svakom momentu mogu da nađem trag o čemu se radi. Ovde konkretno je klijent uslužen od strane ljudi za pultom koji će sada uskoro napuniti skoro 8 godina rada kod mene, tako da opis kakav je naveden je nemoguć. Eventualno opravdanje mogu da nađem u činjenici da su u toku godišnji odmori, te da je prisutno dva umesto redovna tri servisna savetnika, a pritisak je popriličan (svi sređuju vozila za more), no sigurno ne može da se opiše gore navedenim rečima.. - s obzirom da su građevinski radovi u vezi proširenja servisa u toku (kupili smo objekat u Jablaničkoj 6, plac pored), rezano je drvo koje se nalazilo ispred, i grana je pala na strujni kabl, što je izazvalo kratkotrajni nestanak struje, ali je na moju žalost u tom momentu nagrabusio štampač..A s obzirom da ja insistiram da svaki klijent mora da dobije račun da bih ja lično ispratio šta mi se dešava u servisu putem statistike, sigurno nije motiv da se uštedi na PDV. Ukoliko je to problem, zatraži se račun da se pošalje poštom, nikakav problem. - Pominje se senzor, a ja po radnom nalogu (u prilogu) vidim da je urađen mali servis, te da se nigde ne pominje senzor. Ispadne da smo častili senzor, a moram priznati da generalno nismo baš darežljivi po tom pitanju..Tako da mi je misterija koji senzor je u pitanju. - Servisna knjižica je sigurno nenamerno zadržana, nama prvima to predstavlja glavobolju, jer moramo da pazimo kad će klijent doći sledeći put. Dovoljno je bilo da je kontaktiran servis, poslali bismo poštom o našem trošku. - Pošto vidim da se nigde u servisnom nalogu ne pominje turbina, osećam da je to bilo onako odokativno pitanje. Kao što se ranije povela priča na forumu zašto tražimo broj šasije, slično je i ovde. Ne dajemo ocenu stanja turbine dok je ne pošaljemo u specijalizovani servis, koji onda da dijagnozu i predračun. Tek onda kažemo tačnu cenu. U zavisnosti od stanja turbine, ide i cena. Mi radimo 14 azijatskih brendova, a sve češče i ostale evropske, te je nemoguće da iz glave znamo za svaki. Poslednja recimo koja je došla sa remonta je za Navaru 2.5 2011, koštala je popravka 450 evra, jer je bila totalno krš. Da zaključim: da smo kontaktirani direktno na telefon, ili makar na email, sigurno bismo izašli u susret. Ja dobijam kopije svih emailova koji su upućeni bilo prodaji delova, vozila ili servisu, baš da bih reagovao u slučaju reklamacija. Ujedno, hvala i svim prijateljima i klijentima koji su ovde napisali svoje iskreno mišljenje. Kao što se primećuje, od nekad forumaša sa najviše postova i redovne baba-Savete sam jako retko na forumu, a o skupovima i druženjima da ne pominjem. Pored toga što mi se porodica proširila za još jednog člana, posao je ozbiljno narastao, a dan ima samo 24h... Ja sam lično više fokusiran sada na prodaju vozila, ove godine završićemo sa očekivanih 50 novih Isuzua, i 10-15 polovnih vozila. Samo u naredna 3 meseca zaposlićemo još 4 nova zaposlena, a sada dupliramo sve u servisu, da bismo za koju godinu imali 11 radnih mesta i kompletan auto centar. To je prebrz rast koji ne mogu da kontrolišem, tako da se dešavaju propusti na uštrb kvaliteta rada. Svestan sam toga, i narednih pola godine će mi fokus biti da utegnem firmu, jer ne želim da izgubimo reputaciju koju gradimo skoro 30 godina. Cilj jeste da moja deca budu treća generacija moje porodice koja će nastaviti posao, a ako želim to a postignem, osim krvavog rada, nužno je da se održi obraz. Da smo prevaranti, ne bismo toliko opstali, a da ne pominjem da smo od 2013. do sada skočili u prometu 4 puta što je pomalo zastrašujuć rast.. I mi smo ljudi, grešimo, ali ono što je moja matrica poslovanja, a time i svoje zaposlene usmeravam jeste da je klijent uvek u pravu, da moramo dati kvalitet i da nema kompromisa kombinacijama i bahatosti.. Mali problem jeste što se ljudi opuste kad ima para i posla, ali ja znam da se živi od pojedinačnog klijenta, poput gore navedenog, i da tu moramo da se trudimo max.. Primer je da smo danas završili auto kao reklamaciju, koja me je koštala 500 evra, kao i zamenski auto na 2 nedelje..Splet čudnog auta (Dodge Caliber sa 2.0 VW TDI motorom), loša kombinacija delova, brzina rada, određen alat, itd..i pukao je nov zatezač. Klijent sigurno nije ostao oštećen, a 500 evra je meni mala cena zarad dobre reputacije. Dešava se i uračunato je u kalkulacija poslovanja.. Ubuduće bih zamolio samo da se kontaktira servis na email ili telefon, i biće odgovoreno brzo. Ovako, od momenta izlaska iz servisa 20.06. do sada je prošlo skoro mesec dana, i tek sada saznajemo da postoji problem, na koji bismo reagovali do 21.06.
    1 point
×
×
  • Create New...